Ik kan hem op mobiel niet aanpassen.quote:
t kán wel, maar iets lastiger dan anders.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan hem op mobiel niet aanpassen.
Geef mij maar een utube link dan zal ik die er wel inzetten.
Omdat ik nog geen vastte internetverbinding heb. Over 10 dagen pas.quote:
Kan je toch je mobiel aansluiten op je PC?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen vastte internetverbinding heb. Over 10 dagen pas.
Ik heb een tablet met internet en daar red ik het wel mee de komende tijd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kan je toch je mobiel aansluiten op je PC?
Mag geloof ik niet van die foonproviders, maar het werkt wel.
Sowieso electra, anders kan je je tablet niet opladen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb een tablet met internet en daar red ik het wel mee de komende tijd.![]()
Laat ik er morgen maar voor zorgen dat ik gas, water en licht behoud dat vind ik veel belangrijker.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sowieso electra, anders kan je je tablet niet opladen.
Effe snel de stekker er weer insteken want ik zit alweer onder de 50%. En op mijn werk heb ik ook nog stroom. En als er bij mij nog eens de boel wordt afgesloten dan kan je er vanuit gaan dat er een leuk fp artikel komt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sowieso electra, anders kan je je tablet niet opladen.
Je kan die man met jouw startbewijs toch ook gewoon een kusje geven als dank?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pffffffff ik moet mezelf bij ekaar rapen en bananen gaan kopen :p
gefeliciteerd DJMOquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef DJMO het volgende:
in tha pocket !
[ afbeelding ]
eindtijd wisten jullie al
jij kunt het ook hoor. Google maar eens op rennen met evyquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:03 schreef espri het volgende:
[..]
gefeliciteerd DJMO![]()
ik wilde maar dat ik het ook kon
Wedden dat jij het ook kan als ik je achterna kom.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:03 schreef espri het volgende:
[..]
gefeliciteerd DJMO![]()
ik wilde maar dat ik het ook kon
evy?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij kunt het ook hoor. Google maar eens op rennen met evy
hahaha nee hoor, ik ben niet bang voor je dus ren nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wedden dat jij het ook kan als ik je achterna kom.
Internetheld, straks piep je wel anders.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:12 schreef espri het volgende:
[..]
hahaha nee hoor, ik ben niet bang voor je dus ren niet
keep on dreamingquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Internet held, straks piep je wel anders.![]()
Heb jij niet geleerd om niet met vuur te spelen?quote:
nope, vraag maar aan mn aanstaandequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb jij niet geleerd om niet met vuur te spelen?
Ik heb nu al medelijden met hem.quote:
Voorlopig gaat ie alleen nog maar omhoogquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:27 schreef espri het volgende:
kijken jullie ook naar die parachutespringer?
ja nog 3 km maar gaat hard nu hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voorlopig gaat ie alleen nog maar omhoog
Dat zou lachen zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef frederik het volgende:
en dan blijkt die in een baan om de aarde te zitten, en daar niet meer uit te kunnen
een buiklanding is wel zachter danquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef Pulver het volgende:
Ik zou dat ook best kunnen, met mijn bolle buik ga ik wel twee keer door de geluidsbarriere!
Alleen hebben ze dan een grotere ballon nodig
Neeuh, tis t vriendje van mn beste vriendinnetjequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je kan die man met jouw startbewijs toch ook gewoon een kusje geven als dank?
Of was het echt een aap?
Mietje, moet ik je rechter of linker bil kussen? Of zal ik je er gewoon uittrappen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:41 schreef Pulver het volgende:
12 graden in de cabine, MIN 16 graden buiten de cabine.
Ze konden me de kont kussen, ik zou mooi binnen blijven!
En nu komt ie erachter dat hij niet zijn parachute heeft meegenomen, maar de rugzak van zijn dochtertje, compleet met boekjes voor rekenen en taal en een Hello Kitty broodtrommel met 4 bruine boterhammen.quote:
hahahaha beetje lullig he?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
En nu komt ie erachter dat hij niet zijn parachute heeft meegenomen, maar de rugzak van zijn dochtertje, compleet met boekjes voor rekenen en taal en een Hello Kitty broodtrommel met 4 bruine boterhammen.
Nou, het is een flink eind naar beneden, dan is het best aangenaam dat je wat boterbammetjes hebt voor onderweg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef frederik het volgende:
Dat is nog op tijd. Beter dan op een paar honderd meter boven de grond de boterhammen je tas uit zien vliegen
Voor het geval van die baan rond de aarde. Dan is het bestellen van voedsel wat makkeliijkerquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:52 schreef Pulver het volgende:
Waarom hangt de menukaart van de plaatselijke chinees eigenlijk in die ballon?
Wat voor postcode moet je dan bij thuisbezorgd.nl invoeren?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:53 schreef frederik het volgende:
[..]
Voor het geval van die baan rond de aarde. Dan is het bestellen van voedsel wat makkeliijker
Ach het vallen doet geen pijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
En nu komt ie erachter dat hij niet zijn parachute heeft meegenomen, maar de rugzak van zijn dochtertje, compleet met boekjes voor rekenen en taal en een Hello Kitty broodtrommel met 4 bruine boterhammen.
het neerkomen des te meerquote:
Jij hebt ervaring?quote:
Standaard uitspraak in de staalbouw idd.quote:
Met een beetje geluk vertragen de betonijzrs de laatste twee meters.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Standaard uitspraak in de staalbouw idd.
Vallen doet geen zeer, maar dat plotselinge stoppen......
Da's niet door de geluidsbarrière toch? Was wel zijn doel......quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:21 schreef espri het volgende:
[..]
de parachutist, met 1100km p/u naar beneden wowww
Dacht altijd dat dat 1200 en nog wat was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:24 schreef espri het volgende:
wel, meer dan 1000km p/u is door geluidsbarriere
Even op Wiki opgezocht, hij heeft dus wél de geluidsbarrière doorbroken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef espri het volgende:
hij had een snelheid van 1150km/pu en dus heeft hij een record gehaald, schitterend om te zien vond ik
zei ik toch jonguhhhhhquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Even op Wiki opgezocht, hij heeft dus wél de geluidsbarrière doorbroken.
Is blijkbaar afhankelijk van meerdere omstandigheden.....weer wat geleerd!
Bij mij weten hangt het van de hoogte af.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Even op Wiki opgezocht, hij heeft dus wél de geluidsbarrière doorbroken.
Is blijkbaar afhankelijk van meerdere omstandigheden.....weer wat geleerd!
ja dat is een lange dag zo he?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:55 schreef DJMO het volgende:
bijna, bijna thuis is. uitgecheckt op alkmaar ns, nu wachten op papabear voor t laatste stukje ...
* DJMO moe is
In geval van lucht wel ja, want gaat namelijk om de dichtheid van het materiaal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Bij mij weten hangt het van de hoogte af.
Mijn internetding moest ff aan de lader want dooie accu!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:49 schreef vannelle het volgende:
Het wordt te moeilijk voor iedereen?
Het woord topickill mag niet meer, vandaar mijn vraag.
* kwiebuske snapt de connectie tussen beide nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Mijn internetding moest ff aan de lader want dooie accu!
Nu heb ik een lekker kopje nieuwe thee..
OH, kut! Mn accu is leeg. Ik kan niet meer internetten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:11 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske snapt de connectie tussen beide niet
maar zal wel aan mij liggen
dit is vrouwenlogica
zou dat het zijn ....quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:22 schreef Inlognaam het volgende:
OH, kut! Mn accu is leeg. Ik kan niet meer internetten.
AH, oke! Dat ding gaat aan de lader en ondertussen wordt er thee gezet.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:29 schreef kwiebuske het volgende:
heeeeeee
er leeft er nog 1
* kwiebuske gaat pitten
om 0530 rammelt er iets naast me hoofd....![]()
Bonsoir mademoiselle!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:28 schreef dolfina-chica het volgende:
aaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllooooooooooooooooooooooo
Dat klinkt als verdwaalde eierstokken?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:29 schreef kwiebuske het volgende:
heeeeeee
er leeft er nog 1
* kwiebuske gaat pitten
om 0530 rammelt er iets naast me hoofd....![]()
Zoiets + de thee heb ik gekregen van een fokker :pquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
OH, kut! Mn accu is leeg. Ik kan niet meer internetten.
AH, oke! Dat ding gaat aan de lader en ondertussen wordt er thee gezet.
Dat smaakt altijd goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zoiets + de thee heb ik gekregen van een fokker :p
ik was niet verdwaaldquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat klinkt als verdwaalde eierstokken?
En thanks voor het opsturen
uhhhhh kunnen die rammelen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jouw eierstokken rammelen naast kwiebuske z'n hoofd morgenochtend?
Nou zeker!quote:
Ik wil ook thee van Fok!kers. Alleen val ik niet binnen de FHF doelgroep.quote:
Noooooh, anders delen wij gewoon hoor!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik wil ook thee van Fok!kers. Alleen val ik niet binnen de FHF doelgroep.
Aah, dat vind ik lief van jequote:Op zondag 14 oktober 2012 23:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Noooooh, anders delen wij gewoon hoor!
Ik heb je gdm't!quote:
Ik ook !quote:
Scherpquote:
elk contact is er eentje.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een sociaal contact is een sociaal contact
Als eeuwig vrijgezel object ben ik ook wel zielig natuurlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah gosss.. Dat klinkt wel heel sneu, haha!
Op ieder potje past een dekseltje, dus dat zal vast wel goedkomen, sooner or laterquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als eeuwig vrijgezel object ben ik ook wel zielig natuurlijk.
Vast wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje, dus dat zal vast wel goedkomen, sooner or later
En anders maar niet, ook best.quote:
De loonslaaf uithangen, voor een maandelijkse belediging weer aan het werk gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef JK1982 het volgende:
Nou, ik ga zo maar eens naar m'n nest.
Weekje vakantie is voorbij, morgen weer werken..
Dank je, wrijf het er nog even in...quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
De loonslaaf uithangen, voor een maandelijkse belediging weer aan het werk gaan.
Oeh, dat klinkt alsof het een exclusief theetje is. Welke smaak?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zoiets + de thee heb ik gekregen van een fokker :p
Ach, zolang de baas denkt dat hij goed betaald doe ik net of ik hard werk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dank je, wrijf het er nog even in...
Ssstt.. niet doorvertellenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ach, zolang de baas denkt dat hij goed betaald doe ik net of ik hard werk.
Ongeschreven wetten.quote:
Dank je, jij ook.quote:
rooibos hahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt alsof het een exclusief theetje is. Welke smaak?
Ik ben eeuwig maagd, dus ik ben veel zieliger!quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben eeuwig maagd, dus ik ben veel zieliger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is helemaal sneu.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Maar das helemaal niet exclusiefquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
rooibos haha
En ik had zelf onlangs zwarte thee met baileys smaak gekocht :p en nog iets. Chinese thee met rozenblaadjes ofzo? Die laatste moet ik iig nog uitproberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar das helemaal niet exclusief:N Zwarte thee met baileys smaak daarentegen daar heb ik nog nooit van gehoord.
Lapsang souchong, die moet je hebben.De exclusiviteit vliegt weer over het scherm hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Gevoelsmatig klopt het wel..quote:
Denk dat eeuwig korter is dan je denkt. Jij klopt wel dus zal wel goed komen.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar das helemaal niet exclusiefZwarte thee met baileys smaak daarentegen daar heb ik nog nooit van gehoord.
Lapsang souchong, die moet je hebben.Hahaha nou heb je wel eens aardbei/slagroom thee gehad? Man, dat heb ik als begeleider zijnde weleens op bed gehad. En dan ben je ook nog dankbaar dat je thee op bed geserveerd krijgt. Manmanman dat is dus gewoon hubba bubba die lucht. Dat is tactisch door de gootsteen gegaan. Wat smerig. En ik houd van zoet hoor. 20 suikerklontjes in 1 kopje thee bij scouting. Geen probleem. Maar die aardbei slagroom was dus andere koek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was bang voor een vergelijkbare ervaring met de baileys thee. Maar gezien mijn voorliefde voor baileys moest ik het eigenlijk wel proberen. En het was dus niet extreem zoet en overheersend. Best prima dus :p
Wat een verhalen zo he!
Ik ga ff dokter tinus kijken
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
slaapsequote:Op maandag 15 oktober 2012 00:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk dat eeuwig korter is dan je denkt. Jij klopt wel dus zal wel goed komen.
Ik ga slapen iig, tot morgen allemaal!
Als zelfs jij het hebt, dan is het helemaal niet exclusief.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
De exclusiviteit vliegt weer over het scherm hier.
Geen zorgen, de omgeving is droog gebleven hier. Ik houd het wel bij rooibos en dat soort smaken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als zelfs jij het hebt, dan is het helemaal niet exclusief.
En ik maakte ook geen grapje, dus dr was helemaal geen reden om die thee over je scherm te lachen.
Maar die Lapsang souchong is echt de meest smerige thee die ik ooit op heb.
Het bakje thee was in ieder geval wel goed voor een verhaal en een blijvende herinneringquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaha nou heb je wel eens aardbei/slagroom thee gehad? Man, dat heb ik als begeleider zijnde weleens op bed gehad. En dan ben je ook nog dankbaar dat je thee op bed geserveerd krijgt. Manmanman dat is dus gewoon hubba bubba die lucht. Dat is tactisch door de gootsteen gegaan. Wat smerig. En ik houd van zoet hoor. 20 suikerklontjes in 1 kopje thee bij scouting. Geen probleem. Maar die aardbei slagroom was dus andere koek.
Was bang voor een vergelijkbare ervaring met de baileys thee. Maar gezien mijn voorliefde voor baileys moest ik het eigenlijk wel proberen. En het was dus niet extreem zoet en overheersend. Best prima dus :p
Wat een verhalen zo he!
Hahaha stuur me je adres! Dan stuur ik je wat per postquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het bakje thee was in ieder geval wel goed voor een verhaal en een blijvende herinnering
Ik verbaas me over de meest vreemde en chemische smaken van thee.
Thee met baileys smaak, is dat een voorbereiding voor breezersletjes in wording?
Dat voorvalletje vergeet je ook niet weer, veel kijkplezier.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaha nou heb je wel eens aardbei/slagroom thee gehad? Man, dat heb ik als begeleider zijnde weleens op bed gehad. En dan ben je ook nog dankbaar dat je thee op bed geserveerd krijgt. Manmanman dat is dus gewoon hubba bubba die lucht. Dat is tactisch door de gootsteen gegaan. Wat smerig. En ik houd van zoet hoor. 20 suikerklontjes in 1 kopje thee bij scouting. Geen probleem. Maar die aardbei slagroom was dus andere koek.
Wat een verhalen zo he!
Dat is lief aangeboden, maar ik ben niet zo'n liefhebber van sterke drank. Baileys dus ook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaha stuur me je adres! Dan stuur ik je wat per post
Maar ik heb niks met de action, laat staan de bazen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat is lief aangeboden, maar ik ben niet zo'n liefhebber van sterke drank. Baileys dus ook niet.
Ik hou het wel op vruchtenthee of earl grey.
Maar, als je me van dienst wil zijn, zeg dan even tegen de grote inkoopbazen van de Action dat ze de Warming Fire van Pickwick weer in het assortiment moeten gooien. Die is lekker, maar heb ik al tijden niet meer gezien. Jammer dat ik die niet meer heb ingeslagen toen.
Ik dacht dat je bij de action werkte?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar ik heb niks met de action, laat staan de bazen.
Ik kan mijn eigen bazen al niet beinvloeden door hun inkopen.
Plus ook de action zou het moeten hebben van een overvoorraad. Dus laten we Pickwick stimuleren een overvoorraad Warming Fire te creëren :p
Haha nope, en waar ik wel werk laat ik graag in het middenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij de action werkte?
Weet dat ze inderdaad veel partijen opkopen. Misschien inderdaad maar hopen op een leuke partij thee. Wat dat betreft ben ik wel een echte theedrinker.
Okee, even quoten dan en de winkelketen op de stippellijn invullenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha nope, en waar ik wel werk laat ik graag in het midden
Hahahahaha :pquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Okee, even quoten dan en de winkelketen op de stippellijn invullen
Action, ......, Action
ik heb toch eens goed geluisterd, maar nee.... heb wel een wekker gehoord...quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik wil ook thee van Fok!kers. Alleen val ik niet binnen de FHF doelgroep.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zielig?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben eeuwig maagd, dus ik ben veel zieliger!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah nog één zo zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
mogguh!!!!quote:
hoi dolfijntjequote:Op maandag 15 oktober 2012 08:14 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh espri
En doei doei allemaal!!
Ik ga maar eens richting werk.. Geen zin...
Morge en werk ze, ik ben ook al weer onderweg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:14 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh espri
En doei doei allemaal!!
Ik ga maar eens richting werk.. Geen zin...
Eerst maar eens met een kop koffie op mijn werk bijkomen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:18 schreef espri het volgende:
jij ook een hele fijne dag Rucky en vergeet niet te bellen voor je energie ed.
neem 2 bakken hahha succes en hoop dat alles op orde is straks voor jequote:Op maandag 15 oktober 2012 08:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eerst maar eens met een kop koffie op mijn werk bijkomen.![]()
En ik heb de papieren bij me dus ik kan op mijn werk even bellen.
Ik denk dat ik er wel meer dan twee neem.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:23 schreef espri het volgende:
[..]
neem 2 bakken hahha succes en hoop dat alles op orde is straks voor je
dat is heel mooi, is toch altijd een hele hoop geregel als je verhuist.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel meer dan twee neem.Ik heb in het weekend iig aardig wat kunnen doen.
Ik hoop dat ik het volgend op orde ben. Ik moet nog een paar dingen regelen. En dat ik maar snel weer over telefoon en internet beschik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:41 schreef espri het volgende:
[..]
dat is heel mooi, is toch altijd een hele hoop geregel als je verhuist.
tijd om het allemaal weer op de rit te hebben he?
Hoofpijnbier.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:44 schreef Ehhe het volgende:
Goodmorning. Manman wat ben ik moe!
Ik moet niet meer hoofdpijnbier drinken en de volgende dag op visite waarbij ik de halve dag kwijt ben aan reizen
.
Vanavond lekker boerenkool eten bij schoonmama
Ik vond het wel een lekker biertje, maar volgens mij was ik de enigequote:Op maandag 15 oktober 2012 08:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het volgend op orde ben. Ik moet nog een paar dingen regelen. En dat ik maar snel weer over telefoon en internet beschik.
[..]
Hoofpijnbier.Ik was eens op een feestje waar ze dat schonken. De volgende dag was op de bank liggen het enige waar ik toe in staat was.
Even voor de duidelijkheid (ook voor jezelf), de theeuitdeling had niets met wel of niet binnen welke groep horen dan ook te maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
Je bent Fok!ker.. het is toch Fok!kers helpen Fok!kers?
Ik ga toch eens kijken wat de Faq is dan...
I like the way you think.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:55 schreef frederik het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid (ook voor jezelf), de theeuitdeling had niets met wel of niet binnen welke groep horen dan ook te maken.
Mijn werkgever had thee over, spul gaat uit het assortiment, en is bovendien nog maar kort houdbaar.
Het ging om 9 smaken. 9 doosjes zijn in de aanbieding voor een 10 tot 15 euro te halen (even niet lettende op het merk, dit merk is een stuk duurder). Op die prijs vond ik het onzinnig om te gaan versturen (6.75 op 10 tot 15 euro vond ik zonde), vandaar ook dat ik thee ben gaan uitdelen aan mensen die elkaar vaker zien, of dicht bij elkaar wonen.
En dan begin ik met Yska (woont net als ik in Groningen), van yska wist ik dat ze jou regelmatig ziet, en van jou weer dat Ingrid als ontvanger een optie is. Bovendien was Mo dit weekend in Groningen, en dat was dan ook een logisch iemand om te vragen (alleen Mo drinkt geen thee), Mo ziet Maffemuts af en toe, die heeft dan ook een setje voor maffe meegenomen.
Allemaal mensen die bij elkaar langskomen, waar dus geen porto betaald hoeft te worden.
hoi Ehhe, toch wel met echte hemaworst he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:44 schreef Ehhe het volgende:
Goodmorning. Manman wat ben ik moe!
Ik moet niet meer hoofdpijnbier drinken en de volgende dag op visite waarbij ik de halve dag kwijt ben aan reizen
.
Vanavond lekker boerenkool eten bij schoonmama
ik hoop met je meequote:Op maandag 15 oktober 2012 08:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het volgend op orde ben. Ik moet nog een paar dingen regelen. En dat ik maar snel weer over telefoon en internet beschik.
[..]
Hoofpijnbier.Ik was eens op een feestje waar ze dat schonken. De volgende dag was op de bank liggen het enige waar ik toe in staat was.
Oh dat weet ik niet! Wel met spekjesquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:13 schreef espri het volgende:
[..]
hoi Ehhe, toch wel met echte hemaworst he?
ik ben erg, ik wil altijd EN hemaworst EN spekkiesquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet! Wel met spekjes. Zwagertje is vandaag jarig dus komt mooi uit met eten
Ja, wil ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:16 schreef espri het volgende:
[..]
ik ben erg, ik wil altijd EN hemaworst EN spekkies![]()
gefeliciteerd met zwagertje
aaaaaahhh, en zo warm is het nu ook weer niet....quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook. Maar als het niet zo is is het ook goed, gegeven paard enzo
.
Thanx!
Er ligt een dood musje op ons balkonAwwww. En ik durf m niet weg te halen
Haha heb jij mijn facebookstatus gelezen ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:20 schreef espri het volgende:
[..]
aaaaaahhh, en zo warm is het nu ook weer niet....
quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha heb jij mijn facebookstatus gelezen ofzo?Daarin zeg ik ongeveer hetzelfde! Creepy
Oh mag ik mijn strijk ook bij jou brengen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:25 schreef espri het volgende:
[..]nee, weet jouw echte naam niet en heb geen fb, hyves, twitter om meer van die zooi
![]()
ik ga maar eens een paar kantoren bellen of ze nog wel weten dat ik graag wil werken...
en ondertussen de was wegstrijken, heb ik toch iets nuttigs te doen
breng maar hoor, ik heb een strijktic, ik vind het echt leuk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh mag ik mijn strijk ook bij jou brengen?
Ik hoop voor je dat er gauw weer werk voor je is! Merk je in jouw werk ook veel van de crisis?
Worden er dan minder kinderen geboren of wordt er bezuinigd qua personeel en uren?quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:31 schreef espri het volgende:
[..]
breng maar hoor, ik heb een strijktic, ik vind het echt leuk.
kom je meteen gezellig bakkie doen![]()
ja, merk best dat het een stuk rustiger is, voor een aantal maanden geleden wachtte ik gemiddeld 4 dagen voor ik weer werk had en nu zit ik vaker dan een week te wachten
er worden zeker minder kinderen geboren en kantoor zet natuurlijk eerst eigen personeel in want die moeten ze toch iedere maand betal;en, dus die meiden moeten gewoon dubbele diensten draaien, de zzpers worden pas echt in gezet als er niemand meer kan en ik word alleen betaald als ik wat gedaan heb.,quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Worden er dan minder kinderen geboren of wordt er bezuinigd qua personeel en uren?
Ja, dat laatste snap ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:38 schreef espri het volgende:
[..]
er worden zeker minder kinderen geboren en kantoor zet natuurlijk eerst eigen personeel in want die moeten ze toch iedere maand betal;en, dus die meiden moeten gewoon dubbele diensten draaien, de zzpers worden pas echt in gezet als er niemand meer kan en ik word alleen betaald als ik wat gedaan heb.,
ja voor vast personeel is het echt geen pretje zo en voor de gezinnen ook niet, ipv 7 of 8 uur per dag zorg waar ze recht op hebben, krijgen ze maar 3 of 4 uurtjes omdat ze kraamverzorgende naar nog een gezin moet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, dat laatste snap ik. Wel jammer, anders kon je lekker betaald thuis zitten
. Dus eigenlijk is het voor het vaste personeel wel veel drukker omdat zij dubbele diensten moeten draaien...
Ik vind het allemaal maar klote die crisis
En mocht je je na het strijken vervelen dan kan je je bij mij thuis ook nog nuttig maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:47 schreef espri het volgende:
[..]
ja voor vast personeel is het echt geen pretje zo en voor de gezinnen ook niet, ipv 7 of 8 uur per dag zorg waar ze recht op hebben, krijgen ze maar 3 of 4 uurtjes omdat ze kraamverzorgende naar nog een gezin moet.
en tuurlijk vind ik dit wachten niet altijd even leuk en baal ik er ook van maar mag eigenlijk niet echt klagen omdat ik in de gelukkige positie zit dat ik eigenlijk niet hoef te werken.
Dus dan ga ik nu maar strijken thuis, maak ik me toch nog nuttig haha
quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
En mocht je je na het strijken vervelen dan kan je je bij mij thuis ook nog nuttig maken.
Nouja je wil wel graag werken maar er is gewoon niks, dus dan vind ik niet echt dat je klaagtquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:47 schreef espri het volgende:
[..]
ja voor vast personeel is het echt geen pretje zo en voor de gezinnen ook niet, ipv 7 of 8 uur per dag zorg waar ze recht op hebben, krijgen ze maar 3 of 4 uurtjes omdat ze kraamverzorgende naar nog een gezin moet.
en tuurlijk vind ik dit wachten niet altijd even leuk en baal ik er ook van maar mag eigenlijk niet echt klagen omdat ik in de gelukkige positie zit dat ik eigenlijk niet hoef te werken.
Dus dan ga ik nu maar strijken thuis, maak ik me toch nog nuttig haha
heerlijk zo,n machine he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja je wil wel graag werken maar er is gewoon niks, dus dan vind ik niet echt dat je klaagt.
Succes met strijken iig!Ik zal eens stofzuigen. Net de vaatwasser ingeruimd, oh wat ben ik blij met dat ding
Dat mag je zelf bepalen maar hij wordt met liefde gezet.quote:
dat geloof ik meteenquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat mag je zelf bepalen maar hij wordt met liefde gezet.
Goodmorning!quote:
Jaaa, lekker een weekje vrijquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Goodmorning!Hoe is het? Heb je al vakantie?
Ik ben al klaar met stofzuigen yay. Nu nog ff een broodje en dan weer terug in bed ghehe
Is ook wel nodig, vanavond moet ik weer stappen en morgen over de markt slenterenquote:
Je mag wel met mij ruilen als je wilt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Is ook wel nodig, vanavond moet ik weer stappen en morgen over de markt slenteren
Nee dankjequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je mag wel met mij ruilen als je wilt.
Goh wat naar! Speciale markt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Is ook wel nodig, vanavond moet ik weer stappen en morgen over de markt slenteren
aloha bellequote:
Weet jij waar je in Den Haag keukenspullen kan halen aangezien ik alles nog moet halen? Ik wou zaterdag naar de Hema gaan maar op de plek waar de hema had moeten zitten daar zat een bloemist voor uitvaartboeketten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:07 schreef espri het volgende:
[..]
dat geloof ik meteen![]()
goedemorgen Belle
Het was te broberen.quote:
de ACTION!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Weet jij waar je in Den Haag keukenspullen kan halen aangezien ik alles nog moet halen? Ik wou zaterdag naar de Hema gaan maar op de plek waar de hema had moeten zitten daar zat een bloemist voor uitvaartboeketten.
[..]
Het was te broberen.
ik ken Den Haag niet Rucky, kom er nooit eigenlijk...quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Weet jij waar je in Den Haag keukenspullen kan halen aangezien ik alles nog moet halen? Ik wou zaterdag naar de Hema gaan maar op de plek waar de hema had moeten zitten daar zat een bloemist voor uitvaartboeketten.
[..]
Het was te broberen.
Dat wil Pulver niet hebben.quote:
quote:
Ja dat kanquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
aloha belle![]()
kon jij vanmiddag rond twee uurnog op station tussenwater zijn? ik heb een cadeautje van yska voor je!
ik kom sowieso naar beneden, aangezien ik dan ook m'n jongens ophaal aarquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja dat kandan sta ik beneden, want anders moet ik inchecken enzo toch?
Huh? Daar heeft hij toch niks over te zeggen? Action is echt ideaal voor huisraad en allemaal onnodige zooiquote:
Ah ok! Nee ik zorg dat ik rond 5 voor 2 bij Tussenwater benquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kom sowieso naar beneden, aangezien ik dan ook m'n jongens ophaal aar
quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:55 schreef frederik het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid (ook voor jezelf), de theeuitdeling had niets met wel of niet binnen welke groep horen dan ook te maken.
Mijn werkgever had thee over, spul gaat uit het assortiment, en is bovendien nog maar kort houdbaar.
Het ging om 9 smaken. 9 doosjes zijn in de aanbieding voor een 10 tot 15 euro te halen (even niet lettende op het merk, dit merk is een stuk duurder). Op die prijs vond ik het onzinnig om te gaan versturen (6.75 op 10 tot 15 euro vond ik zonde), vandaar ook dat ik thee ben gaan uitdelen aan mensen die elkaar vaker zien, of dicht bij elkaar wonen.
En dan begin ik met Yska (woont net als ik in Groningen), van yska wist ik dat ze jou regelmatig ziet, en van jou weer dat Ingrid als ontvanger een optie is. Bovendien was Mo dit weekend in Groningen, en dat was dan ook een logisch iemand om te vragen (alleen Mo drinkt geen thee), Mo ziet Maffemuts af en toe, die heeft dan ook een setje voor maffe meegenomen.
Allemaal mensen die bij elkaar langskomen, waar dus geen porto betaald hoeft te worden.
Oe, allemaal onnodige zooi.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Huh? Daar heeft hij toch niks over te zeggen? Action is echt ideaal voor huisraad en allemaal onnodige zooi![]()
Pannen, bestek, theedoeken, keukenhanddoeken, onderzetters?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oe, allemaal onnodige zooi.![]()
![]()
Maar ik heb hem al gevonden en hij zit vlakbij station HS dus daar kan ik makkelijk even langsgaan. Moet ik nog wat meenemen?
servies?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Pannen, bestek, theedoeken, keukenhanddoeken, onderzetters?
Theedoeken heb ik maar voor de rest heb ik alles nodig van pannen tot gebaksvorkjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Pannen, bestek, theedoeken, keukenhanddoeken, onderzetters?
Nou, leef je uit bij de Actionquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Theedoeken heb ik maar voor de rest heb ik alles nodig van pannen tot gebaksvorkjes.![]()
Ik heb alleen een frituurpan, koffiezetter, tosti-ijzer, een gril en een oven/magnetron.
fixedquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, leef je uit bij de Action. Ze hebben daar zó ontzettend veel! vrijwel alles
Voor weinig geld!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, leef je uit bij de Action. Ze hebben daar zó ontzettend veel!
En dat vind ik super tof! En het is hartstikke lekkere thee maar ik deel ook graag! Loopt allemaal los hoor, frederik je bent een schat!quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:55 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik vraag wel of Belle meegaat volgens mij vergeet ik dan tenminste niets.quote:
Ik ga wel mee hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vraag wel of Belle meegaat volgens mij vergeet ik dan tenminste niets.
Dan mag jij mijn borden uitzoeken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik ga wel mee hoor![]()
Kom maar naar Hoogvliet, daar is ook een action
quote:
Zo lijstje is klaarquote:-Keukenspullen.
hahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn borden uitzoeken.Het is voor mij het makkelijkst om naar Hollands Spoor te gaan.
[..]
[..]
Zo lijstje is klaar
Maar wanneer kan je:quote:
Succes, hoeveel km heb jij eigenlijk agelopen 2 weken afgelegd?quote:
een stuk of 6 keer alkmaar - rotterdam en 2 keer alkmaar - groningenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar wanneer kan je:
[..]
Succes, hoeveel km heb jij eigenlijk agelopen 2 weken afgelegd?
In Hoogvliet? jij kan alleen na je werk zeker?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar wanneer kan je:
[..]
Succes, hoeveel km heb jij eigenlijk agelopen 2 weken afgelegd?
Ik zit iig met mijn werk en ik kan beter naar HS gaan die is ook langer open. Of is die in Hoogvliet groter?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
In Hoogvliet? jij kan alleen na je werk zeker?
Geen idee, ik ben nog nooit bij die van HS geweest, zit dat in de megastores?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit iig met mijn werk en ik kan beter naar HS gaan die is ook langer open. Of is die in Hoogvliet groter?
Zit aan de laakweg naast de Konmaar, ik ben daar ook nog nooit geweest.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog nooit bij die van HS geweest, zit dat in de megastores?
zo bedoelde ik hem nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:55 schreef frederik het volgende:
[..]
Je werkt zo'n beetje naast de Ikea?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Het was te broberen.
Dat is ook een optie maar mijn pauze is te kort of ik zou er op zaterdag naar toe moeten. Maar dan moet ik er ook nog een eind ermee slepen. Dan vindt ik iets in de buurt wel makkelijk en ik ben nog nooit bij de action geweest.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je werkt zo'n beetje naast de Ikea?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:55 schreef DJMO het volgende:
ik ben razend ...
als dochterlief een bezoek wil uitstellen vanwege een verjaardag Moegen wij alan ouders maar begrip tonen, maar alan een van ons een bezoek wil verzetten is godverdomme de wereld te klein en is het afspraak is afspraak en dat staat vast en het is zoals het is![]()
vuile hoereninstantie
Zijn die niet elke dag open tot ver na jouw werktijd?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook een optie maar mijn pauze is te kort of ik zou er op zaterdag naar toe moeten. Maar dan moet ik er ook nog een eind ermee slepen. Dan vindt ik iets in de buurt wel makkelijk en ik ben nog nooit bij de action geweest.
Jawel, en ik moet er toch nog heen voor wat meubels. Maar ik heb ook wel begrepen dat de action goedkoop is en omdat ik nagenoeg alles nodig heb is dat misschien handiger.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zijn die niet elke dag open tot ver na jouw werktijd?
het zit je ff niet mee he? als ik je zo leesquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:36 schreef DJMO het volgende:
jezus mina
op het bordje staat dat de metro naar de akkers binnenkomt, en way stopt ee? een niet instappen geval
Gewoon instappenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:36 schreef DJMO het volgende:
jezus mina
op het bordje staat dat de metro naar de akkers binnenkomt, en way stopt ee? een niet instappen geval
quote:
dát heeft dus geen zinquote:
Rucky, nu bij de blokker een pannenset voor 50 euro maar aktie is alleen vandaagquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jawel, en ik moet er toch nog heen voor wat meubels. Maar ik heb ook wel begrepen dat de action goedkoop is en omdat ik nagenoeg alles nodig heb is dat misschien handiger.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:26 schreef espri het volgende:
[..]
Rucky, nu bij de blokker een pannenset voor 50 euro maar aktie is alleen vandaag
ik weet niet of je dit zo in de winkel kan halen of alleen via het webquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:35 schreef Rucky het volgende:
[..]Zier er wel goed uit, even kijken of ik het red met de tijd.
Zo te zien is het een web aanbieding, maar in de folder staan ook nog 2 pannensets. Ik zal wel even zien wat ik doe bedakt iig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:35 schreef espri het volgende:
[..]
ik weet niet of je dit zo in de winkel kan halen of alleen via het web
graag gedaan, trouwens, ik doe altijd boodschappen bij de C1000 en die hebben nu een aktie dat je zegels krijgt en een volle spaarkaart geeft recht op 5 euro korting bij een besteding vanaf 25 euro, welke winkels doen er mee?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zo te zien is het een web aanbieding, maar in de folder staan ook nog 2 pannensets. Ik zal wel even zien wat ik doe bedakt iig.
Bij de blokker webwinkel kun je ook laten bezorgen in de winkel, bezorgkosten 50 cent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zo te zien is het een web aanbieding, maar in de folder staan ook nog 2 pannensets. Ik zal wel even zien wat ik doe bedakt iig.
Ik heb niet echt iets van die winkels nodig, kijkshop misschien, ik laat het wel even weten. Als je er iemand anders er blij mee kan maken is ook goed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef espri het volgende:
[..]
graag gedaan, trouwens, ik doe altijd boodschappen bij de C1000 en die hebben nu een aktie dat je zegels krijgt en een volle spaarkaart geeft recht op 5 euro korting bij een besteding vanaf 25 euro, welke winkels doen er mee?
oa: karwei, kijkshop, halfords, intersport de slegte, kwantum en nog een paar, mocht je in die winkels komen, kan ik je een paar volle kaarten opsturen, scheelt toch 5 euro op iedere 25.
ik weet niet of je nog gaat klussen oid maar dan moet je het maar laten weten.
ik heb nu al 4 kaarten vol en komt vast nog meer bij.
ik bedoel ermee dat je die kaarten van mij mag hebben hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef Rucky het volgende:
Al zoekende kom je leuke/handige dingen tegen![]()
Keukengeheimen
[..]
Ik zal eens even kijken of er een C1000 in de buurt zit.
Je maakt mij verlegen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:33 schreef espri het volgende:
en toen was ik te snel hahha
en je mag best ook eens aan jezelf denken hoor, jij denkt ook altijd aan een ander![]()
wat lief en nu krijgen we allemaal een Bellekerstkaartje?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 een lief cadeautje gehad heeft van Yska!
Een doosje met 10 kerstkaarten met Belle![]()
![]()
DJMO heeft een foto gemaakt, die zal zij, of ik als ik hem binnen heb wel even posten
Aaah wat liefquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef belle1608 het volgende:
![]()
DJMO heeft een foto gemaakt, die zal zij, of ik als ik hem binnen heb wel even posten
Belle kom ik toch overal tegen dus dat kan er ook wel bij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef belle1608 het volgende:
![]()
quote:
Daar zal ik dan maar aan moeten geloven he hahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef espri het volgende:
[..]
wat lief en nu krijgen we allemaal een Bellekerstkaartje?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef belle1608 het volgende:
![]()
jullie vergeet ze nu noooooit meer hahhaquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja! De beste peerden van stal worden zomaar vergeten!
van jou hoef ik geen kerstkaartquote:
Oh, wat leuk. Ik krijg een kaartjequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef belle1608 het volgende:
*Kerstkaartjes
^ Yska
^ Ehhe & Kentekenplaat (toch?)
^ Espri
^ DJMO & PB
^ Rucky
^ Pulver
^ Inlognaam
^ Jaleesa
^ Maffemuts
^ Dolfina (Sorry!!!)
Dat zijn de 1e namen waar ik op kom.. vergeet ik nou nog iemand
Maak je geen zorgenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
van jou hoef ik geen kerstkaart
je kunt niet spellen
Ben gewoon slecht in namen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
van jou hoef ik geen kerstkaart
je kunt niet spellen
Kleine aanvulling gedaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef belle1608 het volgende:
via try-now.nl kan je in ruil voor je adresgegevens en toekomstige spam voor dames een flesje andrelon shampoo en voor mannen gezichtscrème sample aanvragen (gratis)
Je hoeft niet aan te klikken dat je op de hoogte gehouden wil worden. Heb eigenlijk na afloop van zo'n actie alleen het product gehad, verder geen reclame en heb toch al vaak iets besteldquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kleine aanvulling gedaan
Ik heb nog gezichtsmaskers liggen en geloof eingelijk niet in de werking ervan, dus ik pas maar.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef espri het volgende:
ik ken deze site al langer en krijg vaak gratis producten maar nooit ongewenste mailtjes of post
ja leuk toch? thee, creme, shampoo en ook etenswaren om te proberen, vind het wel grappigquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik heb er ook wel eens wat vandaan geplukt.
Dat verbaast me dan weer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Je hoeft niet aan te klikken dat je op de hoogte gehouden wil worden. Heb eigenlijk na afloop van zo'n actie alleen het product gehad, verder geen reclame en heb toch al vaak iets besteld
Daarom heb ik altijd een 'funmail' adres.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer.
Feit is wel, op het moment dat je ooit eens aan zoiets mee doet, dan is de kans wel aannemelijk dat je adresgegevens in een bestand gaan dat doorverkocht wordt. Daar moet je wel rekening mee houden.
Mogelijk kunnen ze je dan opeens wel benaderen voor marketingdoeleinden, ook al heb je je verder bijv. voor het bel-me-niet-register opgegeven.
Ja ok, dat is zo, maar goed dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer.
Feit is wel, op het moment dat je ooit eens aan zoiets mee doet, dan is de kans wel aannemelijk dat je adresgegevens in een bestand gaan dat doorverkocht wordt. Daar moet je wel rekening mee houden.
Mogelijk kunnen ze je dan opeens wel benaderen voor marketingdoeleinden, ook al heb je je verder bijv. voor het bel-me-niet-register opgegeven.
En ik werd niet eens van het kastje naar de muur gestuurd. Dus er zal wel weer wat anders mis gaan.quote:
haha niet zo negatiefquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik werd niet eens van het kastje naar de muur gestuurd. Dus er zal wel weer wat anders mis gaan.
natuurlijk niet, positief denken, trek je positiviteit aan, als je gaat doemdenken, trek je dat aan he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik werd niet eens van het kastje naar de muur gestuurd. Dus er zal wel weer wat anders mis gaan.
Klopt. Dit soort dingen dragen eraan bij. Ligt er ook aan wat je allemaal in moet vullen natuurlijk en of je ook daadwerkelijk alles eerlijk invult.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja ok, dat is zo, maar goed dat zien we dan wel weeren tegenwoordig kunnen ze toch wel alles achterhalen als ze willen volgens mij
Je moet eens weten hoeveel klantenkaarten ik heb op de naam van J.O. de Jong.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Klopt. Dit soort dingen dragen eraan bij. Ligt er ook aan wat je allemaal in moet vullen natuurlijk en of je ook daadwerkelijk alles eerlijk invult.
Ik heb een tante gehad die écht zo heet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel klantenkaarten ik heb op de naam van J.O. de Jong.
(ja, die is pas leuk als je het vol uitspreekt)
Dat is niet negatief zijn, dat heet ervaring hebben.quote:
Dan had ik iemand bij het UWV die daar minder sterk in was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is niet negatief zijn, dat heet ervaring hebben.![]()
De enige keer dat ik bij het UWV goed geholpen ben is toen ik binnenstapte met het idee dat de eerste die moeilijk gaat doen over de balie wordt getrokken en een paar klappen gaat krijgen. Volgens mij kunnen ze daar gedachten lezen.
Hm, sta je bekend als vuurwapengevaarlijk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dan had ik iemand bij het UWV die daar minder sterk in was.
Met die houding ben ik ook een keertje binnen gekomen, met als resultaat dat de volgende ochtend de ruit van me voordeur eruit lag en me slaapkamer ineens verrekte veel weg had van een politiecel
Niet dat ik nog weet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hm, sta je bekend als vuurwapengevaarlijk?
heb je bij t uwv ook echt iemand over de balie getrokken en eeb paar klappen gegeven?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dan had ik iemand bij het UWV die daar minder sterk in was.
Met die houding ben ik ook een keertje binnen gekomen, met als resultaat dat de volgende ochtend de ruit van me voordeur eruit lag en me slaapkamer ineens verrekte veel weg had van een politiecel
Was het maar waar dat ik d'r over de balie kon trekken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:08 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je bij t uwv ook echt iemand over de balie getrokken en eeb paar klappen gegeven?
hmm arrogant kutvolk dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik d'r over de balie kon trekken.
Maar ze bleef heel arrogant daar aan de telefoon hangen, terwijl ze één verdieping hoger zat.
Dat kan je wel stellen.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef belle1608 het volgende:
*Kerstkaartjes
^ Yska
^ Ehhe & Kentekenplaat (toch?)
^ Espri
^ DJMO & PB
^ Rucky
^ Pulver
^ Inlognaam
^ Jaleesa
^ Maffemuts
^ Dolfina
^ Ingrid & Vannelle
^ Ireth
^ Kwiebuske
^ Frederik
^ CVboer
Het zijn maar 10 kaartjes hoor![]()
Dat zijn de 1e namen waar ik op kom.. vergeet ik nou nog iemand
dat blijktquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
Ben gewoon slecht in namen.
En daarnaast ook nog eens te lui om het op te zoeken, erg he?
wat voor grafische kaart ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenDie wordt gewoon verkeerd geadresseerd dan en komt niet aan.
Pulver even pm'tje sturen. Mn grafische kaart is echt verrot en meer dan zwart beeld krijg ik niet.
Een agp monochrome kaartje?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat blijkt
grijns
[..]
wat voor grafische kaart ?
heb ook nog wat liggen ( ben alleen niet thuis nu )
een wat ouder matrox kaartje
volgens mij wel agpquote:
Ik zou het echt niet weten. Echt, ik heb de ballen verstand van computers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat blijkt
grijns
[..]
wat voor grafische kaart ?
heb ook nog wat liggen ( ben alleen niet thuis nu )
een wat ouder matrox kaartje
okquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zou het echt niet weten. Echt, ik heb de ballen verstand van computers.
'k Neem dat ding wel mee naar mn pa een keer en laat hem er wel naar kijken.
Was het zo'n kant en klare computer of issie zelf samengesteld?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Echt, ik heb de ballen verstand van computers.
'k Neem dat ding wel mee naar mn pa een keer en laat hem er wel naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |