SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Hoeft nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:59 schreef robin007bond het volgende:
Volgens mij is het "rainy days".
Ha, schijterd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dankjewel, ik wou geen nieuw topic aanmaken, durf ik niet zo goed..
Ik kak in een schoteltje en kom het je voeren. Ik ben 2 meter 10 jonge, bam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kak in een schoteltje en kom het je voeren. Ik ben 2 meter 10 jonge, bam.Nee, ik had deze reactie zelfs verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kak in een schoteltje en kom het je voeren. Ik ben 2 meter 10 jonge, bam.Even lang als Sem Schilt !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jwz!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Even lang als Sem Schilt !!!![]()
Dat is hopelijk morgen te lezen op de site.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat vond je van PP trouwens?
Wat zegt dat over mij? Nee wacht, wat zegt dat over JOUquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ik had deze reactie zelfs verwacht
Animees dus!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jwz!
[..]
Dat is hopelijk morgen te lezen op de site.
Geen ideequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat zegt dat over mij? Nee wacht, wat zegt dat over JOU!
Zeg dan niksquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Geen idee
Volgens mij zegt dit heel weinig over wie dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:57 schreef .Cake. het volgende:
Zullen we anders afspreken dat jullie gewoon lekker je bek houden?Ja, we moeten onze gore bekken dichthouden. Goed gesproken KeekisamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
South Parkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nu op CC:The Making of South Park ,wel mooi om te zien hoe een aflevering wordt gemaakt
1 afl. in 1 week maken en goedkoperquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
South Park
Die Wal-Mart aflevering
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, we moeten onze gore bekken dichthouden. Goed gesproken KeekisamaGURWAKAKAWKWKWAKA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nooit "gore" gezegd!![]()
ED van K, wat is het met Japan en kattenmeisjes?
Verder wel mooi hoor, daar niet van.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Catgirls zijn oke.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
GURWAKAKAWKWKWAKA!
Verder wel mooi hoor, daar niet van.
Volgens mij kicken ze op de verstandhouding baas-huisdierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
GURWAKAKAWKWKWAKA!
Verder wel mooi hoor, daar niet van.
Geen persoonlijke haat ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent een vuile ***** en ik hoop dat Shinji je platstampt met Unit 01.
gr Kyubey
Waar staat dat clones niet mogen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen persoonlijke haat ofzo![]()
maar gewoon dat als je niet was gaan kloten met die rohan kloon zat je waarschijnlijk gewoon te FOK!en nu
ik zeg niet dat klonen niet mag, maar als je er rotzooi mee gaat trappen dan weet je wat er kan gebeurenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waar staat dat clones niet mogen?
En het is wel onze Kyuubei he
Wat heet rotzooi?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik zeg niet dat klonen niet mag, maar als je er rotzooi mee gaat trappen dan weet je wat er kan gebeuren
Droppedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:07 schreef Arashimashou het volgende:
IEW EEN HEEL VIES IEMAND IN SAO 15 KILL IT WITH FIRE AAAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Droppedwaar??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OKquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
SAO. Vieze man! Gadver! Maak dood! Ieuw
Ik zie graag hoe die vent de bubba wordt van de gast in SAOquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Rara rasputin russia's greates love machine
[ afbeelding ]
define vies?, spoiler maar, ik ben alles wel gewend inmiddelsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:07 schreef Arashimashou het volgende:
IEW EEN HEEL VIES IEMAND IN SAO 15 KILL IT WITH FIRE AAAH
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
define vies?, spoiler maar, ik ben alles wel gewend inmiddels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dat alles ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan vind ik dat van EVA schokkender![]()
EVA is gewoon stomquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat alles ?
dan vind ik dat van EVA schokkender
Ja goed. Ik heb eerlijk gezegd gewoon niet al te veel zin om over EVA na te denken. Vandaar. Ik vind het niet echt stom.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik blijf gemengde gevoelens hebben over EVA
Dat was Asuka. Shinjifap enzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:21 schreef mschol het volgende:
dat had trouwens toch ook van doen met ee asuna ?
ow.. asuka dus... EVA niet gezien, maarja, er was niet aan te ontkomen bij 5 topics uit deze reeks over EVA..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat was Asuka. Shinjifap enzo.
heb je het gedropt of ga je nog door?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:41 schreef Qunix het volgende:
WTF doen ze bij SAO????
Elven in de OP!?
Vieze man...
Blegh.
WAT!? gmraeigaeiorgoaerngoanrquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik blijf gemengde gevoelens hebben over EVA
idd idd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:41 schreef Qunix het volgende:
WTF doen ze bij SAO????
Elven in de OP!?
Vieze man...
Blegh.
Zei ik toch!!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Space bros![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aan de ene kant denk ik ja alles zit goed in elkaar geluid,characterization en verhaal maar aan de andere kant tsja niet echt een rewatch waardig en opzich wel gehyptequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
WAT!? gmraeigaeiorgoaerngoanr
Vertel.
raar hij pakte net mijn stem nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:53 schreef Qunix het volgende:
Poll: SAO droppen?
• Ja
• Nee
• Ik kijk de volgende en beslis daarna
• Ik volg SAO niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hmm..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
aan de ene kant denk ik ja alles zit goed in elkaar geluid,characterization en verhaal maar aan de andere kant tsja niet echt een rewatch waardig en opzich wel gehypte
maar heelaas ik heb hem al gerewatchedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm..
Ik vind het wel een rewatch waard eigenlijk. Omdat je het verhaal in grote lijnen al kent ga je meer focussen op andere dingen en kom je vaak nog meer te weten dan voorheen.
En gehyped.. Tsja. Dat is het inderdaad. Maar meesterwerkjes horen ook hun lof te krijgen uiteraard.
Haha, tsja. Er zijn denk ik weinig series die überhaupt een rewatch waard zijn, en zeker niet een derde of vierde keer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maar heelaas ik heb hem al gerewatched
Gedropped.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:53 schreef Qunix het volgende:
• Ja
• Nee
• Ik volg SAO niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik vind alles best zolang die enge gast maar dood gaat en de rest happy isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:58 schreef Qunix het volgende:
Volgende SAO episode gaat ook heten "Land van de elven"
zwaar zwakte bod vind ik dat altijd, halverwege series droppen.. wees dan een vent en kijk het af..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:53 schreef Qunix het volgende:
• Ja
• Nee
• Ik volg SAO niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
maar je zou kunnen zeggen dat soa is afgelopen aangezien aol geen soa isquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zwaar zwakte bod vind ik dat altijd, halverwege series droppen.. wees dan een vent en kijk het af..
America Online is inderdaad geen Seksueel overdraagbare Aandoening....quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maar je zou kunnen zeggen dat soa is afgelopen aangezien aol geen soa is
Nieuwe chickie?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
HIJ GLOPT ZIJN IMOUTO HEUHEUHEUHEUHEU
nu naar bed gr gr
[ afbeelding ]
Tot aan de vorige episode ging het over een game waar mensen in vast zaten en waar de hoofdpersoon verliefd werd (en trouwde).quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zwaar zwakte bod vind ik dat altijd, halverwege series droppen.. wees dan een vent en kijk het af..
spoilers zijn niet te lezen als je een keer ergens niet bent ingelogd..quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:12 schreef Qunix het volgende:
Ik pleitte om nsfw plaatjes in spoiler te doen, doet ook niemand.
Ik zal proberen het zo veel mogelijk in NSFW te doen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:12 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Dat zou wel tof zijn ja, als dat gedaan werd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:12 schreef Qunix het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heb met GRUB 1.99 in recovery mode fsck>dpkg gedaan,nog steeds geen schrijf rechten.Kernel 3.6.0( 3 .deb bestanden) willen maar niet weg.![]()
![]()
LiveCD geluid werkt nu,gek genoeg!eindelijk na 7 dagen(sinds vorige week zondag)!
It's okay we're just cousins.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
HIJ GLOPT ZIJN IMOUTO HEUHEUHEUHEUHEU
nu naar bed gr gr
[ afbeelding ]
Heb je niet alleen in Japanquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
It's okay we're just cousins.
en bedoel je met populair waren hier hier op fok?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:54 schreef Qunix het volgende:
Winter 2012:
BRAVE10, was niet speicaal
Another, erg tof! Goeie moord scenes!
Danshi Koukousei no Nichijou, was prima maar evenaarde Nichijou niet
Thermae Romae, flash animatie met leuk verhaal
Black★Rock Shooter, was prima te doen
Andere anime's van dit seizoen wat ik niet volgde en wel populair waren hier:
Amagami SS+ plus
High School DxD
Nisemonogatari
Mouretsu Pirates
Lente 2012:
Ozuma, was een leuke kleine anime
Space Brothers, SUPER anime! En nog steeds!
Jormungand, leuke anime maar niet echt spannend
Nazo no Kanojo X, geen idee waarom ik hiermee begon... uiteindelijk gedropt na 4 episodes
Hyouka, concept was interessant, begon goed, mooie animatie en toch pakte het mij niet en vond ik het na 4 episodes genoeg.
Sakamichi no Apollon, ondanks Space Bros extreem goed is, is deze anime de anime van het jaar voor mij. Wat heb ik iedere episode genoten. Met name de jazz muziek en al helemaal de volle scene met 3 minuten een jam van vele bekende jazz nummers maakt deze anime een topper en staat in mijn lijstje héél hoog als all-time beste anime ooit wat ik gezien heb.
Kore wa Zombie Desu ka? OF THE DEAD, na 2 episodes gedropt
Accel World
Shirokuma Cafe
Sankarea
Fate/Zero 2nd Season
Eureka Seven Astral Ocean
Zomer 2012:
Sword Art Online, tot en met 14 met veel moeite gevolg en nu eindelijk dankzij de elven en nieuwe arc gedropt.
Kokoro Connect, concept leek mij heel interessant en de anime maakt het prima waar. Leuk om te volgen
Hakuouki Reimeiroku, ondanks ik seizoen 1 en 2 gezien heb miste ik in de eerste 4 episodes spanning en actie waardoor ik hem gedropt heb
TARI TARI, nee, de muziek en het verhaal deed mij niets. Gedropt na 2 episodes
Muv-Luv Alternative: Total Eclipse
Herfst 2012:
Jormungand 2: Perfect Order, omdat seizoen 1 prima was volg ik deze ook weer
Chuunibyou Demo Koi ga Shitai!, tsja, tis hip dus checken en vond het prima
BTOOOM!, cool concept en leuke anim tot dus ver...
Bakuman 3, hier keek ik lang naar uit en ga hem zeker uitkijken!
CODE:BREAKER, onverwachts leuk en dus volg ik deze nu ook
PSYCHO-PASS, hier verwacht ik veel van en de eerste episode was prima
ROBOTICS;NOTES, ondanks de gundam reverenties en veel overeenkomsten (bijv. het design van de logo) van Steins;Gate, verwacht ik wel een leuke anime, minder dan S;G en Gundam...
Andere anime's van dit seizoen wat ik niet volg en wel populair zijn hier:
Girls und Panzer
ze heeft een zwaardquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Weet niet. Geef me de voor- en nadelen.
Een zwaard? Och, dat valt nog mee. Pak maar op.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ze heeft een zwaard
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die jij net hebt geplaatst. Ik ga niet moeilijk doen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:54 schreef Qunix het volgende:
Winter 2012:
BRAVE10, was niet speicaal
Another, erg tof! Goeie moord scenes!
Danshi Koukousei no Nichijou, was prima maar evenaarde Nichijou niet
Thermae Romae, flash animatie met leuk verhaal
Black★Rock Shooter, was prima te doen
Amagami SS+ plus
High School DxD
Nisemonogatari
Mouretsu Pirates
Lente 2012:
Ozuma, was een leuke kleine anime
Space Brothers, SUPER anime! En nog steeds!
Jormungand, leuke anime maar niet echt spannend
Nazo no Kanojo X, geen idee waarom ik hiermee begon... uiteindelijk gedropt na 4 episodes
Hyouka, concept was interessant, begon goed, mooie animatie en toch pakte het mij niet en vond ik het na 4 episodes genoeg.
Sakamichi no Apollon, ondanks Space Bros extreem goed is, is deze anime de anime van het jaar voor mij. Wat heb ik iedere episode genoten. Met name de jazz muziek en al helemaal de volle scene met 3 minuten een jam van vele bekende jazz nummers maakt deze anime een topper en staat in mijn lijstje héél hoog als all-time beste anime ooit wat ik gezien heb.
Kore wa Zombie Desu ka? OF THE DEAD, na 2 episodes gedropt
Accel World
Shirokuma Cafe
Sankarea
Fate/Zero 2nd Season
Eureka Seven Astral Ocean
Zomer 2012:
Sword Art Online, tot en met 14 met veel moeite gevolg en nu eindelijk dankzij de elven en nieuwe arc gedropt.
Kokoro Connect, concept leek mij heel interessant en de anime maakt het prima waar. Leuk om te volgen
Hakuouki Reimeiroku, ondanks ik seizoen 1 en 2 gezien heb miste ik in de eerste 4 episodes spanning en actie waardoor ik hem gedropt heb
TARI TARI, nee, de muziek en het verhaal deed mij niets. Gedropt na 2 episodes
Muv-Luv Alternative: Total Eclipse
Herfst 2012:
Jormungand 2: Perfect Order, omdat seizoen 1 prima was volg ik deze ook weer
Chuunibyou Demo Koi ga Shitai!, tsja, tis hip dus checken en vond het prima
BTOOOM!, cool concept en leuke anim tot dus ver...
Bakuman 3, hier keek ik lang naar uit en ga hem zeker uitkijken!
CODE:BREAKER, onverwachts leuk en dus volg ik deze nu ook
PSYCHO-PASS, hier verwacht ik veel van en de eerste episode was prima
ROBOTICS;NOTES, ondanks de gundam reverenties en veel overeenkomsten (bijv. het design van de logo) van Steins;Gate, verwacht ik wel een leuke anime, minder dan S;G en Gundam...
Andere anime's van dit seizoen wat ik niet volg en wel populair zijn hier:
Girls und Panzer
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne.
Is het serieus of is het onzin?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bezig mayo chiki binnen te halen ben benieuwd of het wat is
geen idee het is nog aan het downladenquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is het serieus of is het onzin?
Hm, wiki zegt onzin. hmmm...quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
geen idee het is nog aan het downladen
Ik heb echt iets met ''Imouto-Oniichan'' anime, zo grappigquote:
I will never have an imoutoquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb echt iets met ''Imouto-Oniichan'' anime, zo grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
I will never have an imoutoimouto's zijn kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Asuna iss da onri oaaaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Klopt.
SAO is best tof trouwens. Ik hoop alleen niet dat Kirito nu die andere elf uit de OP gaat gloppen, Asuna moet zijn chick blijven
drop het nu het nog kanquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Klopt.
SAO is best tof trouwens. Ik hoop alleen niet dat Kirito nu die andere elf uit de OP gaat gloppen, Asuna moet zijn chick blijven
Mah Niggah.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dakgoot, fuck you. Ik ga het niet droppen want ik vind het nog steeds vet
oh wist ik geneensquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nee dat meen ik uiteraard nietEn waarom Commie, dakgoot? UTW subbed hem ook
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke SAO was tof. Benieuwd naar volgende week
quote:tl;dr: @MoombaDS – #SAO teaches us two things – gaming attracts the ladies and in-game skills transfer to real life!
Nee, dat gaat niet gebeuren. Dat moet niet gebeuren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hopelijk blijft hij bij Asuna, en gaat hij niet zijn imouto en die andere elf gloppen.
Kom, we gaan allemaal gloppen nomineren voor het beste woord van 2012!~quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:34 schreef outcast_within het volgende:
Wat is met die kids die gloppen tegenwoordig.
Goed idee. Hoe doen we dat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kom, we gaan allemaal gloppen nomineren voor het beste woord van 2012!~
Ik beschrijf het liever nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb geen ideeHoe moet het omschreven worden dan?
Ik volg hetquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Qunix het volgende:
Wie volgt Shin Sekai Yori?
Het begin is 1:1 Elfen Lied![]()
Wat een animaties en tekenstijl! (voor een serie)
Ik weet nou nog niet echt wat ik ervan moet denken, maar vind de ED wel goedquote:
Ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Qunix het volgende:
lijstje wut?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik.
It's pretty good.
EDIT: en ik ga ook aan je lijstje beginnen denk ik. Ik dacht "doe ik wel even" maar DAMN! Hij is best langen dan is het nog maar deel 1 van 2
Ik. Maar heb nog maar 1 episode gezien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Qunix het volgende:
quote:
Ben je nu mij lijstje aan het luisteren?quote:
Jep, maar wou deze ff tussendoor gooien. Deels ook omdat ik opeens deze herinnerde en nodig heb voor een later projectje.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben je nu mij lijstje aan het luisteren?
Nog iets van anderhalf kilometer?quote:
Het is niet alsof ze 'm kunnen halen als er iets fout gaat. Hij moet hoe dan ook springenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nog iets van anderhalf kilometer?
beste springt die wel zou niks aan zijn als er niks gebeurd
[ afbeelding ]
Hij kan altijd chill blijven zitten daarbinnenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze 'm kunnen halen als er iets fout gaat. Hij moet hoe dan ook springen
En doodvriezen/stikken/zitten tot ie een ons weegtquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hij kan altijd chill blijven zitten daarbinnen
De eerste man die van 37KM hoogte dood vielquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En doodvriezen/stikken/zitten tot ie een ons weegt
Nee, dan beter springen voor dat record
Goede vraag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom heeft die geen laptop meegenomen om anime te kijken
Dan heeft die ook wel tijd om een moe anime te kijken of space brosquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Goede vraag.
Hij kan wel twitteren daar, blijkt.
Ja, beetje brocon anime kijken op 37km hoogte.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dan heeft die ook wel tijd om een moe anime te kijken of space bros
Via sat zeker?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, beetje brocon anime kijken op 37km hoogte.
animeschermpjequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hij hij heeft zijn anime schermpje weggedraaid
Hoe kan ie nou doorvliegen naar de ruimtequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat zou er gebeuren als die deur jamd en hij doorvliegt naar de ruimte
oh wacht hij is al aan het dalenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe kan ie nou doorvliegen naar de ruimte
Als je met een luchtballon naar de ruimte kon vliegen....quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
oh wacht hij is al aan het dalen
Ja.... Veel fanservice en zombiesquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:33 schreef marp0 het volgende:
En weet iemand iets af van High School of The Dead?
quote:
Aah men.. Why?quote:
2013 (onofficieel)quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:59 schreef marp0 het volgende:
Anders iemand die weet of er een nieuwe season komt van Hajime no Ippo?
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef Qunix het volgende:
WTF?SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Heb al contact gehad vandaagquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Begin je haar dan eindelijk te missen? Jij.... jij...
Oh... ik nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb al contact gehad vandaag
[ afbeelding ]
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je post wel erg veel Haruhi de laatste tijd... Heeft ze Yui vervangen?
that just looks freaky..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb al contact gehad vandaag
[ afbeelding ]
Goed zo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
[ afbeelding ]
Ik ben bezig met een lijstje te maken welke films ik ga kopen, wel chineese filmsquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*kijk nu naar Asterix en de Olympische Spelen*
Ik haakte al vrij vroeg af door de tovercirkels en fillers. De OST luistert wel lekker weg. De animatie is, zoals typerend voor langlopende shõnen, over het algemeen onopmerkelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:21 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe is de Fairy Tail anime vergeleken de manga?
Doe je dat nooit?quote:
vroeger vast wel eens gedaan, maar het ziet er op dat plaatje gewoon freaky uitquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doe je dat nooit?
Voor gevorderden: Pen/potlood op deze manier verticaal vasthouden en ermee schrijven.
Ziet eruit als een goede film. Bekijken ze het van beide kanten?quote:
Ben hem nog aan het binnenhengelen, maar aangezien het ene koreaanse film is zal het waarschijnlijk van beide kanten wel wat te zien zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ziet eruit als een goede film. Bekijken ze het van beide kanten?
Overigens, wat een kutoorlog ja. Hadden gewoon MacArthur style moeten gaan op die Chinezen.
Ik heb Robin overigens al uren niet gezien. Wat is dit.
Genoegquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:05 schreef NeeEcht het volgende:
Zijn er nog leuke titeltjes dit seizoen
ziet er goed uit...quote:
Judge dreddquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ziet er goed uit...
die was ook fijn, al wassie imho te klein opgezet... had (op momenten) veel grootschaliger gemogen imho
hmm, om eerlijk te zijn vind ik Karl Urban beter als dredd.. minder emotie (wat beter past bij zo'n personage), en minder discussie.. gewoon straight to the point... en die stem klinkt ook beter voor bij het personage..quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Judge dredd![]()
Maar ik ben overigens wel weg van de oosterse actie/oorlog films
Heb de nieuwe dredd nog niet gezien, moet overigens wel eens mijn films gaan ordenen zodat ik weet welke chinese films ik al heb en welke er nog bij moeten worden gekochtquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, om eerlijk te zijn vind ik Karl Urban beter als dredd.. minder emotie (wat beter past bij zo'n personage), en minder discussie.. gewoon straight to the point... en die stem klinkt ook beter voor bij het personage..
Stallone is lekker bezig in expandables 1 en 2 enzo
Jammer geen Dark Judges storylinequote:Op zondag 14 oktober 2012 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, om eerlijk te zijn vind ik Karl Urban beter als dredd.. minder emotie (wat beter past bij zo'n personage), en minder discussie.. gewoon straight to the point... en die stem klinkt ook beter voor bij het personage..
Stallone is lekker bezig in expandables 1 en 2 enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jammer geen Dark Judges storyline
ik ken dredd alleen bij naam, verhaal ken ik voor de rest niet maar in de film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die film is echt goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Overigens, wat een kutoorlog ja. Hadden gewoon MacArthur style moeten gaan op die Chinezen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken dredd alleen bij naam, verhaal ken ik voor de rest niet maar in de film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aartsvijanden nr 1![]()
Know dat feel. Toch nog een paar keer gekeken daarnaquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:39 schreef marp0 het volgende:
Ik had trouwens vrijdag 5 centimeters per second gekeken. Damn die artwork is te ziek! Ik voelde me trouwens echt leeg nadat ik em afgekeken had
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha hoe komen jullie toch ook aan die shit..
Oja, jongens, ''lief dagboek..'';
Dus.. Als vervangende opdracht moet ik maandag tot en met donderdag iedere dag om half 9 op school zijn, en dan ontvang ik de opdracht voor die dag. Vandaag: bezoek minstens 7 politie rechtzaken, en daar moet ik dan per zaak een uitgebreid verslag van maken. Op zich wel een leuke opdracht, alleen jammer dat ik daar voor om half 7 mijn bed voor uit moet, om half 9 op school zijn en om vervolgens 10 voor 9 weer terug zit in de trein naar Almelo..
vervangende opdracht omdat je je niet gedragen hebt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha hoe komen jullie toch ook aan die shit..
Oja, jongens, ''lief dagboek..'';
Dus.. Als vervangende opdracht moet ik maandag tot en met donderdag iedere dag om half 9 op school zijn, en dan ontvang ik de opdracht voor die dag. Vandaag: bezoek minstens 7 politie rechtzaken, en daar moet ik dan per zaak een uitgebreid verslag van maken. Op zich wel een leuke opdracht, alleen jammer dat ik daar voor om half 7 mijn bed voor uit moet, om half 9 op school zijn en om vervolgens 10 voor 9 weer terug zit in de trein naar Almelo..
Omdat ik wegens mijn chronische aandoening niet deel kan nemen aan de excursie naar Berlijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
vervangende opdracht omdat je je niet gedragen hebt?
niceee...
SPOILER: soaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILER: soaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Hoi.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En zo niet meer.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En zo niet meer.Oooh, waarheen precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt toch wel internet daar he![]()
Barcelona.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oooh, waarheen precies?
Je hebt toch wel internet daar he
niks, maar heb wel zin in een vrije weekquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Pfff, wat hebben ze in Spanje dat we hier niet hebben.
Is toch lekker, er ff tussen uit. Ga genieten jongequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen zin.![]()
En dat heb je goed door. Een beetje zenuwachtig ook.
Gelijk heb jequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen zin.![]()
En dat heb je goed door. Een beetje zenuwachtig ook.
Spaanse dames.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is toch lekker, er ff tussen uit. Ga genieten jonge!
Jammer dat het voornamelijk hoeren zijn die je tegen komt op de straten daar..quote:
Ik zie het al voor me. Helemaal verleid worden door een mooie Spaanse dame. Daarna blowjob en al, krijg je zo'n pooier achter je aan met: "If you don't give me the money, I'll beat you.".quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jammer dat het voornamelijk hoeren zijn die je tegen komt op de straten daar..
Maus in Spanje, deel 1.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jammer dat het voornamelijk hoeren zijn die je tegen komt op de straten daar..
Robins ergste nachtmerriequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Helemaal verleid worden door een mooie Spaanse dame. Daarna blowjob en al, krijg je zo'n pooier achter je aan met: "If you don't give me the money, I'll beat you.".
Maar ik heet geen Maus..quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maus in Spanje, deel 1.
Overigens, gisteren was er in wegmisbruikers een ventje dat per se voorin wilde zitten terwijl dat natuurlijk helemaal niet veilig was. Hij heette Maus
[..]
Robins ergste nachtmerrie
Ja weet ik. Maar dit jongetje heette dus echt Maus, als we de moeder en de ondertiteling moeten gelovenquote:
Wie noemt zijn kind nou Maus dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar dit jongetje heette dus echt Maus, als we de moeder en de ondertiteling moeten geloven
Diegene die haar kleuter maar gewoon voorin in de auto laat STAAN omdat hij niet achter in het kinderstoeltje wil zitten en zich steeds daaruit loswurmt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nou Maus dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |