Dat is het al jaren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef Re het volgende:
't is idd wel een devaluatie van wat de prijs ooit was
Ah ja Kissinger, die speelde met nuclaire dreiging om zodoende Israel tegen te houden de Egyptische legers in de pan te hakken. Puur om de Sovjet-Unies invloed daar weg te krijgen bijna een nucleaire oorlog starten. Dat is wel een Nobelprijs voor de vrede waard ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:46 schreef Re het volgende:
Nou ja Kissinger kon er ook wat van, maar idd je hebt gelijk.
Ik zie het ze nog doen ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:53 schreef Ferdo het volgende:
En volgend jaar wind Assad, het jaar daarop Putin en daarna zal de Taliban wel de eer te beurt vallen.
Wat snap je niet aan 'zich dienstbaar maken'?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]de EU zou Libie gebombardeerd hebben?
Dat lijk me niet iets wat het nobelprijscomite af te wegen heeft.quote:sorry maar dan heb je een iets te positief beeld van wat de EU zou kunnen doen.. de EU heeft geen leger en geen enkele autoriteit op dat gebied of mogelijkheden iets millitairs te doen..
De bombardementen door franse, amerikaanse en britse eenheden werden uitgevoerd in NATO-verband.
[..]
dat is ook geen taak van de EU, defensie is iets waarin ze zich niet mogen inmengen.
De pot met goud van de leprechauns staat ongetwijfeld daar ja. Klopt precies.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:58 schreef Reya het volgende:
Er is in ieder geval goedkeuring van hogerhand, aangezien op dit moment een regenboog exact in het Europees Parlement eindigt.
Volgens mij verwar je nu Arafat met Rabin en vooral Peres.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is het al jaren.
Wie heeft het ooit in zijn kop gehaald Arrafat, een moordende moslimfundi die met zijn organisatie verantwoordelijk is geweest voor de vernietiging van Libanon, duizenden doden in Libanon, Israel, de Palestijnse gebieden en in Jordanie de nobelprijs voor de vrede te geven?
Naar goed lokaal gebruik is dat lambiekbier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De pot met goud van de leprechauns staat ongetwijfeld daar ja. Klopt precies.
Ja Arafat was een hele lieve! De PLO heeft helemaal niets gedaan in Libanon (zoals een burgeroorlog ontketenen) en ook geen staatsgreep proberen te plegen in Jordanie, om over alle bomaanslagen op burgers maar te zwijgen. Allemaal de schuld van Rabin en Peres.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je nu Arafat met Rabin en vooral Peres.
Het lijkt mij dat die Nobelprijs een van de meest verdiende ooit was. Maar als je je eigen criteria wilt hanteren: vergaar een fortuin en stel bij de testament een reglement op voor de verdeling van de vruchten daarvan.
Nogmaals, vergaar je eigen fortuin, dan kun je liefheid als criterium stellen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja Arafat was een hele lieve!
Kennis en Telegraaf in één zin, je hebt wel lef.quote:Ik zou eens een Telegraaf-abbonementje overwegen als ik jou was, want veel slechter als je huidige kennis kan het niet worden.
Ik zou eens een taalcursus overwegen als ik jou was, want veel slechter dan je huidige spelling kan het niet worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik zou eens een Telegraaf-abbonementje overwegen als ik jou was, want veel slechter als je huidige kennis kan het niet worden.
De Telegraaf, de krant voor mensen met tunnelvisie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja Arafat was een hele lieve! De PLO heeft helemaal niets gedaan in Libanon (zoals een burgeroorlog ontketenen) en ook geen staatsgreep proberen te plegen in Jordanie, om over alle bomaanslagen op burgers maar te zwijgen. Allemaal de schuld van Rabin en Peres.
Ik zou eens een Telegraaf-abbonementje overwegen als ik jou was, want veel slechter als je huidige kennis kan het niet worden.
Dat was een grammatica fout, geen spellingfout!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
Ik zou eens een taalcursus overwegen als ik jou was, want veel slechter dan je huidige spelling kan het niet worden.
U vond Arafat's prijs terecht?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De Telegraaf, de krant voor mensen met tunnelvisie.
De Nobelprijs voor de Vrede van 1994 met als ontvangers Yasser Arafat, Shimon Peres en Yitzhak Rabin?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
U vond Arafat's prijs terecht?
zeker zon zionist jijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
U vond Arafat's prijs terecht?
Bizar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De Nobelprijs voor de Vrede van 1994 met als ontvangers Yasser Arafat, Shimon Peres en Yitzhak Rabin?
Jazeker.
Zeker zo'n moslim jijquote:
Hebben ze daar vrede dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De Nobelprijs voor de Vrede van 1994 met als ontvangers Yasser Arafat, Shimon Peres en Yitzhak Rabin?
Jazeker.
Heeft die Cubaan die jij voorstelde al gezorgd voor democratie en het naleven van mensenrechten in Cuba dan?quote:
Nee, kort daarna bleek Rabin de slechtst beveiligde politicus sinds Kennedy en kwam Netanyahu de gemaakte afspraken schenden.quote:
Blame obama, dont blame bush...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:01 schreef Brum_brum het volgende:
Eerst 's werelds grootste warlord Obama een prijs geven en nu een instituut dat massale rellen veroorzaakt en fascisme een nieuwe kans heeft gegeven bij de helft van onze Europese vrienden...
Na 4 jaar kan je moeilijk Bush de schuld geven van al die dreigende vloten voor de kusten van landen in het midden oosten en al die drone aanvallen op dorpen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Blame obama, dont blame bush...
Wat merkwaardiger was dat ie de prijs kreeg toen ie er amper zat als president
He ja, alsof we die EU graag hebben gewild, alsof ons ooit wat gevraagd is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:41 schreef YazooW het volgende:
Europese "leiders" die meteen trots op TV gaan zeggen dat alle inwoners van de EU trots zijn op de EUAls ze zo doorgaan met het invoeren van een politieke unie hebben we binnen no-time weer oorlog.
Vandaar ook dat eurosceptische partijen zoals de PVV in Nederland en de Gouden Dageraad en KKE in Griekenland de meerderheid hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
He ja, alsof we die EU graag hebben gewild, alsof ons ooit wat gevraagd is.
Wat een arrogantie om voor 'alle inwoners' te spreken.
De zoveelste leugen..
Straks gaan ze het nog hebben over het 'europese volk'.
Dus alle mensen die niet op die extreme partijen stemmen zijn enthousiast over de EU.. Oh wacht..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Vandaar ook dat eurosceptische partijen zoals de PVV in Nederland en de Gouden Dageraad en KKE in Griekenland de meerderheid hebben.
O wacht...
Dat, of het interesseert ze niet echt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus alle mensen die niet op die extreme partijen stemmen zijn enthousiast over de EU.. Oh wacht..
Ik wel, voel me meer Europeaan dan Nederlander.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus alle mensen die niet op die extreme partijen stemmen zijn enthousiast over de EU.. Oh wacht..
Tja... waarom er zoveel toch weer VVD gestemd hebben begrijp ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat, of het interesseert ze niet echt.
Weet je nog dat Wilders riep dat deze verkiezingen een referendum over de EU en de Euro zouden zijn? Nou, het resultaat lijkt me helder.
Laat het woordje "ook" maar weg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Tja... waarom er zoveel toch weer VVD gestemd hebben begrijp ik ook niet.
Ik niet. En nu?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel, voel me meer Europeaan dan Nederlander.
Hmm, eens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:08 schreef Kowloon het volgende:
Tsja, wat zullen we er van zeggen, ik vind een Nobelprijs voor een organisatie altijd een beetje teleurstellend. Was er nou echt op de hele wereld niet een persoon te vinden die deze prijs zou verdienen? Dit past voor mij in rijtje van de Nobelprijs voor Obama, een flop.
Dat is natuurlijk sowieso lastig om te bepalen, we kennen immers geen Europa zonder EU. Geef zo'n prijs gewoon aan iemand die zich aantoonbaar heeft ingezet voor vrede en die wellicht zelfs resultaten heeft geboekt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:12 schreef robin007bond het volgende:
En al is het zo dat de EU ons vrede heeft gegeven [..]
Timing is bewust gedaan natuurlijk. Ik denk dat ze een beetje de boodschap willen geven dat, ondanks alle problemen die er nu zijn met de EU en alle kritiek, we niet moeten vergeten dat de Europese samenwerking ook heel veel goede dingen heeft gebracht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, eens.
En al is het zo dat de EU ons vrede heeft gegeven, dan nog is het best slecht getimed.
ja maar ligt dit aan de EU of aan de NAVO?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:30 schreef tdrone het volgende:
Natuurlijk is het een controversiele winnaar. Maar aan de andere kant is het wel "speciaal" dat er in de EU geen oorlog is gevoerd na de 2e wereldoorlog. Als je ziet dat er sinds 1790 tot 1945 4 grote oorlogen in europa zijn geweest dan is de EU zeker een positieve ontwikkeling. Dit naast het feit dat de europa door de EU een enorme bloei in handel heeft gezien.
En de EU is nog steeds iets anders dan de Euro!
aan de verlening van de prijs heeft hooguit degene schuld die de schuld uitgeeft...quote:
Als ik nazaat was zou ik dat comite voor de rechter dagen.quote:The whole of my remaining realizable estate shall be dealt with in the following way: the capital, invested in safe securities by my executors, shall constitute a fund, the interest on which shall be annually distributed in the form of prizes to those who, during the preceding year, shall have conferred the greatest benefit to mankind. The said interest shall be divided into five equal parts, which shall be apportioned as follows: one part to the person who shall have made the most important discovery or invention within the field of physics; one part to the person who shall have made the most important chemical discovery or improvement; one part to the person who shall have made the most important discovery within the domain of physiology or medicine; one part to the person who shall have produced in the field of literature the most outstanding work in an ideal direction; and one part to the person who shall have done the most or the best work for fraternity between nations, for the abolition or reduction of standing armies and for the holding and promotion of peace congresses. The prizes for physics and chemistry shall be awarded by the Swedish Academy of Sciences; that for physiological or medical work by the Caroline Institute in Stockholm; that for literature by the Academy in Stockholm, and that for champions of peace by a committee of five persons to be elected by the Norwegian Storting. It is my express wish that in awarding the prizes no consideration whatever shall be given to the nationality of the candidates, but that the most worthy shall receive the prize, whether he be a Scandinavian or not.
Hij heeft gewoon de nobel prijs gekregen voor een goede verkiezingscampagne.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Blame obama, dont blame bush...
Wat merkwaardiger was dat ie de prijs kreeg toen ie er amper zat als president
Je bent volgens mij de enige hier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben dus wel enthousiast over de EU.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de enige hier.
Hij is niet de enige hier, de tegenstanders schreeuwen alleen wat harder.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de enige hier.
Idd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:01 schreef karton2 het volgende:
Het mooie aan de EU is dat werkelijk álles in twijfel wordt getrokken, zelfs een prijs die ze ontvangen
Pijnlijk veelzeggend.
Iedere politieke organisatie bestaat ook nog eens bij de gratie van geweld... Hoe de fuck kunnen ze daar nou de prijs van de vrede voor geven?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:17 schreef Jordony het volgende:
Jammer, ik vind dat de Nobelprijs hoort te gaan naar een specifiek persoon, niet naar een "politieke organisatie". Vind het raar.
Ik dacht eerst dat het een grap was. Een slechte. Bleek het echt zo te zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:21 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iedere politieke organisatie bestaat ook nog eens bij de gratie van geweld... Hoe de fuck kunnen ze daar nou de prijs van de vrede voor geven?
Dus dan komt het er feitelijk op neer wie bereid is het meeste geweld te gebruiken voor de verwezenlijking van zijn doelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben dus wel enthousiast over de EU.
Ja want de EU gebruikt geweldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus dan komt het er feitelijk op neer wie bereid is het meeste geweld te gebruiken voor de verwezenlijking van zijn doelen.
De EU is dan ook een samenhangsel van leugens, corruptie en mooie praatjes, achteraf gezien is het allemaal vrij logisch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een grap was. Een slechte. Bleek het echt zo te zijn.
Beetje doorzichtig scenario om de mensen te laten denken dat die EU zo slecht nog niet is .
Ik heb op de vvd ipv de pvv gestemd vanwege het feit dat ik geen zin had in een onbestuurbaar land. Helaas kon ik nergens stemmen tegen de eu an sich.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat, of het interesseert ze niet echt.
Weet je nog dat Wilders riep dat deze verkiezingen een referendum over de EU en de Euro zouden zijn? Nou, het resultaat lijkt me helder.
In ieder geval chapeau voor je realiteitszin die mede het komende middenkabinet mogelijk maakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb op de vvd ipv de pvv gestemd vanwege het feit dat ik geen zin had in een onbestuurbaar land. Helaas kon ik nergens stemmen tegen de eu an sich.
jUquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want de EU gebruikt geweld
Mafklapper.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel meer. Als Europa niet was gaan samenwerken na WO2 had het ondertussen alweer twee keer in puin gelegen.
Wie hadden er na de tweede wereldoorlog, oorlog moeten gaan voeren volgens jou?quote:
Sorry dat ik zo simplistisch reageer op zo'n goed onderbouwde oneliner.quote:
Laat Remlof het maar niet horenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Summers het volgende:
Welke vrede ? Het is CHAOS in de EU en onderdrukking en het steeds meer inpikken van mensenrechten ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je eens kijken welke foto's je had kunnen posten als Griekenland nog steeds een dictatuur zou zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Summers het volgende:
Welke vrede ? Het is CHAOS in de EU en onderdrukking en het steeds meer inpikken van mensenrechten ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |