abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118420135
Don't Trust the B---- in Apartment 23 (TV Series 2012– ) - IMDb

Chloe is a New York party girl with the morals of a pirate who bullies and causes trouble for her naive small town roommate June.

Leuk vermaak, beetje zoals de meeste comedy's de laatste tijd. Niets bijzonders, maar goed genoeg voor een 2e seizoen. Begint als het goed is deze week weer!
pi_118420235
Trouwens wel leuker geworden nu ik haar ook ken van Breaking Bad :P
pi_118422271
Ik ken haar uit Veronica Mars en Gilmore Girls. En die June ken ik uit The Good Wife.

Seizoen 1 van de zomer snel gekeken. Geen top comedy zoals Community / Californication, maar zeker vermakelijk.
pi_118422399
Sluit me bij jullie aan. Leuke serie, geen hoogvlieger maar niet slecht. Inderdaad ook deze zomer seizoen 1 gekeken.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_118528620
Wat was dat Dawson's Creek trouwens voor super slechte serie dan :')

Net even opgezocht op IMDB, een 6.3 en van alle acteurs ken ik alleen Katie Holmes, die van der Beek ken ik ook alleen maar omdat ik deze serie kijk haha.
pi_118528740
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:30 schreef JDx het volgende:

Net even opgezocht op IMDB, een 6.3 en van alle acteurs ken ik alleen Katie Holmes, die van der Beek ken ik ook alleen maar omdat ik deze serie kijk haha.
The Dawson!
pi_118529047
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:30 schreef JDx het volgende:

Was een sterke serie hoor, zou het zeker een kijkkans geven :)
pi_122001045
Kijkt er nog iemand?
Ik vind het erg leuk vooral vanwege James Vanderbeek die een over the top versie van zichzelf speelt. Lekker meta.
Kwak
pi_122002635
Kijk ook nog steeds, blijft wel lekker tussendoortje.
pi_122008640
serie is gecancelled deze week, dus vind het knap als er iemand nog kijkt.
pi_126708936
Voor de liefhebber: Ep 12 tot en met 19 van seizoen 2 zijn nu beschikbaar.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 20 mei 2013 @ 12:06:50 #12
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_126759990
ooit eens 6 eps gekeken. Niet leuk genoeg.
pi_130423403
Ik heb recentelijk de afleveringen bekeken en ik denk dat het probleem was dat deze serie niet echt bij de zender paste (NBC meen ik). Bepaalde aspecten passen niet echt bij een familiezender.

Dat waren juist de elementen die deze serie goed maakten in mijn ogen. Het moest wat op gang komen, maar vooral in seizoen 2 zat een groot aantal afleveringen die heel sterk waren. Vooral het compleet tegen allerlei conventies ingaan was sterk.

Merkwaardig dat juist de web-only afleveringen (die niet regulier werden uitgezonden) een paar van de hoogtepunten van de serie waren. Ook (klassiek) heeft men de volgorde van de afleveringen her en der volledig door elkaar gegooid; dat kwam de continuïteit van bepaalde verhaallijnen niet ten goede.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')