Hij is boos, iets met standaard FOK! reacties en zo maar ik heb het even gemist.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:57 schreef Paralectic het volgende:
Eerst even je tekst aanpassen en er wat alinea's bij knallen danku.
Wie heeft er GODDOMME nu weer gilles de la tourette?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:52 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Ik ben nu kwaad (en dat ben ik niet snel) omdat mijn seriueze topic om iemand ff uit de brand te helpen om zeep is geholpen en gesloten terwijl er heel veel energie van mij en anderen inzit door volkomen onterechte paranoia over het waarheidsgehalte wat ik kan bewijzen (ik heb zelfs hier een getuige) en ik doodleuk met anderen wordt verward met erge dingen die ik nooit zou accepteren rond mijn dochter en nooit zulke taal zou schrijven. Voor de mensen die het volgden ; ik heb inderdaad 2 internet bedrijven aan huis, dus geen magazijn of veel geld maar omdat ik thuis werk juist veel tijd en aandacht voor mijn kinderen. De schizofrene pleegzoon is al sinds 1993 mijn zoon (komt nu nog geregeld hier op verlof al heb ik daar nu even een tijdelijke pauze ingelast) hij was hier juist volkomen op zijn plek. Ook bij mijn man met borderline zij kunnen elkaar juist heel goed begrijpen en hij mijn zoon ook steunen. De begeleiders eerst vanuit jz later justitie door de jaren heen waren gezien zijn ernstige vorm en meerdere stoornissen waaronder overigens ook nog borderline en gilles de la tourette zeer kundig en hebben dit terdege uitgezocht. En ja ik ben trots en mag trots zijn op dit bijzondere gezin. Verdiep je eens in mensen met een beperking/handicap die volwaardig kunnen functioneren en zelfs meerwaarde in de hulp aan anderen kunnen hebben als ervaringsdeskundigen ! En kijk eens hoe bijzonder en goed functionerend bv pleeggezinnen met gehandicapte kinderen en of ouders kunnen zijn ! (heb het nu niet over een geestelijke handicap of beperking) ik vindt de reacties hier vaak verbijsterend kortzichtig en gelukkig een enkelling hartverwarmd !!!
Fixedquote:Ik ben nu kwaad (en dat ben ik niet snel) omdat mijn seriueze topic om iemand ff uit de brand te helpen om zeep is geholpen en gesloten terwijl er heel veel energie van mij en anderen inzit door volkomen onterechte paranoia over het waarheidsgehalte wat ik kan bewijzen (ik heb zelfs hier een getuige) en ik doodleuk met anderen wordt verward met erge dingen die ik nooit zou accepteren rond mijn dochter en nooit zulke taal zou schrijven.
Voor de mensen die het volgden ; ik heb inderdaad 2 internet bedrijven aan huis, dus geen magazijn of veel geld maar omdat ik thuis werk juist veel tijd en aandacht voor mijn kinderen.
De schizofrene pleegzoon is al sinds 1993 mijn zoon (komt nu nog geregeld hier op verlof al heb ik daar nu even een tijdelijke pauze ingelast) hij was hier juist volkomen op zijn plek.
Ook bij mijn man met borderline zij kunnen elkaar juist heel goed begrijpen en hij mijn zoon ook steunen.
De begeleiders eerst vanuit jz later justitie door de jaren heen waren gezien zijn ernstige vorm en meerdere stoornissen waaronder overigens ook nog borderline en gilles de la tourette zeer kundig en hebben dit terdege uitgezocht. En ja ik ben trots en mag trots zijn op dit bijzondere gezin.
Verdiep je eens in mensen met een beperking/handicap die volwaardig kunnen functioneren en zelfs meerwaarde in de hulp aan anderen kunnen hebben als ervaringsdeskundigen! En kijk eens hoe bijzonder en goed functionerend bv pleeggezinnen met gehandicapte kinderen en of ouders kunnen zijn ! (heb het nu niet over een geestelijke handicap of beperking) ik vindt de reacties hier vaak verbijsterend kortzichtig en gelukkig een enkelling hartverwarmd!
Even lezen dan...is gewoon gesloten omdat het topic vol was. In ieder geval sterkte voor de betrokkene TS. Je kunt gewoon een vervolgdeel openen als je wilt, gewoon het desbetreffende knopje daarvoor gebruiken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja
[Help ! ] Kamer gezocht & meer voor vriend in nood.
Dat het allemaal waar is ben ik best geneigd te geloven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Ik lach me helemaal slap hiero... Wat nou als het allemaal waar blijkt te zijn ? Dan misschien wat meer medeleven en respect ? Ik kan het simpel bewijzen hoor... Ik heb een getuige... Maar die is er van schrik omdat ze wellicht ook iets te persoonlijks elders las en mij mijn privacy gunt tussenuit geknepen ;-)) het grappige was ook dat vriend en ik vanmiddag nog verzuchten niemand gelooft ons niet te filmen dit gewoon. Maar het echte leven is soms echt nog bizarder dan een soap...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:57 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Hoop dat dit topic nu wel gerespecteerd wordt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:56 schreef mootie het volgende:
Hij was vol. Dus hij sloot automagisch.
Als jij het zegt...quote:
Oke, maar wat wil je nu met dit topic?quote:
Die ja, gewoon verder gaan TS. Het is nu eenmaal FOK! en concentreer je op de antwoorden waar je wat aan hebt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:24 schreef yurian het volgende:
Ik vind je top TSHart onder de riem enzo... En nu gewoon een vervolg starten en niet meer boos zijn!
De enter is misschien stukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:28 schreef mootie het volgende:
En gebruik alsjeblieft wat enters. Die lappen tekst zijn best lastig om te lezen.
Is wel redelijk eenvoudig op te lossen; gewoon de enter van iemand anders kopiërenquote:
Dat is wel hendig. Als ze dan ook meteen de lieve, prettige, stabiele man van een ander kopieert is alles opgelost.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is wel redelijk eenvoudig op te lossen; gewoon de enter van iemand anders kopiëren
Nou ja, t'is maar een idee
Ow, da's wel heel sjiek hendig! Als dat zou kunnen, dan zou ik meteen zo'n lekker strak ding kopieren; kost nix extra's en wel zo gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:34 schreef mootie het volgende:
Dat is wel hendig. Als ze dan ook meteen de lieve, prettige, stabiele man van een ander kopieert is alles opgelost.
Al wil je een ventje van 20, alles kan en alles mag in de mannenkopieerwereld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's wel heel sjiek hendig! Als dat zou kunnen, dan zou ik meteen zo'n lekker strak ding kopieren; kost nix extra's en wel zo gezellig
Dat is wel een beetje erg jongquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:38 schreef mootie het volgende:
Al wil je een ventje van 20, alles kan en alles mag in de mannenkopieerwereld.
Ik denk dat ik zo maar even een lijstje ga maken met wensen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje erg jong
Begin 30
Ik was er al aan begonnen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar even een lijstje ga maken met wensen.
Hoiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje erg jong
Begin 30
Mijn gedachten ging ook al in die richting. Gewoon voor het idee he? Dan heb je dat ook eens gehad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was er al aan begonnen!
Denk je dat ik er ook nog een prettige dame bij kan kopieren? Gewoon voor on the side
Ik val buiten de doelgroep danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was er al aan begonnen!
Denk je dat ik er ook nog een prettige dame bij kan kopieren? Gewoon voor on the side
Als je toch kan kiezenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:45 schreef mootie het volgende:
Mijn gedachten ging ook al in die richting. Gewoon voor het idee he? Dan heb je dat ook eens gehad.
Buiten welke doelgroepquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik val buiten de doelgroep dan![]()
Ik was toch al van plan om 2 slankies te doen. Die eten ook niet zo gek veel, nemen niet veel ruimte in.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je toch kan kiezen
Niet te dikke nemen, dan passen ze vast wel naast elkaar op een kopietje
[..]
Buiten welke doelgroep
Fan wil in je bed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je toch kan kiezen
Niet te dikke nemen, dan passen ze vast wel naast elkaar op een kopietje
[..]
Buiten welke doelgroep
ik ben Hetrosexueel enzoquote:
Niemand zegt dat je moet sexenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben Hetrosexueel enzois dat een bezwaar?
![]()
Ik had beter een wijntje kenne nemen in plaats van die duffe thee![]()
En lekker handzaam. Ook wel prettigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:47 schreef mootie het volgende:
Ik was toch al van plan om 2 slankies te doen. Die eten ook niet zo gek veel, nemen niet veel ruimte in.
Neh, dat denk ik niet. Hoewel het vaak heel gezellig is bij mij in bed, dus best raar dat Fan dat niet wilquote:
Nee hoor, geeft nix; voel je nix vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik ben Hetrosexueel enzois dat een bezwaar?
![]()
Ik had beter een wijntje kenne nemen in plaats van die duffe thee![]()
Zo is dat! Als ik druk ben met mijn twee kopietjes, is het best handig als er iemand anders beschikbaar is om voor de kinderen te zorgen en gras te maaien en zulksquote:
SOWEEEE!!!!1111einzz!!#quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |