Verklaar je naderquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat kan ik geweest zijn.
Ah sabhi, die bug ken ik. Had ik ook een paar keer in FIFA 12. En in 13 ook al een keertjequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kleine bug ergens in Seasons
[ afbeelding ]
Bug gaat ook niet weg zonder opnieuw te starten blijkbaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ah sabhi, die bug ken ik. Had ik ook een paar keer in FIFA 12. En in 13 ook al een keertje
Nieuwe selecties downloaden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bug gaat ook niet weg zonder opnieuw te starten blijkbaar
Meh, ff fifa opnieuw gestart en klaarquote:
potentieel betekent niet dat het ook het maximum is. Hoewel ik niet denk dat Immers en Janmaat nu nog beter worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:40 schreef Akilla het volgende:
Zo, ik heb effe wat slider aanpassingen gedaan en nu speelt die heerlijk:)
Alleen hoe zit het nou met potentieel?
Op sofifa is bij bijv immers zijn potentieel 71() maar in mijn game is die al 77, janmaat potentieel is 74 en is bij mij ook al 76 ofzo..
Dus spelers zoals immers zouden technisch gezien wereldtop kunnen worden?:p en achabar of locadia zouden dus nog veel beter kunnen worden dan hun potentieel?...hmm:)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
potentieel betekent niet dat het ook het maximum is. Hoewel ik niet denk dat Immers en Janmaat nu nog beter worden.
Technisch gezien wel, maar of dat ook echt gaat gebeuren is een ander ding.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:54 schreef Akilla het volgende:
[..]
Dus spelers zoals immers zouden technisch gezien wereldtop kunnen worden?:p en achabar of locadia zouden dus nog veel beter kunnen worden dan hun potentieel?...hmm:)
dat vind ik heel leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Spelers groeien wel sneller dan in 12, vind ik leuker.
Al zovaak gehad, die zit er al in sinds Fifa 11quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kleine bug ergens in Seasons
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je het spel opstart krijg je een automatisch een update.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef Compliment het volgende:
Als die update er komt he, hoe update ik mijn fifa dan? In het spel zelf, gebeurt dit automatisch?
Als je ook alles met je huidige club goed doet is de kans groot. Waar ben je coach? En wat is je nationaliteit? Met een Nederlandse nationaliteit is de kans groter om bondscoach te worden van Nederland.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef Droathoah het volgende:
Kun je een beetje snel bondscoach worden van Nederland bijvoorbeeld? Speel nu met Venezuela en win vrijwel alles. Wanneer ontslag nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |