quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:55 schreef hearmeout het volgende:
Zijn er ook filmpjes te zien vanuit zijn helm camera ofzo?
"I know the whole world is watching now, and I wish the world could see what I see," Baumgartner said just before the leap. "And sometimes you have to go up really high to see how small you really are."quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:53 schreef Ener-G het volgende:
Staat er nog ergens een transcript van wat Felix sprak voordat hij sprong? Iets in de trant van "It takes a person real high to see how small we actually are" en "I'm going home now"
"....I'm going home now."quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:11 schreef mstx het volgende:
[..]
"I know the whole world is watching now, and I wish the world could see what I see," Baumgartner said just before the leap. "And sometimes you have to go up really high to see how small you really are....."
Ik weet niet of dit wel het juiste moment was voor dat soort coffeeshopteksten. Ik zat meer te denken aan teksten als:' That's one giant jump for a man, but not really any step for mankind.'quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:11 schreef mstx het volgende:
[..]
"I know the whole world is watching now, and I wish the world could see what I see," Baumgartner said just before the leap. "And sometimes you have to go up really high to see how small you really are."
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit wel het juiste moment was voor dat soort coffeeshopteksten. Ik zat meer te denken aan teksten als:' That's one giant jump for a man, but not really any step for mankind.'
Hoe kom je er op?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit wel het juiste moment was voor dat soort coffeeshopteksten. Ik zat meer te denken aan teksten als:' That's one giant jump for a man, but not really any step for mankind.'
Inderdaad, deze man is voor de ruimtevaart wat de grote Evel Knievel was voor het gemotoriseerd transport.quote:
Heb live gekeken en ook geen gil gehoord. Nou ja, ze zullen een stagair wel de schuld geven want de NOS doet zoiets natuurlijk niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:28 schreef borisz het volgende:
Iemand die lollig probeert te doen bij de NOS ? Luistert allen naar het begin
http://nos.nl/video/42934(...)ingt-uit-ballon.html
Vanaf 5:45 op
Is de gil er niet.
geenstijl.nl gaat er met jouw opmerkzaamheid vandoor (ervan uitgaande dat jij de eerste was die het opmerktequote:Op maandag 15 oktober 2012 11:28 schreef borisz het volgende:
Iemand die lollig probeert te doen bij de NOS ? Luistert allen naar het begin
http://nos.nl/video/42934(...)ingt-uit-ballon.html
Vanaf 5:45 op
Is de gil er niet.
Ik was niet de eerstequote:Op maandag 15 oktober 2012 14:50 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
geenstijl.nl gaat er met jouw opmerkzaamheid vandoor (ervan uitgaande dat jij de eerste was die het opmerkte)..
twitter:elger twitterde op maandag 15-10-2012 om 15:05:29@brusselmans Het mysterie is opgelost! In ruimte waar stream wordt opgepikt stond een microfoon open en een collega was was enthousiast... reageer retweet
Staat al ondertussen 2 keer op deze paginaquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heeft iemand een filmpje voorbij zien gaan van de camera die op het pak van Felix bevestigd was?
Lijkt mij gaaf om te zien
Wat een slechte smoes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik was niet de eerste. Maar we hebben een antwoord
twitter:elger twitterde op maandag 15-10-2012 om 15:05:29@brusselmans Het mysterie is opgelost! In ruimte waar stream wordt opgepikt stond een microfoon open en een collega was was enthousiast... reageer retweet
Helemaal niet. Ik heb het over beelden uit de camera die op Felix is bevestigdquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Staat al ondertussen 2 keer op deze pagina
joehoequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb het over beelden uit de camera die op Felix is bevestigd
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:43 schreef computergirl het volgende:
al gepost? Headcam beelden
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_Baumgartner__.html
Senk Joequote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Volgens de Stentor bereikte hij wel 1342 km per uur. Weet niet of dit voorbij is gekomen, dit zou op de persconferentie bekend zijn gemaakt. Ik las hier nl in ander topic dat hij dat record niet verbroken had.
Klopt dusquote:
Toch wel, dus. Mijn vriend liep te zeiken dat onze held dat record ook had willen breken, maar dat dat niet gelukt was. Kan ik hem daarmee toch nog even om de oortjes zwiepenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
[..]
Klopt dus
(nahja, bijna, 1324, niet 1342)
Heeft dus ook als eerste mens zonder machine de geluidsbarriere doorbroken
Enige record wat hem niet is gelukt is langste tijd in freefall.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:54 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Toch wel, dus. Mijn vriend liep te zeiken dat onze held dat record ook had willen breken, maar dat dat niet gelukt was. Kan ik hem daarmee toch nog even om de oortjes zwiepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |