Het is geen single action hero serie..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:07 schreef ace_eleven het volgende:
Net klaar met The Shield kijken, vond ik ook wel een goede serie moet ik zeggen, met een waardig eind ook.
Nu bezig met de nieuwe series:
• Arrow heb ik alleen de pilot gezien, leek me meteen al niets, single action hero serie, niet zo mijn ding
Beiden gecancelledquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:43 schreef JDx het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die 2 vage comedy series van vorig jaar:
Friends with Benefits en Love Bites, beide gecanceled?
Waren echt wazige series.
Heb 2x01 inmiddels gezien. Hij was wel leuk. Maar ik keek voornamelijk omdat het draaide om een Dawson's Creek reuniequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:41 schreef JDx het volgende:
Volgens IMDB was Don't trust the Bitch in Apartment 23 ook alweer begonnen, maar nog niets van vernomen
Die pilot had ik wel gekeken maar trekt me niet. Doet me idd teveel denken aan Grey's. En dan een meer als een slechte copy-cat ( puur mijn mening - blij dat iemand anders t wel leuk vindquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:23 schreef EilandjeOnline het volgende:
Emily Owens MD doet me heel erg denken aan Greys Anatomy, toch maar ff een kans geven
Laatste ep van wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:45 schreef Friday12 het volgende:
iemand problemen met het het dl'en van laatste ep?
overal zijn de files incomplete en zo te zien ben ik niet de enige die dit heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
oh oke, geen problemen mee gehad nee, al heb ik nog geen tijd gehad om te kijken (ep 3 dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |