quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Neppe Beats oortjes? Als de echte al niet goed klinken...
Dat zijn toch helemaal geen neppe Beats oordopjes? Gewoon een onbekend merk, design lijkt ook al niet bijzonder op Beats imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben overigens wel flink naar het design gekeken nu ik beter kijk. Als ik het logo op de doos zie bijvoorbeeld. Maar replica is het niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef LKVBHD het volgende:
Ik vond ze hierop (http://www.beatsbydre.com(...)9-01,default,pd.html) lijken, maar dat valt bij nader inzien (lees: nu ik die foto zie) wel mee.
Excuses!
Jongens, niet over illegale troep praten, en ook niet te veel met naam aan refereren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ze hebben overigens wel flink naar het design gekeken van de ....
Hoe denk je dat ik hier ben gekomenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jongens, niet over illegale troep praten, en ook niet te veel met naam aan refereren.
Die regel is er niet alleen om gewoon illegale troep te weren, maar ook googlers te weren die naar illegale troep zoeken
Je kan het overdrijven IMO. We mogen toch wel constateren dat een merk enige gelijkenis heeft met een bekend merk maar geen replica isquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jongens, niet over illegale troep praten, en ook niet te veel met naam aan refereren.
Die regel is er niet alleen om gewoon illegale troep te weren, maar ook googlers te weren die naar illegale troep zoeken
Budgetquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef Skiet het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat een bekende binnenkort 50 jaar wordt. Ik heb hem twee jaar geleden een zaklamp gegeven welke hij nog steeds naar volle tevredenheid gebruikt.
Gezien de datum is er nog voldoende tijd om wat leuke cadeau's uit China te halen. Een fleshlight is niet geschikt als cadeau, dus helaas Monkeybrain die kan je achterwege laten.
Wie dropt die verse cadeau's waarmee ik weer vele oeh's en ah's in ontvangst mag nemen?
Bij de iets oudere telefoons is het inderdaad nog vaak aanwezig. Weet niet of je het wel wil hebben aangezien het hier toch niet werktquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef NextTVH het volgende:
Als bij de chinese smartphones TV in de beschrijving staat, betekend dat er dan zo'n lelijke antenne in zit?? Bij pandawill staat het niet altijd duidelijk bij de foto's.
Het hoeft allemaal niet te gek, dus in principe vind ik 30 euro totaal wel prima.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Budget?!
[..]
Bij de iets oudere telefoons is het inderdaad nog vaak aanwezig. Weet niet of je het wel wil hebben aangezien het hier toch niet werkt!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef Skiet het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat een bekende binnenkort 50 jaar wordt. Ik heb hem twee jaar geleden een zaklamp gegeven welke hij nog steeds naar volle tevredenheid gebruikt.
Gezien de datum is er nog voldoende tijd om wat leuke cadeau's uit China te halen. Een fleshlight is niet geschikt als cadeau, dus helaas Monkeybrain die kan je achterwege laten.
Wie dropt die verse cadeau's waarmee ik weer vele oeh's en ah's in ontvangst mag nemen?
Nog niets, ook nog niets gezien van de 2Tb hdd die ik voor een koopje kocht (vast en zeker een scam maar goed...).quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:28 schreef revpolen het volgende:
Iemand al dat goedkope android stickje binnen van ebay?
aangezien ik er nu op wacht vanaf de 23-9.. ( en pakketen van daarna wel al binnen druppelen.. )
Een iets meer fashionable en Zen variant of de oer fancy versie just for kick's? :p (NSFW)quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef Skiet het volgende:
Misschien handig erbij te vermelden dat die links NSFW zijn!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Een iets meer fashionable en Zen variant of de oer fancy versie just for kick's? :p
Je zou evt als hij van sport houd z'n sport actions cam kunnen overwegen, altijd vet. Maar misschien iets boven budget. Anders leuke moog led lights, Helikopter(jonge doelgroep?),
Een kekke zonnebril en of mooi Horloge(ebay!), meer sportief? Keramische messen set
Ohja,, nsfwquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Misschien handig erbij te vermelden dat die links NSFW zijn!
Ik heb er niet op geklikt, aangezien ik eerst eens wilde kijken wat voor hyperlink het was
Alle shops hebben arduino stuff volgends mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:23 schreef gogosweden het volgende:
heeft iemand hier een idee welke webshop goede&goedkope arduino stuff heeft wat ik via CC kan betalen?
wil graag beginnen met wat DIY stuff en het lijkt me goedkoper om het uit china te halen. Dit is tevens mijn eerste keer dat ik iets uit china zal bestellen.
zal ik doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Alle shops hebben arduino stuff volgends mij.
Ik zou beginnen bij Lightake en Buyincoins, twee zeer betrouwbare sites met goede service en snelle shipping.
Via CC betalen kan je het beste even aan PayPal koppelen, nog een slagje veiliger en makkelijker.
Daarnaast, lees de OP even door voor zoekmachines en alle andere informatie die handig is bij China shoppen.
los is sowieso handiger qua douane maar ook qua verzending. Als je 1 grote order hebt zullen ze niet zo snel losse producten gaan verzenden. Je kan dus lang wachten voordat de hele order de deur uit gaat. Heb je kleine orders gaat het gewoon de deur uit als het op voorraad is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zal ik doen![]()
Ik ben geen 18 dus koppel liever geen paypal. wat is het risico eigenlijk met zo'n bestelling via CC?
Kan ik het beter in verschillende pakketjes laten versturen (ivb met belasting) of niet? Zal voor maximaal $70 aan stuff kopen.
Nu maar eens kijken of ik kan kijken of ik de geadresseerde wel ben (de naam) of dat het helemaal niet voor mij bedoeld was (maar hoe?)quote:ligt sinds gisteren op Rotterdam-Bergweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |