Ik zie het toch zelf? En noem me geen facist.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je laten leiden door een gevoel is een van de kenmerken van fascisme.
Dat je niet meteen naar je onderbuikgevoel luistert alvorens weer een stukje vrijheid te vertrappen. Beetje kritisch zijn kan geen kwaad.quote:
Ik ben kritisch.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat je niet meteen naar je onderbuikgevoel luistert alvorens weer een stukje vrijheid te vertrappen. Beetje kritisch zijn kan geen kwaad.
Mooi.quote:
Nee, jij legt verantwoordelijkheden graag in handen van de overheid. Het is al erg genoeg dat overheden in bepaalde regimes zich verregaande bemoeienis met het leven van burgers permiteren...quote:
Stel je aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nee, jij legt verantwoordelijkheden graag in handen van de overheid. Het is al erg genoeg dat overheden in bepaalde regimes zich verregaande bemoeienis met het leven van burgers permiteren...
De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet...quote:
Dat gebeurd nu ook nog zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Weet je wat ik niet begrijp? Ik ben een veertiger en vroeger kon er veel meer dan nu. Wij gingen volop het happy hour in, wat op een tijdstip was dat mensen de kroeg in getrokken moesten worden, bijvoorbeeld op zondag van 19.00 tot 20.00. Daarna bleven we gewoon tot sluiten nog flink drinken en feesten. We pakten gerust al wel eens een pilsje toen we 14 waren en met 15 al wat meer. Toch hoorde je nooit van extreme gevallen of dat er iets mis ging. Wij konden daar wel goed mee om gaan denk ik. Als je het niet meer trok dan pakte je een cola of ging je naar huis. En soms werd je wel eens ziek, door schade en schande wist je voor de volgende keer wel je grens.
Waarom kon dat vroeger wel en nu niet meer?
Het is erger dat men aan de hand van het beleid van de overheid het eigen denken overboord gooit en enkel volgtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nee, jij legt verantwoordelijkheden graag in handen van de overheid. Het is al erg genoeg dat overheden in bepaalde regimes zich verregaande bemoeienis met het leven van burgers permiteren...
Waarom?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef MichaelScott het volgende:
Ik vind juist dat de alcoholwetgeving versoepeld moet worden omdat ik de laatste jaren nauwelijks nog alcoholmisbruik zie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |