Ach, de moderators hadden beter eerst een waarschuwing kunnen geven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
moet ze maar stoppen met die kut klonen
Uhmm. Nou ja..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Had ze al niet genoeg waarschuwingen gehad voor andere dingen? Kan me voorstellen dat het geduld op een gegeven moment op is. Net alsof een ban zo'n ramp is, ze heeft toch wel andere dingen waar ze zich mee bezig kan houden?
...?quote:
De buitenwereld, brrr.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
...?
Fok FOK!, ga naar buiten.
Wacht, nee, buiten is eng. Blijf binnen en blijf op FOK!
KATquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zit ik naast hier naast de kat word die uit het niks wakker schrik ik me de pleuris
Kom, we maken een MMORPG met virtual reality en gaan daar met zijn allen de rest van ons leven doorbrengen en in de velden met bloemen rennen en naar een bordeel met NPC's!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De buitenwereld, brrr.
Niet dat FOK! veel beter is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Arme meidquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Had ze al niet genoeg waarschuwingen gehad voor andere dingen? Kan me voorstellen dat het geduld op een gegeven moment op is. Net alsof een ban zo'n ramp is, ze heeft toch wel andere dingen waar ze zich mee bezig kan houden?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vandaag met de Aoson M71G naar de hooofdbieb Den Haag aan het Spui gegaan,tussen 12:30 en 15:30.Had bijna 20 minuten nodig om een een plek te zoeken,zo druk was het met deze regendag.
De plek was vlakbij(1 meter vandaan)liften en roltrappen en tegenaan een ronde muur(binnen paal is vloer en plafond ondersteuning* ) met stopcontact en netwerkpoorten!Enfin, WIFI aangezet en gaan met tablet![]()
-WIFI: was van gemeente en bibliotheek Den Haag en hadden nog wat kuren
-Helderheid en geluid op 0
Tijd/Uptime:2 uur en 18 minuten(seconden ff weglaten)
Batterij verbruik:62%
Bijzonderheden: tablet begon dus met 67% over en het is zo ingesteld dat bij 5% batterij laad, volgt er een automatische shutdown
Het is tot a.s maandag 10 uur als tijdelijke test apparaat,daarna verder kijken.Ik wil het later gebruiken als test tablet voor 2e tablet(10" dual-core ARM met een Mali GPU,is toch wel beter).![]()
Blue_Panther_Ninja App Brain account
[..]
Gmail account heb ik al sinds 22 december 2004(1ste is een welkom mail)/2 Januari 2005(officieel gebruik)![]()
*Ik weet eigenlijk niet hoe je zoiets moet noemen![]()
Gisteren geroot,maar nog geen custom ROM.USB verbinding wilt even niet,maar wel screenshots gemaakt.Nog steeds aan het werk met liveCD,kernel fixen bezorgd me hoofdpijn
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Morgen is het 1 jaar geleden dat Guilty Crown episode 1 airde.
Ja.quote:
Het was helemaal geen "goede bagger", het was gewoon bagger. De productiewaarden waren superieur, dat geef ik toe, maar de characters maakten de serie juist kapot naar mijn mening.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mwah, veel mensen vinden van wel, maar het was wel ''goede bagger'. De characters maakten voor de serie omdat ze heel goed de imperfectie van de mens lieten zien.
Je bent een vuile ***** en ik hoop dat Shinji je platstampt met Unit 01.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
moet ze maar stoppen met die kut klonen
Same, ik ben te lui voor discussies eigenlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef Arashimashou het volgende:
Eindeloze discussies laat ik aan jullie over. Ik kijk gewoon veelal simpele series waar ik om kan lachen.
Nou, ik kan ook wel niet-serieus naar anime kijken, maar van Guilty Crown had ik gewoon zoveel verwacht dat het nu een gevoelig onderwerp is. Ik bedoel, het is niet moeilijk om kritisch te zijn op Guilty Crown en dat is juist het jammere eraan. Ik wilde er wel van genieten maar hoe hard ik ook mijn best deed, het ging gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Die uitdaging gaat niemand aan, want je hebt ook gewoon gelijk. Toch heb ik me met die anime heel erg vermaakt.Geinig dat je Code Geass noemt, je weet dat ze door dezelfde writing crew zijn gemaakt he?
![]()
Toch is Code Geass wel 100000x beter dan Guilty Crown hoor, maar ik wou alleen maar zeggen dat ik Guilty Crown gewoon tof vond, ik kijk niet zo serieus als jij naar een anime denk ik, want als ik zo kritisch zou zijn over elke anime die ik kijk, heb ik er geen plezier meer in.
http://behind-the.nihonre(...)ilty-crowns-failure/
LOLquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Die uitdaging gaat niemand aan, want je hebt ook gewoon gelijk. Toch heb ik me met die anime heel erg vermaakt.Geinig dat je Code Geass noemt, je weet dat ze door dezelfde writing crew zijn gemaakt he?
![]()
Toch is Code Geass wel 100000x beter dan Guilty Crown hoor, maar ik wou alleen maar zeggen dat ik Guilty Crown gewoon tof vond, ik kijk niet zo serieus als jij naar een anime denk ik, want als ik zo kritisch zou zijn over elke anime die ik kijk, heb ik er geen plezier meer in.
http://behind-the.nihonre(...)ilty-crowns-failure/
Wat vond je van PP trouwens?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:54 schreef .Cake. het volgende:
Overigens ga ik het niet redden om vandaag Psycho Pass te schrijven. Ik ben net pas thuis (jeej overwerken), moet nog koken en eten en om tien uur naar m'n andere werk.
Dus ik pak ff een rustmomentje en daar past PP niet bij![]()
K komt dinsdag hoogstwaarschijnlijk, PP morgen.
Ik wist het nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Verklaar je nader, Blauwe Panter Ninja.
Ah, nou, nu welquote:
Neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ah, nou, nu welWas op zich best obvious toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |