Die is wel echt absurd duur.quote:
Ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:07 schreef Curve_Fever het volgende:
[..]
O die zit ook in amsterdam toch
Ik vind de smuller wel lekker, een keer hergebakken patat of hoer dat ook heetquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:08 schreef Xetran het volgende:
Smullers wil je doorgaans vermijden, echt extreem smerig. Vroeger toen de oude stationshal van Arnhem er nog stond was het nog veel erger, vet van weken oud met allemaal stukjes bij je friet waarvan je niet eens weet wat het nu is etc. bruine friet etc etc
De smullers in Groningen had de lekkerste patat ter wereldquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:08 schreef Xetran het volgende:
Smullers wil je doorgaans vermijden, echt extreem smerig. Vroeger toen de oude stationshal van Arnhem er nog stond was het nog veel erger, vet van weken oud met allemaal stukjes bij je friet waarvan je niet eens weet wat het nu is etc. bruine friet etc etc
Alleen als je je laatste versnoept hebt en je er eentje aan laat naaien.quote:
Hmm, dat had ik moeten weten toen ik nog in Baarn woonde. Als ik weer eens in de buurt ben ga ik er patat snaaien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alleen als je je laatste versnoept hebt en je er eentje aan laat naaien.
Serieus, van Gogh heeft gruwelijke lekkere friet, daar gegeten realiseer je je weer hoe goed friet kan zijn en hoe slecht het vaak is.
Verkozen tot beste friettent van Nederland, maar toen ik er kwam, was het ten eerste niet op tijd open en toen ik mijn friet kreeg had ik er toch meer van verwacht na al die heisa. Het was zeer zeker lekker, maar toch heb ik het gevoel dat het beter kan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alleen als je je laatste versnoept hebt en je er eentje aan laat naaien.
Serieus, van Gogh heeft gruwelijke lekkere friet, daar gegeten realiseer je je weer hoe goed friet kan zijn en hoe slecht het vaak is.
Op vetpercentage gaan letten als je een "ongezonde hap" gaat halenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:52 schreef Rosario het volgende:
En Van Gogh heeft een bijzonder hoog vetpercentage.
Boeit mij ook niet, misschien anderen wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:54 schreef Molleman het volgende:
[..]
Op vetpercentage gaan letten als je een "ongezonde hap" gaat halenBelangrijkste is dat het gewoon goed smaakt.
Die lopen er helaas tussen ja...quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Boeit mij ook niet, misschien anderen wel.
dan zal het wel afhankelijk zijn van waar je bent. in Arnhem was het echt zo erg dat je ook gewoon kon zien dat het enorm smerig wasquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De smullers in Groningen had de lekkerste patat ter wereld
Maar nu ook niet meer, hebben dus wat veranderd aan het bakproces
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |