abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118010575
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee. Er zijn hier 90 mensen geweest die gescammed zijn.

SPOILER: Lees dit ook!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, ik lees hier niet alles.... Maar goed om te weten. Heb een superfout Pandapakje besteld voor ons toekomstige kind.. :')

Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:04:25 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118010663
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Tja, ik lees hier niet alles.... Maar goed om te weten. Heb een superfout Pandapakje besteld voor ons toekomstige kind.. :')

[ afbeelding ]
Denk dat je kind je eeuwig dankbaar is _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118010678
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Denk dat je kind je eeuwig dankbaar is _O_
SPOILER
Het is een beetje om mijn vrouw te zieken.... voor die 8 euro....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118010689
Vraag me af of dit wat kan zijn. :P
Zien er wel hip uit, maar of er een beetje geluid uit komt...
Van het merk Bidenuo.

http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UHxQAK73_Us
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_118012760
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:05 schreef Miniem het volgende:
Vraag me af of dit wat kan zijn. :P
Zien er wel hip uit, maar of er een beetje geluid uit komt...
Van het merk Bidenuo.

http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UHxQAK73_Us
Neppe Beats oortjes? Als de echte al niet goed klinken... :')

SPOILER
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_118013362
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Neppe Beats oortjes? Als de echte al niet goed klinken... :')

SPOILER
Dat zijn toch helemaal geen neppe Beats oordopjes? Gewoon een onbekend merk, design lijkt ook al niet bijzonder op Beats imo.
pi_118013525
Ik vond ze hierop (http://www.beatsbydre.com(...)9-01,default,pd.html) lijken, maar dat valt bij nader inzien (lees: nu ik die foto zie) wel mee.
Excuses!
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_118013784
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef LKVBHD het volgende:
Ik vond ze hierop (http://www.beatsbydre.com(...)9-01,default,pd.html) lijken, maar dat valt bij nader inzien (lees: nu ik die foto zie) wel mee.
Excuses!
Ze hebben overigens wel flink naar het design gekeken nu ik beter kijk. Als ik het logo op de doos zie bijvoorbeeld. Maar replica is het niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Skiet op 15-10-2012 21:48:21 ]
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:09:37 #129
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118014544
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ze hebben overigens wel flink naar het design gekeken van de ....
Jongens, niet over illegale troep praten, en ook niet te veel met naam aan refereren.
Die regel is er niet alleen om gewoon illegale troep te weren, maar ook googlers te weren die naar illegale troep zoeken ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_118014921
quote:
16s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Jongens, niet over illegale troep praten, en ook niet te veel met naam aan refereren.
Die regel is er niet alleen om gewoon illegale troep te weren, maar ook googlers te weren die naar illegale troep zoeken ;)
Hoe denk je dat ik hier ben gekomen :')
pi_118014966
quote:
16s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Je kan het overdrijven IMO. We mogen toch wel constateren dat een merk enige gelijkenis heeft met een bekend merk maar geen replica is :)

Ik snap ook wel dat we bij voorkeur geen johnny's in het topic willen hebben met continue dezelfde vraag waar die meuk te krijgen is en dat wanneer je het er over hebt een site als FOK! snel bovenaan ranked in Google. Maar in deze context moet je gewoon een merknaam kunnen noemen.
pi_118015135
Als bij de chinese smartphones TV in de beschrijving staat, betekend dat er dan zo'n lelijke antenne in zit? :{ ? Bij pandawill staat het niet altijd duidelijk bij de foto's.
pi_118015501
Ik krijg net een mailtje dat een bekende binnenkort 50 jaar wordt. Ik heb hem twee jaar geleden een zaklamp gegeven welke hij nog steeds naar volle tevredenheid gebruikt.

Gezien de datum is er nog voldoende tijd om wat leuke cadeau's uit China te halen. Een fleshlight is niet geschikt als cadeau, dus helaas Monkeybrain die kan je achterwege laten.

Wie dropt die verse cadeau's waarmee ik weer vele oeh's en ah's in ontvangst mag nemen?
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:24:59 #134
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118015558
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef Skiet het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat een bekende binnenkort 50 jaar wordt. Ik heb hem twee jaar geleden een zaklamp gegeven welke hij nog steeds naar volle tevredenheid gebruikt.

Gezien de datum is er nog voldoende tijd om wat leuke cadeau's uit China te halen. Een fleshlight is niet geschikt als cadeau, dus helaas Monkeybrain die kan je achterwege laten.

Wie dropt die verse cadeau's waarmee ik weer vele oeh's en ah's in ontvangst mag nemen?
Budget ;)?!
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef NextTVH het volgende:
Als bij de chinese smartphones TV in de beschrijving staat, betekend dat er dan zo'n lelijke antenne in zit? :{ ? Bij pandawill staat het niet altijd duidelijk bij de foto's.
Bij de iets oudere telefoons is het inderdaad nog vaak aanwezig. Weet niet of je het wel wil hebben aangezien het hier toch niet werkt :P!
pi_118015962
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Budget ;)?!

[..]

Bij de iets oudere telefoons is het inderdaad nog vaak aanwezig. Weet niet of je het wel wil hebben aangezien het hier toch niet werkt :P!
Het hoeft allemaal niet te gek, dus in principe vind ik 30 euro totaal wel prima.
pi_118016868
Heeft iemand ervaring met nieuw glasplaatje voorkant telefoon?
Kon op de chinese webshops zo snel niks vinden.
Op ebay wel het één en het ander:
http://www.ebay.nl/itm/Bl(...)71aba#ht_5206wt_1139
http://www.ebay.nl/itm/Re(...)c138b#ht_1444wt_1014
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:50:57 #137
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_118017293
Hey kerols!

Ik heb dus net een eBay bieding gewonnen van 6 cent :')
Niet gedacht dat ik zou winnen, autobieders etc

http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item3ccb996ef6

:')

Weet iemand nog die hele lijst van ebay die je in het zoekveld kon plakken, dat je dan alle items had ofzo?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:46:09 #138
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118021276
quote:

Kerstverlichting leds doen het altijd goed in de familie, rgb knipper dingen :)
pi_118022367
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:28 schreef revpolen het volgende:
Iemand al dat goedkope android stickje binnen van ebay?
aangezien ik er nu op wacht vanaf de 23-9.. ( en pakketen van daarna wel al binnen druppelen.. )
Nog niets, ook nog niets gezien van de 2Tb hdd die ik voor een koopje kocht (vast en zeker een scam maar goed...).
Verder ook die planten water geef dingetjes binnen gekregen. Lijkt te werken maar niet de beste keuze voor vetplantjes denk ik...
Nog een alu pinpasjes doosje binnen, werkt, dus goed en titanic ijsblokjes. Tevens een tweede Spik SK68 binnen, voor mijn vriendin... Deze SK68 heeft 3 modes er op. Cree Q5 blijft goed licht geven.
  maandag 15 oktober 2012 @ 23:04:28 #140
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118022429
Ik hoor een rode led te krijgen met opladen, maar dat gebeurd niet (met de benma helios 100)...

Hij hoort te flikkeren, en als hij vol is hoort hij uit te zijn... maar hij gaat nooit aan...

Iemand een idee?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118023871
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:37 schreef LKVBHD het volgende:
Ik snap nu de TT pas. :@
ahahah ja snap je hem

chinese muur

_O-
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:05:03 #142
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118029458
quote:

Een iets meer fashionable en Zen variant of de oer fancy versie just for kick's? :p (NSFW)

Je zou evt als hij van sport houd z'n sport actions cam kunnen overwegen, altijd vet. Maar misschien iets boven budget. Anders leuke moog led lights, Helikopter(jonge doelgroep?),
Een kekke zonnebril en of mooi Horloge(ebay!), meer sportief? Keramische messen set :)

[ Bericht 7% gewijzigd door tokko1 op 16-10-2012 11:00:22 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:42:19 #143
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118030244
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:05 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Een iets meer fashionable en Zen variant of de oer fancy versie just for kick's? :p

Je zou evt als hij van sport houd z'n sport actions cam kunnen overwegen, altijd vet. Maar misschien iets boven budget. Anders leuke moog led lights, Helikopter(jonge doelgroep?),
Een kekke zonnebril en of mooi Horloge(ebay!), meer sportief? Keramische messen set :)
Misschien handig erbij te vermelden dat die links NSFW zijn!

Ik heb er niet op geklikt, aangezien ik eerst eens wilde kijken wat voor hyperlink het was :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:56:37 #144
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118030553
Quadcopters :r

Ik zit nu al 2 weken te kijken welke het beste zal zijn. Ze zijn ook steeds uitverkocht, handig :')

Op dit moment denk ik aan deze omdat er een stootband omheen zit, dan sloop ik hem niet zo snel :@ Maja, weer 15 dagen uitverkocht of hoofdprijs betalen op Ebay }:|

dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:58:56 #145
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118030613
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Misschien handig erbij te vermelden dat die links NSFW zijn!

Ik heb er niet op geklikt, aangezien ik eerst eens wilde kijken wat voor hyperlink het was :P
Ohja,, nsfw ;)
pi_118031291
heeft iemand hier een idee welke webshop goede&goedkope arduino stuff heeft wat ik via CC kan betalen?

wil graag beginnen met wat DIY stuff en het lijkt me goedkoper om het uit china te halen. Dit is tevens mijn eerste keer dat ik iets uit china zal bestellen. :)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:32:35 #147
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118031548
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:23 schreef gogosweden het volgende:
heeft iemand hier een idee welke webshop goede&goedkope arduino stuff heeft wat ik via CC kan betalen?

wil graag beginnen met wat DIY stuff en het lijkt me goedkoper om het uit china te halen. Dit is tevens mijn eerste keer dat ik iets uit china zal bestellen. :)
Alle shops hebben arduino stuff volgends mij.

Ik zou beginnen bij Lightake en Buyincoins, twee zeer betrouwbare sites met goede service en snelle shipping.

Via CC betalen kan je het beste even aan PayPal koppelen, nog een slagje veiliger en makkelijker.

Daarnaast, lees de OP even door voor zoekmachines en alle andere informatie die handig is bij China shoppen.
pi_118031663
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:32 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Alle shops hebben arduino stuff volgends mij.

Ik zou beginnen bij Lightake en Buyincoins, twee zeer betrouwbare sites met goede service en snelle shipping.

Via CC betalen kan je het beste even aan PayPal koppelen, nog een slagje veiliger en makkelijker.

Daarnaast, lees de OP even door voor zoekmachines en alle andere informatie die handig is bij China shoppen.
zal ik doen ^O^

Ik ben geen 18 dus koppel liever geen paypal. wat is het risico eigenlijk met zo'n bestelling via CC?

Kan ik het beter in verschillende pakketjes laten versturen (ivb met belasting) of niet? Zal voor maximaal $70 aan stuff kopen.
pi_118031855
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:36 schreef gogosweden het volgende:

[..]

zal ik doen ^O^

Ik ben geen 18 dus koppel liever geen paypal. wat is het risico eigenlijk met zo'n bestelling via CC?

Kan ik het beter in verschillende pakketjes laten versturen (ivb met belasting) of niet? Zal voor maximaal $70 aan stuff kopen.
los is sowieso handiger qua douane maar ook qua verzending. Als je 1 grote order hebt zullen ze niet zo snel losse producten gaan verzenden. Je kan dus lang wachten voordat de hele order de deur uit gaat. Heb je kleine orders gaat het gewoon de deur uit als het op voorraad is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:46:06 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118031972
Fijn! Ben blijkbaar opgelicht :!

TV stick is in Nederland aangekomen (vrijdag) en zaterdag is er een afleverpoging gedaan (volgens de Chinese tracking). Vandaag dus even cotnact gehad met PostNL maar wat blijkt! Het pakketje is aangeboden in Rotterdam... Dat is zo'n 150KM vanaf mijn huis...

Status van het pakketje volgens PostNL:
quote:
ligt sinds gisteren op Rotterdam-Bergweg
Nu maar eens kijken of ik kan kijken of ik de geadresseerde wel ben (de naam) of dat het helemaal niet voor mij bedoeld was (maar hoe?)

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 16-10-2012 11:51:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')