4312 of 4231. Afhankelijk van de teams en spelersquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:44 schreef Burrito het volgende:
Zit inmiddels in divisie 4 met seasons. Wel wat succes gehad met Dortmund. Welke opstelling gebruiken jullie?
Santos is wel van dat kaliberquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:11 schreef rioolheffing het volgende:
Heb nog niet zo veel gespeeld, wat zijn de exploit teams dit jaar? Net als Heerenveen, Zweden en Anzhi vorig jaar
Probleem is dat je eigenlijk Lewandsowki, Reus én Blazckewski erin wilt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
4312 of 4231. Afhankelijk van de teams en spelers
4231 dus met Lewan ST, Reus CF en Kuba RCAMquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:31 schreef Burrito het volgende:
[..]
Probleem is dat je eigenlijk Lewandsowki, Reus én Blazckewski erin wilt.
Wat ben jij slim!!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
4231 dus met Lewan ST, Reus CF en Kuba RCAM
zal proberenquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
4231 dus met Lewan ST, Reus CF en Kuba RCAM
Bekende bug, is nog geen oplossing voor. EA geeft aan dat de oplossing snel komt, maar dat horen we al een maand.quote:Op zondag 4 november 2012 16:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb een probleem, bij het laden van een seizoen in modus Carriere (dus voorbereiding nieuw seizoen) loopt FIFA continu vast. Heb al wat gelezen over Gameface maar krijg dat niet gevonden op mijn PS3 (weet ook niet wat het is)...maar erg vervelend dat hij vastloopt bij het laden van het nieuwe seizoen..
Godverdomme. Na ja, ligt het i.i.g. niet aan mijn PS3 of game. Wel fucking irritant. Ieder jaar hetzelfde gezeik met EA/FIFA...quote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Bekende bug, is nog geen oplossing voor. EA geeft aan dat de oplossing snel komt, maar dat horen we al een maand.
Echt he, ik heb er ook last van. Wat een kneuzen. Hopelijk doen ze er gauw wat aan, dit is kut.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Nou, nou EA... nog altijd veel mensen waarbij de career mode freezed, ook na de update en verwijdering der oude save files.
Goed werk bende idioten.
Automatisch, als je verbinding met internet hebtquote:Op zondag 4 november 2012 17:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Kan je in FIFA 13 zelf updates downloaden of gaat dat automatisch?
Dit was in FIFA 12 ook al, echt irritant. Zo worden loopacties je wel heel moeilijk gemaakt als je aanvaller gewoon dom tegen spelers oploopt en vervolgens stopt met bewegenquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:57 schreef Platina het volgende:
Pfff. Ben ik de enige die last heeft van de volgende dingen?
3. Tegenstander blokkeert mijn mannetje bij steekballen en ik kan er niet omheen rennen ook al ben ik sneller.
Thanks, dan werkt die update bij mij dus NIET. Als dit niet gauw opgelost is stuur ik hem terug, gekocht via bol.com en dan kan je hem binnen 30 dagen retourneren.quote:Op zondag 4 november 2012 17:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Automatisch, als je verbinding met internet hebt
Speel dan zelf met een ander team.quote:Op maandag 5 november 2012 08:53 schreef MeneerLogica het volgende:
Jezus christus, dit weekend hele weekend chillen en online bij een vriend van me. 3 keer zagen we de bal niet en ik denk dat 97% van de potjes tegen real was. Niet overdreven. Wat een kutspel online. Carriere is overigens erg leuk, spelers gaan sneller omhoog etc etc.
Hij wilde niet met een ander team als barca. En zelfs toen we city namen 3 keer real tegen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Speel dan zelf met een ander team.
Waarom huil je hierover danquote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hij wilde niet met een ander team als barca. En zelfs toen we city namen 3 keer real tegen.
Iedereen kiest Barca, City en Real. Niet klagen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat het onzin is dat het standaard real is?
Als je met de beste teams wil spelen kom je ze ook non stop tegen. Pak eens een 4 sterren team als je er zo'n probleem mee hebt.quote:Op maandag 5 november 2012 14:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat het onzin is dat het standaard real is?
Panathinaikosquote:Op maandag 5 november 2012 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je met de beste teams wil spelen kom je ze ook non stop tegen. Pak eens een 4 sterren team als je er zo'n probleem mee hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |