Hmm jammer dit:quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
De Nederlanders die toendertijd vochten in de Spaanse Burgeroorlog zijn gewoon hun Nederlands nationaliteit kwijtgeraakt als ik me het goed herinner. Er valt een zaak voor te maken dat dit een zelfde soort geval is.
In principe is het FARC gewoon een terroristisch drugscartel dat uitgeroeid moet worden. Waarom sommige mensen hier op fok haar aanbidden is mij een raadsel.
Wat is datquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:01 schreef Re het volgende:
mensen die niet zien dat het een BHFH topic is
TS ok, de rest........quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:01 schreef Re het volgende:
mensen die niet zien dat het een BHFH topic is
Heb je ook rechtse communisten dan?quote:
Die deserteerde uit het leger en liep over naar de vijand. Nederland is niet in oorlog met Colombia of de FARC.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:12 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Bij Poncke Princen bijvoorbeeld toch wel?
Wel met de drugsbaronnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heb je ook rechtse communisten dan?
[..]
Die deserteerde uit het leger en liep over naar de vijand. Nederland is niet in oorlog met Colombia of de FARC.
En met de terroristen. We doen toch officieel zowel mee aan de War on Drugs als aan de War on Terrorism?quote:
gewoon laten komen, oppakken, klaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef Viajero het volgende:
[..]
En met de terroristen. We doen toch officieel zowel mee aan de War on Drugs als aan de War on Terrorism?
FARC valt onder beiden. Meer dan genoeg reden. Verklaar haar maar persona non grata.
Je mist nog een stapjequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon laten komen, oppakken, uitleveren aan de VS, klaar.
Ook bestquote:
TS is de al een tijdje de realiteit kwijt.quote:
Nijmijer is juist een enorm sterke troef van de Farc. ze weet zich verzekerd van een enorme internationale persaandacht, weet de FARC altijd op een positieve romatiserende wijze in het nieuws te brengen. Ze is een enorm scherpe onderhandelaar, slim, gewiekst en spreekt haar talen. Het erbij halen van Tanja zegt juist dat het menens is met de onderhandelingen en dat de FARC niet met niets naar huis wil gaan. Hoewel er moreel best wel wat op haar valt aan te merken is ze voor de avonturiers en idealisten toch een groot voorbeeld van iemand die op haar wijze een stempel weet te drukken op de wereldgeschiedenis. Ik ken weinig Nederlanders die een meer besproken, omstreden en bijzonder leven hebben als zij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:54 schreef sp3c het volgende:
belangrijkste hier is dat de FARC komt onderhandelen over een vredesakkoord
dat ze Nijmijer op het vliegtuig zetten doet er eigenlijk niet zo heel veel toe, je zou er op zijn hoogst uit kunnen halen dat ze die onderhandelingen niet zo heel erg serieus nemen
wie komen er nog meer naar Oslo??
Ze strijdt niet voor vrijheid, ze strijdt voor het onderdrukken van de Colombiaanse bevolking door een crimineel cartel dat vooral uitblinkt in Cocainehandel, ontvoering en massaslachtingen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:00 schreef Pomegranate123 het volgende:
Ik snap niet dat mensen heldin roepen,op deze manier vrijheid strijden
Ik heb liever dat mensen rustig GTST kijken dan dat ze onschuldige kinderen vermoorden. Maar goed, als jij het vermoorden van kinderen als bewonderenswaardig vindt...quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Nijmijer is juist een enorm sterke troef van de Farc. ze weet zich verzekerd van een enorme internationale persaandacht, weet de FARC altijd op een positieve romatiserende wijze in het nieuws te brengen. Ze is een enorm scherpe onderhandelaar, slim, gewiekst en spreekt haar talen. Het erbij halen van Tanja zegt juist dat het menens is met de onderhandelingen en dat de FARC niet met niets naar huis wil gaan. Hoewel er moreel best wel wat op haar valt aan te merken is ze voor de avonturiers en idealisten toch een groot voorbeeld van iemand die op haar wijze een stempel weet te drukken op de wereldgeschiedenis. Ik ken weinig Nederlanders die een meer besproken, omstreden en bijzonder leven hebben als zij.
Nogmaals natuurlijk is niet alles goed te keuren wat ze heeft gedaan, maar ze gaat wel ergens voor en is niet een doorsnee persoon die om 2000 naar GTST kijkt en na een rimpelloos leven geruisloos in een kist verdwijnt, nee zij leeft echt en daar kun je alleen maar bewondering voor hebben! Ik hoop dan ook dat ze een glasrijke en grootse rol kan spelen tijdens de komende vredesonderhandelingen!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:07 schreef lyolyrc het volgende:
Kunnen ze bij het NOS-journaal eens even ophouden met het ophemelen van deze terroriste?!
blablablabla lekker belangrijk allemaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Nijmijer is juist een enorm sterke troef van de Farc. ze weet zich verzekerd van een enorme internationale persaandacht, weet de FARC altijd op een positieve romatiserende wijze in het nieuws te brengen. Ze is een enorm scherpe onderhandelaar, slim, gewiekst en spreekt haar talen. Het erbij halen van Tanja zegt juist dat het menens is met de onderhandelingen en dat de FARC niet met niets naar huis wil gaan. Hoewel er moreel best wel wat op haar valt aan te merken is ze voor de avonturiers en idealisten toch een groot voorbeeld van iemand die op haar wijze een stempel weet te drukken op de wereldgeschiedenis. Ik ken weinig Nederlanders die een meer besproken, omstreden en bijzonder leven hebben als zij.
Nogmaals natuurlijk is niet alles goed te keuren wat ze heeft gedaan, maar ze gaat wel ergens voor en is niet een doorsnee persoon die om 2000 naar GTST kijkt en na een rimpelloos leven geruisloos in een kist verdwijnt, nee zij leeft echt en daar kun je alleen maar bewondering voor hebben! Ik hoop dan ook dat ze een glasrijke en grootse rol kan spelen tijdens de komende vredesonderhandelingen!
Want de FARC hebben wel mensen die gestudeerd hebben voor onderhandelaar? Hun hele top is weggevaagd, het zou me niet verbazen als Tanja een van de meer competente terroristen is die nog leeft.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
blablablabla lekker belangrijk allemaal
ze is geen onderhandelaar, die skillset groeit niet in de jungle
@ best is ze een mooi gezichtje en een tolk en beiden hebben ze zat in Oslo
ik geloof iig voor geen seconde dat ze als relatieve buitenstaander daadwerkelijk boter bij de wijn zou kunnen doen
als dat de enige bekende naam is die ze naar voren/Oslo schuiven dan heb ik er een hard hoofd in
ze hebben iig schuren vol geldquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef Viajero het volgende:
[..]
Want de FARC hebben wel mensen die gestudeerd hebben voor onderhandelaar? Hun hele top is weggevaagd, het zou me niet verbazen als Tanja een van de meer competente terroristen is die nog leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |