quote:We gaan om 18:00 uur de lucht in!
Deze man lijkt het woord hoogtevrees noch angst te kennen: de skydiver Felix Baumgartner. Hij zal vandaag de hoogste sprong ooit maken, van 36 kilometer hoog.quote:AMSTERDAM - De Oostenrijkse stuntman Felix Baumgartner doet dinsdag een poging om het record parachutespringen van grote hoogte te breken.
Het oude record staat op naam van de Amerikaan Joe Kittinger, die op 16 augustus 1960 op een hoogte 31 kilometer uit zijn capsule sprong en in een ruim vier minuten durende val net niet door de geluidsbarrière ging.
De 43-jarige Baumgartner maakte al twee oefensprongen in het Amerikaanse Roswell, van 24 en 29 kilometer hoogte. In zijn werelrecordpoging is de voormalige militair-parachutist van plan om op 37 kilometer hoogte uit zijn capsule te springen. Hij kan de eerste 'skydiver' worden die door de geluidsbarrière gaat.
De capsule wordt hoog in de atmosfeer gebracht door een enorme heliumballon van 130 meter breed en 102 meter hoog.
Een speciaal pak moet Baumgarnter beschermen tegen de omstandigheden. Hij loopt bijvoorbeeld de kans dat er door het snel wisselende drukverschil luchtbelletjes in zijn bloed ontstaan, wat een dodelijke afloop kan hebben.
Tollen
Ook bestaat de mogelijkheid dat Baumgartner tijdens zijn val de controle verliest en razendsnel gaat tollen. Door de daarbij optredende middelpuntvliegende kracht kan hij buiten bewustzijn raken.
Baumgartner begint om 14.30 uur Nederlandse tijd aan zijn recordpoging, die live is te volgen op de website van zijn sponsor Red Bull.
Is dat een apart ras?quote:
We kijken hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
17 km al.![]()
Ik krijg quote-alerts uit het vorige topic.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn over het algemeen ook zeer intelligente mensen.
Thanks!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:25 schreef MaxMark het volgende:
www.ustream.tv/cbsnews loopt zo te zien een minuut voor op de stream van Youtube/redbullstratos.com
Nog 3 halve liter blikken Ah pils.quote:
Bij mij gaat hij ook vloeiend, maar dan op Joeptjoepquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik kijk gewoon de stream op rellbullstratos.com zelf, maar die loopt gewoon volkomen vloeiend. geen haperingen
En ook eentje die binnenwaarts gericht is?quote:
Stank zal toch best meevallen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:27 schreef THEFXR het volgende:
hoop dat die ouwe niet moet schijten, dan heb je echt een probleem....
Maar het bier is ijler op deze hoogte.quote:
Zeggen we niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:28 schreef jcdragon het volgende:
Welke stream volgen jullie youtube of CBS ?
Beidequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:28 schreef jcdragon het volgende:
Haha. Dan alsnog.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:27 schreef Abed het volgende:
[..]
Maar het bier is ijler op deze hoogte.
CBSquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:28 schreef jcdragon het volgende:
Die draagt vast een soort luier, voor mocht het echt nodig zijn. Er zitten toch geen geursensoren aan boord waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:27 schreef THEFXR het volgende:
hoop dat die ouwe niet moet schijten, dan heb je echt een probleem....
Eerst wel, maar hij loopt nu toch wel regelmatig vast....quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik kijk gewoon de stream op rellbullstratos.com zelf, maar die loopt gewoon volkomen vloeiend. geen haperingen
Ik zie alleen Mission Control zonder geluid?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:25 schreef MaxMark het volgende:
www.ustream.tv/cbsnews loopt zo te zien een minuut voor op de stream van Youtube/redbullstratos.com
Zo ongeveer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:29 schreef danos het volgende:
Vanaf 18km wordt het toch ook weer warmer?
Nee, is zelfde stream. Toevallig net even een beeld van MCquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie alleen Mission Control zonder geluid?
Ja, lekker met een luier vol stront voor de geluidsbarrière.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Die draagt vast een soort luier, voor mocht het echt nodig zijn. Er zitten toch geen geursensoren aan boord waarschijnlijk.
Zie het nu ja, geluid is echt kut daarquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, is zelfde stream. Toevallig net even een beeld van MC
Wat is de url van CBS dan????quote:
Omdat de massa liever naar hersenloze programma's kijken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:31 schreef Injetta het volgende:
Waarom zendt geen enkele zender het uit? Is dat niet raarrrrrrrrrrrrr??????
The edge of space, the stratosfeer???quote:freefall from the edge of space
r.i.pquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:32 schreef tralalala het volgende:
Groot probleem dus aangezien we ook niets meer mogen horen.
Nee, drie uur naar een stijgende ballon kijken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat de massa liever naar hersenloze programma's kijken.
Met een verwarmingselement welke niet werkt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, drie uur naar een stijgende ballon kijken.!!
Ah, kijk eens aan, daar hebben we er één.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
....in de hoop dat we vervolgens wereldgeschiedenis meemaken....quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jawel. Die helm faalt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:33 schreef Paul het volgende:
Er is niets aan de hand, wat een gekkies hier in het topic
Paul, ga lekker je toffe radioprogramma voorbereiden alsjeblieftquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:33 schreef Paul het volgende:
Hoop hetquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:33 schreef Paul het volgende:
Dat kan ook als je na 2,5 uur inschakelt, beetje vreemd argument.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
....in de hoop dat we vervolgens wereldgeschiedenis meemaken....
dan is die sprong allang voorbij.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kan ook als je na 2,5 uur inschakelt, beetje vreemd argument.
we zien em in ieder geval niet meer in beeldquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:33 schreef Paul het volgende:
Als je na 2,5 uur van een 3 uur stijgende ballon inschakelt? Vreemd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan is die sprong allang voorbij.
Ik wel hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:34 schreef byah het volgende:
[..]
we zien em in ieder geval niet meer in beeld
Awhquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:34 schreef tralalala het volgende:
Moeder heeft het probleem nog niet in de gaten.
Thanks!quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef Cee het volgende:
Misschien komt die warmte wel van z'n volle luier.
Zou jij niet in je broek schijten danquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef Cee het volgende:
Misschien komt die warmte wel van z'n volle luier.
En dan? Het is niet zo dat we er een medicijn tegen kanker mee uitvinden. Het is vermakelijk en sensationeel, maar niet meer dan dat. Het is niet minder hersenloos dat wat RTL4 of SBS6 uitzendt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zei ik al de hele tijd, maarja van die sensatiezoekers hier he, die types geven ook vaak valse tussenstandenin de VBL topics weetjewelquote:
Alleen voor intellectuelen, dit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Paul, doe niet zo stoer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Zei ik al de hele tijd, maarja van die sensatiezoekers hier he, die types geven ook vaak valse tussenstandenin de VBL topics weetjewel
?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Zei ik al de hele tijd, maarja van die sensatiezoekers hier he, die types geven ook vaak valse tussenstandenin de VBL topics weetjewel
Ik constateer alleen een mogelijke warmtebron. Niks te maken of ik het zelf wel of niet zou durven. Overigens is het antwoord 'nee' en vervolgens 'ja, ik zou in m'n broek schijten'.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou jij niet in je broek schijten dan
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:36 schreef Jian het volgende:
Had ie niet gewoon uit een Space shuttle kunnen springen, was ie een stuk eerder op hoogte geweest
De hond van de buren er aan vast knopenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:36 schreef Studiotje het volgende:
Oh man, zo'n ballon moet ik ook hebben op een feestje, lachen gieren brullen.
Vandaag ook de aandacht van NASA en onderzoekers...quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
En dan? Het is niet zo dat we er een medicijn tegen kanker mee uitvinden. Het is vermakelijk en sensationeel, maar niet meer dan dat. Het is niet minder hersenloos dat wat RTL4 of SBS6 uitzendt.
In hele geschiedenis van de Aarde, wordt dit de eerste keer (of niet) dat iemand in vrije val door de geluidsbarriere heen zal gaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
En dan? Het is niet zo dat we er een medicijn tegen kanker mee uitvinden. Het is vermakelijk en sensationeel, maar niet meer dan dat. Het is niet minder hersenloos dat wat RTL4 of SBS6 uitzendt.
Wat een tokkie.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:36 schreef Studiotje het volgende:
Oh man, zo'n ballon moet ik ook hebben op een feestje, lachen gieren brullen.
36 kilometer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe hoog moet ie, voordat hij gaat springen?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoogquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef Ronaldsen het volgende:
google is je vriendquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Kunnen ze niet naar de thermosfeer dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:37 schreef NaturalScience het volgende:
Het is niet meer dan logisch dat de temperatuur weer begint te stijgen.
De temperatuur tussen de mesosfeer en de stratosfeer ligt ongeveer rond het vriespunt.
[ afbeelding ]
Helium stopt met stijgen tussen de 120.000 en 130.000 voet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kunnen ze niet naar de thermosfeer dan?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In hele geschiedenis van de Aarde, wordt dit de eerste keer (of niet) dat iemand in vrije val door de geluidsbarriere heen zal gaan.
Wat dat betreft is dat best speciaal.
Maar goed, je kunt natuurlijk ook gewoon naar Hoer zoekt Boer kijken. Is ook bijzonder.
Ah. Weer wat geleerd. Merci.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:40 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Helium stopt met stijgen tussen de 120.000 en 130.000 voet.
Dat is ook de reden dat hij naar 36 tot 37km kan.... daar komt hij vanzelf tot stilstand.
Neen, de stream staat op de achtergrond aan omdat ik het wel leuk en sensationeel vind.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In hele geschiedenis van de Aarde, wordt dit de eerste keer (of niet) dat iemand in vrije val door de geluidsbarriere heen zal gaan.
Wat dat betreft is dat best speciaal.
Maar goed, je kunt natuurlijk ook gewoon naar Hoer zoekt Boer kijken. Is ook bijzonder.
Waar zie je dat staan?quote:
Ja, die hangt aan de trekhaak.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:41 schreef Jian het volgende:
Is er ook een cameraman mee, om de sprong vast te leggen?
Je keek naar beelden van eerder op de dag.quote:
lucht is ijlerquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:42 schreef Humberto-T het volgende:
Zou je niet sneller moeten stijgen hoe verder je van de aarde afkomt??
die gaat met een reservechutequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:41 schreef Jian het volgende:
Is er ook een cameraman mee, om de sprong vast te leggen?
Door wie?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Neen, de stream staat op de achtergrond aan omdat ik het wel leuk en sensationeel vind.Maar kom op, zo speciaal is het allemaal niet. Het is maar een paar km hoger dan het huidige record en het doorbreken van de geluidsbarrière is al eens eerder gebeurd geloof ik.
Minder opstijgende warmte betekend minder opwaartse kracht.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:42 schreef Humberto-T het volgende:
Er riep een forummember dat er problemen waren en toen waren we allemaal even in paniek.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:43 schreef henkde_j het volgende:
Ben ik even weg, en ja hoor problemen.
Wat is er aan de hand?
Naja wereldgeschiedenis. Dit heft vrij weinig wetenschappelijke waarde of iets. Het is eigenlijk gewoon een reclame stunt van Red Bull, met als spannings element dat die felix dude misschien wel live op youtube overlijd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niksquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:43 schreef henkde_j het volgende:
Wat is er aan de hand?
Op die hoogte eerder een U2 of een SR71quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:43 schreef danos het volgende:
Je zou toch verwachten dat straks nog even een dikke Airbus het beeld door komt vliegen, free publicity!
Ik niet, wellicht licht enthousiast, maar zeker niet paniek ....quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er riep een forummember dat er problemen waren en toen waren we allemaal even in paniek.
Hij gaat steeds slomer en slomer en slomer tot hij tot stilstand komt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef Fer het volgende:
Hij heeft 2/3 afgelegd in een uurtje, dan is ie toch nog 30 minuutjes onderweg?
Geluid deed het effe niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:43 schreef henkde_j het volgende:
Wat is er aan de hand?
Niet lineair door luchtdichtheidquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef Fer het volgende:
Minstens 10 km onder hem jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:43 schreef danos het volgende:
Je zou toch verwachten dat straks nog even een dikke Airbus het beeld door komt vliegen, free publicity!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er riep een forummember dat er problemen waren en toen waren we allemaal even in paniek.
Niet liegen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik niet, wellicht licht enthousiast, maar zeker niet paniek ....
Hij moet nog 10.000 feet totdat hij op twee derde zit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef Fer het volgende:
Volgens mij wordt er behoorlijk veel wetenschappelijke informatie uit de sprong van die felix dude gehaaldquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef borbit het volgende:
[..]
Naja wereldgeschiedenis. Dit heft vrij weinig wetenschappelijke waarde of iets. Het is eigenlijk gewoon een reclame stunt van Red Bull, met als spannings element dat die felix dude misschien wel live op youtube overlijd.
Nee. Er zit geen motor in de luchtballon die luchtweerstand moet overwinnen. Als dat wel zo zou zijn zou je gelijk hebben (aandrijfkracht blijft gelijk, luchtweerstand wordt minder). De ballon stijgt op omdat de dichtheid van het gas in de ballon kleiner is dan die van de lucht eromheen. Echter, de lucht wordt steeds ijler naar mate de ballon stijgt, en dus wordt de dichtheid van de lucht om de ballon heen ook lager. Op een gegeven moment is de dichtheid van het gas in de ballon gelijk aan die van de lucht eromheen, en dan zal hij niet meer stijgen. Dat zal op zo'n 36/37 kilometer zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:42 schreef Humberto-T het volgende:
Gewoon even pissen. Bear Grylls zou z'n hand er niet voor omdraaienquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Verwarming van het pak werkte niet goed, toch een belangrijk puntje denk ik...
Tis gewoon een soort weerballon he. Alleen dan met een idioot erin. Niet echt vernieuwende shit ofzo. Worden dagelijks opgelaten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er behoorlijk veel wetenschappelijke informatie uit de sprong van die felix dude gehaald
Zeker wel, misschien zelfs wel dat wanneer je in vrije val door de geluidsbarriere gaat je uit elkaar knaltquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er behoorlijk veel wetenschappelijke informatie uit de sprong van die felix dude gehaald
Ja. En je mond houden slimmer.quote:
Is er voetbal?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef THEFXR het volgende:
om 19.00 uur zijn al die vbl-ers vertrokken
Interlandweekendquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef THEFXR het volgende:
Je vriendin is blijkbaar slimmerquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:41 schreef OverRated het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren tot het hoogste punt?
Hij gaat steeds langzamer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef Fer het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gewoon even pissen. Bear Grylls zou z'n hand er niet voor omdraaien
Een vliegtuig kan ook door die barriere zonder beschadeging. Je merkt er zelf niks van, de knal hoor je ook niet omdat je dus sneller als het geluid gaat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker wel, misschien zelfs wel dat wanneer je in vrije val door de geluidsbarriere gaat je uit elkaar knalt
Nee, zijn het totaal aantal kijkers die ooit hebben gekeken naar CBS streamquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef Injetta het volgende:
Kijken er nou 28 miljoen mensen naar die CBS stream?
Tja, daar zit niemand in, dus daar kun je weinig medische informatie vandaan halen bijvoorbeeldquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef borbit het volgende:
[..]
Tis gewoon een soort weerballon he. Alleen dan met een idioot erin. Niet echt vernieuwende shit ofzo. Worden dagelijks opgelaten.
Een vliegtuig direct vergelijken met een mensquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:48 schreef borbit het volgende:
[..]
Een vliegtuig kan ook door die barriere zonder beschadeging. Je merkt er zelf niks van, de knal hoor je ook niet omdat je dus sneller als het geluid gaat.
Interlandvoetbal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef THEFXR het volgende:
Ik probeer het spanend te maken, partypooper!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:48 schreef borbit het volgende:
[..]
Een vliegtuig kan ook door die barriere zonder beschadeging. Je merkt er zelf niks van, de knal hoor je ook niet omdat je dus sneller als het geluid gaat.
Oh.. het leek me al zo onwaarschijnlijk. Aan de andere kant.... Er wonen zo'n 7 miljard mensen op de aarde. Het zou toch niet gek zijn dat er dan 28 miljoen naar zoiets kijken...quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee, zijn het totaal aantal kijkers die ooit hebben gekeken naar CBS stream
Blijft die zooi dan wel in Mexicoquote:
Altijd weer mensen die zoiets onderuit moeten halen om zichzelf beter te voelen ofzo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef borbit het volgende:
[..]
Tis gewoon een soort weerballon he. Alleen dan met een idioot erin. Niet echt vernieuwende shit ofzo. Worden dagelijks opgelaten.
Punk'd!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef Darklight het volgende:
Doet die zo de deur open, staat die nog gewoon op de grond
gewoon alles fakequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef Darklight het volgende:
Een mens in een superbeschermend pak. Eigenlijk gewoon een soort capsule maar dan om zijn lichaam gevormd. Als ie echt een vent was, was ie gewoon naakt gesprongen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een vliegtuig direct vergelijken met een mens
Luchtdruk..quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:51 schreef Injetta het volgende:
Die ballon ziet er wat gekreukt en slap uit....
Of hij krijgt m niet open vanwege de vorst .quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef Darklight het volgende:
Hij vertelt net dat ie eerst ff gaat peopen,. En dan een eitje gaat bakken in het keukentje.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, zit ook een badkamer bij...alles
Die gast ligt dubbel van dat helium. En stort happy ter aardequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:51 schreef Injetta het volgende:
Die ballon ziet er wat gekreukt en slap uit....
Tena is de 2de grote sponsor van dit project.quote:
Er zit een cameraman in een capsule er naast...quote:
Hij doet het hier anders perfectquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME RED BULL KOOP MILJAAR WAT EXTRA UPLOADCAPACITEIT BIJ JULLIE STREAM HAPERT ALS EEN GEK HOMMOS!!!!
Dat ik dit anno 2012 in 360p moet kijken is uitermate teleurstellend![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Vanaf de grond.
Enorma infrarood camera van NASA op een vrachtauto.
Mam ik durf niet. Ik blijf hierquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou hij een moment of doubt and pain hebben als hij straks op die rand staat?
Als je met een ballon boven de aarde gaat hangen en je stijgt op in Amsterdam dan ben je in een uur of 12 in Australiëquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:52 schreef Injetta het volgende:
Hoe blijf je boven Mexico? Die aarde draait dus die draait dan toch onder die capsule door.
Hij moet dus bijgestuurd worden begrijp ik.
Of koop snel internetquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME RED BULL KOOP MILJAAR WAT EXTRA UPLOADCAPACITEIT BIJ JULLIE STREAM HAPERT ALS EEN GEK HOMMOS!!!!
![]()
![]()
de 720p stream van YT werkt hier goed. paar keer proberen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
Of jij hebt gewoon geen leven...quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef mrstylo het volgende:
3,451,940 nu aan het kijken
Ik begon met kijken toen er 100000 kijkers waren. /hipster
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:52 schreef Injetta het volgende:
Hoe blijf je boven Mexico? Die aarde draait dus die draait dan toch onder die capsule door.
Hij moet dus bijgestuurd worden begrijp ik.
Ik had het in het achtergrond aan met geluid aan, zodat ik wist wanneer het startte.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef nikk het volgende:
Zou wel geinig zijn dat hij nog een gangnam dansje doet voordat hij springt.
Ik ben nu via youtube aant kijken; dat gaat wel goed in 1080pquote:
Dat vrees ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef Gutz het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het Baumgartner z'n laatste uurtjes zijn.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef nikk het volgende:
Jij bent dom, dat was ik ook toen ik het me afvroegquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Als je met een ballon boven de aarde gaat hangen en je stijgt op in Amsterdam dan ben je in een uur of 12 in Australië
En dat wij daar getuige van zijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef Gutz het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het Baumgartner z'n laatste uurtjes zijn.
Zozo knap hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef mrstylo het volgende:
3,451,940 nu aan het kijken
Ik begon met kijken toen er 100000 kijkers waren. /hipster
Hoeveel moet hij nog?quote:
Ik ook zo iets.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zozo knap hoor.
Ik heb Gangnam Style bekeken toen het nog maar 3 miljoen views had![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent dom, dat was ik ook toen ik het me afvroeg
Wop wop wop wop oppa gangnamstyle.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef nikk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |