Die is wel echt absurd duur.quote:
Ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:07 schreef Curve_Fever het volgende:
[..]
O die zit ook in amsterdam toch
Ik vind de smuller wel lekker, een keer hergebakken patat of hoer dat ook heetquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:08 schreef Xetran het volgende:
Smullers wil je doorgaans vermijden, echt extreem smerig. Vroeger toen de oude stationshal van Arnhem er nog stond was het nog veel erger, vet van weken oud met allemaal stukjes bij je friet waarvan je niet eens weet wat het nu is etc. bruine friet etc etc
De smullers in Groningen had de lekkerste patat ter wereldquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:08 schreef Xetran het volgende:
Smullers wil je doorgaans vermijden, echt extreem smerig. Vroeger toen de oude stationshal van Arnhem er nog stond was het nog veel erger, vet van weken oud met allemaal stukjes bij je friet waarvan je niet eens weet wat het nu is etc. bruine friet etc etc
Alleen als je je laatste versnoept hebt en je er eentje aan laat naaien.quote:
Hmm, dat had ik moeten weten toen ik nog in Baarn woonde. Als ik weer eens in de buurt ben ga ik er patat snaaien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alleen als je je laatste versnoept hebt en je er eentje aan laat naaien.
Serieus, van Gogh heeft gruwelijke lekkere friet, daar gegeten realiseer je je weer hoe goed friet kan zijn en hoe slecht het vaak is.
Verkozen tot beste friettent van Nederland, maar toen ik er kwam, was het ten eerste niet op tijd open en toen ik mijn friet kreeg had ik er toch meer van verwacht na al die heisa. Het was zeer zeker lekker, maar toch heb ik het gevoel dat het beter kan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Serieus, van Gogh heeft gruwelijke lekkere friet, daar gegeten realiseer je je weer hoe goed friet kan zijn en hoe slecht het vaak is.
Op vetpercentage gaan letten als je een "ongezonde hap" gaat halenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:52 schreef Rosario het volgende:
En Van Gogh heeft een bijzonder hoog vetpercentage.
Boeit mij ook niet, misschien anderen wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:54 schreef Molleman het volgende:
[..]
Op vetpercentage gaan letten als je een "ongezonde hap" gaat halenBelangrijkste is dat het gewoon goed smaakt.
Die lopen er helaas tussen ja...quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Boeit mij ook niet, misschien anderen wel.
dan zal het wel afhankelijk zijn van waar je bent. in Arnhem was het echt zo erg dat je ook gewoon kon zien dat het enorm smerig wasquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De smullers in Groningen had de lekkerste patat ter wereld
Maar nu ook niet meer, hebben dus wat veranderd aan het bakproces
Volgens mij is het de Light-Fritessaus van Remia. Die heeft een aparte smaak en hebben ze in best veel franchises standaard.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Smullers heeft lekkere mayo. Iemand enig idee welk merk het is?
Ik dacht even dat het serieus was. Al helemaal omdat Piet met die tent kwam en gebakken varkensoren een Franse specialiteit zijn.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het serieus was. Al helemaal omdat Piet met die tent kwam en gebakken varkensoren een Franse specialiteit zijn.
De gruwelijk lekkerste friet ooit heb ik op de parkeerplaats achter het treinstation in Verviers gegeten (al zou het feit dat ik uitgehongerd was na een weekendje ardennen ook wel meegeholpen kunnen hebben in de smaakbelevenis)
Eens, is ook behoorlijk vullend trouwens! Ik kan niet meer dan een klein zakje op en dan zit ik bomvol. Ze serveren tenminste ook goede mayoquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat spul is me toch smérigquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:06 schreef Rosario het volgende:
Volgens mij is het de Light-Fritessaus van Remia. Die heeft een aparte smaak en hebben ze in best veel franchises standaard.
Het is geen mayonaise Maar frietsaus. Rema frietsaus. Kan je ook vinden in de supermarktquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Smullers heeft lekkere mayo. Iemand enig idee welk merk het is?
Staat op het lijstje van te bezoeken tenten. Dank je.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan nooit beter zijn dan de friettent hierquote:
Okquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan nooit beter zijn dan de friettent hier, kom maar eens proeven
.
Grappig, want in mijn omgeving is dé (enigszins krukkig geformuleerde) levensles: 'Patat van Harteveld is nooit meer naverteld'quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:07 schreef Redcoon het volgende:
Harteveld!
Vroegâh gingen we elke woensdagmiddag direct na school naar de markt in Rozenburg (ZH). Daar stond en staat nog steeds de mobiele snackkar van Harteveld. Dat waren de lekkerste patatten die ik ooit heb gegeten, de frietsaus is wat mij betreft ook nog nooit overtroffen.
En ja dit is een keten, want ze hebben ook een vaste snackbar!![]()
De patat is lekker daar maar ik vind de werknemers een beetje onfris er uit zien.quote:
Zolang het geen transvetzuren zijn en het binnen je kcal-behoefte past geen enkel probleem.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:52 schreef Rosario het volgende:
En Van Gogh heeft een bijzonder hoog vetpercentage.
Volgens betrouwbare bron is patat van 't Hoekje in Drachten het beste!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:13 schreef Terrex het volgende:
Hier in Drachten! hebben wij op de Kade Gerrit Bosma's Snackbar die heeft de beste frikandelspeciaal van de wereld! Ouderwets zonder die overdreven klodder mayo die je bijna overal krijgt!
Zijn Varkenshaas Sate is te lekker! zo van de grill en zijn grillburgers ook honderd procent beef!
Verder is zijn patat ook goed! En geeft ook niet van die overdreven porties dat je na het eten van je patat niet meer weet hoe je een snackje naar binnen moet werken zo vol zit je
Dus als je ooit in drachten komt bezoek eens gerrit bosma op de kade! Naast de kringloop winkel!
geweldige frikandel speciaal!
Nehhhh, Tuutsje van Teuntje in de Wijckerbrugstraatquote:
Lol smerigste patat ooit! en niet meer wat het ooit was!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens betrouwbare bron is patat van 't Hoekje in Drachten het beste!
klopt toch wat hij zegt. op dit moment maken ze de smerigste frieten die ooit in de hele historie zijn gemaakt (discutabel, maar goed). Alleen was het vroeger wel nog wat, vandaar niet meer wat het is geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Erasmo het volgende:
Als dat de smerigste patat ooit was hoe kan het dan ooit wat geweest zijn?
Dit. Al is de kip van de Febo ook altijd erg lekker. Stukken beter dan de KFC.quote:
over die pindasaus ben ik het wel eens, het is trouwens satesaus voor alle duidelijkheid.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:13 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Gerrit Bosma snackbarSlappe patat en smerige pindasaus.
dankje wel voor de rectificatie!quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:43 schreef Adames het volgende:
klopt toch wat hij zegt. op dit moment maken ze de smerigste frieten die ooit in de hele historie zijn gemaakt (discutabel, maar goed). Alleen was het vroeger wel nog wat, vandaar niet meer wat het is geweest.
Burgermeister in witte vrouwenveld (Maastricht). http://www.burger-meister.nl/quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nehhhh, Tuutsje van Teuntje in de Wijckerbrugstraat
Graag!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:37 schreef Adames het volgende:
Dan kan ik wel mijn favoriete friture in Gemmenich opnoemen
de kiwi in maastricht heeft ook topburgers, maar is wel wat minder keusquote:Op zondag 4 november 2012 22:10 schreef Zigger het volgende:
[..]
Burgermeister in witte vrouwenveld (Maastricht). http://www.burger-meister.nl/
Heerlijke en bijzondere zelf te configureren burgers: vlees (normaal, black angus, kobe), gewicht van het vlees, bacon, ei, gebakken uien, sauzen, broodjes, etc.
Als die slappe burgers van de febo een 7 krijgen dan zijn deze een 11.
Verder natuurlijk vele belgische frietkotten, alwaar ze heerlijke amerikaanse hamburgers maken met grote harde broodjes, flinke hamburger, augurk, ei, uien, tomaat, verschillende sauzen, mmmmmmm.
En vroeger op de markt de lekkerste friet speciaal van een tent die geloof ik la grille heette. En de friet goulasch bij frituur de kommel - wordt ook niet meer gemaakt.........
nu ga ik af als een gieter door te zeggen dat ik niet eens weet hoe hij heet, maar volgens mij is het de enige in gemmenich zelf. heeft in ieder geval een nederlandse eigenaar, wat wel fijn is daar.quote:
de snackbar hier verkoopt slappe dikke frietjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:46 schreef Erasmo het volgende:
Net zoals de Chinees op de hoek vindt iedereen natuurlijk weer zijn lokale snackbar het beste
true that met zo`n heerlijke kwak mayo er overheenquote:
En deze man voor de snacksquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nehhhh, Tuutsje van Teuntje in de Wijckerbrugstraat
O god, zelfs als ik dronken ben vind ik die nog smerig. En dat terwijl ik hele vieze vrouwen wél lekker vindt als ik dronken benquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Net bij Kassa een test van hamburgers, die van de FEBO was de beste met een 7.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |