Jepquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:19 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wat is bij merlijn de voorkant ?
daar waar de auto staat ??
Bij mij draait Win7 ook op een SSD, maar daar heb ik geen rare fratsen voor hoeven uithalen. Ik ben wel benieuwd waarom het bij jou niet wilquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is op een nieuwe hd (ssd) win7 loopt op mijn pc verder wel goed.
zoveel tuin is daar toch niet ?quote:
Heb wat bakken gehaald en die opgehangen waar eerst andere versleten dingen aanhingen, de bloembak aan de rechterkant met 3 hortensia's ontdaan van onkruid, en er bollen geplant voor het voorjaar en verder geveegd en wat tussen de tegels vandaan gehaald, maar dat is nog niet af. En binnen heb ik 2 paddenstoelen (neppe) met rood/witte stippen & een kalanchoe rood gekochtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zoveel tuin is daar toch niet ?
of heb ik verkeerd gekeken ??
*kwam alleen wat afgeven dus...*
@PB:
ik ook, maar heb het wel eens met gewone schijf gehad
zelfde.
maar weet t niet meer ..
Ik heb er nog een he controller tussen zitten maar dat mag geen verschil uitmaken. Binnenkort weer eens proberen als ik weer internet heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij mij draait Win7 ook op een SSD, maar daar heb ik geen rare fratsen voor hoeven uithalen. Ik ben wel benieuwd waarom het bij jou niet wil
en die controller moet je wel installeren voor je windows installeertquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:38 schreef Rucky het volgende:
Ik heb er nog een he controller tussen zitten maar dat mag geen verschil uitmaken. Binnenkort weer eens proberen als ik weer internet heb.
hey,jij hier ook?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij mij draait Win7 ook op een SSD, maar daar heb ik geen rare fratsen voor hoeven uithalen. Ik ben wel benieuwd waarom het bij jou niet wil
Ga je de bank overvallen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:25 schreef dolfina-chica het volgende:
nou daar gaat ie dan!!
als ik niet meer terug kom, is het me NIET gelukt ... ik herhaal.. dan is het NIET gelukt
configuratiescherm=>systeemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:30 schreef dolfina-chica het volgende:
hoe kom ik er ook alweer achter hoeveel bit mijn lap draait?
ik was het even kwijt..quote:
graag gedaan, succes!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik was het even kwijt..
dank je
Die controller wordt gewoon herkend en de installatie wordt ook op de ssd uitgevoerd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:39 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en die controller moet je wel installeren voor je windows installeert
( was in ieder geval met xp wel )
dat zou het wel eens kunnen zijn
ook tijdens de herstart met installeren doet hij niet doorlopen ????
anders heb je kans dat hij de controller niet ziet
Dan is het een PEBKAC probleemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die controller wordt gewoon herkend en de installatie wordt ook op de ssd uitgevoerd.
quote:
Dus ik moet een andere muis hebben?quote:
Aan mij kan het niet liggen want ik sta altijd achter mijn stoel. Broek op de enkels en met de ene hand hou ik de rugleuning vast. En wat ik met mijn andere hand doe mag je raden.quote:
Wel knap!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:11 schreef Inlognaam het volgende:
Extreme couponing aan het kijken nu.. echt niet normaal
3100+ dollar aan boodschappen voor 45 dollar
Daarmee krab je je op je achterhoofd, terwijl je je afvraagt waarom windows 7 niet opstart?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Aan mij kan het niet liggen want ik sta altijd achter mijn stoel. Broek op de enkels en met de ene hand hou ik de rugleuning vast. En wat ik met mijn andere hand doe mag je raden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |