wanneer heb je het gedl'ed ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:59 schreef JDx het volgende:
Geen problemen mee, net gekeken, toffe serie vind ik het.
Eergister, maar ik download alles van een private torrentsite, waar je alleen op kan als je lid bent. Alles veilig en gecontroleerd en netjes gesorteerd.quote:
ik via nzb's maar het is er meteen afgehaald nu maar via website aan het kijken ook prima kwaliteitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Eergister, maar ik download alles van een private torrentsite, waar je alleen op kan als je lid bent. Alles veilig en gecontroleerd en netjes gesorteerd.
Ja, ik krijg m ook niet binnen via nieuwsgroepen. Hopelijk binnen een paar dagen zet iemand m met Nederlandse subs ofzo online en kan ik m wel meepakkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:45 schreef Friday12 het volgende:
iemand problemen met het het dl'en van laatste ep?
dan ben ik op vakantiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja, ik krijg m ook niet binnen via nieuwsgroepen. Hopelijk binnen een paar dagen zet iemand m met Nederlandse subs ofzo online en kan ik m wel meepakken
Ep1 vond ik nog de beste. Ik vind Revolution nu een betere serie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:40 schreef Seam het volgende:
Last Resort vond ik na de pilot tegenvallen. Ik heb ep 4 en 5 nog niet gezien, maar het wordt dus wel beter?
Wow dat zegt wel wat dan, ik vond het na de pilot ook niet veel meer aan, maar Revolution was helemaal crap.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ep1 vond ik nog de beste. Ik vind Revolution nu een betere serie.
ik ben hier maar eens mee begonnen, veel bekende auteurs maar nog vage verhaallijnen, op naar ep2quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:15 schreef JDx het volgende:
666 Park Avenue: lekker mysterieus, benieuwd waar het heen gaat, verheug me op volgende ep
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wow, dit is dus een aanbeveling op Last resort van mijn HD te gaan wissen voor ik ernaar gekeken heb.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee hoor jammer genoeg niet nog niet bekend wanneer het komtquote:
Mockingbird lane vond ik leuk! Soort Adams Familyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:08 schreef Adelante het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de pilot van Mockingbird Lane vanavond, lijkt me erg tof
Je bent inderdaad niet de enige.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
overal zijn de files incomplete en zo te zien ben ik niet de enige die dit heeft
quote:Op zondag 28 oktober 2012 03:18 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Nee hoor jammer genoeg niet nog niet bekend wanneer het komt
Sickbeard gaf 2 november aanquote:Op zondag 28 oktober 2012 03:18 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Nee hoor jammer genoeg niet nog niet bekend wanneer het komt
Het is een remake van The Munsters.quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mockingbird lane vond ik leuk! Soort Adams Family
Dat smaak!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:12 schreef Tim86 het volgende:
Qua nieuwe series:
Arrow bevalt me wel. Superhero shit vind ik altijd wel leuk en het kijkt gewoon lekker weg.
666 Park avenue valt me wat tegen. Vrij traag en rommelig..heeft meer potentie, maar zal wel gecancelled worden. Blijf toch wel even kijken.
Revolution is niet al te best, maar om de een of andere reden blijf ik toch hangen. Ik kijk het nog even aan.
Last Resort pilot was goed, maar daarna ging het snel bergafwaarts. Als er een 2e seizoen komt ga ik kijken, maar ben vooralsnog gestopt.
Go On is wel oke. Niet echt hoogstaand, maar prima voor tijdens het eten ofzo.
The New Normal vond ik echt baggerslecht. Geforceerd grappig en wannabe Modern Family en de karakters zijn ook niet echt sympathiek.
Ben & Kate en Guys with Kids vond ik allebei wel erg leuk en worden imo steeds beter. Behoren zeker niet tot de beste comedy series, maar kijken wel erg lekker weg.
The Inbetweeners (US) had ik lage verwachtingen bij omdat het origineel echt typische UK humor heeft, maar vooralsnog ben ik positief verrast, zeker nu er langzaamaan wat originele verhaallijnen in komen die niet uit het origineel zijn gekopieerd.
Animal Practice had potentie, maar is matig en al gecancelled dus dat laat ik maar voor wat het is.
Van Vegas heb ik alleen de pilot gezien en daar vond ik weinig aan. Misschien later oppikken als het een nieuw seizoen en wat lovende kritieken krijgt. Nashville pilot ga ik nog wel even checken, maar ratings zijn slecht las ik al..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |