duidelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
los is sowieso handiger qua douane maar ook qua verzending. Als je 1 grote order hebt zullen ze niet zo snel losse producten gaan verzenden. Je kan dus lang wachten voordat de hele order de deur uit gaat. Heb je kleine orders gaat het gewoon de deur uit als het op voorraad is.
Die van $30 op eBay? Daar ben ik momenteel ook op aan het wachten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:46 schreef RobertNL het volgende:
Fijn! Ben blijkbaar opgelicht :!
TV stick is in Nederland aangekomen (vrijdag) en zaterdag is er een afleverpoging gedaan (volgens de Chinese tracking). Vandaag dus even cotnact gehad met PostNL maar wat blijkt! Het pakketje is aangeboden in Rotterdam... Dat is zo'n 150KM vanaf mijn huis...
Status van het pakketje volgens PostNL:
[..]
Nu maar eens kijken of ik kan kijken of ik de geadresseerde wel ben (de naam) of dat het helemaal niet voor mij bedoeld was (maar hoe?)
Jupquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:59 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Die van $30 op eBay? Daar ben ik momenteel ook op aan het wachten.
klitteband?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:29 schreef pazara het volgende:
hoe heten die dingen alweer waar je alle kabels bij elkaar kan houden alweer?
Betekend dat dat die verkoper aan het slapen is en ik me geld terug krijg dan? Heb het besteld met UPS verzenden, zodat het hier een beetje sneller zou zijn, maar het duurt nu dus eigenlijk nog langer, aangezien ik dan weer een andere moet zoeken. Had vanochtend ook al een mailtje gestuurd naar de verkoper, nog geen reactie.quote:This order will be automatically cancelled if the supplier does not ship your order within: 0 days 8 hours 36 minutes 19 seconds .
Het risico met AliExpress, gewoon random verkopers die hun spullen daar verkopen, en dan een grote organisatie daarboven die alles geforceerd soepel laat lopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:58 schreef PeeJie_ het volgende:
Paar dagen terug heb ik een telefoon besteld via AliExpress. Betaald via MoneyBookers, maar nu wordt er aangegeven:
[..]
Betekend dat dat die verkoper aan het slapen is en ik me geld terug krijg dan? Heb het besteld met UPS verzenden, zodat het hier een beetje sneller zou zijn, maar het duurt nu dus eigenlijk nog langer, aangezien ik dan weer een andere moet zoeken. Had vanochtend ook al een mailtje gestuurd naar de verkoper, nog geen reactie.
Waaromquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:02 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het risico met AliExpress, gewoon random verkopers die hun spullen daar verkopen, en dan een grote organisatie daarboven die alles geforceerd soepel laat lopen.
Je order wordt straks gewoon geannuleerd en je krijgt je geld terug. Koop voortaan gewoon bij een van de shops uit de OP en dan zul je dit soort problemen niet snel hebben
Een aantal, true,, maar je moet gewoon goed altijd reputatie ed checken. Zitten ook louche types tussenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom? Aliexpress is over het algemeen meer dan prima. Er zitten een aantal shops tussen waar ik zeer graag zaken mee doe!
Ah, ja ik was op de hoogte idd van die terugbetaling en vandaar dat ik ook wel had verwacht dat het goed zou zitten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:02 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het risico met AliExpress, gewoon random verkopers die hun spullen daar verkopen, en dan een grote organisatie daarboven die alles geforceerd soepel laat lopen.
Je order wordt straks gewoon geannuleerd en je krijgt je geld terug. Koop voortaan gewoon bij een van de shops uit de OP en dan zul je dit soort problemen niet snel hebben
Gewoon PostNL bellen en het uitleggen. Heb het ook 1 keer gehad en toen ik mijn naam en adres noemde kon zij zeggen dat de tracking bij een andere naam/adres hoorde. Toen contact opgenomen met de verkoper en die had een foute tracking gegeven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:46 schreef RobertNL het volgende:
Fijn! Ben blijkbaar opgelicht :!
TV stick is in Nederland aangekomen (vrijdag) en zaterdag is er een afleverpoging gedaan (volgens de Chinese tracking). Vandaag dus even cotnact gehad met PostNL maar wat blijkt! Het pakketje is aangeboden in Rotterdam... Dat is zo'n 150KM vanaf mijn huis...
Status van het pakketje volgens PostNL:
[..]
Nu maar eens kijken of ik kan kijken of ik de geadresseerde wel ben (de naam) of dat het helemaal niet voor mij bedoeld was (maar hoe?)
Probeer 'cable organizer' eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:31 schreef pazara het volgende:
[..]
er was een keer een link hier voorbij gekomen van die dingen...
maar ik weet niet meer waar
Jup, ben ondertussen al iets verder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Probeer 'cable organizer' eens.
@ Robert: was dat diezelfde seller als van de Claimpad niet?
Misschien een van deze?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:29 schreef pazara het volgende:
hoe heten die dingen alweer waar je alle kabels bij elkaar kan houden alweer?
Met de verpakking erbij zou het best wel kunnen, volgens lightake wegen ze rond de 280 gram.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, ben ondertussen al iets verder.
Pakketje is dus in Rotterdam (op het postkantoor) en het originele aflever adres is bekend. Pakketje weegt 700 gram (zou dus een TV stick in kunnen zitten of wegen die minder?).
Wellicht niet expres maar ik verwijder ze normaal gesproken even (is hier n.l niet toegestaan).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Misschien een van deze ref linkjes?
http://www.ahappydeal.com/product-40254.html?=Reflink
- http://www.tinydeal.com/r(...)currency=USD=Reflink
- http://www.sunsky-online.(...)+.htm?source=Reflink
- http://www.tinydeal.com/r(...)rency=USD&sk=Reflink
Lijkt me duidelijk, niet van dat soort links hier op FOK!.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Misschien een van deze?
-weg-
Geen Affilite links hier.
Oeps, sorry. Dat wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wellicht niet expres maar ik verwijder ze normaal gesproken even (is hier n.l niet toegestaan).
Mijn linkjes hadden geen ref meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, niet van dat soort links hier op FOK!.
De enige die dat mag is de baasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:05 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Dat wist ik nog niet.
Wel tochquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mijn linkjes hadden geen ref meer
[..]
De enige die dat mag is de baas! En die doet dat tegenwoordig ook
(via shareasale).
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
Bij welke Chinese webshop raden jullie mij aan om Awei oordopjes te halen qua prijs en verzending?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |