Tonari no Kaibutsu-kun? 13 maar?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Hmm Tonari krijgt maar 13 afleveringen. Dan hoop ik wel op kwaliteit.
Yep, wel jammer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tonari no Kaibutsu-kun? 13 maar?
Code:Breaker trouwens ook maar 13.
heeft shinsekai Yori eigenlijk een OP?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shinsekai Yori is de beste anime so far dit seizoen. K stelt me eigenlijk een beetje teleur, maar Zetsuen no Tempest is dan weer veel beter dan ik had verwacht. Al met al is dit nu al een geweldig seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Goede vraag, nooit op gelet eigenlijk..
Naruto heeft echt een retevette opening momenteel
KAN WEL SPOILERS BEVATTEN.is die ninja oorlog al afgelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Bij lange na nog niet. Manga nadert wel de climax though.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
is die ninja oorlog al afgelopen?
In de manga zelfs nog niet, dus laat staan de anime.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
is die ninja oorlog al afgelopen?
Jij leest de manga ook?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de manga zelfs nog niet, dus laat staan de anime.
De nasleep althans.
Zo nu en dan, vond die hele oorlog niet zo boeiend om te lezen. Maar de recente ontwikkelingen (hoe zeer ik er ook tegen was), zijn toch wel interessant.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij leest de manga ook?
Trouwens, dit heeft een kameraad van me gedaan, vond het best tof;
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo nu en dan, vond die hele oorlog niet zo boeiend om te lezen. Maar de recente ontwikkelingen (hoe zeer ik er ook tegen was), zijn toch wel interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn héél interessant, ik vraag me af hoe ze bepaalde bloederige scenes ooit gaan censureren in de animeMet name het chapter van deze week..
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Vertel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:43 schreef robin007bond het volgende:
Wow, ik heb dingen relevant aan mijn interesses gemist.
Nice! Ik herkende hem ook niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:46 schreef .Cake. het volgende:
Ow en een bijdrage aan die reeks van Qunix:
[ afbeelding ]
Die herkennen we allemaal toch wel hoop ik?
Zetsuen no Tempest is heel vet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:15 schreef Qunix het volgende:
Robotics;Notes ga ik nu kijken.
Hoe is trouwens Zetsuen no Tempest?
Mwah, veel mensen vinden van wel, maar het was wel ''goede bagger'. De characters maakten voor de serie omdat ze heel goed de imperfectie van de mens lieten zien.quote:
AHAquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zetsuen no Tempest is heel vet.
[..]
Mwah, veel mensen vinden van wel, maar het was wel ''goede bagger'. De characters maakten voor de serie omdat ze heel goed de imperfectie van de mens lieten zien.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Goede vraag, nooit op gelet eigenlijk..
Naruto heeft echt een retevette opening momenteel
KAN WEL SPOILERS BEVATTEN.Hij haalt het niet bij de nieuwe SD op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Zo'n einde zou ik zeker tof vinden. Alleen wil ik wel dat heel Team 7 het overleefd, al is dat misschien te afgezaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn héél interessant, ik vraag me af hoe ze bepaalde bloederige scenes ooit gaan censureren in de animeMet name het chapter van deze week..
Vind alles best als Sasuke zichzelf maar redeemed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |