abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117936468

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Fall 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Over hotlinken en ander gespui:

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
pi_117936481
Volgens mij is het "rainy days".
pi_117936488
TT faal.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:59:34 #4
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117936499
Dankjewel, ik wou geen nieuw topic aanmaken, durf ik niet zo goed.. :@
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_117936500
Rainy Girls.
pi_117936505
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:59 schreef robin007bond het volgende:
Volgens mij is het "rainy days".
Hoeft niet :P
pi_117936513
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dankjewel, ik wou geen nieuw topic aanmaken, durf ik niet zo goed.. :@
Ha, schijterd.
pi_117936523
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ha, schijterd.
nou nou :+
pi_117936533
Zetsuen no Tempest is best aardig. Beetje vaag en iets wat ik normaal niet echt volg.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:00:43 #10
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117936540
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ha, schijterd.
Ik kak in een schoteltje en kom het je voeren. Ik ben 2 meter 10 jonge, bam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117936558
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

SPOILER
Nee, ik had deze reactie zelfs verwacht :')
pi_117936565
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

SPOILER
Even lang als Sem Schilt !!! _O-
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:04:35 #13
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117936645
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Even lang als Sem Schilt !!! _O-
Jwz!
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Wat vond je van PP trouwens?
Dat is hopelijk morgen te lezen op de site.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:05:02 #14
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117936663
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nee, ik had deze reactie zelfs verwacht :')
Wat zegt dat over mij? Nee wacht, wat zegt dat over JOU :') !
pi_117936664
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:04 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Jwz!

[..]

Dat is hopelijk morgen te lezen op de site.
Animees dus!! :+
pi_117937005
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Wat zegt dat over mij? Nee wacht, wat zegt dat over JOU :') !
Geen idee :P
Volgens mij zegt dit heel weinig over wie dan ook.
pi_117937192
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:16 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Geen idee :P
Volgens mij zegt dit heel weinig over wie dan ook.
Zeg dan niks o|O
pi_117937252
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zeg dan niks o|O
Altijd blijven praten.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:57:41 #19
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117938345
Zullen we anders afspreken dat jullie gewoon lekker je bek houden?

SPOILER
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_117938520
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:57 schreef .Cake. het volgende:
Zullen we anders afspreken dat jullie gewoon lekker je bek houden?

SPOILER
Ja, we moeten onze gore bekken dichthouden. Goed gesproken Keekisama :(

SPOILER
pi_117938702
Nu op CC:The Making of South Park ,wel mooi om te zien hoe een aflevering wordt gemaakt _O-
pi_117938716
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nu op CC:The Making of South Park ,wel mooi om te zien hoe een aflevering wordt gemaakt _O-
South Park _O_

Die Wal-Mart aflevering _O_
pi_117938786
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

South Park _O_

Die Wal-Mart aflevering _O_
1 afl. in 1 week maken en goedkoper 8)7
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:40:26 #24
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117939600
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:03 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja, we moeten onze gore bekken dichthouden. Goed gesproken Keekisama :(

SPOILER
GURWAKAKAWKWKWAKA!

Ik heb nooit "gore" gezegd! :(

ED van K, wat is het met Japan en kattenmeisjes?
Verder wel mooi hoor, daar niet van.
ANIMEES.
- Scamp
pi_117940348
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:40 schreef .Cake. het volgende:

[..]

GURWAKAKAWKWKWAKA!

Catgirls zijn oke. :P
pi_117940501
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:40 schreef .Cake. het volgende:

[..]

GURWAKAKAWKWKWAKA!

Volgens mij kicken ze op de verstandhouding baas-huisdier
pi_117941126
quote:
Waarom ken ik sommigen van deze al :')

oh ja

pi_117941259
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je bent een vuile ***** en ik hoop dat Shinji je platstampt met Unit 01.

gr Kyubey
Geen persoonlijke haat ofzo :*
maar gewoon dat als je niet was gaan kloten met die rohan kloon zat je waarschijnlijk gewoon te FOK!en nu
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_117941280
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Geen persoonlijke haat ofzo :*
maar gewoon dat als je niet was gaan kloten met die rohan kloon zat je waarschijnlijk gewoon te FOK!en nu
Waar staat dat clones niet mogen?

En het is wel onze Kyuubei he ;(
pi_117941313
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:36 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Waar staat dat clones niet mogen?

En het is wel onze Kyuubei he ;(
ik zeg niet dat klonen niet mag, maar als je er rotzooi mee gaat trappen dan weet je wat er kan gebeuren
pi_117941325
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:37 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

ik zeg niet dat klonen niet mag, maar als je er rotzooi mee gaat trappen dan weet je wat er kan gebeuren
Wat heet rotzooi?
pi_117941793
pi_117941806
quote:
Fuck yeah :(14.gif
pi_117941970
quote:
*Code Geass flashback*
:P
pi_117942136
JIBUN WOO!
pi_117942290
IEW EEN HEEL VIES IEMAND IN SAO 15 KILL IT WITH FIRE AAAH :r
pi_117942298
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:07 schreef Arashimashou het volgende:
Dropped

SPOILER
pi_117942398
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Dropped

SPOILER
waar??
pi_117942435
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

waar??
SAO. Vieze man daarin! Gadver! Maak dood! Ieuw :r
pi_117942444
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

SAO. Vieze man! Gadver! Maak dood! Ieuw :r
OK :*
pi_117942518
Rara rasputin russia's greates love machine
pi_117942564
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Rara rasputin russia's greates love machine
[ afbeelding ]
Ik zie graag hoe die vent de bubba wordt van de gast in SAO :Y
pi_117942600
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:07 schreef Arashimashou het volgende:
define vies?, spoiler maar, ik ben alles wel gewend inmiddels :P
pi_117942646
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:15 schreef mschol het volgende:

[..]

define vies?, spoiler maar, ik ben alles wel gewend inmiddels :P
SPOILER
SPOILER
pi_117942681
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
is dat alles ? :')

dan vind ik dat van EVA schokkender :')
pi_117942690
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:17 schreef mschol het volgende:

[..]

is dat alles ? :')

dan vind ik dat van EVA schokkender :')
EVA is gewoon stom :')
inb4 Robin: alweitzcdgrnhulalmjuiefrqimyaetuklhakdrcgukdcbhykehrbfsderf
pi_117942735
ik blijf gemengde gevoelens hebben over EVA
pi_117942789
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja goed. Ik heb eerlijk gezegd gewoon niet al te veel zin om over EVA na te denken. Vandaar. Ik vind het niet echt stom.
pi_117942836
dat had trouwens toch ook van doen met ee asuna ? :D
pi_117942890
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:21 schreef mschol het volgende:
dat had trouwens toch ook van doen met ee asuna ? :D
Dat was Asuka. Shinjifap enzo.
pi_117942899
pi_117942919
quote:
oh my :+
pi_117942990
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:23 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dat was Asuka. Shinjifap enzo.
ow.. asuka dus... EVA niet gezien, maarja, er was niet aan te ontkomen bij 5 topics uit deze reeks over EVA..
pi_117943240
pi_117943467
WTF doen ze bij SAO????

Elven in de OP!?

Vieze man...

Blegh.
pi_117943508
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:41 schreef Qunix het volgende:
WTF doen ze bij SAO????

Elven in de OP!?

Vieze man...

Blegh.
heb je het gedropt of ga je nog door?
pi_117943616
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
WAT!? gmraeigaeiorgoaerngoanr

Vertel. :P
pi_117943701
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:41 schreef Qunix het volgende:
WTF doen ze bij SAO????

Elven in de OP!?

Vieze man...

Blegh.
idd idd.
Wat nu echt? ;( :'(
pi_117943735
Space bros _O_

pi_117943779
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Space bros _O_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zei ik toch!!!!

Space Bros is geniaal _O_
pi_117943784
Poll: SAO droppen?
Ja
Nee
Ik kijk de volgende en beslis daarna
Ik volg SAO niet
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_117943801
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

WAT!? gmraeigaeiorgoaerngoanr

Vertel. :P
aan de ene kant denk ik ja alles zit goed in elkaar geluid,characterization en verhaal maar aan de andere kant tsja niet echt een rewatch waardig en opzich wel gehypte
pi_117943811
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:53 schreef Qunix het volgende:
Ja
Nee
Ik volg SAO niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
raar hij pakte net mijn stem niet
pi_117943834
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:54 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

aan de ene kant denk ik ja alles zit goed in elkaar geluid,characterization en verhaal maar aan de andere kant tsja niet echt een rewatch waardig en opzich wel gehypte
Hmm..

Ik vind het wel een rewatch waard eigenlijk. Omdat je het verhaal in grote lijnen al kent ga je meer focussen op andere dingen en kom je vaak nog meer te weten dan voorheen. :P

En gehyped.. Tsja. Dat is het inderdaad. Maar meesterwerkjes horen ook hun lof te krijgen uiteraard. :P
pi_117943850
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm..

Ik vind het wel een rewatch waard eigenlijk. Omdat je het verhaal in grote lijnen al kent ga je meer focussen op andere dingen en kom je vaak nog meer te weten dan voorheen. :P

En gehyped.. Tsja. Dat is het inderdaad. Maar meesterwerkjes horen ook hun lof te krijgen uiteraard. :P
maar heelaas ik heb hem al gerewatched :P
pi_117943886
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:56 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

maar heelaas ik heb hem al gerewatched :P
Haha, tsja. Er zijn denk ik weinig series die überhaupt een rewatch waard zijn, en zeker niet een derde of vierde keer.

Meestwerkjes als EVA, FMA, Clannad After Story, Madoka. Dat zijn dingen die ik snel zou rewatchen. Maar andere dingen, mweh. Ik weet het niet.

Overigens heb ik de anime al heel vaak gezien. Mij is het nooit gaan vervelen :@
pi_117943894
Volgende SAO episode gaat ook heten "Land van de elven"
pi_117943904
uguu~~~
pi_117943906
quote:
Ja
Nee
Ik volg SAO niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gedropped. :)
pi_117943913
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:58 schreef Qunix het volgende:
Volgende SAO episode gaat ook heten "Land van de elven"
Ik vind alles best zolang die enge gast maar dood gaat en de rest happy is :)
pi_117943936
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:57 schreef robin007bond het volgende:

Meestwerkjes als FMA,

pi_117944183
  zondag 14 oktober 2012 @ 00:07:38 #75
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117944209
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:06 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
pi_117944271
quote:
Ja
Nee
Ik volg SAO niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
zwaar zwakte bod vind ik dat altijd, halverwege series droppen.. wees dan een vent en kijk het af..
  zondag 14 oktober 2012 @ 00:11:34 #77
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117944319
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:09 schreef mschol het volgende:

[..]

zwaar zwakte bod vind ik dat altijd, halverwege series droppen.. wees dan een vent en kijk het af..
maar je zou kunnen zeggen dat soa is afgelopen aangezien aol geen soa is
pi_117944488
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:11 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

maar je zou kunnen zeggen dat soa is afgelopen aangezien aol geen soa is
America Online is inderdaad geen Seksueel overdraagbare Aandoening....

ik heb SAO nog niet gezien, dus kan niet 100% oordelen, maar ik zal maar zelden een serie halverwege droppen, het kan wel erg lang worden uitgesteld voordat ik de serie afkijk :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 00:28:47 #79
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117944871
HIJ GLOPT ZIJN IMOUTO HEUHEUHEUHEUHEU
nu naar bed gr gr
pi_117945005
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
nu naar bed gr gr
[ afbeelding ]
Nieuwe chickie?
pi_117945050
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:09 schreef mschol het volgende:

[..]

Tot aan de vorige episode ging het over een game waar mensen in vast zaten en waar de hoofdpersoon verliefd werd (en trouwde).

Vanaf deze episode gaat het om de hoofdpersoon die zijn geliefde moet bevrijden in een deel van de game met elven voor dat zij in coma gaat trouwen met een engerd.

Vorige episode had echt een "eind" gevoel en elven kan ik niet hebben :r
pi_117945475
Winter 2012:

BRAVE10, was niet speicaal
Another, erg tof! Goeie moord scenes!
Danshi Koukousei no Nichijou, was prima maar evenaarde Nichijou niet
Thermae Romae, flash animatie met leuk verhaal
Black★Rock Shooter, was prima te doen
Andere anime's van dit seizoen wat ik niet volgde en wel populair waren hier:
Amagami SS+ plus
High School DxD
Nisemonogatari
Mouretsu Pirates

Lente 2012:

Ozuma, was een leuke kleine anime :Y
Space Brothers, SUPER anime! En nog steeds!
Jormungand, leuke anime maar niet echt spannend
Nazo no Kanojo X, geen idee waarom ik hiermee begon... uiteindelijk gedropt na 4 episodes
Hyouka, concept was interessant, begon goed, mooie animatie en toch pakte het mij niet en vond ik het na 4 episodes genoeg.
Sakamichi no Apollon, ondanks Space Bros extreem goed is, is deze anime de anime van het jaar voor mij. Wat heb ik iedere episode genoten. Met name de jazz muziek en al helemaal de volle scene met 3 minuten een jam van vele bekende jazz nummers maakt deze anime een topper en staat in mijn lijstje héél hoog als all-time beste anime ooit wat ik gezien heb.
Kore wa Zombie Desu ka? OF THE DEAD, na 2 episodes gedropt
Accel World
Shirokuma Cafe
Sankarea
Fate/Zero 2nd Season
Eureka Seven Astral Ocean

Zomer 2012:

Sword Art Online, tot en met 14 met veel moeite gevolg en nu eindelijk dankzij de elven en nieuwe arc gedropt.
Kokoro Connect, concept leek mij heel interessant en de anime maakt het prima waar. Leuk om te volgen
Hakuouki Reimeiroku, ondanks ik seizoen 1 en 2 gezien heb miste ik in de eerste 4 episodes spanning en actie waardoor ik hem gedropt heb
TARI TARI, nee, de muziek en het verhaal deed mij niets. Gedropt na 2 episodes
Muv-Luv Alternative: Total Eclipse

Herfst 2012:

Jormungand 2: Perfect Order, omdat seizoen 1 prima was volg ik deze ook weer
Chuunibyou Demo Koi ga Shitai!, tsja, tis hip dus checken en vond het prima
BTOOOM!, cool concept en leuke anim tot dus ver...
Bakuman 3, hier keek ik lang naar uit en ga hem zeker uitkijken!
CODE:BREAKER, onverwachts leuk en dus volg ik deze nu ook
PSYCHO-PASS, hier verwacht ik veel van en de eerste episode was prima
ROBOTICS;NOTES, ondanks de gundam reverenties en veel overeenkomsten (bijv. het design van de logo) van Steins;Gate, verwacht ik wel een leuke anime, minder dan S;G en Gundam...
Andere anime's van dit seizoen wat ik niet volg en wel populair zijn hier:
Girls und Panzer
  zondag 14 oktober 2012 @ 01:04:10 #83
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117945652
Please, zet pics van anime die net uit zijn aub ff in spoiler tags. Ik kijk pas als de UTwoots sub er is, geen zin om pics te zien, of het nou wel of geen spoiler is.
pi_117945796
Ik pleitte om nsfw plaatjes in spoiler te doen, doet ook niemand.
pi_117945933
quote:
15s.gif Op zondag 14 oktober 2012 01:12 schreef Qunix het volgende:
spoilers zijn niet te lezen als je een keer ergens niet bent ingelogd..
  zondag 14 oktober 2012 @ 01:28:54 #86
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117946082
quote:
Ik zal proberen het zo veel mogelijk in NSFW te doen.
Ik verklaar deze dag hierbij tot Guilty Crown dag.
SPOILER
pi_117946696
quote:
Dat zou wel tof zijn ja, als dat gedaan werd.
pi_117948797
*ohayo*

Even in de ochtend Zenonia 3 spelen :9

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 09:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heb met GRUB 1.99 in recovery mode fsck>dpkg gedaan,nog steeds geen schrijf rechten.Kernel 3.6.0( 3 .deb bestanden) willen maar niet weg. :') 8)7

LiveCD geluid werkt nu,gek genoeg!eindelijk na 7 dagen(sinds vorige week zondag)! _O-

[ Bericht 76% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 14-10-2012 09:25:02 ]
pi_117949466
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
nu naar bed gr gr
[ afbeelding ]
It's okay we're just cousins.
pi_117949940
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:07 schreef outcast_within het volgende:

[..]

It's okay we're just cousins.
Heb je niet alleen in Japan _O-
  zondag 14 oktober 2012 @ 10:43:15 #91
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117950006
quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:54 schreef Qunix het volgende:
Winter 2012:

Amagami SS+ plus
High School DxD
Nisemonogatari
Mouretsu Pirates

Lente 2012:

Nazo no Kanojo X, geen idee waarom ik hiermee begon... uiteindelijk gedropt na 4 episodes
Hyouka, concept was interessant, begon goed, mooie animatie en toch pakte het mij niet en vond ik het na 4 episodes genoeg.
Sakamichi no Apollon, ondanks Space Bros extreem goed is, is deze anime de anime van het jaar voor mij. Wat heb ik iedere episode genoten. Met name de jazz muziek en al helemaal de volle scene met 3 minuten een jam van vele bekende jazz nummers maakt deze anime een topper en staat in mijn lijstje héél hoog als all-time beste anime ooit wat ik gezien heb.
Accel World
Shirokuma Cafe
Sankarea
Fate/Zero 2nd Season

Zomer 2012:

Sword Art Online, tot en met 14 met veel moeite gevolg en nu eindelijk dankzij de elven en nieuwe arc gedropt.
Kokoro Connect, concept leek mij heel interessant en de anime maakt het prima waar. Leuk om te volgen
Hakuouki Reimeiroku, ondanks ik seizoen 1 en 2 gezien heb miste ik in de eerste 4 episodes spanning en actie waardoor ik hem gedropt heb

Herfst 2012:

ROBOTICS;NOTES, ondanks de gundam reverenties en veel overeenkomsten (bijv. het design van de logo) van Steins;Gate, verwacht ik wel een leuke anime, minder dan S;G en Gundam...
Girls und Panzer

en bedoel je met populair waren hier hier op fok?
want zoja ik ben dacht ik de enige die muv luv volgt :P en bij hyouka tsja goede anime pakte alleen hartstikke raar uit op het einde.
  zondag 14 oktober 2012 @ 10:44:08 #92
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117950034
Eindelijk goede subs
[Doki] Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne 02 (1280×720 h264 AAC) [31F0B419].mkv
pi_117950059
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat moet je doen
[ afbeelding ]
Weet niet. Geef me de voor- en nadelen.
  zondag 14 oktober 2012 @ 10:46:39 #94
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117950074
quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:45 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Weet niet. Geef me de voor- en nadelen.
ze heeft een zwaard
pi_117950085
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:46 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

ze heeft een zwaard
[ afbeelding ]
Een zwaard? Och, dat valt nog mee. Pak maar op.

Hm... Vladichan. Ik weet niet. Vind het een beetje een lul.
  zondag 14 oktober 2012 @ 10:51:18 #96
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117950139
Arashi heb je episode 2 al gezien?
pi_117950152
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arashi heb je episode 2 al gezien?
Nee ik hengel 'm nu binnen.
  zondag 14 oktober 2012 @ 10:52:27 #98
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117950154
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:52 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nee ik hengel 'm nu binnen.
welke subgroep?
pi_117950175
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:52 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

welke subgroep?
Die jij net hebt geplaatst. Ik ga niet moeilijk doen.
  zondag 14 oktober 2012 @ 10:54:46 #100
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117950188
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:53 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Die jij net hebt geplaatst. Ik ga niet moeilijk doen.
pi_117950241
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:54 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ga het nu kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Arashimashou op 14-10-2012 11:02:57 ]
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:05:16 #102
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117950370
wtf die opening :')
pi_117950475
Inderdaad :')
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:23:17 #104
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117950703
akito san kuehehehuehuehue :')
pi_117950729
quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:54 schreef Qunix het volgende:
Winter 2012:

Amagami SS+ plus
High School DxD
Nisemonogatari
Mouretsu Pirates

Lente 2012:

Accel World
Shirokuma Cafe
Sankarea
Fate/Zero 2nd Season

Zomer 2012:

Herfst 2012:

Girls und Panzer

_O_
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:43:41 #106
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117951102
Downloading SAO, CØDE:BREAKER. Moet nog Robotics;Notes kijken en de 2e episode van BTOOOM! en Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne.
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:47:31 #107
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117951176
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne.
_O_
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:52:56 #108
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117951291
Bezig mayo chiki binnen te halen ben benieuwd of het wat is
pi_117951358
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bezig mayo chiki binnen te halen ben benieuwd of het wat is
Is het serieus of is het onzin?
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:01:11 #110
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117951470
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:56 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Is het serieus of is het onzin?
geen idee het is nog aan het downladen
pi_117951549
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:01 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

geen idee het is nog aan het downladen
Hm, wiki zegt onzin. hmmm...
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:43:00 #112
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117952331
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:47 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

_O_
Ik heb echt iets met ''Imouto-Oniichan'' anime, zo grappig :P
pi_117952513
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik heb echt iets met ''Imouto-Oniichan'' anime, zo grappig :P
I will never have an imouto ;(

SPOILER
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:49:59 #114
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117952528
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:49 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

I will never have an imouto ;(

SPOILER
imouto's zijn kut
pi_117952540
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:49 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

imouto's zijn kut
Oke.
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:53:35 #116
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117952607
Klopt.
SAO is best tof trouwens. Ik hoop alleen niet dat Kirito nu die andere elf uit de OP gaat gloppen, Asuna moet zijn chick blijven :'(
pi_117952629
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Klopt.
SAO is best tof trouwens. Ik hoop alleen niet dat Kirito nu die andere elf uit de OP gaat gloppen, Asuna moet zijn chick blijven :'(
Asuna iss da onri oaaaan.
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:59:08 #118
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117952764
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Klopt.
drop het nu het nog kan
pi_117952802
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:59 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

drop het nu het nog kan
Maus, luister niet naar hem!
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:03:59 #120
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117952911
Dakgoot, fuck you. Ik ga het niet droppen want ik vind het nog steeds vet :D
pi_117952924
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dakgoot, fuck you. Ik ga het niet droppen want ik vind het nog steeds vet :D
Mah Niggah. 8-)
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:08:57 #122
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117953082
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dakgoot, fuck you
;(
pi_117953116
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:08 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

;(
Ja, zo is hij soms een beetje. Maar hij meent het niet hoor.

Toch? :X
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:10:11 #124
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117953130
[Commie] Shinsekai Yori - From the New World - 03 [F066D2A5].mkv
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:21:53 #125
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117953473
Nee dat meen ik uiteraard niet :D En waarom Commie, dakgoot? UTW subbed hem ook :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:22:09 #126
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117953481
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nee dat meen ik uiteraard niet :D En waarom Commie, dakgoot? UTW subbed hem ook :P
oh wist ik geneens :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:22:39 #127
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117953494
[UTW]_Shinsekai_Yori_-_03_[h264-720p][FCD25C53].mkv :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:23:02 #128
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117953504
UTW > Commie :D
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:25:57 #129
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117953598
ze zijn wel lui om een opening te maken :')
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:31:35 #130
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117953767
Oke SAO was tof. Benieuwd naar volgende week :@
pi_117953798
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke SAO was tof. Benieuwd naar volgende week :@
:Y

Hopelijk gaat die vieze vent snel dood.
pi_117953803
quote:
tl;dr: @MoombaDS – #SAO teaches us two things – gaming attracts the ladies and in-game skills transfer to real life!
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:33:29 #133
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117953813
Hopelijk blijft hij bij Asuna, en gaat hij niet zijn imouto en die andere elf gloppen.
pi_117953823
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hopelijk blijft hij bij Asuna, en gaat hij niet zijn imouto en die andere elf gloppen.
Nee, dat gaat niet gebeuren. Dat moet niet gebeuren. :(

Hij gaat gewoon verder met Asuna, welke een elf is geworden oid.
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:34:37 #135
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117953830
hij glopt zijn imouto einde.
pi_117953836
Wat is met die kids die gloppen tegenwoordig.
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:34:48 #137
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117953837
en elven zijn best wel gay die oren :')
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:36:22 #138
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117953871
quote:
5s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:34 schreef outcast_within het volgende:
Wat is met die kids die gloppen tegenwoordig.
Kom, we gaan allemaal gloppen nomineren voor het beste woord van 2012!~
pi_117953887
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Kom, we gaan allemaal gloppen nomineren voor het beste woord van 2012!~
Goed idee. Hoe doen we dat?
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:39:20 #140
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117953934
Ik heb geen idee :') Hoe moet het omschreven worden dan?
pi_117953954
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb geen idee :') Hoe moet het omschreven worden dan?
Ik beschrijf het liever niet :')
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:41:37 #142
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117954006
~Gloppen.
''Je mannenmelk bij een vrouw naar binnen laten stromen.''
SPOILER
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:47:13 #143
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117954155
pi_117954227
quote:
Pfff, die uitdrukking _O-
Deed me gelijk hieraan denken.
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:51:55 #145
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117954296
Akito-san kuehehehekuhuehue
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:57:55 #146
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117954508
Asuna wordt helemaal kapot geraped in dat ziekenhuis
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:58:12 #147
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117954517
STFU, ASUNA IS MY PURE MAIDEN.
pi_117954564
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
STFU, ASUNA IS MY PURE MAIDEN.
Ja, alleen Kirito mag haar gloppen :(
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:00:07 #149
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117954598
Guilty Crown Remembrance day. :@
SPOILER
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:03:15 #150
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117954715
pi_117954796
quote:
Oh is het weer die tijd? :')
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:08:45 #152
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117954885
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:05 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Oh is het weer die tijd? :')
bang bang
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:09:07 #153
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117954893
ANIMEES.
- Scamp
pi_117954900
quote:
:)
pi_117955325
Wie volgt Shin Sekai Yori?

Het begin is 1:1 Elfen Lied _O_ :o

Wat een animaties en tekenstijl! (voor een serie)
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:24:30 #156
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117955436
quote:
11s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Qunix het volgende:

Ik volg het
pi_117955493
Jammer van de ogen eigenlijk.
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:28:08 #158
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117955579
quote:
3s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:25 schreef Qunix het volgende:
Jammer van de ogen eigenlijk.
Ik weet nou nog niet echt wat ik ervan moet denken, maar vind de ED wel goed
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:33:25 #159
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117955749
quote:

Ik.

It's pretty good.
EDIT: en ik ga ook aan je lijstje beginnen denk ik. Ik dacht "doe ik wel even" maar DAMN! Hij is best lang :P en dan is het nog maar deel 1 van 2 ;)
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:39:59 #160
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117955986
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:33 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik.

It's pretty good.
EDIT: en ik ga ook aan je lijstje beginnen denk ik. Ik dacht "doe ik wel even" maar DAMN! Hij is best lang :P en dan is het nog maar deel 1 van 2 ;)
lijstje wut?
pi_117955994
Ik heb nu de eerste episode gezien en vind het aardig tof :Y

Het had zo een Ghibli film kunnen zijn :P
pi_117956050
De ending is inderdaad tof :D

Vuurwerk O+
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:42:45 #163
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117956066
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:42 schreef Qunix het volgende:
De ending is inderdaad tof :D

Vuurwerk O+
kwa muziek :P
pi_117956084
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:42 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

kwa muziek :P
Ook :P
pi_117956724
quote:

Ik. Maar heb nog maar 1 episode gezien. ;(
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
UTW > Commie :D
_O_
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:10:05 #166
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117957003
ANIMEES.
- Scamp
pi_117957020
Episode 2 is wat minder ja... Het hele begin van de anime was tof, jammer dat ze dat niet meer doen.
pi_117957033
quote:
Ben je nu mij lijstje aan het luisteren?
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:12:01 #169
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117957079
quote:
5s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ben je nu mij lijstje aan het luisteren?
Jep, maar wou deze ff tussendoor gooien. Deels ook omdat ik opeens deze herinnerde en nodig heb voor een later projectje.
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:25:40 #170
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117959465
PSYCHO PASS #1 op Animees!
ANIMEES.
- Scamp
pi_117959489
Hunter x Hunter _O_
pi_117959725
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:37:59 #173
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117959873
pi_117961233
Eindelijk Zetsuen no Tempest 2 kijken nu. :D

Edit: Awesome

[ Bericht 8% gewijzigd door omelette op 14-10-2012 18:34:27 ]
  zondag 14 oktober 2012 @ 18:47:17 #175
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117965406
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 14 oktober 2012 @ 18:48:39 #176
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117965469
ik wist geneens dat er moe in de tt stond :')
pi_117965476
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
Toe maar.
pi_117966967
*hoi*
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:29:52 #181
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117967703
gebeurt niet echt veel
pi_117967759
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
gebeurt niet echt veel
Nog 3 KM.
pi_117967865
Eeeeeen. Highest manned balloon flight.
Alhoewel?
http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Piantanida
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:35:54 #184
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117968034
wanneer springt die?
pi_117968090
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
wanneer springt die?
HIJ IS AL DOOD.

Straks gaat ie. Nog een paar kilometer.
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:38:08 #186
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117968149
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

HIJ IS AL DOOD.
Nog iets van anderhalf kilometer?
beste springt die wel zou niks aan zijn als er niks gebeurd
pi_117968163
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
wanneer springt die?
Check nieuws, de TT van dat topic en stream enzo :')
pi_117968214
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nog iets van anderhalf kilometer?
beste springt die wel zou niks aan zijn als er niks gebeurd
[ afbeelding ]
Het is niet alsof ze 'm kunnen halen als er iets fout gaat. Hij moet hoe dan ook springen :')
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:39:36 #189
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117968260
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Het is niet alsof ze 'm kunnen halen als er iets fout gaat. Hij moet hoe dan ook springen :')
Hij kan altijd chill blijven zitten daarbinnen :P
pi_117968295
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Hij kan altijd chill blijven zitten daarbinnen :P
En doodvriezen/stikken/zitten tot ie een ons weegt :P

Nee, dan beter springen voor dat record :')
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:40:35 #191
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117968334
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

En doodvriezen/stikken/zitten tot ie een ons weegt :P

Nee, dan beter springen voor dat record :')
De eerste man die van 37KM hoogte dood viel :')
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:41:18 #192
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117968383
Maar als er een probleem is dan moet je altijd testudo outten
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:44:17 #193
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117968632
Waarom heeft die geen laptop meegenomen om anime te kijken :P
pi_117968681
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom heeft die geen laptop meegenomen om anime te kijken :P
Goede vraag.
Hij kan wel twitteren daar, blijkt.
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:45:19 #195
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117968714
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Goede vraag.
Hij kan wel twitteren daar, blijkt.
Dan heeft die ook wel tijd om een moe anime te kijken of space bros
pi_117968749
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Dan heeft die ook wel tijd om een moe anime te kijken of space bros
Ja, beetje brocon anime kijken op 37km hoogte.
pi_117968849
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja, beetje brocon anime kijken op 37km hoogte.
Via sat zeker? :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:47:36 #198
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117968897
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Via sat zeker? :P
Laptop
pi_117968921
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Laptop
Hoe dan? :+
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:48:02 #200
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117968937
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hoe dan? :+
Ergens neerzetten
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:48:59 #201
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117969014
HIJ GAAT SPRINGEN
pi_117969035
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
HIJ GAAT SPRINGEN
[ afbeelding ]
Jippie :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:49:26 #203
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117969056
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Jippie :P
Na de checklist afcourse :')
pi_117969065
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:49 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Na de checklist afcourse :')
Altijd! :*
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:53:07 #205
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117969340
Hij hij heeft zijn anime schermpje weggedraaid :{
pi_117969366
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hij hij heeft zijn anime schermpje weggedraaid :{
animeschermpje :')
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:55:26 #207
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117969517
wat zou er gebeuren als die deur jamd en hij doorvliegt naar de ruimte :')
pi_117969578
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat zou er gebeuren als die deur jamd en hij doorvliegt naar de ruimte :')
Hoe kan ie nou doorvliegen naar de ruimte :')
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:56:43 #209
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117969621
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:56 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hoe kan ie nou doorvliegen naar de ruimte :')
oh wacht hij is al aan het dalen :')
pi_117969670
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:56 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

oh wacht hij is al aan het dalen :')
Als je met een luchtballon naar de ruimte kon vliegen....
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:04:29 #211
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117970162
springen nu :P
pi_117970384
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
springen nu :P
Maybe! :*
pi_117970596
Mooie sprong!
pi_117970641
Man wat een bs zeg... zowel bbc als youtube lopen achter.... zit ik het te kijken op mn netbook op ustream.
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:11:02 #215
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117970793
hijs dood
pi_117971010
2 records niet behaald.
pi_117972313
Records:
• Highest manned balloon flight
• Highest point from which free fall has been achieved

Unofficial so far:
• Mach speech is still being calculated.

Record unbroken:
• Time elapsed in free fall.

Mooi stukje geschiedenis.

[ Bericht 9% gewijzigd door Qunix op 14-10-2012 20:38:53 ]
pi_117972341
Wat zie ik hier? Initial D 5th stage komt er dan eindelijk? :D :D

En weet iemand iets af van High School of The Dead?
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_117972374
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:33 schreef marp0 het volgende:
En weet iemand iets af van High School of The Dead?
Ja.... Veel fanservice en zombies :D
pi_117972598
Komt er nog een vervolg s
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:34 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ja.... Veel fanservice en zombies :D
:P

Komt er nog een vervolg van season 1??
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_117972636
woops

[ Bericht 49% gewijzigd door marp0 op 14-10-2012 20:38:50 (foutje) ]
pi_117972653
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:37 schreef marp0 het volgende:
Komt er nog een vervolg van season 1??
Nope, zelfs geen OVA oid.
pi_117972698
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:38 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nope, zelfs geen OVA oid.
Aah men.. Why? :'(
pi_117973939
Anders iemand die weet of er een nieuwe season komt van Hajime no Ippo? :D
pi_117974098
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:59 schreef marp0 het volgende:
Anders iemand die weet of er een nieuwe season komt van Hajime no Ippo? :D
2013 (onofficieel)
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:18:57 #226
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117975018
het is rustig zonder kyubey
pi_117975519
WTF?

SPOILER: nsfw
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:28:52 #229
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117975634
quote:
5s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef Qunix het volgende:
WTF?

SPOILER: nsfw
:')
pi_117975894
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
jajah :P
pi_117975996
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Begin je haar dan eindelijk te missen? Jij.... jij...
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:35:27 #232
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117976074
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:34 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Begin je haar dan eindelijk te missen? Jij.... jij...
Heb al contact gehad vandaag
pi_117976376
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh... ik niet ;(
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:44:48 #234
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117976688
pi_117976847
quote:
Je post wel erg veel Haruhi de laatste tijd... Heeft ze Yui vervangen?
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:56:06 #236
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117977380
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:46 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Je post wel erg veel Haruhi de laatste tijd... Heeft ze Yui vervangen?
Nee, natuurlijk niet
pi_117977460
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
that just looks freaky.. :D
pi_117977937
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:56 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet
[ afbeelding ]
Goed zo. :)
pi_117978754
*kijk nu naar Asterix en de Olympische Spelen* :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 22:21:51 #240
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117978786
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*kijk nu naar Asterix en de Olympische Spelen* :P
Ik ben bezig met een lijstje te maken welke films ik ga kopen, wel chineese films
  zondag 14 oktober 2012 @ 22:21:56 #241
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_117978791
Hoe is de Fairy Tail anime vergeleken de manga?
pi_117978986
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:21 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe is de Fairy Tail anime vergeleken de manga?
Ik haakte al vrij vroeg af door de tovercirkels en fillers. De OST luistert wel lekker weg. De animatie is, zoals typerend voor langlopende shõnen, over het algemeen onopmerkelijk.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_117980332
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:57 schreef mschol het volgende:

[..]

that just looks freaky.. :D
Doe je dat nooit? :')

Voor gevorderden: Pen/potlood op deze manier verticaal vasthouden en ermee schrijven.
  zondag 14 oktober 2012 @ 22:58:42 #244
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117980445
Arashi, als je nog een film zoekt
pi_117980600
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:56 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Doe je dat nooit? :')

Voor gevorderden: Pen/potlood op deze manier verticaal vasthouden en ermee schrijven.
vroeger vast wel eens gedaan, maar het ziet er op dat plaatje gewoon freaky uit :P
pi_117980660
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ziet eruit als een goede film. Bekijken ze het van beide kanten?

Overigens, wat een kutoorlog ja. Hadden gewoon MacArthur style moeten gaan op die Chinezen.

Ik heb Robin overigens al uren niet gezien. Wat is dit.
  zondag 14 oktober 2012 @ 23:04:36 #247
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117980728
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:02 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Overigens, wat een kutoorlog ja. Hadden gewoon MacArthur style moeten gaan op die Chinezen.

Ben hem nog aan het binnenhengelen, maar aangezien het ene koreaanse film is zal het waarschijnlijk van beide kanten wel wat te zien zijn.
tis niet zoals MURRICAFUCKYAH
  zondag 14 oktober 2012 @ 23:05:46 #248
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_117980782
Zijn er nog leuke titeltjes dit seizoen
pi_117980829
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:05 schreef NeeEcht het volgende:
Zijn er nog leuke titeltjes dit seizoen
Genoeg :Y

Het grote anime/manga topic #343: Raining days and moe girls!!!
pi_117980903
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
ziet er goed uit...

die was ook fijn, al wassie imho te klein opgezet... had (op momenten) veel grootschaliger gemogen imho :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 23:09:41 #251
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117980940
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef mschol het volgende:

[..]

ziet er goed uit...

die was ook fijn, al wassie imho te klein opgezet... had (op momenten) veel grootschaliger gemogen imho :P
Judge dredd _O_
Maar ik ben overigens wel weg van de oosterse actie/oorlog films
pi_117981246
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:09 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Judge dredd _O_
Maar ik ben overigens wel weg van de oosterse actie/oorlog films
hmm, om eerlijk te zijn vind ik Karl Urban beter als dredd.. minder emotie (wat beter past bij zo'n personage), en minder discussie.. gewoon straight to the point... en die stem klinkt ook beter voor bij het personage..

Stallone is lekker bezig in expandables 1 en 2 enzo :)
  zondag 14 oktober 2012 @ 23:19:27 #253
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117981333
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:17 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm, om eerlijk te zijn vind ik Karl Urban beter als dredd.. minder emotie (wat beter past bij zo'n personage), en minder discussie.. gewoon straight to the point... en die stem klinkt ook beter voor bij het personage..

Heb de nieuwe dredd nog niet gezien, moet overigens wel eens mijn films gaan ordenen zodat ik weet welke chinese films ik al heb en welke er nog bij moeten worden gekocht :P
pi_117981508
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:17 schreef mschol het volgende:

[..]

Jammer geen Dark Judges storyline >:)

SPOILER
:Y O-)
pi_117981738
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Jammer geen Dark Judges storyline >:)

SPOILER
:Y O-)
ik ken dredd alleen bij naam, verhaal ken ik voor de rest niet maar in de film:
SPOILER
  zondag 14 oktober 2012 @ 23:33:18 #256
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117981818
quote:

[..]

Die film is echt goed
pi_117981904
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:31 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ken dredd alleen bij naam, verhaal ken ik voor de rest niet maar in de film:
SPOILER
SPOILER
Aartsvijanden nr 1 >:)
pi_117982029
Ik had trouwens vrijdag 5 centimeters per second gekeken. Damn die artwork is te ziek! Ik voelde me trouwens echt leeg nadat ik em afgekeken had -O-
pi_117982328
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:39 schreef marp0 het volgende:
Ik had trouwens vrijdag 5 centimeters per second gekeken. Damn die artwork is te ziek! Ik voelde me trouwens echt leeg nadat ik em afgekeken had -O-
Know dat feel. Toch nog een paar keer gekeken daarna :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:49:29 #260
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117987023
Ohayo
pi_117987073
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ohayo
Hoi.
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:59:26 #262
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117987141
damn nog steeds geen commie subs voor muv luv 15 ;(
  maandag 15 oktober 2012 @ 09:06:37 #263
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117987235
pi_117987267
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ohayo
*gozaimasu* :+
pi_117987318
quote:
Altijd leuk. :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 09:17:51 #266
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117987438
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:11 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Altijd leuk. :P
pi_117987484
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:17 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee die wat minder. Ik bedoel met het geld.
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:02:19 #268
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117988403
Haha hoe komen jullie toch ook aan die shit.. :')

Oja, jongens, ''lief dagboek..'';

Dus.. Als vervangende opdracht moet ik maandag tot en met donderdag iedere dag om half 9 op school zijn, en dan ontvang ik de opdracht voor die dag. Vandaag: bezoek minstens 7 politie rechtzaken, en daar moet ik dan per zaak een uitgebreid verslag van maken. Op zich wel een leuke opdracht, alleen jammer dat ik daar voor om half 7 mijn bed voor uit moet, om half 9 op school zijn en om vervolgens 10 voor 9 weer terug zit in de trein naar Almelo.. :')
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:05:02 #269
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117988442
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:

Dus.. Als vervangende opdracht moet ik maandag tot en met donderdag iedere dag om half 9 op school zijn, en dan ontvang ik de opdracht voor die dag. Vandaag: bezoek minstens 7 politie rechtzaken, en daar moet ik dan per zaak een uitgebreid verslag van maken. Op zich wel een leuke opdracht, alleen jammer dat ik daar voor om half 7 mijn bed voor uit moet, om half 9 op school zijn en om vervolgens 10 voor 9 weer terug zit in de trein naar Almelo.. :')
pi_117988451
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:

vervangende opdracht omdat je je niet gedragen hebt?
niceee...
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:06:08 #271
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117988464
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:05 schreef mschol het volgende:

[..]

vervangende opdracht omdat je je niet gedragen hebt?
niceee...
Omdat ik wegens mijn chronische aandoening niet deel kan nemen aan de excursie naar Berlijn :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:15:39 #272
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117988641
SPOILER: soa
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:20:03 #273
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117988752
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILER: soa
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:21:37 #274
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117988812
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:25:40 #275
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117988909
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:21 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

:D
[ afbeelding ]
pi_117988950
quote:

[..]

Hoi. :)
pi_117988964
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hoi. :)
Oh hij leeft nog.
pi_117988985
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:27 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Oh hij leeft nog.
En zo niet meer.

SPOILER
pi_117989007
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En zo niet meer.

SPOILER
Oooh, waarheen precies?
Je hebt toch wel internet daar he :(
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:30:23 #280
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117989039
Weer een goede film binnengehaald :P
pi_117989055
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:29 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Oooh, waarheen precies?
Je hebt toch wel internet daar he :(
Barcelona.

En waarschijnlijk wel hoor.
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:32:50 #282
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117989090
vakantie me so jelous ;(
pi_117989150
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
vakantie me so jelous ;(
Pfff, wat hebben ze in Spanje dat we hier niet hebben.
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:35:07 #284
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117989166
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Pfff, wat hebben ze in Spanje dat we hier niet hebben.
niks, maar heb wel zin in een vrije week :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:35:10 #285
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117989168
Robin je lijkt sip, is er iets? :P
pi_117989221
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Robin je lijkt sip, is er iets? :P
Ik heb totaal geen zin. :'(

En dat heb je goed door. Een beetje zenuwachtig ook.
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:37:40 #287
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117989231
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Is toch lekker, er ff tussen uit. Ga genieten jonge :P !
pi_117989242
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gelijk heb je :')

Ach, wat maakt het uit.
pi_117989298
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Is toch lekker, er ff tussen uit. Ga genieten jonge :P !
Spaanse dames. :9
pi_117989353
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hm...meh. :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:46:56 #291
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117989485
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Jammer dat het voornamelijk hoeren zijn die je tegen komt op de straten daar.. :@
pi_117989590
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Jammer dat het voornamelijk hoeren zijn die je tegen komt op de straten daar.. :@
Ik zie het al voor me. Helemaal verleid worden door een mooie Spaanse dame. Daarna blowjob en al, krijg je zo'n pooier achter je aan met: "If you don't give me the money, I'll beat you.". :'(
pi_117989611
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Maus in Spanje, deel 1.

Overigens, gisteren was er in wegmisbruikers een ventje dat per se voorin wilde zitten terwijl dat natuurlijk helemaal niet veilig was. Hij heette Maus :')

quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me. Helemaal verleid worden door een mooie Spaanse dame. Daarna blowjob en al, krijg je zo'n pooier achter je aan met: "If you don't give me the money, I'll beat you.". :'(
Robins ergste nachtmerrie :')
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:52:43 #294
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117989641
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:52 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Maus in Spanje, deel 1.

Overigens, gisteren was er in wegmisbruikers een ventje dat per se voorin wilde zitten terwijl dat natuurlijk helemaal niet veilig was. Hij heette Maus :')

[..]

Robins ergste nachtmerrie :')
Maar ik heet geen Maus.. :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:53:20 #295
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117989663
pi_117989673
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Maar ik heet geen Maus.. :D
Ja weet ik. Maar dit jongetje heette dus echt Maus, als we de moeder en de ondertiteling moeten geloven :')
pi_117989694
quote:
Alweer Saber? Neem maar op.
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:57:28 #298
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117989772
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:53 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja weet ik. Maar dit jongetje heette dus echt Maus, als we de moeder en de ondertiteling moeten geloven :')
Wie noemt zijn kind nou Maus dan. :')
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:58:22 #299
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117989803
pi_117989815
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Wie noemt zijn kind nou Maus dan. :')
Diegene die haar kleuter maar gewoon voorin in de auto laat STAAN omdat hij niet achter in het kinderstoeltje wil zitten en zich steeds daaruit loswurmt.

Wat een faalvertoning was dat.

Toe maar dak.
pi_117989840
oke dan niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')