Ik doe alleen ultra aanvallend als ik bijv. in de laatste 20min. een goal moet maken omdat ik achtersta. Het heeft me vaak geholpen, en veel goals mee gemaakt.quote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat gevaarlijk wanneer je aanvallend/ultra aanvallend staat is toch ook wel logisch.
Maar jij bent toch ook wel beter dan Messi.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:12 schreef Kn0x het volgende:
De spelerscarriere is sowieso niet heel denderend. Ik ben in het derde seizoen gekocht door Barcelona. Ik speel op de CF-positie. Raad eens wie daar normaal speelt! Juist, Messi. En die zit nu dus op de bank elke wedstrijd terwijl poep-Pedro en Sanchez wel spelen
80 vs 94quote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook wel beter dan Messi.
lagswitchquote:Op zondag 11 november 2012 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Volgens mij zijn er ook een hoop mongolen die er even voor zorgen dat er lag komt.
Ik kwam net in een wedstrijd heel makkelijk op voorsprong 3-0... opeens begon de lag, die gast komt terug maakt 4-3 en de lag is weg
Oh en hij stuurde mij ook nog "fucking loser"))))))))))
ja je bent de enige.quote:Op maandag 12 november 2012 20:18 schreef sausagin het volgende:
BEN ik de enigste die last heeft van ghost control bug?
75% van de keer heb ik tijdens een match last van , spelers die opeens hun eigen zin doen en bal wegtrappen of de keeper die middencirkel komt opgelopen.
HELP
Dan kom je mij veel tegen. Speel altijd met Marseille.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:10 schreef GilaMonyet het volgende:
Kom echt alleen maar Marseille & Newcastle tegen als ik met PSV speel
Ben wel benieuwd hoe die voicechat werkt. Hoor wel eens iemand maar weet niet hoe ik zelf berichten kan versturen via voicechat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:15 schreef Downstar het volgende:
Ik al noob zijnde van origin, vraag mij af hoe je nou met spelers in bijvoorbeeld een 1 tegen 1 match
kan chatten?
is dit uberhaupt wel mogelijk? of kan je alleen voicechat?
is het ook nog mogelijk om die gene ingame te adden als vriend? of moet je persee zijn naam gaan onthouden en dan later toevoegen??
Nja, die teams zijn ook mijlen beter dan PSV.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:10 schreef GilaMonyet het volgende:
Kom echt alleen maar Marseille & Newcastle tegen als ik met PSV speel
voicechat staat volgens mij standaard aan wanneer je een microfoon hebt aangesloten..quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan kom je mij veel tegen. Speel altijd met Marseille.
[..]
Ben wel benieuwd hoe die voicechat werkt. Hoor wel eens iemand maar weet niet hoe ik zelf berichten kan versturen via voicechat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |