* DJMO verslikt zichquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daarmee krab je je op je achterhoofd, terwijl je je afvraagt waarom windows 7 niet opstart?
Jij mag niet meer raden, hoe wist je dat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daarmee krab je je op je achterhoofd, terwijl je je afvraagt waarom windows 7 niet opstart?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Aan mij kan het niet liggen want ik sta altijd achter mijn stoel. Broek op de enkels en met de ene hand hou ik de rugleuning vast. En wat ik met mijn andere hand doe mag je raden.![]()
let me guess.. mission failed?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trying to erase mental image immediately..
Ik hoop ook dat ik thuis weer gauw internet en telefoon heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:09 schreef DJMO het volgende:
bah .. ik heb zin om world of warcraft te spelen
Met hopen alleen kom je er niet...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik thuis weer gauw internet en telefoon heb.
met wachten welquote:
Je moet toch eerst dingen aanvragen hoor, je kan wel niks doen en eindeloos wachten maar dan gebeurt er ook niksquote:
ik weet toevallig dat hij dat al een week of wat geleden z'n verhuizing heeft doorgegeven bij z'n provider. dus is het wachten tot de boel wordt opgeleverdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Je moet toch eerst dingen aanvragen hoor, je kan wel niks doen en eindeloos wachten maar dan gebeurt er ook niks
Dus dat doe ik fout.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Je moet toch eerst dingen aanvragen hoor, je kan wel niks doen en eindeloos wachten maar dan gebeurt er ook niks
Irritant als zoiets niet al te snel gaat... Gelukkig heb je n tablet met interwebzquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus dat doe ik fout.![]()
Ik heb het wel over laten zetten maar dat zal pas de 24ste gebeuren. Terwijl het bij mijn vorige verhuizing zes dagen duurde. Even afwachten dus.
Gelukkig wel en op mijn werk kan ik ook op internet en telefoneren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Irritant als zoiets niet al te snel gaat... Gelukkig heb je n tablet met interwebz
Haha ja ik ook! Alleen ga k niet douchen, geen zin inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef DJMO het volgende:
wat zal ik vavond vroeg slapen denk ik ... ben gaar. eerst maar eens douchen
Ik heb ook nooit zin om te gaan douchen en als ik eronder sta dan heb ik geen zin om eronder uit te komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha ja ik ook! Alleen ga k niet douchen, geen zin in
je hebt een badquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zin om te gaan douchen en als ik eronder sta dan heb ik geen zin om eronder uit te komen.
Ik douche maximaal een kwartiertjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zin om te gaan douchen en als ik eronder sta dan heb ik geen zin om eronder uit te komen.
Maar als ik die gebruik dan wordt mijn badeendje jaloers. Dan gaat ze zich gedragen als een vals kreng, stop eruittrekken, koudwaterkraan open zetten, en als ik haar onder waterhoud dan gaat ze pikken naar mijn mannelijkheid.quote:
je hebt heul nog geen badeendjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als ik die gebruik dan wordt mijn badeendje jaloers. Dan gaat ze zich gedragen als een vals kreng, stop eruittrekken, koudwaterkraan open zetten, en als ik haar onder waterhoud dan gaat ze pikken naar mijn mannelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |