Hij is boos, iets met standaard FOK! reacties en zo maar ik heb het even gemist.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:57 schreef Paralectic het volgende:
Eerst even je tekst aanpassen en er wat alinea's bij knallen danku.
Wie heeft er GODDOMME nu weer gilles de la tourette?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:52 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Ik ben nu kwaad (en dat ben ik niet snel) omdat mijn seriueze topic om iemand ff uit de brand te helpen om zeep is geholpen en gesloten terwijl er heel veel energie van mij en anderen inzit door volkomen onterechte paranoia over het waarheidsgehalte wat ik kan bewijzen (ik heb zelfs hier een getuige) en ik doodleuk met anderen wordt verward met erge dingen die ik nooit zou accepteren rond mijn dochter en nooit zulke taal zou schrijven. Voor de mensen die het volgden ; ik heb inderdaad 2 internet bedrijven aan huis, dus geen magazijn of veel geld maar omdat ik thuis werk juist veel tijd en aandacht voor mijn kinderen. De schizofrene pleegzoon is al sinds 1993 mijn zoon (komt nu nog geregeld hier op verlof al heb ik daar nu even een tijdelijke pauze ingelast) hij was hier juist volkomen op zijn plek. Ook bij mijn man met borderline zij kunnen elkaar juist heel goed begrijpen en hij mijn zoon ook steunen. De begeleiders eerst vanuit jz later justitie door de jaren heen waren gezien zijn ernstige vorm en meerdere stoornissen waaronder overigens ook nog borderline en gilles de la tourette zeer kundig en hebben dit terdege uitgezocht. En ja ik ben trots en mag trots zijn op dit bijzondere gezin. Verdiep je eens in mensen met een beperking/handicap die volwaardig kunnen functioneren en zelfs meerwaarde in de hulp aan anderen kunnen hebben als ervaringsdeskundigen ! En kijk eens hoe bijzonder en goed functionerend bv pleeggezinnen met gehandicapte kinderen en of ouders kunnen zijn ! (heb het nu niet over een geestelijke handicap of beperking) ik vindt de reacties hier vaak verbijsterend kortzichtig en gelukkig een enkelling hartverwarmd !!!
Fixedquote:Ik ben nu kwaad (en dat ben ik niet snel) omdat mijn seriueze topic om iemand ff uit de brand te helpen om zeep is geholpen en gesloten terwijl er heel veel energie van mij en anderen inzit door volkomen onterechte paranoia over het waarheidsgehalte wat ik kan bewijzen (ik heb zelfs hier een getuige) en ik doodleuk met anderen wordt verward met erge dingen die ik nooit zou accepteren rond mijn dochter en nooit zulke taal zou schrijven.
Voor de mensen die het volgden ; ik heb inderdaad 2 internet bedrijven aan huis, dus geen magazijn of veel geld maar omdat ik thuis werk juist veel tijd en aandacht voor mijn kinderen.
De schizofrene pleegzoon is al sinds 1993 mijn zoon (komt nu nog geregeld hier op verlof al heb ik daar nu even een tijdelijke pauze ingelast) hij was hier juist volkomen op zijn plek.
Ook bij mijn man met borderline zij kunnen elkaar juist heel goed begrijpen en hij mijn zoon ook steunen.
De begeleiders eerst vanuit jz later justitie door de jaren heen waren gezien zijn ernstige vorm en meerdere stoornissen waaronder overigens ook nog borderline en gilles de la tourette zeer kundig en hebben dit terdege uitgezocht. En ja ik ben trots en mag trots zijn op dit bijzondere gezin.
Verdiep je eens in mensen met een beperking/handicap die volwaardig kunnen functioneren en zelfs meerwaarde in de hulp aan anderen kunnen hebben als ervaringsdeskundigen! En kijk eens hoe bijzonder en goed functionerend bv pleeggezinnen met gehandicapte kinderen en of ouders kunnen zijn ! (heb het nu niet over een geestelijke handicap of beperking) ik vindt de reacties hier vaak verbijsterend kortzichtig en gelukkig een enkelling hartverwarmd!
Even lezen dan...is gewoon gesloten omdat het topic vol was. In ieder geval sterkte voor de betrokkene TS. Je kunt gewoon een vervolgdeel openen als je wilt, gewoon het desbetreffende knopje daarvoor gebruiken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja
[Help ! ] Kamer gezocht & meer voor vriend in nood.
Dat het allemaal waar is ben ik best geneigd te geloven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Ik lach me helemaal slap hiero... Wat nou als het allemaal waar blijkt te zijn ? Dan misschien wat meer medeleven en respect ? Ik kan het simpel bewijzen hoor... Ik heb een getuige... Maar die is er van schrik omdat ze wellicht ook iets te persoonlijks elders las en mij mijn privacy gunt tussenuit geknepen ;-)) het grappige was ook dat vriend en ik vanmiddag nog verzuchten niemand gelooft ons niet te filmen dit gewoon. Maar het echte leven is soms echt nog bizarder dan een soap...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:57 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Hoop dat dit topic nu wel gerespecteerd wordt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:56 schreef mootie het volgende:
Hij was vol. Dus hij sloot automagisch.
Als jij het zegt...quote:
Oke, maar wat wil je nu met dit topic?quote:
Die ja, gewoon verder gaan TS. Het is nu eenmaal FOK! en concentreer je op de antwoorden waar je wat aan hebt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:24 schreef yurian het volgende:
Ik vind je top TSHart onder de riem enzo... En nu gewoon een vervolg starten en niet meer boos zijn!
De enter is misschien stukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:28 schreef mootie het volgende:
En gebruik alsjeblieft wat enters. Die lappen tekst zijn best lastig om te lezen.
Is wel redelijk eenvoudig op te lossen; gewoon de enter van iemand anders kopiërenquote:
Dat is wel hendig. Als ze dan ook meteen de lieve, prettige, stabiele man van een ander kopieert is alles opgelost.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is wel redelijk eenvoudig op te lossen; gewoon de enter van iemand anders kopiëren
Nou ja, t'is maar een idee
Ow, da's wel heel sjiek hendig! Als dat zou kunnen, dan zou ik meteen zo'n lekker strak ding kopieren; kost nix extra's en wel zo gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:34 schreef mootie het volgende:
Dat is wel hendig. Als ze dan ook meteen de lieve, prettige, stabiele man van een ander kopieert is alles opgelost.
Al wil je een ventje van 20, alles kan en alles mag in de mannenkopieerwereld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's wel heel sjiek hendig! Als dat zou kunnen, dan zou ik meteen zo'n lekker strak ding kopieren; kost nix extra's en wel zo gezellig
Dat is wel een beetje erg jongquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:38 schreef mootie het volgende:
Al wil je een ventje van 20, alles kan en alles mag in de mannenkopieerwereld.
Ik denk dat ik zo maar even een lijstje ga maken met wensen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje erg jong
Begin 30
Ik was er al aan begonnen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar even een lijstje ga maken met wensen.
Hoiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje erg jong
Begin 30
Mijn gedachten ging ook al in die richting. Gewoon voor het idee he? Dan heb je dat ook eens gehad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was er al aan begonnen!
Denk je dat ik er ook nog een prettige dame bij kan kopieren? Gewoon voor on the side
Ik val buiten de doelgroep danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was er al aan begonnen!
Denk je dat ik er ook nog een prettige dame bij kan kopieren? Gewoon voor on the side
Als je toch kan kiezenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:45 schreef mootie het volgende:
Mijn gedachten ging ook al in die richting. Gewoon voor het idee he? Dan heb je dat ook eens gehad.
Buiten welke doelgroepquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik val buiten de doelgroep dan![]()
Ik was toch al van plan om 2 slankies te doen. Die eten ook niet zo gek veel, nemen niet veel ruimte in.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je toch kan kiezen
Niet te dikke nemen, dan passen ze vast wel naast elkaar op een kopietje
[..]
Buiten welke doelgroep
Fan wil in je bed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je toch kan kiezen
Niet te dikke nemen, dan passen ze vast wel naast elkaar op een kopietje
[..]
Buiten welke doelgroep
ik ben Hetrosexueel enzoquote:
Niemand zegt dat je moet sexenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben Hetrosexueel enzois dat een bezwaar?
![]()
Ik had beter een wijntje kenne nemen in plaats van die duffe thee![]()
En lekker handzaam. Ook wel prettigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:47 schreef mootie het volgende:
Ik was toch al van plan om 2 slankies te doen. Die eten ook niet zo gek veel, nemen niet veel ruimte in.
Neh, dat denk ik niet. Hoewel het vaak heel gezellig is bij mij in bed, dus best raar dat Fan dat niet wilquote:
Nee hoor, geeft nix; voel je nix vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik ben Hetrosexueel enzois dat een bezwaar?
![]()
Ik had beter een wijntje kenne nemen in plaats van die duffe thee![]()
Zo is dat! Als ik druk ben met mijn twee kopietjes, is het best handig als er iemand anders beschikbaar is om voor de kinderen te zorgen en gras te maaien en zulksquote:
SOWEEEE!!!!1111einzz!!#quote:
Owja, ik heb de frietpan voor de kat z'n viool aangezet op zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IK denk dat we TS vanavond niet meer zien![]()
da ga ik maar slapies doen
Typ even een stukje, dan zal ik het toevoegen aan de OP. Dit is namelijk de nieuwe SCquote:
Nou het zit dus ik heb een vriend en die zoekt geen huis maar ik wel en hij is normaal en ik niet en hij krijgt dus wel een huis en ik niet en toen had ik een topic en hij niet maar die van hem bleef wel open en die van mij ging na 300posts dichtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Typ even een stukje, dan zal ik het toevoegen aan de OP. Dit is namelijk de nieuwe SC
Mijn ex is wel een hoer, telt dat ook?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Is je man weer naar de hoeren geweest?
tssssssskkkkkkkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou het zit dus ik heb een vriend en die zoekt geen huis maar ik wel en hij is normaal en ik niet en hij krijgt dus wel een huis en ik niet en toen had ik een topic en hij niet maar die van hem bleef wel open en die van mij ging na 300posts dicht
En ik dacht dus nu ik mod ben kan ik gewoon topics openlaten maar niet dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tssssssskkkkkkknu ben ik ook kwaad !
Je ken wel door het slotje heen postenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik dacht dus nu ik mod ben kan ik gewoon topics openlaten maar niet dus
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je ken wel door het slotje heen posten
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Is je man weer naar de hoeren geweest?
Ik ben geen homoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NeeIs stevenmac hoowmoow
Waar moet dat heen met deze wereld
Ik heb mijn lijstje trouwens klaar hoor:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Waar kan ik mijn kopietjes ophalen![]()
![]()
Wat een toestandquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou het zit dus ik heb een vriend en die zoekt geen huis maar ik wel en hij is normaal en ik niet en hij krijgt dus wel een huis en ik niet en toen had ik een topic en hij niet maar die van hem bleef wel open en die van mij ging na 300posts dicht
Rechtermuisknop en dan copyquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NeeIs stevenmac hoowmoow
Waar moet dat heen met deze wereld
Ik heb mijn lijstje trouwens klaar hoor:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Waar kan ik mijn kopietjes ophalen![]()
![]()
Het is morgen nationale kom uit de kast dag (of dat was gisteren, maar ik reken het goed), dus kom d'r maar uit hoor; dan hebben we dat maar weer gehadquote:
Er gewoon tussenin gaan liggen en het licht uitdoen. Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:04 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk wil ik ook 2 heul mooien, maar dan ben ik bang dat ze alleen maar oog voor elkaar hebben.
Beetje jammer ditquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is morgen nationale kom uit de kast dag (of dat was gisteren, maar ik reken het goed), dus kom d'r maar uit hoor; dan hebben we dat maar weer gehad
Zo jammer is het niet hoor; je kan er heel oud mee wordenquote:
Ik schaam mij ook nergens voor, je zou eens moeten weten maar van de mannenliefde ben ik nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft je bij ons niet te schamen heur.
Ow, nou ja; even goede vrienden. Ik ben ook niet zo van de mannenliefde, dus wie weet bloeit er tussen ons dan nog iets moois opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik schaam mij ook nergens voor, je zou eens moeten weten maar van de mannenliefde ben ik niet
Verder raak ik hier een beetje van slag van dat jullie mij zo moeten trollen dat het mij kwaad maakt
Nee mag er wel bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, nou ja; even goede vrienden. Ik ben ook niet zo van de mannenliefde, dus wie weet bloeit er tussen ons dan nog iets moois op
En wat je kwaad betreft: moet ik dit stukje ook in de OP kopieren, of zakt dit zo wel weer af?
Gossie, ventje toch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schaam mij ook nergens voor, je zou eens moeten weten maar van de mannenliefde ben ik niet
Verder raak ik hier een beetje van slag van dat jullie mij zo moeten trollen dat het mij kwaad maakt
Gatver! Jij weet ook meteen alle lol eraf te halen zegquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee mag er wel bij
Maar je bent niet van de mannenliefde, dus je bent meer van de tapijtenlikken ipv worsten happen?
Verder ben ik gewoon heel gevoelig enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Gossie, ventje toch.![]()
Gooi het er maar uit hoor!
Ik omschreef het nog best netjes volgens mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gatver! Jij weet ook meteen alle lol eraf te halen zeg
Maar om je vraag te beantwoorden (tenminste, als ik 'm goed begrijp en ondanks de griezels): ja
Dat begrijp ik. En ik voel me meteen naar door jouw ellende.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verder ben ik gewoon heel gevoelig enzo
Ik begin er al aan te wennen; komt goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik omschreef het nog best netjes volgens mij
Niks mis meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. En ik voel me meteen naar door jouw ellende.![]()
Moet Elisa even een tapijtje likken om je op te vrolijken?
Zegquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. En ik voel me meteen naar door jouw ellende.![]()
Moet Elisa even een tapijtje likken om je op te vrolijken?
Verder ben ik best goed met woorden hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik begin er al aan te wennen; komt goed
Dus je hebt gewoon net ff een wat minder moment? Kan gebeuren hoor. Geeft nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verder ben ik best goed met woorden hoor
Nouja het is nogal een verhaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon net ff een wat minder moment? Kan gebeuren hoor. Geeft niet
Hij heeft geen geestesziekte maar wel geen huis en zijn vriend heeft ook wel geen huis en is haske in de war. Hoe denk jij dat hij zich voelt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon net ff een wat minder moment? Kan gebeuren hoor. Geeft niet
Weet je wat: ik geloof je op je woord en dan ga ik nu gewoon lekker naar bedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja het is nogal een verhaal
Maar verder gaat alles goed hoor
EEN vriend, niet MIJN vriendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft geen geestesziekte maar wel geen huis en zijn vriend heeft ook wel geen huis en is haske in de war. Hoe denk jij dat hij zich voelt.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat: ik geloof je op je woord en dan ga ik nu gewoon lekker naar bed
Truste liefjens
Je hebt gelijk.... Best droevigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:15 schreef mootie het volgende:
Hij heeft geen geestesziekte maar wel geen huis en zijn vriend heeft ook wel geen huis en is haske in de war. Hoe denk jij dat hij zich voelt.
Ja ik wil niet dat je verkeerde idee over mij hebtquote:
Dat zou wel heel naar zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik wil niet dat je verkeerde idee over mij hebt
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel naar zijn inderdaad.Echt heel naar!
Met je vriendje
Je probeert mij gewoon weg te jagenquote:
Zo ben ik heul nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je probeert mij gewoon weg te jagen
Dus je bent gewoon iemand met een ruig randje maar zacht hartjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo ben ik heul niet![]()
Het komt er altijd lulliger uit dan ik bedoel!
kijksequote:
Echt een squishy hartje! En eigenlijk geen ruig randje, ben gewoon een tikje lomp aangelegd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon iemand met een ruig randje maar zacht hartje
Niks mis meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt een squishy hartje! En eigenlijk geen ruig randje, ben gewoon een tikje lomp aangelegd.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:53 schreef eleusis het volgende:
Maar hoe is het nou afgelopen met de ontheemde vriend? Heeft iemand hem al eten gebracht of zit hij nu 7 dagen zonder?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Hij heeft vandaag voor 3 dagen opvang bij het Leger des Heils gevonden. :-) ze wilden een uitzondering maken dus hij mocht er toch nog een keer terecht in Utrecht.
TS had hem al een thuisbezorgd maaltijd laten bezorgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:53 schreef eleusis het volgende:
Maar hoe is het nou afgelopen met de ontheemde vriend? Heeft iemand hem al eten gebracht of zit hij nu 7 dagen zonder?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:29 schreef mootie het volgende:
Nu ben ik echt![]()
Zet ik een film aan, staat mijn headset op zijn luidst. Nu lig ik naast de bank met geperforeerde trommelvliezen.
Ze zeggen dat je dat zelf kan, maar mij is het niet gelukt met Jennifer en dinges* (die ik héérlijk vind, maar waarvan ik steeds vergeet hoe ie heet).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef VirtueelMaatje het volgende:
of uh... kan iemand een kopietje van Yurian voor mij maken ?
Kan de posten van Yurian niet vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef VirtueelMaatje het volgende:
En Yurian en nog iemand bedankt voor het hart onder de riem dat had ik wel ff nodig zeg ,
kan iemand een kopietje van Yurian voor mij maken ?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:51 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Met kopieren bedoelde ik een "echt" foto kopietje van Yurian's tronie, (niet zijn posts) ,om bij de gein hier over foto kopieen van ideale mannen aan te sluiten.
Het was bedoeld als compliment, hij (en iemand daarna)schreef gewoon een heel lief hart onder de riem.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:24 schreef yurian het volgende:
Ik vind je top TSHart onder de riem enzo... En nu gewoon een vervolg starten en niet meer boos zijn!
VirtueelMaatje, het beste met alles.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:26 schreef trovey het volgende:
Die ja, gewoon verder gaan TS. Het is nu eenmaal FOK! en concentreer je op de antwoorden waar je wat aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |