Hij heeft gewoon de nobel prijs gekregen voor een goede verkiezingscampagne.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Blame obama, dont blame bush...
Wat merkwaardiger was dat ie de prijs kreeg toen ie er amper zat als president
Je bent volgens mij de enige hier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben dus wel enthousiast over de EU.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de enige hier.
Hij is niet de enige hier, de tegenstanders schreeuwen alleen wat harder.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de enige hier.
Idd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:01 schreef karton2 het volgende:
Het mooie aan de EU is dat werkelijk álles in twijfel wordt getrokken, zelfs een prijs die ze ontvangen
Pijnlijk veelzeggend.
Iedere politieke organisatie bestaat ook nog eens bij de gratie van geweld... Hoe de fuck kunnen ze daar nou de prijs van de vrede voor geven?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:17 schreef Jordony het volgende:
Jammer, ik vind dat de Nobelprijs hoort te gaan naar een specifiek persoon, niet naar een "politieke organisatie". Vind het raar.
Ik dacht eerst dat het een grap was. Een slechte. Bleek het echt zo te zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:21 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iedere politieke organisatie bestaat ook nog eens bij de gratie van geweld... Hoe de fuck kunnen ze daar nou de prijs van de vrede voor geven?
Dus dan komt het er feitelijk op neer wie bereid is het meeste geweld te gebruiken voor de verwezenlijking van zijn doelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben dus wel enthousiast over de EU.
Ja want de EU gebruikt geweldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus dan komt het er feitelijk op neer wie bereid is het meeste geweld te gebruiken voor de verwezenlijking van zijn doelen.
De EU is dan ook een samenhangsel van leugens, corruptie en mooie praatjes, achteraf gezien is het allemaal vrij logisch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een grap was. Een slechte. Bleek het echt zo te zijn.
Beetje doorzichtig scenario om de mensen te laten denken dat die EU zo slecht nog niet is .
Ik heb op de vvd ipv de pvv gestemd vanwege het feit dat ik geen zin had in een onbestuurbaar land. Helaas kon ik nergens stemmen tegen de eu an sich.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat, of het interesseert ze niet echt.
Weet je nog dat Wilders riep dat deze verkiezingen een referendum over de EU en de Euro zouden zijn? Nou, het resultaat lijkt me helder.
In ieder geval chapeau voor je realiteitszin die mede het komende middenkabinet mogelijk maakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb op de vvd ipv de pvv gestemd vanwege het feit dat ik geen zin had in een onbestuurbaar land. Helaas kon ik nergens stemmen tegen de eu an sich.
jUquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want de EU gebruikt geweld
Mafklapper.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel meer. Als Europa niet was gaan samenwerken na WO2 had het ondertussen alweer twee keer in puin gelegen.
Wie hadden er na de tweede wereldoorlog, oorlog moeten gaan voeren volgens jou?quote:
Sorry dat ik zo simplistisch reageer op zo'n goed onderbouwde oneliner.quote:
Laat Remlof het maar niet horenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Summers het volgende:
Welke vrede ? Het is CHAOS in de EU en onderdrukking en het steeds meer inpikken van mensenrechten ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je eens kijken welke foto's je had kunnen posten als Griekenland nog steeds een dictatuur zou zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Summers het volgende:
Welke vrede ? Het is CHAOS in de EU en onderdrukking en het steeds meer inpikken van mensenrechten ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |