Je hebt niet eens een 7-serie? Matig hoor, voor een Turk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Denk niet dat het verstandig is om met een 5-serie te pimpen in Duitsland.
Al zou ik miljonair zijn, zou ik voor de veel sportievere 5-serie gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:40 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een 7-serie? Matig hoor, voor een Turk.
Nog even wat meer Durum/Kebab verkopen dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Al zou ik miljonair zijn, zou ik voor de veel sportievere 5-serie gaan.
Extra vlees erbij?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:43 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Nog even wat meer Durum/Kebab verkopen dus.
Ja, maar soms is dat het dus wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:25 schreef Notorious het volgende:
Nederlanders begrijpen dat niet omdat ze freaking zuinig zijn en niet van geld uitgeven houden.
Lekker boeiend als iemand in dure kleren of een dure auto rijdt. Is niet jouw geld waar maak je je druk om?
En dan met je wc-rol onder je arm de walk of shame langs alle andere gasten lopen, en dan weer terug met een smile en constant mensen dwangmatig moeten groetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:31 schreef HeatWave het volgende:
lekker op de kemping, met de karrafan achter de astra.
.
Kun jij überhaupt zien?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar tegenwoordig zie ik steeds meer buitelanders die de criminele tijd ingaan
heb het voornamelijk over kinderen die dure kleren hebben enz
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hun willen laten zien dat ze dikke criminelen zijn
waar betalen ze het anders van?
Zoveel spelfouten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar tegenwoordig zie ik steeds meer buitelanders die de criminele tijd ingaan
heb het voornamelijk over kinderen die dure kleren hebben enz
ach jij maakt constant denkfoutenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Zoveel spelfouten.
Niet. Ik ben een kritische denker, kwaliteitsgebruiker op Fok! en een groot filosoof. Alleen onbegrepen door velen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ach jij maakt constant denkfouten.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet. Ik ben een kritische denker, kwaliteitsgebruiker op Fok! en een groot filosoof. Alleen onbegrepen door velen.
Een groot ziener, bovenal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet. Ik ben een kritische denker, kwaliteitsgebruiker op Fok! en een groot filosoof. Alleen onbegrepen door velen.
Mijn trots, wat doe je?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]![]()
Godver, hier moest ik gewoon even hardop om lachen.
Dit is niet waar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:31 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Wanneer je nep producten koopt en importeert mag je maar maximaal 3 nep producten meenemen naar Nederland, heb je meer als drie dan wordt het hele zooitje ingenomen. Mocht je een redelijke kledingkast vullen moet je toch echt wel 10x naar Turkije vliegen. De kwaliteit is altijd om te janken, wil je echt goede nepkleding dan betaal je meer als bijvoorbeeld een tientje, ik ken genoeg mensen die een poosje in die handel hebben gezeten. Er is een groot kwaliteitsverschil tussen nep producten, wat je daar in die landen op de markt/steegjes kunt kopen is echt dikke troep. Na een paar wasbeurten zijn nep producten waak heel erg lelijk geworden en stug.
495¤ is niks. Ik heb pattas die waren 3699£.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:27 schreef RickRonaldo het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
Ik had een aantal maanden geleden Gucci schoenen gekocht voor ¤495,-
Een vriend van mij had de neppe variant aangeschaft voor ¤80,- ergens op markplaats.
Na 2 weken waren mij schoenen kapot en dat nog wel door de regen........
Conclusie : gucci is fucking troep en ik koop nooit meer wat van gucci
Dit ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:09 schreef Gvhdvr het volgende:
Het is simpel, Nederlanders hebben liever een mooi / duur huis en geven wat minder om een dure auto / kleding. Marokkanen hebben liever mooie kleding, een mooie auto en wonen over het algemeen in een minder mooi huis. Het is iets meer een 'show' cultuur (no offence), een auto zien veel meer mensen dan je huis.
Ik kan het weten want ben ik half Nederlands en half Marokkaans en ben met beide culturen opgegroeid.
Daarnaast is het vooral bij auto's zo dat de familie of broers samen een auto koopt, deze is dan duurder dan ieder individueel kan betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |