Speel dan zelf met een ander team.quote:Op maandag 5 november 2012 08:53 schreef MeneerLogica het volgende:
Jezus christus, dit weekend hele weekend chillen en online bij een vriend van me. 3 keer zagen we de bal niet en ik denk dat 97% van de potjes tegen real was. Niet overdreven. Wat een kutspel online. Carriere is overigens erg leuk, spelers gaan sneller omhoog etc etc.
Hij wilde niet met een ander team als barca. En zelfs toen we city namen 3 keer real tegen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Speel dan zelf met een ander team.
Waarom huil je hierover danquote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hij wilde niet met een ander team als barca. En zelfs toen we city namen 3 keer real tegen.
Iedereen kiest Barca, City en Real. Niet klagen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat het onzin is dat het standaard real is?
Als je met de beste teams wil spelen kom je ze ook non stop tegen. Pak eens een 4 sterren team als je er zo'n probleem mee hebt.quote:Op maandag 5 november 2012 14:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat het onzin is dat het standaard real is?
Panathinaikosquote:Op maandag 5 november 2012 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je met de beste teams wil spelen kom je ze ook non stop tegen. Pak eens een 4 sterren team als je er zo'n probleem mee hebt.
Wat maakt het eigenlijk uit, elke wedstrijd is toch anders. Het heeft ook een voordeel als je steeds tegen real/barca speelt. Op een gegeven moment weet je wat de speelstijl/kwaliteiten zijn van die spelers en kun je beter anticiperen.quote:Op maandag 5 november 2012 08:53 schreef MeneerLogica het volgende:
Jezus christus, dit weekend hele weekend chillen en online bij een vriend van me. 3 keer zagen we de bal niet en ik denk dat 97% van de potjes tegen real was. Niet overdreven. Wat een kutspel online. Carriere is overigens erg leuk, spelers gaan sneller omhoog etc etc.
Real alle ballen op Ronaldo.quote:Op maandag 5 november 2012 15:05 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Wat maakt het eigenlijk uit, elke wedstrijd is toch anders. Het heeft ook een voordeel als je steeds tegen real/barca speelt. Op een gegeven moment weet je wat de speelstijl/kwaliteiten zijn van die spelers en kun je beter anticiperen.
Shrewsbury is ook niet echt van een hoog niveau he.quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef JaafkeGB het volgende:
ik word maar niet opgeroepen voor het nederlands elftal!
begonnen bij psv, verhuurd aan shrewsberry.
van de 32 competitie wedstrijden 29 goals gemaakt, 9 assists
beker ook veel gescoord, bij de FA CUP wat goals en vrij ver gekomen
zit nu bijna in februari en heb nog geen kans gehad om te bewijzen dat JAAFINHO beter is dan van persie, huntelaar, van wolfswinkel en dost.
Niet klagen dan.quote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hij wilde niet met een ander team als barca. En zelfs toen we city namen 3 keer real tegen.
Ronaldo hebben ze wel extreem snel gemaakt, die gaat soms als een raket. Ik zet altijd mn 2 beste verdedigers op hem.quote:Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Real alle ballen op Ronaldo.
Barca alle ballen op Messi.
Ik heb eigenlijk nooit zo een probleem met Ronaldo, maar ik loop meestal ook al met een speler naar hem toe omdat de meeste mensen altijd de bal aan hem willen gevenquote:Op maandag 5 november 2012 15:15 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ronaldo hebben ze wel extreem snel gemaakt, die gaat soms als een raket. Ik zet altijd mn 2 beste verdedigers op hem.
Geweldig inderdaad, carriere. Jammer alleen dat ie na een seizoen vastloopt en die kutzakken van EA er geen flikker aan doen!?quote:Op maandag 5 november 2012 08:53 schreef MeneerLogica het volgende:
Speel in 2017 dus dat valt wel mee.quote:Op maandag 5 november 2012 15:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad, carriere. Jammer alleen dat ie na een seizoen vastloopt en die kutzakken van EA er geen flikker aan doen!?
Klopt, maar wat ik dodelijk vind zijn vaak de lange ballen op ronaldo vanuit een counter. Vooral als ik 'm op aanvallend/ultra aanvallend heb is het super riskant. Gebruik jij trouwens die tactieken of speel je altijd gebalanceerd?quote:Op maandag 5 november 2012 15:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit zo een probleem met Ronaldo, maar ik loop meestal ook al met een speler naar hem toe omdat de meeste mensen altijd de bal aan hem willen geven
Toch nog een hoop mensen die er last van hebben...maar wel fijn voor jou in ieder geval, ik word er zo langzamerhand gek van.quote:Op maandag 5 november 2012 15:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Speel in 2017 dus dat valt wel mee.
Gebruik ze wel.quote:Op maandag 5 november 2012 15:20 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik dodelijk vind zijn vaak de lange ballen op ronaldo vanuit een counter. Vooral als ik 'm op aanvallend/ultra aanvallend heb is het super riskant. Gebruik jij trouwens die tactieken of speel je altijd gebalanceerd?
Natuurlijk is dat gevaarlijk wanneer je aanvallend/ultra aanvallend staat is toch ook wel logisch.quote:Op maandag 5 november 2012 15:20 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik dodelijk vind zijn vaak de lange ballen op ronaldo vanuit een counter. Vooral als ik 'm op aanvallend/ultra aanvallend heb is het super riskant. Gebruik jij trouwens die tactieken of speel je altijd gebalanceerd?
Ik doe alleen ultra aanvallend als ik bijv. in de laatste 20min. een goal moet maken omdat ik achtersta. Het heeft me vaak geholpen, en veel goals mee gemaakt.quote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat gevaarlijk wanneer je aanvallend/ultra aanvallend staat is toch ook wel logisch.
Maar jij bent toch ook wel beter dan Messi.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:12 schreef Kn0x het volgende:
De spelerscarriere is sowieso niet heel denderend. Ik ben in het derde seizoen gekocht door Barcelona. Ik speel op de CF-positie. Raad eens wie daar normaal speelt! Juist, Messi. En die zit nu dus op de bank elke wedstrijd terwijl poep-Pedro en Sanchez wel spelen
80 vs 94quote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook wel beter dan Messi.
lagswitchquote:Op zondag 11 november 2012 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Volgens mij zijn er ook een hoop mongolen die er even voor zorgen dat er lag komt.
Ik kwam net in een wedstrijd heel makkelijk op voorsprong 3-0... opeens begon de lag, die gast komt terug maakt 4-3 en de lag is weg
Oh en hij stuurde mij ook nog "fucking loser"))))))))))
ja je bent de enige.quote:Op maandag 12 november 2012 20:18 schreef sausagin het volgende:
BEN ik de enigste die last heeft van ghost control bug?
75% van de keer heb ik tijdens een match last van , spelers die opeens hun eigen zin doen en bal wegtrappen of de keeper die middencirkel komt opgelopen.
HELP
Dan kom je mij veel tegen. Speel altijd met Marseille.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:10 schreef GilaMonyet het volgende:
Kom echt alleen maar Marseille & Newcastle tegen als ik met PSV speel
Ben wel benieuwd hoe die voicechat werkt. Hoor wel eens iemand maar weet niet hoe ik zelf berichten kan versturen via voicechat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:15 schreef Downstar het volgende:
Ik al noob zijnde van origin, vraag mij af hoe je nou met spelers in bijvoorbeeld een 1 tegen 1 match
kan chatten?
is dit uberhaupt wel mogelijk? of kan je alleen voicechat?
is het ook nog mogelijk om die gene ingame te adden als vriend? of moet je persee zijn naam gaan onthouden en dan later toevoegen??
Nja, die teams zijn ook mijlen beter dan PSV.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:10 schreef GilaMonyet het volgende:
Kom echt alleen maar Marseille & Newcastle tegen als ik met PSV speel
voicechat staat volgens mij standaard aan wanneer je een microfoon hebt aangesloten..quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan kom je mij veel tegen. Speel altijd met Marseille.
[..]
Ben wel benieuwd hoe die voicechat werkt. Hoor wel eens iemand maar weet niet hoe ik zelf berichten kan versturen via voicechat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |