Ik heb het alleen na elke contract verlening hij reset het dan naar de basis selectie denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wel een beetje nadat ik nieuwe teamselectie moet inleveren, maar formatie is wel hetzelfde.
Als de opstellingen niet kloppen moet je gewoon even nieuwste updates downloaden, maar als je in een carrière zit en je krijgt dat kan het niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het alleen na elke contract verlening hij reset het dan naar de basis selectie denk ik.
Normaal nog niet zo erg maar er zit ook een bug in waardoor namen van spelers veranderen in die van elkaar. Heel verwarrend en irritant allemaal.
Neequote:Op zondag 14 oktober 2012 11:40 schreef rioolheffing het volgende:
Kan je je FUT team in online friendlies gebruiken?
FIFA op pcquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kreeg gister of eergister al een update binnen via Origin
Op je eigen voorkeuren in combinatie met 9 chemistry per speler en de work rates van spelers. De meesten bouwen een team om 2 leuke spelers heen. Anderen bouwen gewoon een team met al hun favoriete spelers in een league, maar letten daar niet bij op de verhouding tussen aanval en verdediging.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:32 schreef nodig het volgende:
Had deze vraag al in het FUT SC gesteld maar kreeg geen antwoord:
Waarop moet je je FUT team baseren om het beste team te krijgen?
Spanje?
Argentinie?
Duitsland?
Italie?
Engeland?
Ik heb nu een op duits team maar wil spaar nu wat coins en wil dan overstappen naar wat het beste is
Ik heb zo het idee dat ik als ik verder ga met een Duits team vanzelf het topteam heb bereikt dat dan onder doet voor een Spaans of Argentijns team. Nu kan ik nog makkelijker switchen naar een heel ander team. Wil graag wat snelle spelers in mn team.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op je eigen voorkeuren in combinatie met 9 chemistry per speler en de work rates van spelers. De meesten bouwen een team om 2 leuke spelers heen. Anderen bouwen gewoon een team met al hun favoriete spelers in een league, maar letten daar niet bij op de verhouding tussen aanval en verdediging.
Modric op CDM, een 4-3-3 met 3 aanvallende middenvelders.
In feite is een gouden team sterker dan een zilveren team. Al kan het best dat je klop krijgt van een zilveren team omdat de speler beter is, het team beter in elkaar steekt en de formatie fijner speelt.
Er zijn zoveel verschillende manieren om teams te maken. Dat een speler 88 rated is betekent niet dat het voor jou de beste speler is. Er zijn veel mensen die op pace letten (zowel voorin als achterin), maar andere maakt het amper iets uit. Sommigen vinden het fijn als een speler 5* weak foot heeft of 4/5 * skills zodat ze lekker trucjes kunnen uitvoeren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ik als ik verder ga met een Duits team vanzelf het topteam heb bereikt dat dan onder doet voor een Spaans of Argentijns team. Nu kan ik nog makkelijker switchen naar een heel ander team. Wil graag wat snelle spelers in mn team.
Mijn Duits team is 4-3-3 met Joachim Low als coach. Beoordeling is 79 en teamgeest 100. Uitblinkers zijn: Adler, Huntelaar, Affelay, Sam, Gundogan, Bender (allemaal 80 of meer)
Het probleem is dat ik het echte voetbal niet meer echt volg en zodoende ook niet weet voor wat voor team ik moet gaan, ook is FIFA 13 mijn eerste FIFA spel(Nouja op FIFA09 na, maar die kon dus nooit online.., amper gespeeld)
Maar het probleem is dat ik zomaar wat gedaan heb, dacht ik ga voor een duits team, maar achteraf lijkt het mij toch dat het allersterkste Duitse team onderdoet voor het allersterkste spaans of argentijns team. Wat raad jij zelf aan om voor te gaan een spaans of argentijns team? Of misschien wel engels of braziliaans?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verschillende manieren om teams te maken. Dat een speler 88 rated is betekent niet dat het voor jou de beste speler is. Er zijn veel mensen die op pace letten (zowel voorin als achterin), maar andere maakt het amper iets uit. Sommigen vinden het fijn als een speler 5* weak foot heeft of 4/5 * skills zodat ze lekker trucjes kunnen uitvoeren.
Je hoeft het voetbal niet te volgen, maar het is wel handig als je je gaat verdiepen in spelers. Goede websites daarvoor zijn: www.futhead.com of www.futwiz.com. Je kan daar alles op een rijtje zetten. Spelers zou je kunnen vergelijken en uiteindelijk pak je wat jij denkt dat het belangrijkste is.
Het betekent trouwens niet dat wanneer ik een 87 (ofzoiets) rated team heb met alle sterren die in de Liga BBVA spelen, dat ik veel beter ben dan jou. Mijn spelers staan misschien wel sneller goed, maar het ligt voornamelijk aan jezelf.
Mocht het zo zijn dat je er later niet tevreden mee bent, dan kan je er nog voor kiezen om een ander team erbij te maken of dit team te verkopen. Hopelijk met winstquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat ik zomaar wat gedaan heb, dacht ik ga voor een duits team, maar achteraf lijkt het mij toch dat het allersterkste Duitse team onderdoet voor het allersterkste spaans of argentijns team. Wat raad jij zelf aan om voor te gaan een spaans of argentijns team? Of misschien wel engels of braziliaans?
Of zit er allemaal heel weinig verschil in en kan ik het best gewoon doorgaan met een Duits team en Farfan, van der vaart, Ribery, Gomez, blaszcykowski en nog een heel stel Bundesliga/Duitse nationaliteit spelers inslaan?
Snap wel dat het ook een beetje aan je FIFA speelstijl enzo ligt, maar ik heb niet echt een specifieke speelstijl ofzo, speel wel divisie 1 online vind dat al knap genoeg
Is 4-3-3 trouwens een goede positionering?
Ah oke, ik heb al mijn spelers ingekocht op 4-3-3 denk dat ik dat gewoon even blijf spelen. Denk ook dat ik gewoon doorga met mijn Duits team, voordat ik Neuer en Ribery gekocht heb ben ik weer een miljoen verderquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn dat je er later niet tevreden mee bent, dan kan je er nog voor kiezen om een ander team erbij te maken of dit team te verkopen. Hopelijk met winst.
Je kan best doorgaan met dit team hoor. Reus is echt een geweldenaar en ik ben zelf fan van Blaszcykowski. In elke league heb je doorgroei mogelijkheden.
4-3-3 is een prima formatie, maar zoals ik al eerder zei. Het moet je liggen. Iets wat het me met gouden spelers niet deed in fifa 12. In 13 heb ik het nog niet geprobeerd.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat is die Fuszy toch een goede kerel hè.
Nee, wel gewonnen in de halve finale met de beker en als verliezer eruit gekomen? WTFquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:13 schreef SKBlondie het volgende:
Loopt seasons ook steeds vast bij jullie (singeplayer en online) in ultimate team?
Als ik ook maar op het icoontje klik freezed mijn ps3 en moet ik hem helemaal opnieuw opstarten.
Vaag genoeg heb ik dan geen problemen met de standaard toernooien in UT.
Dat kan ik geweest zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Nee, wel gewonnen in de halve finale met de beker en als verliezer eruit gekomen? WTF
Verklaar je naderquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat kan ik geweest zijn.
Ah sabhi, die bug ken ik. Had ik ook een paar keer in FIFA 12. En in 13 ook al een keertjequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kleine bug ergens in Seasons
[ afbeelding ]
Bug gaat ook niet weg zonder opnieuw te starten blijkbaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ah sabhi, die bug ken ik. Had ik ook een paar keer in FIFA 12. En in 13 ook al een keertje
Nieuwe selecties downloaden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bug gaat ook niet weg zonder opnieuw te starten blijkbaar
Meh, ff fifa opnieuw gestart en klaarquote:
potentieel betekent niet dat het ook het maximum is. Hoewel ik niet denk dat Immers en Janmaat nu nog beter worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:40 schreef Akilla het volgende:
Zo, ik heb effe wat slider aanpassingen gedaan en nu speelt die heerlijk:)
Alleen hoe zit het nou met potentieel?
Op sofifa is bij bijv immers zijn potentieel 71() maar in mijn game is die al 77, janmaat potentieel is 74 en is bij mij ook al 76 ofzo..
Dus spelers zoals immers zouden technisch gezien wereldtop kunnen worden?:p en achabar of locadia zouden dus nog veel beter kunnen worden dan hun potentieel?...hmm:)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
potentieel betekent niet dat het ook het maximum is. Hoewel ik niet denk dat Immers en Janmaat nu nog beter worden.
Technisch gezien wel, maar of dat ook echt gaat gebeuren is een ander ding.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:54 schreef Akilla het volgende:
[..]
Dus spelers zoals immers zouden technisch gezien wereldtop kunnen worden?:p en achabar of locadia zouden dus nog veel beter kunnen worden dan hun potentieel?...hmm:)
dat vind ik heel leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Spelers groeien wel sneller dan in 12, vind ik leuker.
Al zovaak gehad, die zit er al in sinds Fifa 11quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kleine bug ergens in Seasons
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je het spel opstart krijg je een automatisch een update.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef Compliment het volgende:
Als die update er komt he, hoe update ik mijn fifa dan? In het spel zelf, gebeurt dit automatisch?
Als je ook alles met je huidige club goed doet is de kans groot. Waar ben je coach? En wat is je nationaliteit? Met een Nederlandse nationaliteit is de kans groter om bondscoach te worden van Nederland.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef Droathoah het volgende:
Kun je een beetje snel bondscoach worden van Nederland bijvoorbeeld? Speel nu met Venezuela en win vrijwel alles. Wanneer ontslag nemen?
Ajax, en de Nederlandse nationaliteit. Win alles haha, dus ontslag nemen maar?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als je ook alles met je huidige club goed doet is de kans groot. Waar ben je coach? En wat is je nationaliteit? Met een Nederlandse nationaliteit is de kans groter om bondscoach te worden van Nederland.
Je kunt het best proberen, het is natuurlijk niet 100% zeker, maar er is zeker een kans dat je een aanbieding van oranje krijgt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:16 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ajax, en de Nederlandse nationaliteit. Win alles haha, dus ontslag nemen maar?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opvallend hoe de game pauze freeze bijna altijd voorkomt als ik ruim voorsta.
illoeminahahahahadi (0.51)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
motterfoking illoeminadi
Wut? Dat is wel een heel vage bugquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:14 schreef Akilla het volgende:
Wat een kut spel zeg... Man, man, man
De halve finale gewonnen van PSV, staat dat klote PSV inde finale:s
Ja mooi, de finale was psv willem 2, psv wint natuurlijk 4-1 en dan gaat mijn board zeiken dat ik de finale niet gehaald heb...:S gelukkig wel kampioen en sta ik momenteel 2-0 voor op tottenham in de euro league finale... dus ontslagen word ik niet gelukkigquote:
Geweldig hoor, nog steeds dezelfde freeze in mijn manager hier...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:42 schreef Compliment het volgende:
UPDATE IS BESCHIKBAAR OP PC EN XBOX, PS3 VOLGT LATER OP DE DAG
Zeuw, dat werd tijd...
Waar freezed ie bij jou dan? Bij mij bij het opstarten van een saved career. Heb ps3 dus ik moet nog ff wachten opde update.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:49 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Geweldig hoor, nog steeds dezelfde freeze in mijn manager hier...
Zit er aan te denken om hem te verkopen nu hij nog redelijk nieuw is![]()
quote:
Zelfde verhaal nog steeds, druk op 'verder gaan', hij simuleert 1 dagje (11 juli) en bij 12 juli doet hij eventjes een poging tot, en dan 'freezed' iequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:42 schreef eQuaL het volgende:
Net ook kennis mogen maken met de career mode freeze op mijn 360. Zat lekker in de transfer periode juli 2013. Nu bevriest hij telkens op 12 juli.
Echt een stel rukkers daar bij EA.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
Zelfde verhaal nog steeds, druk op 'verder gaan', hij simuleert 1 dagje (11 juli) en bij 12 juli doet hij eventjes een poging tot, en dan 'freezed' ie
Verder geen bijzonderheden, sowieso is het een manager dus geen pro met gameface problemen. Wel vrij veel nieuwe spelers in mijn team, heb flinke jeugdopleiding gemaakt in 1 seizoen, dus aardig wat oude gasten eruit en nieuwen erin. Heeft best veel werk gekost, dus zou zwaar kut zijn als ik nu niet meer verder kan
Echt flink klote ja. Vrees dat ik er vanuit moet gaan dat ik die carriere gewoon dag kan zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:02 schreef Compliment het volgende:
[..]
Echt een stel rukkers daar bij EA.
Benteke,Miralles of Lukaku zijn allemaal top spitsen in FIFAquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:04 schreef Platina het volgende:
Belgie heeft trouwens een zeer aardig team. Missen alleen een echte afmaker nog.
Let's agree to disagree.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benteke,Miralles of Lukaku zijn allemaal top spitsen in FIFA
Dat ligt aan je ps3quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:15 schreef Merkie het volgende:
Ligt het nou aan mij of kan ik FIFA 13 niet op de harde schijf van de PS3 installeren?
Lukaku een topspitsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benteke,Miralles of Lukaku zijn allemaal top spitsen in FIFA
Nouja, installeren misschien niet, maar op een andere PS3 ging hij volgens mij eerst behoorlijk wat data naar de harde schijf kopiëren. Call it whatever you want.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je spellen installeren op je ps3?
Je kan volgens mij ook bijvoorbeeld FIFA kopen via de PS Store, en dan installeer je ze dus op je PS3.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je spellen installeren op je ps3?
Nee, waar lees jij dat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beweer je serieus dat Benteke, Mirallas en Lukaku slecht zijn?
geen topspits is hetzelfde als slecht. En log? 85 pace ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:17 schreef Platina het volgende:
[..]
Nee, waar lees jij dat?
Ik vind het alleen geen topspitsen. Lukaku en Benteke zijn mij te log en Miralles weer te licht. Zoek eigenlijk iets er tussenin
Owh en 74 rating maakt em geen topspits. Voor onder 21 teams wel ja, maar die heb je niet in FIFA.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen topspits is hetzelfde als slecht. En log? 85 pace ofzobovendien is ie in het begin 74, maar als je hem minuten geeft groeit ie uit tot een wereldspits.
Jij bent gewoon slechtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Lukaku is echt niet meer zo goed als vorig jaar
Hou je muil homo. Ik heb alleen maar tegen hem gespeeld en hij heeft nog nooit gescoord tegen mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je muil homo. Ik heb alleen maar tegen hem gespeeld en hij heeft nog nooit gescoord tegen mijKom maar morgen geef ik je battaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals in het echt komen niet alle steekballen aan heb er geen moeite mee en ook echt het gevoel dat Pirlo,Sneijder en Silva veel beter passen dan de mindere goden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Paar online potjes gedaan, one-touch is niet echt top uitgewerkt en een steekpass is ook bijna nooit goed, dan rent de speler van de bal weg, altijd een manier is er weer om de bal niet bij de desbetreffende speler te laten komen..
Nee, ik verwacht ook niet dat ze allemaal aankomen, maar het is wel irritant als er bijna geen enkele aankomt als ik met bijv Brazilië speel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals in het echt komen niet alle steekballen aan heb er geen moeite mee en ook echt het gevoel dat Pirlo,Sneijder en Silva veel beter passen dan de mindere goden.
Dan moet je toch echt zelf die pass beter geven want hierover heb ik niemand nog horen klagenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht ook niet dat ze allemaal aankomen, maar het is wel irritant als er bijna geen enkele aankomt als ik met bijv Brazilië speel.
Mooi, dan ben ik de eerste.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt zelf die pass beter geven want hierover heb ik niemand nog horen klagen
Log heeft ook andere betekenissen dan traag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen topspits is hetzelfde als slecht. En log? 85 pace ofzobovendien is ie in het begin 74, maar als je hem minuten geeft groeit ie uit tot een wereldspits.
Nee. Ook niet in Ultimate team, seasons of careerquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef MRN89 het volgende:
Heeft er iemand trouwens al in sneeuw gespeeld ? (met profclubs seizoenen)
Dan maar met Igor de Camargo spelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:41 schreef Platina het volgende:
[..]
Log heeft ook andere betekenissen dan traag.
En in Seasons wordt die dus niet beter, ergo ik heb er niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |