Nergens last van. Maar ik heb dan ook een xbox.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:16 schreef jackson het volgende:
Lees wat klachten hier... Heb zelf op de PS3 regelmatig last van connection lost tijdens FUT. Zo zuur gezien je dan één contract op die 11 spelers kwijt bent. Daarnaast zijn die gasten wel vermoeid alsof ze een volledig wedstrijd gespeeld hebben... Maar je wisselspelers tanken niet bij.
Keertje of 6-7 al overkomen.
Precies.. dus heb maar besloten zelf ook met die teams te spelen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nja, die teams zijn ook mijlen beter dan PSV.
Ik heb zelf mijn oude career maar weg gegooid. Opnieuw begonnen, nu in seizoen 3 en nog steeds niets gemerkt. Vrees dat die save files gewoon naar de klote zijn...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Is die update er al zodat Career mode niet meer vastloopt, of ben ik de enige die er last van heeft?
heb ik ook 2 of 3x gehad. opnieuw opstarten van Fifa hielp bij mij.quote:Op zondag 18 november 2012 01:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan niet meer aanmelden, hij zegt telkens dat ik geen toestemming heb om een online pass te registreren maar dat heb ik allang gedaan.
Krijg ik ook af en toe, gewoon fifa opnieuw starten.quote:Op zondag 18 november 2012 01:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan niet meer aanmelden, hij zegt telkens dat ik geen toestemming heb om een online pass te registreren maar dat heb ik allang gedaan.
Nee, je wacht dan te lang met schieten waardoor hij uitkomt. Eerder schieten en goed in de hoek plaatsen. Bij 1 op 1 schiet ik ze meestal hard in, en soms geplaatst. Beiden zeer effectief.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Waarschijnlijk ben ik 1 grote noob maar goed, toch even vragen
Hebben jullie ook als je 1 op 1 met de keeper komt, je hem regelmatig tegen de keeper schiet.
Zelf met een finesse shot (ik speel overigens met New Castle United)
Heb je geprobeerd fifa 13 te resetten, opnieuw installeren?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb opeens ALTIJD lag godverdomme
Het is heel simpel, je kunt tijdens de game naar je berichtvenster gaan, dan zie je de optie "ontmoete spelers" en dan zie je degene tegen wie je op dat moment speelt bovenaan staan. Dan kun je hem toevoegen of mee chatten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:15 schreef Downstar het volgende:
Ik al noob zijnde van origin, vraag mij af hoe je nou met spelers in bijvoorbeeld een 1 tegen 1 match
kan chatten?
is dit uberhaupt wel mogelijk? of kan je alleen voicechat?
is het ook nog mogelijk om die gene ingame te adden als vriend? of moet je persee zijn naam gaan onthouden en dan later toevoegen??
Op de PS3?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:23 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd fifa 13 te resetten, opnieuw installeren?
Ja, bij mij werkte het. In het begin liepen veel wedstrijden vast en zag ik de bal soms niet, heb ik de gegevens van fifa 13 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.quote:
oke zal dr is naar kijken, dankjequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:26 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Het is heel simpel, je kunt tijdens de game naar je berichtvenster gaan, dan zie je de optie "ontmoete spelers" en dan zie je degene tegen wie je op dat moment speelt bovenaan staan. Dan kun je hem toevoegen of mee chatten.
Ik geloof dat je dan alsnog je punten krijgt, wanneer je weer online bent bij de servers.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik speel Carriere maar de EA servers flikkeren mij er steeds vanaf waardoor ik geen punten en credits verdien irritant is dat.
En is het al gelukt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Compliment het volgende:
Schijtbakken van EA, schiet verdomme op met je kutupdate. Ik wil carriére spelen. Teringhonden.
Zekers al een tijdje, ze hebben het gefixed. Toch wel schandalig dat een spel niet goed werkt na release.quote:
Goede sitequote:Op woensdag 21 november 2012 09:06 schreef satecl het volgende:
https://www.facebook.com/(...)A-14/203645203104337![]()
![]()
Dat lijkt me echt geweldig. KOEKOEK!
Verkeerde topicquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:12 schreef Merkie het volgende:
Ik speel ook altijd tegen Barcelona met Real Madrid.
Een tijdje geleden klaagde ik hier trouwens dat ik niet voorbij divisie 8 kwam, inmiddels zit ik in divisie 2.
Veel te veel spelen? Hoe hoger je komt, hoe minder het niveau van de tegenstanders gaat verschillen, je komt alleen maar spelers tegen die het vaker spelen en niet zozeer spelers die echt beter zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]Hoe doe je dat dan?
Ik speel divisie 5 en zal binnenkort naar 4 gaan, denk ik.
Dat is echt iets van de lage divisies. In divisie 10, 9 en 8 kwam ik ook constant dezelfde clubs tegen. Nu heb ik daar geen last meer van, maar zit nu in divisie 1.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef Nystiq het volgende:
Ik heb een probleem met seizoenen. Elke keer als ik Barcelona neem, moet ik tegen Real Madrid. Met andere teams is dat niet zo.
Ik speelde ook altijd met real maar kwam vast te zitten in divisie 2. Daarna overgestapt naar brazilie, als je van samba voetbal houd en heel aanvallend speelt is brazilie ideaal. De verdediging is ook absurd sterk met thiago silva, maicon, dani alves, marcelo en david luiz.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Real Madrid is toch wel baas hoor online.
Ik zit in divisie 1. Als ik Real Madrid neem speel ik altijd tegen Barcelona en als ik Barcelona neem speel ik altijd tegen Real Madrid, maar ik ga jou tips even proberenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:00 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dat is echt iets van de lage divisies. In divisie 10, 9 en 8 kwam ik ook constant dezelfde clubs tegen. Nu heb ik daar geen last meer van, maar zit nu in divisie 1.
Er zijn 2 manieren waarop je een beetje kunt instellen dat je niet steeds dezelfde clubs tegenkomt. Ga naar je fifa instellingen en stel je rivaal in op een andere club dan real madrid. Ook kun je in seizoenen de matchmaking instellingen veranderen. Dat helpt heel erg.
Druk je wel l1 voordat je een steekbal geeft? Dat zorgt ervoor dat je spits goed gaat vrijlopen. Gele kaarten krijg ik bijna nooit, maar ik verdedig alleen met kruisje. Ik tackle nooit en ook geen duwen met vierkantje.quote:Op maandag 17 december 2012 00:45 schreef Trebo het volgende:
Mensen die alleen maar met Barca, Real of City kunnen spelen.. wat een kunst
Enkele ergernissen.
- Bij een steekbal gaat je spits een beetje aan lopen rijen tegen de CV ipv er omheen sprinten.
- Soms als je achter staat kan je team opeens HE-LE-MAAL niks meer.. alles gaat fout.
- Geel krijgen bij schouderduwtjes
- Belachelijke penalty's tegen krijgen.
- Tegenstanders die niet opschieten, de hele intro bekijken, alle herhalingen bekijken, na de wedstrijd alles nog bekijken. Tegenstanders die bij een goal met een vinger op hun mond richting de camera lopen. 3x de herhaling zien.
Ik vind het wel meevallen met de bugs en errors, het belangrijkste is dat de meeste wedstrijden verlopen zonder steeds te haperen en vergeleken met 12 hebben ze echt heel veel verbeterd. Je kunt niet verwachten dat alles 100% perfect is als je weet hoeveel tijd en moeite het kost om zo'n fifa spel te maken. Ik vind het heel erg knap wat betreft balgevoel en graphics, dubbel en dwars het geld waard.quote:Op maandag 17 december 2012 07:44 schreef 3rdRock het volgende:
gebeurde me gisterenavond. Tegenstander krijgt corner en roept er iemand bij om 'm kort te nemen. Vervolgens neemt hij 'm toch lang en vlieg die bal meters over het strafschopgebied de doellijn over. Doeltrap zou je denken. Nope, die bal komt met een noodgang vanuit de tribune het veld weer in! Geen corner of doeltrap maar het spel gaat gewoon verderGelukkig zat ik op te letten en kon ik de bal alsnog uitverdedigen. Het zag er echt idioot uit. eerste grote glitch die ik in Fifa13 tegenkom.
en dood aan alle sukkels die alle replays en cutscenes gaan zitten kijken. Als een goal nou echt mooi was vind ik het prima, maar van die debiele intikkertjes in drievoud....What's up with that?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |