Kreng gewoon vastplakken met ducktape.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als ik die gebruik dan wordt mijn badeendje jaloers. Dan gaat ze zich gedragen als een vals kreng, stop eruittrekken, koudwaterkraan open zetten, en als ik haar onder waterhoud dan gaat ze pikken naar mijn mannelijkheid.
Met een kwartier ben ik er ook wel weer onderuit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik douche maximaal een kwartiertje. Ik vind het helemaal niet fijn om lang onder te staan.
zijn mannelijkheid?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kreng gewoon vastplakken met ducktape.
quote:
Jij moet oppassen.quote:
Ja tochquote:
Het is alweer goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear snel biertje naar Rucky schuift
Goed bezig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:31 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus douchen, en ondertussen wordt de kachel warm..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:46 schreef DJMO het volgende:
m'n douche lonkt naar mij .. maar de kachel is nog niet warm :/
heb ik ook in de tuin. vind ik altijd leuk als die in t voorjaar gaan bloeienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja tochTussen de hortensia's in, heb ik nog bollen geplant
Dus waarschijnlijk in het voorjaar weer een update met mooie plantjes
hoop ik
Gaat wel ok.. het wordt steeds kouder, dus het onkruid sterft zo zoetjes aan een beetje af..quote:
haha ok danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaat wel ok.. het wordt steeds kouder, dus het onkruid sterft zo zoetjes aan een beetje af..
Verder nog geen wijzigingen
m'n vorige post was dus m'n geboortedatumquote:aantal posts: 26006 (gemiddeld 11 per dag)
nu heeft m'n handdoek ook tijd om op te warmenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dus douchen, en ondertussen wordt de kachel warm..
gooi m ff in de drogerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
nu heeft m'n handdoek ook tijd om op te warmen
Ik vroeg mij net af wat mijn postqoutum was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n vorige post was dus m'n geboortedatum(oke oke, 'n 0 teveel, maar toch.. wel toevallig dat ik het net zie
)
Neem ondertussen ook een douce.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik wil eteuhhh!! Maar k moet nog wachten totdat het warm is
haha nee dan moet ik me uitkleden en daar heb ik geen zin in :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |