Geweldig hoor, nog steeds dezelfde freeze in mijn manager hier...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:42 schreef Compliment het volgende:
UPDATE IS BESCHIKBAAR OP PC EN XBOX, PS3 VOLGT LATER OP DE DAG
Zeuw, dat werd tijd...
Waar freezed ie bij jou dan? Bij mij bij het opstarten van een saved career. Heb ps3 dus ik moet nog ff wachten opde update.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:49 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Geweldig hoor, nog steeds dezelfde freeze in mijn manager hier...
Zit er aan te denken om hem te verkopen nu hij nog redelijk nieuw is![]()
quote:
Zelfde verhaal nog steeds, druk op 'verder gaan', hij simuleert 1 dagje (11 juli) en bij 12 juli doet hij eventjes een poging tot, en dan 'freezed' iequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:42 schreef eQuaL het volgende:
Net ook kennis mogen maken met de career mode freeze op mijn 360. Zat lekker in de transfer periode juli 2013. Nu bevriest hij telkens op 12 juli.
Echt een stel rukkers daar bij EA.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
Zelfde verhaal nog steeds, druk op 'verder gaan', hij simuleert 1 dagje (11 juli) en bij 12 juli doet hij eventjes een poging tot, en dan 'freezed' ie
Verder geen bijzonderheden, sowieso is het een manager dus geen pro met gameface problemen. Wel vrij veel nieuwe spelers in mijn team, heb flinke jeugdopleiding gemaakt in 1 seizoen, dus aardig wat oude gasten eruit en nieuwen erin. Heeft best veel werk gekost, dus zou zwaar kut zijn als ik nu niet meer verder kan
Echt flink klote ja. Vrees dat ik er vanuit moet gaan dat ik die carriere gewoon dag kan zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:02 schreef Compliment het volgende:
[..]
Echt een stel rukkers daar bij EA.
Benteke,Miralles of Lukaku zijn allemaal top spitsen in FIFAquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:04 schreef Platina het volgende:
Belgie heeft trouwens een zeer aardig team. Missen alleen een echte afmaker nog.
Let's agree to disagree.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benteke,Miralles of Lukaku zijn allemaal top spitsen in FIFA
Dat ligt aan je ps3quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:15 schreef Merkie het volgende:
Ligt het nou aan mij of kan ik FIFA 13 niet op de harde schijf van de PS3 installeren?
Lukaku een topspitsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benteke,Miralles of Lukaku zijn allemaal top spitsen in FIFA
Nouja, installeren misschien niet, maar op een andere PS3 ging hij volgens mij eerst behoorlijk wat data naar de harde schijf kopiëren. Call it whatever you want.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je spellen installeren op je ps3?
Je kan volgens mij ook bijvoorbeeld FIFA kopen via de PS Store, en dan installeer je ze dus op je PS3.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je spellen installeren op je ps3?
Nee, waar lees jij dat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beweer je serieus dat Benteke, Mirallas en Lukaku slecht zijn?
geen topspits is hetzelfde als slecht. En log? 85 pace ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:17 schreef Platina het volgende:
[..]
Nee, waar lees jij dat?
Ik vind het alleen geen topspitsen. Lukaku en Benteke zijn mij te log en Miralles weer te licht. Zoek eigenlijk iets er tussenin
Owh en 74 rating maakt em geen topspits. Voor onder 21 teams wel ja, maar die heb je niet in FIFA.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen topspits is hetzelfde als slecht. En log? 85 pace ofzobovendien is ie in het begin 74, maar als je hem minuten geeft groeit ie uit tot een wereldspits.
Jij bent gewoon slechtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Lukaku is echt niet meer zo goed als vorig jaar
Hou je muil homo. Ik heb alleen maar tegen hem gespeeld en hij heeft nog nooit gescoord tegen mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je muil homo. Ik heb alleen maar tegen hem gespeeld en hij heeft nog nooit gescoord tegen mijKom maar morgen geef ik je battaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |