quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja omdat het crap is
Er zou best een UK nieuwe series topic gemaakt kunnen worden toch? Komt genoeg rommel uit in dat klote accent
Haha, oké. Ik hoef ook niet te winnen hoor, maar die opmerking kon ik niet laten gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Egel, die discussie ga je niet winnen. JDx houdt van oppervlakkige series met zoveel mogelijk stoerheid en lekkere chicks a la Entourage (wat ik ook met plezier keer trouwens). Maar kwaliteit is niet zijn ding zeg maar
Hoeft ook niet!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, oké. Ik hoef ook niet te winnen hoor, maar die opmerking kon ik niet laten gaan.
Ah ik wist dat ik dat ergens van kendequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is een neptrailer uit de film Forgetting Sarah Marshall waarin Kristen Bell een actrice genaamd Sarah Marshall speelt waarvan Animal Instincts de nieuwe serie is.
Stefan/Giel loopt te kutten
Klinkt niet slecht moet ik zeggen.quote:Defiance speelt zich in een verre toekomst af waar de aarde totaal vernietigd is door langdurige oorlogen en ondertussen gekoloniseerd is door aliens. In één van de zeldzame bloeiende mijnstadjes met Defiance als naam proberen een aantal overlevenden van de universele oorlog, zowel mensen als aliens, een oord van beschaving en integratie op te bouwen. De overlevenden kunnen hierbij rekenen op de pas verkozen burgemeester Amanda Rosewater en ordebewaker Jeb Nolan, die beiden er alles aan willen doen om de vrede te bewaren. Toch beseft iedereen dat het niet zo makkelijk is om een nieuwe gemeenschap op te bouwen in een compleet vernielde wereld.
Voor de hoofdrollen werden Julie Benz, Grant Bowler, Graham Greene, Tony Curran en Jaimie Murray gecast. De reeks ligt in handen van Kevin Murphy (Caprica) als showrunner en wordt geregisseerd door Scott Stewart (Legion, Priest). Naast de serie zal in samenwerking met Trion Worlds een game op basis van het verhaal worden uitgebracht.
Defiance zal in april 2013 te zien zijn in Amerika bij SyFy.
http://thetv-files.blogsp(...)r-voor-defiance.html
quote:De FBI schat dat er momenteel meer dan 300 actieve seriemoordenaars zijn in de VS. Wat zou er gebeuren als al deze moordenaars een manier vinden om met elkaar te communiceren en elkaar beter te leren kennen? Wat als ze in staat zijn om samen te werken en verbonden te sluiten over het ganse land? Wat als één briljante psychopaat in staat is om ze allemaal bij elkaar te brengen en een sekte te beginnen? Welkom in de wereld van The Following.
Wanneer de beruchte seriemoordenaar Joe Carroll weet te ontsnappen uit de gevangenis waar hij wachtte op zijn doodstraf en terug aan het moorden lijkt te slaan, wordt voormalig agent Ryan Hardy terug door de FBI opgeroepen om hen te helpen bij de zaak. Hardy was de agent die 8 jaar geleden er in slaagde om Carroll op te pakken nadat deze laatste reeds 14 vrouwelijke studenten had vermoord op een hogeschool in Virginia, waar hij een literatuurprofessor was.
Ook 8 jaar na de feiten kent Hardy nog steeds werkelijk alles van Carroll en lijkt hij nog steeds de enige die een psychologische en intellectuele evenknie kan vormen voor Caroll. Maar toch is Hardy veranderd in de loop der jaren. Zijn klopjacht op de seriemoordenaar heeft hem fysiek en mentaal aangetast en hij heeft sindsdien geen enkele zaak meer aangenomen. Wanneer hij besluit de FBI te helpen, komt hij in het leidende onderzoeksteam van keiharde Jennifer Mason en de jonge, intelligente Mike Weston terecht. Zij zien Hardy aanvankelijk meer als een blok aan hun been als een aanwinst.
Maar dan toont Ryan Hardy wat hij waard is. Hij ontdekt dat Carroll een geheim communicatiemiddel had waarmee hij in contact stond met een netwerk van seriemoordenaars. Al gauw beseft het team dan ook dat Carroll meer van plan was dan gewoon te ontsnappen en dat ze niet weten hoe groot het netwerk van moordenaars was. Wanneer het laatste slachtoffer van Carroll, die met behulp van Hardy wist te overleven, plots ontvoerd wordt, wijst er alles op dat Joe Carroll het werk wilt afmaken dat hij acht jaar geleden startte.
The Following volgt het onderzoek van Ryan Hardy en het FBI-team die moeten strijden tegen een groeiend web van moorden rond hen, bedacht door het duivelse meesterbrein Joe Carroll, die ervan droomt ooit een boek te schrijven met Hardy als zijn tegenstander.
The Following gaat in Amerika pas begin 2013 van start.
http://thetv-files.blogsp(...)ert-joe-carroll.html
Nu pas?quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:39 schreef Tim86 het volgende:
The 10 Dumbest Things on TV So Far This Season
http://www.cracked.com/bl(...)-so-far-this-season/
quote:It's alive! 'Mob Doctor' coming back to Fox
Who says all the zombies are on AMC?
Fox just announced its November programming plan includes The Mob Doctor returning to Monday nights. The low-low rated new medical drama might be a dead show walking, but it’s gonna continue shambling and moaning into winter. Mob Doc is slated to resume its run starting Nov. 5.
So far CBS’ has cancelled Made In Jersey and NBC has rid the world of Animal Practice, though many predicted Mob Doc would be first to go (the last episode delivered 3.4 million viewers and a 0.9 rating). Fox still intends to air all 13 episodes, unless the show goes from really-bad ratings to really-really-bad ratings.
Bron
Alleen dat aapje was leuk. Maar had vanaf het begin al zoiets van die makers hebben zoiets van, ja publiek vindt aapjes leuk, hoe gaan we dat toepassen in een seriequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmmm ben blijkbaar echt de enige die Animal Practice wel aardig vond
Maar zal er niet echt van wakker liggen
Last Resort vind ik voorlopig ook nog steeds aardig, vooral omdat het idee potentie heeft denk ik. Blijf ik ook nog wel ff volgen.
Revolution heb ik op de computer staan, maar heb me nog niet kunnen bewegen tot het kijken ervan
https://www.google.com/se(...)ial&client=firefox-aquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck vanochtend vergeten Arrow te downloaden en nu is hij niet te vinden
ik vond het serieus niks...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wat jammer , hardstikke leuke serie
Het ziekenhuis genre is echt een (ogenschijnlijk) onuitputbare bron voor televisie series...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:52 schreef Desii het volgende:
Zojuist Emily Owens MD gezien.
Lijkt best wat op het beginperiode van Greys Anatomy..
Nieuwe interngroep die in een ziekenhuis begint en alle drama die daar bij hoort.
Ik vond het een leuke aflevering.
Net als detectives en politie en zoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het ziekenhuis genre is echt een (ogenschijnlijk) onuitputbare bron voor televisie series...
quote:CBS picks up full seasons of 'Vegas' and 'Elementary'
As expected, CBS has picked up the back nine episodes of its two new dramas Vegas and Elementary.
Vegas, the Dennis Quaid starrer that also features Michael Chiklis as a mobster, typically wins its Tuesday at 10 time period in viewers (14.9 million) and adults 18-49 (2.7/8). It has also improved the versus last year by 8% in viewers.
Elementary stars Jonny Lee Miller and Lucy Liu and has averaged 14.3 million viewers and a 3.5/10 in adults 18-49 in its Thursday at 10 slot. It is up 17% in adults 18-49.
This is the second significant move that CBS has made on its new fall lineup. Last week, it cancelled the low-rated Made in Jersey. CBS still has yet to decide whether to pick up more episodes of its new comedy Partners.
Bron
Ach wat is er na 4 eps te concluderen? Er zijn genoeg series die na de derde aflevering wat inkakken en daarna weer vlot verder lopen. Ik denk sowieso dat men focust op een goede eerste indruk met veel spektakel met het oog op goede recensies en dat er dan altijd contrast zal volgen met de balans in het verhaal.quote:
Goed dat je het zegt, Breaking bad heb ik halverwege S1 ook opgegeven. Werd net GTSTquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:57 schreef JDx het volgende:
Dan hoor ik dat vanzelf wel.
Breaking Bad vond ik seizoen 1 ook tegenvallen, vervolgens seizoen 2 nooit meer gekeken. Tot ik een jaar later hoorde dat seizoen 2 en 3 echt geweldig waren, nu ben ik weer bij.
oef .... ik denk echt dat je die serie nog een kans moet geven!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, Breaking bad heb ik halverwege S1 ook opgegeven. Werd net GTST
Het is geen single action hero serie..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:07 schreef ace_eleven het volgende:
Net klaar met The Shield kijken, vond ik ook wel een goede serie moet ik zeggen, met een waardig eind ook.
Nu bezig met de nieuwe series:
• Arrow heb ik alleen de pilot gezien, leek me meteen al niets, single action hero serie, niet zo mijn ding
Beiden gecancelledquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:43 schreef JDx het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die 2 vage comedy series van vorig jaar:
Friends with Benefits en Love Bites, beide gecanceled?
Waren echt wazige series.
Heb 2x01 inmiddels gezien. Hij was wel leuk. Maar ik keek voornamelijk omdat het draaide om een Dawson's Creek reuniequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:41 schreef JDx het volgende:
Volgens IMDB was Don't trust the Bitch in Apartment 23 ook alweer begonnen, maar nog niets van vernomen
Die pilot had ik wel gekeken maar trekt me niet. Doet me idd teveel denken aan Grey's. En dan een meer als een slechte copy-cat ( puur mijn mening - blij dat iemand anders t wel leuk vindquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:23 schreef EilandjeOnline het volgende:
Emily Owens MD doet me heel erg denken aan Greys Anatomy, toch maar ff een kans geven
Laatste ep van wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:45 schreef Friday12 het volgende:
iemand problemen met het het dl'en van laatste ep?
overal zijn de files incomplete en zo te zien ben ik niet de enige die dit heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
oh oke, geen problemen mee gehad nee, al heb ik nog geen tijd gehad om te kijken (ep 3 dus)
wanneer heb je het gedl'ed ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:59 schreef JDx het volgende:
Geen problemen mee, net gekeken, toffe serie vind ik het.
Eergister, maar ik download alles van een private torrentsite, waar je alleen op kan als je lid bent. Alles veilig en gecontroleerd en netjes gesorteerd.quote:
ik via nzb's maar het is er meteen afgehaald nu maar via website aan het kijken ook prima kwaliteitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Eergister, maar ik download alles van een private torrentsite, waar je alleen op kan als je lid bent. Alles veilig en gecontroleerd en netjes gesorteerd.
Ja, ik krijg m ook niet binnen via nieuwsgroepen. Hopelijk binnen een paar dagen zet iemand m met Nederlandse subs ofzo online en kan ik m wel meepakkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:45 schreef Friday12 het volgende:
iemand problemen met het het dl'en van laatste ep?
dan ben ik op vakantiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja, ik krijg m ook niet binnen via nieuwsgroepen. Hopelijk binnen een paar dagen zet iemand m met Nederlandse subs ofzo online en kan ik m wel meepakken
Ep1 vond ik nog de beste. Ik vind Revolution nu een betere serie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:40 schreef Seam het volgende:
Last Resort vond ik na de pilot tegenvallen. Ik heb ep 4 en 5 nog niet gezien, maar het wordt dus wel beter?
Wow dat zegt wel wat dan, ik vond het na de pilot ook niet veel meer aan, maar Revolution was helemaal crap.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ep1 vond ik nog de beste. Ik vind Revolution nu een betere serie.
ik ben hier maar eens mee begonnen, veel bekende auteurs maar nog vage verhaallijnen, op naar ep2quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:15 schreef JDx het volgende:
666 Park Avenue: lekker mysterieus, benieuwd waar het heen gaat, verheug me op volgende ep
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wow, dit is dus een aanbeveling op Last resort van mijn HD te gaan wissen voor ik ernaar gekeken heb.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee hoor jammer genoeg niet nog niet bekend wanneer het komtquote:
Mockingbird lane vond ik leuk! Soort Adams Familyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:08 schreef Adelante het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de pilot van Mockingbird Lane vanavond, lijkt me erg tof
Je bent inderdaad niet de enige.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
overal zijn de files incomplete en zo te zien ben ik niet de enige die dit heeft
quote:Op zondag 28 oktober 2012 03:18 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Nee hoor jammer genoeg niet nog niet bekend wanneer het komt
Sickbeard gaf 2 november aanquote:Op zondag 28 oktober 2012 03:18 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Nee hoor jammer genoeg niet nog niet bekend wanneer het komt
Het is een remake van The Munsters.quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mockingbird lane vond ik leuk! Soort Adams Family
Dat smaak!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:12 schreef Tim86 het volgende:
Qua nieuwe series:
Arrow bevalt me wel. Superhero shit vind ik altijd wel leuk en het kijkt gewoon lekker weg.
666 Park avenue valt me wat tegen. Vrij traag en rommelig..heeft meer potentie, maar zal wel gecancelled worden. Blijf toch wel even kijken.
Revolution is niet al te best, maar om de een of andere reden blijf ik toch hangen. Ik kijk het nog even aan.
Last Resort pilot was goed, maar daarna ging het snel bergafwaarts. Als er een 2e seizoen komt ga ik kijken, maar ben vooralsnog gestopt.
Go On is wel oke. Niet echt hoogstaand, maar prima voor tijdens het eten ofzo.
The New Normal vond ik echt baggerslecht. Geforceerd grappig en wannabe Modern Family en de karakters zijn ook niet echt sympathiek.
Ben & Kate en Guys with Kids vond ik allebei wel erg leuk en worden imo steeds beter. Behoren zeker niet tot de beste comedy series, maar kijken wel erg lekker weg.
The Inbetweeners (US) had ik lage verwachtingen bij omdat het origineel echt typische UK humor heeft, maar vooralsnog ben ik positief verrast, zeker nu er langzaamaan wat originele verhaallijnen in komen die niet uit het origineel zijn gekopieerd.
Animal Practice had potentie, maar is matig en al gecancelled dus dat laat ik maar voor wat het is.
Van Vegas heb ik alleen de pilot gezien en daar vond ik weinig aan. Misschien later oppikken als het een nieuw seizoen en wat lovende kritieken krijgt. Nashville pilot ga ik nog wel even checken, maar ratings zijn slecht las ik al..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |