Lukaku een topspitsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benteke,Miralles of Lukaku zijn allemaal top spitsen in FIFA
Nouja, installeren misschien niet, maar op een andere PS3 ging hij volgens mij eerst behoorlijk wat data naar de harde schijf kopiëren. Call it whatever you want.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je spellen installeren op je ps3?
Je kan volgens mij ook bijvoorbeeld FIFA kopen via de PS Store, en dan installeer je ze dus op je PS3.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je spellen installeren op je ps3?
Nee, waar lees jij dat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beweer je serieus dat Benteke, Mirallas en Lukaku slecht zijn?
geen topspits is hetzelfde als slecht. En log? 85 pace ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:17 schreef Platina het volgende:
[..]
Nee, waar lees jij dat?
Ik vind het alleen geen topspitsen. Lukaku en Benteke zijn mij te log en Miralles weer te licht. Zoek eigenlijk iets er tussenin
Owh en 74 rating maakt em geen topspits. Voor onder 21 teams wel ja, maar die heb je niet in FIFA.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen topspits is hetzelfde als slecht. En log? 85 pace ofzobovendien is ie in het begin 74, maar als je hem minuten geeft groeit ie uit tot een wereldspits.
Jij bent gewoon slechtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Lukaku is echt niet meer zo goed als vorig jaar
Hou je muil homo. Ik heb alleen maar tegen hem gespeeld en hij heeft nog nooit gescoord tegen mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je muil homo. Ik heb alleen maar tegen hem gespeeld en hij heeft nog nooit gescoord tegen mijKom maar morgen geef ik je battaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals in het echt komen niet alle steekballen aan heb er geen moeite mee en ook echt het gevoel dat Pirlo,Sneijder en Silva veel beter passen dan de mindere goden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Paar online potjes gedaan, one-touch is niet echt top uitgewerkt en een steekpass is ook bijna nooit goed, dan rent de speler van de bal weg, altijd een manier is er weer om de bal niet bij de desbetreffende speler te laten komen..
Nee, ik verwacht ook niet dat ze allemaal aankomen, maar het is wel irritant als er bijna geen enkele aankomt als ik met bijv Brazilië speel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals in het echt komen niet alle steekballen aan heb er geen moeite mee en ook echt het gevoel dat Pirlo,Sneijder en Silva veel beter passen dan de mindere goden.
Dan moet je toch echt zelf die pass beter geven want hierover heb ik niemand nog horen klagenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht ook niet dat ze allemaal aankomen, maar het is wel irritant als er bijna geen enkele aankomt als ik met bijv Brazilië speel.
Mooi, dan ben ik de eerste.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt zelf die pass beter geven want hierover heb ik niemand nog horen klagen
Log heeft ook andere betekenissen dan traag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen topspits is hetzelfde als slecht. En log? 85 pace ofzobovendien is ie in het begin 74, maar als je hem minuten geeft groeit ie uit tot een wereldspits.
Nee. Ook niet in Ultimate team, seasons of careerquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef MRN89 het volgende:
Heeft er iemand trouwens al in sneeuw gespeeld ? (met profclubs seizoenen)
Dan maar met Igor de Camargo spelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:41 schreef Platina het volgende:
[..]
Log heeft ook andere betekenissen dan traag.
En in Seasons wordt die dus niet beter, ergo ik heb er niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |