Of zoiets of tijdelijk ergens een caravan vandaan ritselen maar ja dat laatste zit je wel weer met zijn WW uitkering.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:
Is anti-kraak geen optie?? Dan heeft ie een plekje en tijd om iets anders te zoeken?
Winter gesoleerd met een kachel is net zo warm als een huisje balen voor TS dat inmiddels mijn caravan in gebruik is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
Een caravan lijkt me niet prettig in de winter...
Als je geen geld hebt kan je ook niet eten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry maar waarom is mijn kritische noot weg?
lijkt me dat meer mensen zich af vragen hoe het kan dat ie zelfs geen eten heeft? de ex heeft de pinpas toch niet mee?
en dat je daar wel wat meer over wil weten voor je zo iemand eventueel in huis zou nemen, wat toch wel de vraag hier is
maar hij heeft een WW uitkering en als het goed is nog zijn eigen pinpasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt kan je ook niet eten.
Dat denk ik wel, als hij 6 dagen geen eten heeft gehad kan hij ook niet naar de supermarkt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar hij heeft een WW uitkering en als het goed is nog zijn eigen pinpas
kan ie toch naar de supermarkt? of zie ik iets over het hoofd
ja snap ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, als hij 6 dagen geen eten heeft gehad kan hij dat blijkbaar ook niet naar de supermarkt.
Dan wil ik wel even een nootje bij zeggen als je 6 dagen echt geen voedsel hebt gehad val je praktische om van de honger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, als hij 6 dagen geen eten heeft gehad kan hij ook niet naar de supermarkt.
Ik denk niet dat iemand verantwoording af moet leggen op een openbaar forum over hoe diegene zo diep in de shit gekomen is. Als iemand er voor kiest diegene te helpen kan hij misschien wat meer toelichten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja snap ik
maar dan vind ik mijn vraag niet meer dan terecht over wat er dan is waardoor hij zo diep in de shit zit
en ik kan het stereotype geraas over borderliners ook niet enorm waarderen, maar dat is heel wat anders natuurlijk
Misschien is het ook wel bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan wil ik wel even een nootje bij zeggen als je 6 dagen echt geen voedsel hebt gehad val je praktische om van de honger.
Dan is er dus wel eten. Maar goed laten we niet verzanden in een hele discussie laten we kijken wat de opties zijn voor de man in kwestie en of wij daar iets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel bij wijze van spreken.
het is ook niet bedoeld als verantwoording afleggen maar meer: stel dat iemand wel een kamertje/schuurtje vrij heeft dan lijkt het me dat die persoon wel alle feiten wil hebben (en verdient) en het lijkt me duidelijk dat er hier of wat missen of TS overdrijft graagquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand verantwoording af moet leggen op een openbaar forum over hoe diegene zo diep in de shit gekomen is. Als iemand er voor kiest diegene te helpen kan hij misschien wat meer toelichten.
En tja, dat over borderliners heb je ook wel gelijk in. Maarja dat zal altijd wel zo blijven, mensen over 1 kam scheren
Dat snap ik ook wel, en dat bedoelde ik ook te zeggen. Dat als iemand hem wil/kan helpen hij daar wat uitleg aan kan geven. Dat hoeft mss ook niet allemaal open en bloot hierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is ook niet bedoeld als verantwoording afleggen maar meer: stel dat iemand wel een kamertje/schuurtje vrij heeft dan lijkt het me dat die persoon wel alle feiten wil hebben (en verdient) en het lijkt me duidelijk dat er hier of wat missen of TS overdrijft graag
allebei prima natuurlijk, maar dan is het ook het recht van mensen hier (die mee willen denken) om daar een vraag over te stellen
of TS het beantwoord is natuurlijk aan TS maar om het meteen weg te halen vind ik ook raar omdat het (in mijn ogen) terechte vragen zijn
maar goed het was ook niet mijn bedoeling om hier een discussie over uit te lokken, het was verbazing omdat mijn post verdwenen was
ik zie wel of TS antwoord geeft (en of modjes het weer weg halen)
het is in ieder geval niet bedoeld als aanval naar de persoon in kwestie of naar TS
Ja daar kun je idd goed in wonen, 'n boekenkast.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb nog een boekenkast staan die ik kwijt wil. Heb alleen niet de mogelijkheid om te brengen. Woon bij Turnhout.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja daar kun je idd goed in wonen, 'n boekenkast.
Lezen blijft lastig somsquote:En zijn er vervolgens mensen die wat huisraad zoals bed, tafel, bank, koelkast, kastje, (wat dan ook, hij heeft helemaal niets) en kleding (hij is lang en slank) etc. over hebben of weten heel erg graag een berichtje !
het zal mijn negatieve natuur zijn maar ik raak hier toch niet helemaal van overtuigd hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:57 schreef VirtueelMaatje het volgende:
"zo is het mij nog steeds niet duidelijk hoe het kan dat hij zelfs geen geld heeft om eten te kopen? (tentjes zijn niet zo duur dat, als jij je financile zaken op orde hebt, het er voor zorgt dat je meteen blut bent (vooral omdat het vroeg in de maand is))"" Alles (750 euro, niet veel, zij heeft ook kinderen uit een eerder huwelijk, ik weet niet of zij allimentatie krijgt) is naar de vaste lasten gegaan, haar moeder heeft nog wat bijgelapt, hij heeft een beetje geld in zijn handen gedrukt gekregen waar hij paniekvoetbal, uit gedachte van lijfsbehoud een tentje van heeft gekocht.
"en die WW word niet zomaar gestopt natuurlijk"
Nee we gaan ervanuit dat de WW gestort gaat worden, maar omdat ze het huurcontract en de schuldhulpverlening heeft opgezegd en naar een andere stad is verhuisd, is hij gewoon bang dat ze de uitkering ook op haar naam heeft "meegenomen" of opgezegd (vanwege de verhuizing) (als dat kan) of dat die stopt zodra je dakloos raakt en hij (voorlopig) niets meer heeft.
en ik vraag mij nu ook af of jij hem wel eens ontmoet hebt? (en dit lijkt mij toch wel een super belangrijk punt)"
Ja ik heb hem meermaals ontmoet, gewoon fijn vriendschapelijk. Hij is hier ook thuis geweest, mijn vriend mocht hem toen ook, maar is toch te jaloers aangelegd om mijn vrienden te kunnen accepteren. (zelfs een feest dat ik organiseerde met mijn super lieve buren wilde hij niet heen en van de lieve buurtjes niets weten. hij kapt mijn vrienden, vriendinnen en familie als niet goed zijnde af etc.) Zo wordt de jaloezie langzaamaan terecht, want als er voortdurend wantrouwen in het spel is met alles wat je doet en zegt dan ga je andere we vriendelijke, hartelijke mannen logisch als een potentiele kandidaat zien, waar je misschien wel respect en geluk bij kan vinden.
Er zijn (goed geraden ;-)) wel wat gevoelens inmiddels maar ik ga niet zomaar mijn gezinsleven op het spel zetten, pas als het heel erg seriues zou blijken en de boel hier echt niet meer te redden. Maar al zou ik dat graag eens in de groep gooien, dat is iets voor een ander topic lijkt mij.
Maar het lijkt mij logsich dat ik deze jongen wil helpen, ik was gewoon ontzet dat hij met honger en angst in een leeg huis is achtergelaten.
Hij moest heus niet zomaar huilen van ellende en bittere wanhoop toen ik hem van de week de eerste keer nadat ik erachterkwam door een te laat gelezen sms-je belde.
Misschien betaalde hij alle vaste lasten en zijn ex alle andere dingen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zal mijn negatieve natuur zijn maar ik raak hier toch niet helemaal van overtuigd hoor
het klinkt alsof hij zijn zaken al niet op orde had en ook niet zonder hulp gaat krijgen
je hebt toch altijd een buffer? voor onvoorziene zaken? Als je vaste lasten zo hoog zijn dat het al je geld op slokt doe je iets niet goed
en je bent toch op de hoogte hoe dat soort dingen werken met je WW (fyi: ww is persoonsgebonden en kan zij dus niet zomaar mee nemen, het word op zijn rekening gestort... als van zijn rekening de huur word afgeschreven moet hij dus morgen meteen naar de bank om dat stop te zetten)
dan leef je nog boven je standquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien betaalde hij alle vaste lasten en zijn ex alle andere dingen.
Een buffer is in deze tijd helemaal niet meer zo vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zal mijn negatieve natuur zijn maar ik raak hier toch niet helemaal van overtuigd hoor
het klinkt alsof hij zijn zaken al niet op orde had en ook niet zonder hulp gaat krijgen
je hebt toch altijd een buffer? voor onvoorziene zaken? Als je vaste lasten zo hoog zijn dat het al je geld op slokt doe je iets niet goed
en je bent toch op de hoogte hoe dat soort dingen werken met je WW (fyi: ww is persoonsgebonden en kan zij dus niet zomaar mee nemen, het word op zijn rekening gestort... als van zijn rekening de huur word afgeschreven moet hij dus morgen meteen naar de bank om dat stop te zetten)
Vind het meer iets voor professionals. uiteraard huisje inrichten dat kan best maar dit lijkt me niet iets om zomaar te doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Een buffer is in deze tijd helemaal niet meer zo vanzelfsprekend.
Maar dat het een gek verhaal is ben ik wel met je eens.
Dat er professionele hulp nodig is lijkt mij overduidelijk...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vind het meer iets voor professionals. uiteraard huisje inrichten dat kan best maar dit lijkt me niet iets om zomaar te doen.
Dit gaat de eerste keer voor mij worden geloof ik dat een user afbrand, dus ik ben daar niet zo goed in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan leef je nog boven je stand
en dan had je nog een buffer moeten hebben
maar goed ik heb geen zin in deze discussie eigenlijk
Ook van de zottequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Zalkc & Neo thanx !!![]()
Zo is het![]()
Zoveel is er niet loos eigenlijk met die jongen hebben ik en die jongen zelf de indruk, tuurlijk ieder heeft zijn gebreken en de een wat meer pech en slimme omgang daarmee dan de ander, maar het kan echt iedereen overkomen ook juist degene die denkt mij overkomt zoiets niet.
ik merk hier ook dat als je niet al jezelf negatief wil neerzetten dat anderen dat wel doen en dat je dan voor je het weet in een negatieve spiraal komt met een stigma alsof je een domme halve crimineel bent omdat je wat hulp nodig hebt waar je nog maar moeilijk uit en vanaf komt. Nogmaals tuurlijk is de situatie vrij extreem, hachelijk, absurd maar het is echt een domino effect niet alleen de laatste tijd, dat begint vroeg, dat is een keten van gevolgen ; als kind in weeshuizen gedumpt, daar leer je niet de beste kringen kennen, zijn ex ex was uit die kringen, zijn nu ex ook een en ander meegemaakt en als je dat samen voegt wil niet zeggen dat je een slechterik bent maar wel dat alles net wat minder soepel verloopt dan waneer je uit veilige en geborgen kringen komt (waar overigens vaak onzichtbaar, geheim gehouden uit schaamte ook een en ander mis kan zijn) en hebt geleerd hoe je met respect , geduld, begrip en liefde voor elkaar alles op kan lossen. Hij is daar heb ik de indruk (na jarenlang vele uren oneindig praten met hem) gelukkig zelf wel redelijk goed toe in staat, maar zijn ex is een stuk ongeduldiger en impulsiever.
Hij komt overigens niet uit begeleid wonen voor zijn ex maar heeft toen zij hem er een keer uit had geschopt daar voor op de nominatie gestaan in een opvanghuis, met uitstroom naar begeleid wonen, maar ze besloten het dus weer samen bij haar thuis (ook geen begeleid wonen) te proberen.
ik zal ff terugkijken bij Evienne.
Goede tip van dat gratis bellen maar hij heeft nu ook weer wat bel tegoed kunnen kopen, En most important ; wat te eten !,hij gaat morgen het Uwv zelf bellen en wij allebei nog wat opvanghuizen. Vandaag nog gedaan maar in Utrecht bleken er zelfs mensen op de wachtlijst te staan vanaf juli !
En ze moeten helaas nog verder bezuinigen !
Kijk dat het verhaal een beetje vaag is ben ik met je eens. Echter het komt wel vaker voor dat iemand zo op straat word gegooid zonder iets. Heb ooit een kind in huis genomen omdat hij ineens zonder iets zo door de ouders op straat werd gegooid.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik schilder die jongen helemaal nergens af als halve crimineel of zo?
ik vind het alleen een rammeld verhaal, so sue me
en als ik morgen op straat sta om wat voor reden dan ook dan heb ik in ieder geval geld voor een tentje en eten
zoals de meeste mensen als je het mij vraagt maar goed
Ik weet dat het voor komt dat mensen zomaar op straat komen te staan alleen zijn die verhalen meestal iets sluitender (nog steeds stuitend en bizar maar goed)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:41 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kijk dat het verhaal een beetje vaag is ben ik met je eens. Echter het komt wel vaker voor dat iemand zo op straat word gegooid zonder iets. Heb ooit een kind in huis genomen omdat hij ineens zonder iets zo door de ouders op straat werd gegooid.
Echter en dat zullen best veel mensen met mij eens zijn een volledig onbekend persoon in huis nemen dat men daar ook niet al te welwillend tegenover staat.
Mijn stelregel: als er 10 keer om je hulp wordt gevraagd, moet je incalculeren dat je 1 2 keer wordt genaaid. Accepteer dat, en denk aan de overige situaties waarin je hulp terecht en welkom was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor komt dat mensen zomaar op straat komen te staan alleen zijn die verhalen meestal iets sluitender (nog steeds stuitend en bizar maar goed)
en ik ben ook zeker niet te beroerd zo iemand te helpen maar dan mag je ook wel verwachten van iemand die wil helpen dat ze door vragen
maar ik zal er vanaf nu zelf ook niet meer op in gaan.... het is namelijk niet mijn bedoeling dit topic te laten verzanden in een wellus nietus verhaal
mijn gevoel zegt dat het niet klopt
en als het gevoel van iemand anders zegt dat het wel klopt vind ik dat ook prima en dan heeft discussie niet zo veel zin he
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef Copycat het volgende:
Hij is verder helemaal familie-, vrienden- en kennissenloos?
In plaats van alles hier te plaatsen over zijn leven, wat heeft hij nu concreet gedaan om vrijdag een dakje boven zijn hoofd te hebben. Maak daar eens een lijstje van en laten we zo eerlijk zijn is hij bereid om ergens anders heen te gaan tijdelijk dan rondom Utrecht?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef Copycat het volgende:
Hij is verder helemaal familie-, vrienden- en kennissenloos?
Hij is al jong in een tehuis beland, geen banden met familie nee.
En doordat hij verhuisd is voor haar naar een onbekend wat afgelegen stadje is hij zijn "vrienden" op mij na, zover hij ze al echt had uit het oog verloren, verwaterd. Hij is op zijn vorige gedwongen vlucht o.a. nog even bij een ex schoonzus op bezoek geweest waar ie het wel mee kon vinden maar kon (en wilde eigenlijk, wil niemand belasten) daar ook niet s'nachts terecht.
En dat dan ook echt gaan doen tenslotte het is dan al donderdag!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:48 schreef Ehhe het volgende:
Dat van het GGZ en maatschappelijk werk is wel een hele goeie! En misschien ook nog bij de gemeente langs.
Dus wat vriend-van-TS concreet kan doen morgen: Langsgaan bij verschillende instanties.
Idd. Jammer dat TS niet mee kan om te controleren of het ook echt gebeurt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:50 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En dat dan ook echt gaan doen tenslotte het is dan al donderdag!
Toen ik dak en thuisloos was heb ik er ook voor moeten vechten en hard ook nog eens zelf dwingen is het haast dan. Dus hij moet gewoon gaan anders mag hij met een slaapzak in de buitenlucht gaan liggen hoogstwaarschijnlijk ook erg ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Idd. Jammer dat TS niet mee kan om te controleren of het ook echt gebeurt.
Dat snap ik wel, maar het is toch fijn als er iemand is die je kan helpen hierbij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Toen ik dak en thuisloos was heb ik er ook voor moeten vechten en hard ook nog eens zelf dwingen is het haast dan. Dus hij moet gewoon gaan anders mag hij met een slaapzak in de buitenlucht gaan liggen hoogstwaarschijnlijk ook erg ook.
Maar natuurlijk! Alleen dat gaat mij niet echt lukken vanuit het gemoedelijke Limburg. Je zal er bovenop moeten zittenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het is toch fijn als er iemand is die je kan helpen hierbij.
Als hem geestelijke problemen parten spelen is het echt niet vanzelfsprekend om zulke zaken voor elkaar te boxen. Iemand met raad en daad langs je kan dan enorm helpen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:08 schreef lobelletje het volgende:
Het is een volwassen man van 40 jaar met een kind op komst en nog twee (stief)kinderen komop zeg. De sociale dienst in iedere gemeente heeft direct toegang tot het maatschsappelijk werk, GGZ, centrale toegang en crisisopvang, dus het is belangrijk daar langs te gaan. Hij woont in een kleine stad, dus zal ook redelijk gemoedelijk zijn.
Laat ik zo stellen dat als de beste man geheel gezond was van geest dat dit niet zo snel gebeurd was. Het is altijd mogelijk dat terzijde... echter de eerste stap moet nog genomen worden op een enorm laat tijdstip. De kinderen blijven op heden onderbelicht klopt ergens echter daar kan je niet zoveel mee. Behalve dat belletje maken dat je liever niet doet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:23 schreef lobelletje het volgende:
Ik begrijp dat het fijn is om iemand bij je hebben bij dit soort bezoeken maar zoals TS het beschrijft zit dat er niet in en dan moet je het zelf doen. En volgens TS heeft deze mijnheer geen geestelijke belemmeringen. En in dit proces is de eerste stap belangrijk, want dan krijg je hulp en hoef je het niet meer alleen te doen. Maar toch blijf ik van mening dast de kinderen in dit verhaal, ook het op komst zijnde kind, onderbelicht blijven en ook hulp nodig hebben en daar rept TS niet over.
Ik denk dat hij eerst moet zorgen dat hij zelf onderdak krijgt, vanaf daar kan hij iets regelen voor de kinderen lijkt me.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:23 schreef lobelletje het volgende:
Ik begrijp dat het fijn is om iemand bij je hebben bij dit soort bezoeken maar zoals TS het beschrijft zit dat er niet in en dan moet je het zelf doen. En volgens TS heeft deze mijnheer geen geestelijke belemmeringen. En in dit proces is de eerste stap belangrijk, want dan krijg je hulp en hoef je het niet meer alleen te doen. Maar toch blijf ik van mening dast de kinderen in dit verhaal, ook het op komst zijnde kind, onderbelicht blijven en ook hulp nodig hebben en daar rept TS niet over.
Wees eerlijk denk jij dat hij vrijdag aankomende onderdak zal vinden? Zo snel al terwijl voor zovelen een ellenlange wachtlijst geld?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst moet zorgen dat hij zelf onderdak krijgt, vanaf daar kan hij iets regelen voor de kinderen lijkt me.
Ik heb geen idee. Maar ik weet wel dat hij eerst dingen voor zichzelf moet regelen voor hij iets voor zijn kind kan doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Wees eerlijk denk jij dat hij vrijdag aankomende onderdak zal vinden? Zo snel al terwijl voor zovelen een ellenlange wachtlijst geld?
Dus al het een het ander je doet in ieder geval je best punt is dat het niet vast voor ene paar dagen is. Zoals ik al aangaf is mijn caravan al uitgeleend aan iemand in ongeveer dezelfde situatie. Punt is ook nog eens de caravan moet ergens staan dat kan ook geld kosten en de meeste campings zijn dicht in de winter.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:21 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Het lijstje ;
Hij heeft een tentje gekocht,
verschillende leger des heils gebeld, en een opvanghuis, geen plek.
ik heb
Eten geregeld voor eerste energie (hij zat gewoon verlamd van verdriet en wanhoop en echt half te flippen van de honger).
Emotionele steun gegeven, (food for soul) hij sliep de nacht voor het eten al hierdoor voor het eerst in een week goed.
Uwv gebeld, gaat ie zelf morgen nu ie weer beltegoed heeft ook doen.
Gemeente gebeld, soos gesproken.
Maatschappelijk werk gebeld.
Woonrecht advocaten gebeld.
Woningbouw vereniging gebeld.
Zeggen allemaal dat ie geen enkel recht op behoud woonruimte heeft opgebouwd in een jaar tijd, geen zin om het op te eissen of een kort geding aan te spannen.
Verder zeggen ze allemaal dat ie aan vrienden en familie onderdak moet vragen.
We gaan nu uitzoeken of hij recht heeft op een urgentie maar dat geeft ook niet direct nu woonruimte vermoed ik, daar staan ook jarenlange wachtlijsten voor.
Crisis opvang in Utrecht, Gouda, Hilversum gebeld.
Me verdiept in verschillende aanbieders van woonruimte (ook anti-kraak, heb je 3 maanden loonstrook voor nodig)
Hem ingeschreven op verschillende kamer aanbied sites, blijken als je wilt reageren of een oproep wilt doen alllemaal inschrijf geld te vragen als je je eerst gratis registreerd.
Woonproject de arm gebeld (hij heeft echter geen indicatie want geen problemen en geen recht dus op pgb)
Hier gepost,
Weet niet wat nog allemaal meer,
Oneindig met elkaar gebeld om tot ideeen te komen en de koers te bepalen...
We weten er is een oplossing, maar we weten alleen nog niet waar.
ik dacht er ook aan om een caravan te proberen te lenen voor the time being. Leek hem fantastisch... maar ja ik kan mij voorstellen dat dat niet iets is dat men makkelijk aan een vreemde uitleent...
.
Hier heb je de nachtopvang wat best erg is gewoon een slaapzaal. Eten drinken en mogen wassen en dan ook nog eens 2,50 euro betalen om er in te mogen enkel zwaar onder het vriespunt mag men er zo in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
Ik snap niet zo goed dat er instanties zijn die weigeren, zoals het leger des heils... Als er cht geen mogelijkheid is om bij familie e.d. te slapen zijn zij er toch?
Dit stukje heb ik nu al een aantal keer gelezen om te kijken of ik het goed las, maar ik vind het zo krom als ik weet niet wat. Voor zover bij mij bekend kan ik elke willekeurige voorbijganger van de straat plukken, op mijn bank neerplempen met een kussen en een dekbed en die laten bijschrijven als medehuurder. Als hij op dat adres ingeschreven stond is hij nu volgens mij gewoon een urgent geval en kan de gemeente hem niet laten vallen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Zij was de huurder van het vorige huis, hij is bij haar ingetrokken en heeft in die gemeente pas rechten om als mede huurder te mogen worden bijgeschreven na 2 jaar.
Aangezien ze "pas" ruim een jaar samen wonen heeft hij geen rechten en moet hij de woning vrijdag, per waneer zij de huur opgezegd heeft de woning verlaten.
Nouja ik weet niet of dat wel zo erg is. Beter dan op straat slapen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Hier heb je de nachtopvang wat best erg is gewoon een slaapzaal. Eten drinken en mogen wassen en dan ook nog eens 2,50 euro betalen om er in te mogen enkel zwaar onder het vriespunt mag men er zo in.
Zelfs die hebben echt wachtlijsten.. en als ze vol zitten is er gewoon gn bed...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
Ik snap niet zo goed dat er instanties zijn die weigeren, zoals het leger des heils... Als er cht geen mogelijkheid is om bij familie e.d. te slapen zijn zij er toch?
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat diegene zit te wachten tot iemand hem bij de hand pakt en zegt "alles komt goed!!" en dat alles dan geregeld wordt... nu weet ik niet in hoeverre hij depressief zit te sippen door dit alles en of hij nog wel in staat is om zijn leven zelf proberen op de rails te krijgen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef lobelletje het volgende:
Hij moet zelf langs de sociale dienst, het maatschappelijk werk, CJG, GGZ gaan. Het helpt niet dat jij belt, sleur hem morgenvroeg wakker en zorg dat hij zelf langs de instanties gaat. Alle andere oplossingen zijn zeer tijdelijke noodoplossingen.
Medehuurder en medebewoner zijn 2 verschillende dingen. Als medehuurder heb je dezelfde plichten als de hoofdbewoner, als medebewoner heb je dat niet en sta je alleen op dat adres ingeschreven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit stukje heb ik nu al een aantal keer gelezen om te kijken of ik het goed las, maar ik vind het zo krom als ik weet niet wat. Voor zover bij mij bekend kan ik elke willekeurige voorbijganger van de straat plukken, op mijn bank neerplempen met een kussen en een dekbed en die laten bijschrijven als medehuurder. Als hij op dat adres ingeschreven stond is hij nu volgens mij gewoon een urgent geval en kan de gemeente hem niet laten vallen.
Geloof mij dar wil je niet slapen. Heb er jaren terug ooit eens een kennis van weg geplukt en direct naar de GZZ gebrachtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet of dat wel zo erg is. Beter dan op straat slapen!
Klopt, maar het gaat om dat stukje van 2 jaar en dan pas medehuurder. Volgens mij is dat (hier) niet zo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Medehuurder en medebewoner zijn 2 verschillende dingen. Als medehuurder heb je dezelfde plichten als de hoofdbewoner, als medebewoner heb je dat niet en sta je alleen op dat adres ingeschreven.
Het is ook vreselijk voor hem natuurlijk, deze situatie. Maar idd met afwachten en hopen dat iemand je bij de hand pakt kom je er niet. Je moet het zelf doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat diegene zit te wachten tot iemand hem bij de hand pakt en zegt "alles komt goed!!" en dat alles dan geregeld wordt... nu weet ik niet in hoeverre hij depressief zit te sippen door dit alles en of hij nog wel in staat is om zijn leven zelf proberen op de rails te krijgen...
Juist dit gevoel heb ik ook lieve Irethje en grof gezegd is dat wat je in huis wilt en sterker nog zal hij zelf acute actie ondernemen om zijn situatie te verbeteren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat diegene zit te wachten tot iemand hem bij de hand pakt en zegt "alles komt goed!!" en dat alles dan geregeld wordt... nu weet ik niet in hoeverre hij depressief zit te sippen door dit alles en of hij nog wel in staat is om zijn leven zelf proberen op de rails te krijgen...
Volgens mij kan je dat gelijk al regelen. Ik weet niet meer precies hoe dat zit..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat om dat stukje van 2 jaar en dan pas medehuurder. Volgens mij is dat (hier) niet zo?
Ja, want jij hebt alles al eens meegemaakt. Ff vergeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Geloof mij dar wil je niet slapen. Heb er jaren terug ooit eens een kennis van weg geplukt en direct naar de GZZ gebrachtKnul werd daar echt krankjorem...
Ja volgens mij ook?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat gelijk al regelen. Ik weet niet meer precies hoe dat zit..
Meer dan genoeg en persoonlijke aanvallen mag je lekker achterwege laten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt alles al eens meegemaakt. Ff vergeten.
Idd. Maar zoals ik het nu begrijp heeft hij dus al allerlei instanties benaderd maar krijgt overal 0 op rekest? Kan dat eigenlijk wel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook?
Najaa, niet dat ie daar nou nog wat aan heeft, de huur is al opgezegd en hij is geen medehuurder...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Idd. Maar zoals ik het nu begrijp heeft hij dus al allerlei instanties benaderd maar krijgt overal 0 op rekest? Kan dat eigenlijk wel?Er moet toch rgens hulp zijn voor deze man?
TS, heb jij al met je partner overlegd over een logeerplek bieden?
Ik haal dit uit een van de teksten van TS misschien dat het er mee te maken heeft? Dat hij overal afgewezen word?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Het Leger des Heils in utrecht mag hij niet meer naar toe omdat hij daar eerder dit jaar al een paar keer geweest is, toen ze hem eerder een paar keer dit jaar de straat op had geschopt, je kan daar dacht hij maar een beperkt aantal keren per jaar terecht. Hij heeft Hilversum de vluchtheuvel nog geprobeerd maar dat zat nu vol. Nu geen geld om verder te bellen en ik kan door mijn jaloerse vriend alleen bellen als hij toevallig niet thuis is.
Vorig jaar een klasgenootje van S. samen met haar moeder. Die stond ook op straat. Overal wachtlijsten, ze kon nergens terecht. Ze moest maar naar een hotelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Idd. Maar zoals ik het nu begrijp heeft hij dus al allerlei instanties benaderd maar krijgt overal 0 op rekest? Kan dat eigenlijk wel?Er moet toch rgens hulp zijn voor deze man?
TS, heb jij al met je partner overlegd over een logeerplek bieden?
auwquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorig jaar een klasgenootje van S. samen met haar moeder. Die stond ook op straat. Overal wachtlijsten, ze kon nergens terecht. Ze moest maar naar een hotelMet een kind van 8....
dat kan gelden voor een deel van de opvang. voor de nachtopvang, werken ze niet met een limiet per jaar, maar per maand.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
[..]
Ik haal dit uit een van de teksten van TS misschien dat het er mee te maken heeft? Dat hij overal afgewezen word?
Het ging mij meer om het in elkaar zat met dat hij er al eens uitgetrapt was... En dat hij professionele hulp nodig heeft heb ik al een aantal maal in het topic al gezegd ben het eens met je dat als je een tentje kunt kopen ook voedsel kunt kopen. Maar de feitelijke vraag was of iemand hem misschien in huis zou willen nemen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
dat kan gelden voor een deel van de opvang. voor de nachtopvang, werken ze niet met een limiet per jaar, maar per maand.
imo moet hij daar voor de nachtopvang dus gewoon terechtkunnen.
en iets anders: wel 6 dagen op zolder zitten zonder te eten, maar wel een tentje kopen?
die man heeft gewoon professionele hulp nodig hoor.
Is die vent van jou niet een beetje te veeleisend? Of lijkt het maar zo dat ik denk dat deze relatie niet gezond is?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:15 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Nee mijn relatie, hoe moeilijk die ook is gaat voor alles, daarom begin ik er hier thuis niet eens meer over. Kan geen stress in de tent brengen en risico nemen. Zeer spijtig want ben het liefst altijd open en eerlijk. en vecht en sta graag voor mijn vrienden.
Maar soms is dat door de partner helaas niet gewenst en kan je helaas niet alles vertellen en delen en niet open en bloot eerlijk voor hen gaan staan en weinig tot geen enkel risico meer nemen.
mij is zelfs verteld begin maar niet over jouw zogenaamde vrienden en vriendinnen want die stellen nix voor en boeien mij niet en ik *******piep****** als je contact met ze hebt laat staan ze binnen laat.ik mis hierdoor mijn liefste vriendinnen zelfs heel erg lieve ireth, vroeg of laat gaat hij tekeer tegen iedereen, niets waar ik om geef is goed...
![]()
?quote:Maar kan een vriend of vriendin in nood ook niet laten stikken, en ja hij moet het uiteindelijk zelf doen, maar als vrienden moet je ook op elkaar kunnen rekenen als je het even niet meer trekt of helder hebt.
Daar kan ik heel wat intense en populaire prachtige songteksten op loslaten![]()
Vindt ik echt helemaal geen schande, integendeel. Maar ga echt niet alles voor hem doen hoor, laat staan mijn relatie voor iemand in gevaar brengen, zolang die nog te redden of te verbeteren valt.
Gelukkig neem jij met hl weinig genoegen, zodat hij rustig kan blijven wie hij is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef VirtueelMaatje het volgende:
ja hij is wel veeleisend... niet de makkelijkste !Maar hij beseft dat niet echt. Af en toe even.
Tijdelijke ruimte !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:30 schreef Evienne het volgende:
Ben benieuwd naar het hele verhaal. Heb ruimte genoeg (zij het tijdelijk) maar ga geen problemen in huis halen.
Maak mij altijd zorgen om jou dat weet je toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan je geruststellen; ik heb geen idee wie je bent en herken je / hem / haar / jullie / de situatie nergens anders vanMaar je maakte je dan ook vast geen zorgen om mij
Dat weet ik, maar jij vroeg het nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:48 schreef FAUSTINO het volgende:
Maak mij altijd zorgen om jou dat weet je toch?
Kon het niet laten sorry tante Elisaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij vroeg het niet
Wederom offtopic: maar zoek een andere vent. Eentje die je wel neemt om wie je bent, die om je geeft en je niet als een stuk stront behandeld. Die vent is namelijk hetzelfde als de vrouw die nu je vriend op straat heeft geflikkerd: niet goed bij zn hoofd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:17 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Even een dringend verzoek ; mocht iemandmij herkennen
of de heer of dame in questie (ik heb wel toestemming van hem) hou alle info dan s.v.p. hier op dit forum onder ons. Het kan o.a.omdat onze (ex) partner(s) nogal extreem kunnen reageren anders hele vervelende en verstrekkende gevolgen en mogelijke ernstige / grote consequenties voor ons hebben. Er is mij o.m. gedreigd dat ik op straat zou worden geschopt als ik (o.a.)met hem (of haar) contact zou hebben. En dat kan niemands bedoeling zijn.
Moeilijk misschien maar dit en andere zaken die ik hier in vertrouwen vertel is echt niet geschikt om buiten dit forum al dan niet per ongeluk verder te vertellen !!! ik overweeg dan ook om het wegens herkenbaarheid te laten verwijderen. Al ben ik nu al te laat... Al vertrouw ik daar op dat men dat ook zelf wel kan bedenken en alles onder ons houd, hoop dat bepaalde personen mij hierin toch even extra gerust kunnen stellen, anders blijf ik toch ergens in de zenuwen zitten.
Je zou denken van niet...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:04 schreef mootie het volgende:
Komt dat wel goed met die kinderen bij die moeder? Dat lijkt me nou niet echt de aangewezen persoon om als enige opvoeder op te treden.
Ik zou serieus als de dood zijn om mijn (zelfs ongeboren) kind bij haar achter te laten.quote:
Meneer kan helemaal niets. Kind is nog niet geboren, laat staan erkend door hem. Vrees dat ie daar idd ook een klap van zal krijgen. Wel een kindje hebben en dat weten, maar het zien of opvoeden...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou serieus als de dood zijn om mijn (zelfs ongeboren) kind bij haar achter te laten.![]()
Daar zou ik me nog drukker om maken dan om onderdak.
Ook te idioot voor woorden om aan kinderen te beginnen als je vrouw je om de haverklap op straat gooit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:49 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Meneer kan helemaal niets. Kind is nog niet geboren, laat staan erkend door hem. Vrees dat ie daar idd ook een klap van zal krijgen. Wel een kindje hebben en dat weten, maar het zien of opvoeden...
Als het kriebelt moet het eruitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook te idioot voor woorden om aan kinderen te beginnen als je vrouw je om de haverklap op straat gooit.
Maar dat zal ik wel verkeerd zien.
Of juist erin... vrouwen met rammelende eierstokken hebben toch echt zaad nodig om een kindje te produceren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:52 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als het kriebelt moet het eruit
Dat is ook zo. Punt is gewoon als ik het topic eens weer goed doorlees is de beste man niet helemaal geestelijke in orde. Dat is niet rottig bedoeld echter als je zo iemand tussen de junks gaat en zwevers gaat plaatsen in een opvanghuis word zo iemand alleen maar gekker. Zo iemand in huis nemen is ook lastig je weet niet wat er op je af komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:59 schreef Inlognaam het volgende:
Mja, nu nog niet van toepassing
[..]
Of juist erin... vrouwen met rammelende eierstokken hebben toch echt zaad nodig om een kindje te produceren.
Mja, ik ga hiet niet slowchatten want dat is de bedoeling van het topic niet. Enkel hem en topicstarter beterschap wensen want krijg het idee dat die het beide niet al te makkelijk gaan krijgen en hebben.
Als er echt geen opvang ofzo mogelijk is, zou ik denk ik iets flikken waardoor ik een paar dagen mag brommen. Heb je in ieder geval een dak boven je hoofd, te eten en het ook niet koud.
Ik heb niet alles gelezen, maar kan me wel voorstellen dat deze persoon nu een flinke klap krijgt. Als je van het een op andere moment dakloos dreigt te raken en niet zo 123 een dak boven je hoofd hebt zou ik ook niet al te lekker in mn vel zitten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:06 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Punt is gewoon als ik het topic eens weer goed doorlees is de beste man niet helemaal geestelijke in orde. Dat is niet rottig bedoeld echter als je zo iemand tussen de junks gaat en zwevers gaat plaatsen in een opvanghuis word zo iemand alleen maar gekker. Zo iemand in huis nemen is ook lastig je weet niet wat er op je af komt.
Buiten slapen in dit weer is not-done ook weer zoiets. vrijwel geen verhuurder die zonder borg en/of betaling van de eerste maand in zee met je gaat. Heel eerlijk zou ook een wat gekkere stunt doen en dan ergens in GGZ instelling proberen te komen ben ik heel eerlijk in. Kijk een cel is ook niks ja je zit warm en droog en hebt te eten.
Weet je wat het hele probleem is? Wanneer iemand zich netjes meld voor hulp en ondersteuning sturen ze de persoon weg. Pas de persoon volledig afgevlakt en zwaar depressief over de straten slentert of erger uitingen doet van zelfmoord dan pas komt er schot in de zaak. Enorm irritant en ja dat heb ik dus vaak gezien. Pas op het allerlaatste moment ingrijpen wanneer het glas net niet leeg is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, maar kan me wel voorstellen dat deze persoon nu een flinke klap krijgt. Als je van het een op andere moment dakloos dreigt te raken en niet zo 123 een dak boven je hoofd hebt zou ik ook niet al te lekker in mn vel zitten.
Dat ie dan moet slapen tussen junks en/of daklozen lijkt me een minder probleem; hij heeft dan in ieder geval een slaapplek en onderdak. Vanuit daar kan ie dan verder gaan zoeken. Een uitkering aanvragen, enz.
Wat betreft de cel; ik denk dat de politie ook wel een en ander kan versnellen als het echt een wanhoopsdaad is. En bijv. bij de GGZ een en ander in het werk kan zetten.
Dit is natuurlijk de grootste onzin. Jeugdzorg zal nooit, nooit, nooit zomaar kinderen afpakken en al helemaal niet zonder bewijs of rechtszaak. Bij elke client uit de caseload wordt uitvoerig gekeken naar bewijs en worden gesprekken met ouders gevoerd.. dit leid uiteindelijk tot een rechtzaak waarbij meneer de rechter heus niet dom is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Zeker vindt TO het kind op de eerste plaats komen, en vriend ook, ik wijs hem er van begin af aan op dat hij moet proberen weer een voet tussen de deur te krijgen bij zijn ex liefst rond de bevalling al en de verdere binding met en zorg voor het kind. ik liet het weg omdat ik het te prive vond, ook jegens de moeder, en te herkenbaar.
Jeugdzorg heeft hij gister en vandaag al gesproken. Hij heeft aangegeven dat hij hulp en steun voor zijn kind en de andere kinderen van belang acht en dat hij graag betrokken wil zijn bij zijn kindje,(er liefst helemaal zelf voor zou willen zorgen, al vindt ik zelf dat als het ook maar even kan het kind onder indien nodig begeleiding en toezicht bij de moeder hoort) en daarin ondersteuning om de moeder en kind te bereiken welkom is. Haar kindjes staan al onder toezicht. Er zijn daarin wat ontwikkelingen geweest die verbijsterend zijn ; omdat zij onvoldoende meewerkt aan gesprekken en begeleiding (waar hij wel toe bereid is) en ook niet mee wil werken aan een omgangsregeling met haar geweldadige ex ( wat ik wel volkomen van haar begrijp ) zijn ... de kinderen haar pas geleden afgenomen ! Ongelovelijk... dat ze haar dit aandoen, zonder verder naar oplossingen te zoeken. Dwing van mijn part iemand om begeleiding te aanvaarden maar neem een moedertje haar kindjes niet af. Ze was misschien hard naar hem toe, maar geen misdadig slechte moeder die haar kinderen mishandeld of verwaarloosd. Helaas hebben veel mensen niet door dat je jeugdzorg niet moet bestrijden, dat heeft geen zin, alleen meewerken is een optie. Desnoods onder je eigen voorwaarden en met je eigen voorstel tot hulpverlening en vertrouwens personen en eigen therapeuten enzo maar tegenwerken pikken ze niet, dan ben je zo je kinderen kwijt, zonder dat er zelfs bewijsen hoeven te zijn of er een rechtszaak aan te pas hoeft te komen.
dit inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 06:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de grootste onzin. Jeugdzorg zal nooit, nooit, nooit zomaar kinderen afpakken en al helemaal niet zonder bewijs of rechtszaak. Bij elke client uit de caseload wordt uitvoerig gekeken naar bewijs en worden gesprekken met ouders gevoerd.. dit leid uiteindelijk tot een rechtzaak waarbij meneer de rechter heus niet dom is.
Ik denk het wel dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:11 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Als je omgang weigerd vookomen begrijpelijk zoals zij met een geweldadige ex onder het onavolgbare motto dat ie de kinderen nooit wat heeft aangedaan, "alleen" de moeder "maar" en hulp en begeleiding weigerd en kb gaat bestrijden wat zij heeft gedaan dan zien ze dat als voldoende grond om iemand zijn kindjes maar af te nemen ? Weet niet of er meer aan de hand was en in hoeverre haar borderline of wellicht andere zaken nog een rol speelde, maar ik denk dan is er geen van mijn part verplichte begeleiding mogelijk ? Om nou maar de kinderen weg te halen ? ! Zover ik het begrepen heb was ze een hardstikke zorgzame en leuke moeder. Tuurlijk valt er altijd wel iets aan te merken op manier van opvoeden maar ze sloeg of mishandelde niet, verzorgde ze dagelijks goed, kookte vers en uitgebreid , was vol liefde en trots. Op mij kwam het over of er geen duidelijk ultimatum was gesteld. En dat het hun vreselijk heeft overvallen. Schrale troost was dat hij gister van de KB hoorde dat het niet aan hem lag, die indruk was door haar gewekt, dat was wel een molensteen van zijn nek. Hij hoopt dat zij hem wil erkennen en dat hij mede voor de kleine kan zorgen. In het begin was het dikke liefde voor ze hem eruit begon te zetten, dan bestaat het risico op een liefdesbaby... Zeker als je impulsief van aard bent, je partner kan je daar zo in overtuigen dat je zelf ook niet meer rationeel kan blijven. Weet ook niet in hoeverre hij impulsief is. Nogmaals hij heeft geen stoornis, geen indicatie en kan niet bij het Ggz terecht voor zover je dat al zou willen, voor je het weet krijg je bemoeienissen betutteling en verplichtingen waar je niet meer zomaar vanaf komt. Het enigste dat ie nodig heeft is een plekkie waar is zijn hoofd kan laten rusten. Hij heeft verder altijd hard gewerkt en prima gefunctioneerd , hij ziet zichzelf alleen niet als zwerver voor zich... Maargoed vandaag crisis opvang en hij gaat het Uwv weer bellen, urgentie proberen te krijgen en zoeken naar camping die open blijft en kamer misschien toch.
Waarom zeg je dat niet tegen je eigen vriend?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:49 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Ach niemand weet het fijne , zelfs of juist hulpverleners niet. Die hebben maar een paar uur per clint. Maar wil niet zeggen dat je dan iemand niet kan of moet helpen als dat een kleine moeite is. Kom op vanwaar al dat verzet tegen een klein beetje steun en naastenliefde voor een vriend die logisch even stuk zit. En even bijna geen beltegoed meer had. Voedselbank is een goed idee, al weet ik niet of elke zwerver daar binnen mag stappen. Zoeken we uit.
Ik moet zo werken (eigen zaak) dus lees antwoord straks pas weer. Weinig gelegenheid echt op iedereen in te gaan maar ik lees alles, thanx !!
en:quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:30 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Verliefd en trouwlustig maar kan er (beter)niets mee. De vader van mijn kinderen is borderliner zonder enig respect voor mij en mijn minaar die me valse hoop gaf blijkt niet veel anders in elkaar te steken...
Dit word nu wel erg vaagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
Vaag verhaal hier in combinatie met je postgeschiedenis:
[..]
en:
http://forum.fok.nl/topic/1837685/1/999#113577511
Je eigen leven klinkt ook niet echt probleemloos TS.
Over het probleem in dit topic, Emmaus Haarzuilens al geprobeerd?
http://www.emmaus-utrecht(...)n/emmaus-haarzuilens
Heftig is het wel. Ga bij je vent weg TS.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
Vaag verhaal hier in combinatie met je postgeschiedenis:
[..]
en:
http://forum.fok.nl/topic/1837685/1/999#113577511
Je eigen leven klinkt ook niet echt probleemloos TS.
Over het probleem in dit topic, Emmaus Haarzuilens al geprobeerd?
http://www.emmaus-utrecht(...)n/emmaus-haarzuilens
Wat deze mevrouw zegtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heftig is het wel. Ga bij je vent weg TS.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:54 schreef Evienne het volgende:
TS, ik wil het op zich graag doen hoor, maar mijn eigen leven staat ook een beetje op zijn kop.
Voor een paar dagen kan ik wel wat betekenen zodat hij niet op straat hoeft te slapen. Veel te koud 's nachts. Mocht het hem en mij goed bevallen, is van alles bespreekbaar maar ik hou een slag om de arm omdat ik hem natuurlijk niet ken en derhalve niet goed kan inschatten hoe zijn aanwezigheid mij zal benvloeden.
Het is in Brabant. Er is een bed, beddengoed en ik kan hem van basic eten voorzien, maar veel geld heb ik zeker niet. Hij zal moeten helpen in het huishouden en vooral heel lief moeten zijn voor mijn dieren. Ik hoor wel (evt. via pm of dm) of het op prijs gesteld wordt.
Whoa!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:54 schreef Evienne het volgende:
TS, ik wil het op zich graag doen hoor, maar mijn eigen leven staat ook een beetje op zijn kop.
Voor een paar dagen kan ik wel wat betekenen zodat hij niet op straat hoeft te slapen. Veel te koud 's nachts. Mocht het hem en mij goed bevallen, is van alles bespreekbaar maar ik hou een slag om de arm omdat ik hem natuurlijk niet ken en derhalve niet goed kan inschatten hoe zijn aanwezigheid mij zal benvloeden.
Het is in Brabant. Er is een bed, beddengoed en ik kan hem van basic eten voorzien, maar veel geld heb ik zeker niet. Hij zal moeten helpen in het huishouden en vooral heel lief moeten zijn voor mijn dieren. Ik hoor wel (evt. via pm of dm) of het op prijs gesteld wordt.
En we weten ook niet wie 'zij' is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef lobelletje het volgende:
Ja inlognaam een topic voor hem openen zou kunnen maar we weten niet wie hij is
Lees eens het topic heel minutieus eens door maar dan ook met een vergrootglas erbijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En we weten ook niet wie 'zij' is.
Hij is uit huis gezet en vanaf morgen dakloos.
Zij is een vriendin van hem en woont samen met een egoistische vent die naar mijn idee een beetje respectloos tegenover haar is.
Primair is de hulpvraag voor hem en niet voor haar.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:17 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Even een dringend verzoek ; mocht iemandmij herkennen
of de heer of dame in questie hou alle info dan s.v.p. hier op dit forum onder ons. Het kan o.a.omdat onze (ex) partner(s) nogal extreem kunnen reageren anders hele vervelende en verstrekkende gevolgen en mogelijke ernstige / grote consequenties voor ons hebben.
Nee, ik herken je niet, dit is denk ik je nieuwe (kloon) account , de vriendin van jequote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:55 schreef VirtueelMaatje het volgende:
(vergeten dat ze hier op dit forum actief is ) en die persoon mij vast ook herkend![]()
Ik snap er inmiddels geen klote meer vanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik herken je niet, dit is denk ik je nieuwe (kloon) account , de vriendin van je
virtuele maatje post ook op Fok!, ook haar ken ik niet.
Geen zorgen, heel veel sterkte en liefde in je gezin toegewenst.
Hehe ja het is een heel ingewikkeld verhaal gewordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik snap er inmiddels geen klote meer van
Maarre.. na alles zo'n beetje gelezen te hebben qua troubles en ellende zou ik er toch huiverig voor zijn om zo'n iemand op mijn bank te parkeren... denk dat je heel veel ellende in huis haalt en er misschien ook op de korte termijn niet meer vanaf komt...
Dit is het gewoon,quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik snap er inmiddels geen klote meer van
Maarre.. na alles zo'n beetje gelezen te hebben qua troubles en ellende zou ik er toch huiverig voor zijn om zo'n iemand op mijn bank te parkeren... denk dat je heel veel ellende in huis haalt en er misschien ook op de korte termijn niet meer vanaf komt...
het is off topic maar ik kan dit niet zomaar laten gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Daar ben ik weer ik was aan het werk. Wat vreselijk lief Evienne ! Hij heeft vandaag voor 3 dagen opvang bij het Leger des Heils gevonden. :-) ze wilden een uitzondering maken dus hij mocht er toch nog een keer terecht in Utrecht. Maandag heeft hij een afspraak in Gouda bij het legerdes heils ook. Maar is nog de vraag of hij de intake daar door komt het is vaakregio gebonden. De kids heeft zoals eerder vermeld jeugdzorg zich al veel eerder over ontfermt. Geen zorgen dus daarover. En er is oa gister nog intensief en vrijwillig goed en uitgebreid overleg mee geweest. De "minaar" is niet hij, dat ging om heel iemand anders ; er maakte toen iemand avances waar ik over verzuchte en grapte dat ie niet in aanmerking kwam . Echt absurd en over al mijn privacy grenzen en gevoel van autonomie en zelfbeschikking heen dat daar nu iemand mee aan komt draven ! Zit hier een wel heel benauwde balotage comissie waar hoe meer verantwoording je aflegd hoe meer negatieve bemoeizucht je krijgt en verder van huis je raakt. Heeft men dan niet door dat hier juist veel verantwoordelijkheid aan de dag wordt gelegd met aandacht voor het oplossen van problemen ? Ik ben naast mijn 2 eigen bedrijven en gezin officieel pleegmoeder van een zoon met schizofrenie, geloof me dat wordt je niet zomaar. Hij stopte bij mij met stotteren kreeg vertrouwen en zelfvertrouwen etc. Ook zijn broer heb ik een jaar lang in huis genomen en die is bij mij afgekickt. Dat is niet de enigste geweest die is afgekickt bij mij, waar dat eldersniet lukte. Heb ook de moeder met kind waar ireth het over had officieel en onder goedkeuring van de kinder bescherming ca. 3 weken lang opgevangen toen niemand naar moeder en kind om keek. Ik ga mensen met problemen mits ik er een goed gevoel bij heb niet uit de weg , en ben best vaardig om op intuitie te helpen. Maar ik vond het fijn om het hele proces eens te delen. En te kijken of er misschien sneller meer samen te bereiken valt. Gelukkig ook hele fijne en waardevolle tips en reacties !! Ik doe dit ook niet dagelijks alleen als het toevallig op mijn pad komt en er zakt veel weg en ik moet het wiel steeds deels opnieuw uitvinden. Ik vind de discusie erover juist goed. Ik mag toch hopen dat de meesten hier niet wegkijken als een lieve vriend je eens nodig heeft ? Toch juist heerlijk om er als dat duidelijk gewenst is er eens even lekker voor elkaar te zijn en iets voor elkaar te kunnen betekenen ?
Vraag mij ten zeerste af in hoe waar het volledig verhaal is hoe het beschreven is. Eerlijkheid betaamt dat ik daarin grote twijfels heb en het ten zeerste een rare gang van zaken vind zoals het allemaal staat beschreven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is off topic maar ik kan dit niet zomaar laten gaan
jeugdzorg weet eerst niet wat ze doen als ze daar de kinderen af nemen maar pleegzorg weet wel wat ze doen als een kind bij jou plaatsen?
terwijl jou eigen leven zo'n bizarre puinhoop is
mooi dat je iemand hebt helpen afkicken maar tegelijkertijd leer je die persoon dat zelfrespect inwisselbaar is voor een partner en dat je zo bizar laten behandelen door een partner oke is
ik ben oprecht verbaasd dat ze iemand bij jou plaatsen
en ik op mijn beurt ben verrast dat die kinderen geen probleem zijn voor je man, maar een vriend dat wel is...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is off topic maar ik kan dit niet zomaar laten gaan
jeugdzorg weet eerst niet wat ze doen als ze daar de kinderen af nemen maar pleegzorg weet wel wat ze doen als een kind bij jou plaatsen?
terwijl jou eigen leven zo'n bizarre puinhoop is
mooi dat je iemand hebt helpen afkicken maar tegelijkertijd leer je die persoon dat zelfrespect inwisselbaar is voor een partner en dat je zo bizar laten behandelen door een partner oke is
ik ben oprecht verbaasd dat ze iemand bij jou plaatsen
Zoiets zei ik net ook, alleen dan in een iets minder duurdere versie qua woordgebruikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vraag mij ten zeerste af in hoe waar het volledig verhaal is hoe het beschreven is. Eerlijkheid betaamt dat ik daarin grote twijfels heb en het ten zeerste een rare gang van zaken vind zoals het allemaal staat beschreven.
Ik hoop ten zeerste dat men goed over na denkt eer dat men beslist in dit geval te helpen. Dit is een situatie waar ik mijn twijfels nu openlijk neer zet of hier aan meewerken wel een goed idee is.
Tenzij het gaat over de minnaar in den eerdere topics beschreven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
en ik op mijn beurt ben verrast dat die kinderen geen probleem zijn voor je man, maar een vriend dat wel is...
Oh jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoiets zei ik net ook, alleen dan in een iets minder duurdere versie qua woordgebruik
Nee en ik vind het ook wel heel toevallig dat er nu toch hulp gevonden is van het leger des heils op het moment dat hier ook iets aangeboden isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef lobelletje het volgende:
Ik geloof werkelijk dat gezien alle bijkomende probleen dit topic het best gesloten kan worden. TS reageert niet op echte voorstellen en het is zo vaag. Somsis het ook in het belang van fhf om niet langer geconfrontreerd te worden met dit soort zaken als er niet wordt ingegaan op gemeende voorstellen
Moe zei de koequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee en ik vind het ook wel heel toevallig dat er nu toch hulp gevonden is van het leger des heils op het moment dat hier ook iets aangeboden is![]()
.
Nouja ennieweej, laten we hopen dat als er echt heel veel problemen zijn ze geholpen kunnen worden door professionals.
Tja.. aandacht. Virtuele aandacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
om eerlijk te zijn twijfel ik ook heel erg aan het waarheidsgehalte, maar tegelijkertijd: what the fuck heb je er aan om zulke onzin te verklaren?
maar goed, er zijn wel gekkere mensen op aarde daar niet van...
Een vrij agressieve man hebben echter ondertussen wel door jeugdzorg een kind in huis geplaatst krijgen met schizofrenie goede combinatiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
om eerlijk te zijn twijfel ik ook heel erg aan het waarheidsgehalte, maar tegelijkertijd: what the fuck heb je er aan om zulke onzin te verklaren?
maar goed, er zijn wel gekkere mensen op aarde daar niet van...
Waar de normale mens maanden moet wachten op een wachtlijst om pas kunne geholpen te worden kan deze man binnen een paar dagen alles geregeld krijgen dat is knap vooral als de beste man al eens eerder door het leger des heil eruit getrapt was, en dat zal vast ook niet zonder reden zijn geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tja.. aandacht. Virtuele aandacht.
IK vind het geheel ook een raar verhaal. Tegelijkertijd snap ik wel dat een en ander bureaucratisch geregeld is en dat bijv. Leger des heils ook eisen stelt.
Nou ja alles... ik las alleen iets over 3 dagen opvang?? (maar dan heb ik die hele lap tekst ook niet uitgepluist...)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:34 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Waar de normale mens maanden moet wachten op een wachtlijst om pas kunne geholpen te worden kan deze man binnen een paar dagen alles geregeld krijgen dat is knap vooral als de beste man al eens eerder door het leger des heil eruit getrapt was, en dat zal vast ook niet zonder reden zijn geweest.
En zo lees nog wel meer waar ik grote vraagtekens bij stel. Vooral na haar laatste reactie. Dan denk ik tering da fuck.
Vooralsnog gaat het maar om 3 dagen. Verder heb ik geen idee hoe het leger des heils precies werkt eigenlijk. Enkel dat daklozen daar voor een paar euro in de wintermaanden kunnen slapen en douchen. Of dat wisselend is per locatie, geen idee. Of alle locaties met elkaar in contact staan? Ook geen idee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:34 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Waar de normale mens maanden moet wachten op een wachtlijst om pas kunne geholpen te worden kan deze man binnen een paar dagen alles geregeld krijgen dat is knap vooral als de beste man al eens eerder door het leger des heil eruit getrapt was, en dat zal vast ook niet zonder reden zijn geweest.
En zo lees nog wel meer waar ik grote vraagtekens bij stel. Vooral na haar laatste reactie. Dan denk ik tering da fuck.
Waarom doe je geen TR?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef lobelletje het volgende:
Gezien het totaal van de reacties vsn TS den ik dst het het beste is dst de mods dit topic sluiten
Volgens mij is dat dan ook nog dat je smorgens voor 9 uur de tent weer moet verlaten en overdags dus geen opvang heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het maar om 3 dagen. Verder heb ik geen idee hoe het leger des heils precies werkt eigenlijk. Enkel dat daklozen daar voor een paar euro in de wintermaanden kunnen slapen en douchen. Of dat wisselend is per locatie, geen idee. Of alle locaties met elkaar in contact staan? Ook geen idee.
Maar ik kan me voorstellen dat ze niet iedereen binnenlaten en weken achtereen als slaper accepteren.
Klopt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dan ook nog dat je smorgens voor 9 uur de tent weer moet verlaten en overdags dus geen opvang heb.
En dat kan je doen door opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Inlognaam het volgende:
Topic report, ofwel dat je het topic meldt aan een modje zodat die er een blik op kunnen werpen. En zo dus kunnen beslissen of er wel of geen slotje op gaat of dat er gemodereerd moet worden.
Dat klopt toevallig net als de man uit huis word geplaatst in het weekend vrij apart. En over een pleegkind met schizofrenie die ze af heeft laten kicken lees het maar eens aandachtig door lieve Irethquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja alles... ik las alleen iets over 3 dagen opvang?? (maar dan heb ik die hele lap tekst ook niet uitgepluist...)
Normaal gaat er in dit soort gevallen toch echt een voor traject aan af om het een en het nader uitzoeken. Kom ik weer ken iemand welke er al heel wat jaartjes in een grotere stad bij gewerkt heeft. Vooral de grotere steden zitten met een gigantische tekort. Ze staan wel met elkaar in contact om mensen uit te kunnen wisselen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het maar om 3 dagen. Verder heb ik geen idee hoe het leger des heils precies werkt eigenlijk. Enkel dat daklozen daar voor een paar euro in de wintermaanden kunnen slapen en douchen. Of dat wisselend is per locatie, geen idee. Of alle locaties met elkaar in contact staan? Ook geen idee.
Maar ik kan me voorstellen dat ze niet iedereen binnenlaten en weken achtereen als slaper accepteren.
En dan in de avond mag je weer terug komen wat dus enkel nacht opvang is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dan ook nog dat je smorgens voor 9 uur de tent weer moet verlaten en overdags dus geen opvang heb.
Ging om de regio Utrecht maar het kanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heeft TS niet ''toevallig'' hetzelfde IP adres als deze?
[GEZ]Woonruimte Amsterdam
raar verhaal dit.
ah... dat had ik gemistquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ging om de regio Utrecht maar het kan
Was toch bijna niet te missen. Tenslotte kon de beste man nergens anders heen dan enkel de regio Utrecht. En er was geen budget deze maand voor huur of borg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dat had ik gemist
das alleen de nachtopvang. en daar werken ze met een limiet per maand en niet per jaar zoals ts beschreefquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
ik viel er halverwege in, maar toen ik zag pleegkinderen bij iemand die schizofrenie heeft toenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Was toch bijna niet te missen. Tenslotte kon de beste man nergens anders heen dan enkel de regio Utrecht. En er was geen budget deze maand voor huur of borg.
Nee fout TS heeft een vrij agressieve man maar ondanks dat heeft jeugdzorg wel een kind met schizofrenie bij haar geplaatst welke zij heeft laten afkicken enzovoorts. Nou maakt jeugdzorg vaker wel fouten echter of zij stekeblind zijn betwijfel ik toch ten zeerste. Dadelijk verraad ik mijzelf nog door het taalgebruik welke ik in den heden nu voerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik viel er halverwege in, maar toen ik zag pleegkinderen bij iemand die schizofrenie heeft toen
dacht ik... nah... is wel heel vreemd, maar zou kunnen.
O jah.. dat was het, is heb het even snel teruggelezen een stuk ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nee fout TS heeft een vrij agressieve man maar ondanks dat heeft jeugdzorg wel een kind met schizofrenie bij haar geplaatst welke zij heeft laten afkicken enzovoorts. Nou maakt jeugdzorg vaker wel fouten echter of zij stekeblind zijn betwijfel ik toch ten zeerste. Dadelijk verraad ik mijzelf nog door het taalgebruik welke ik in den heden nu voer
Of een smoes, want je hebt een smoes nodig dat je die vent zelf niet helpt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef Inlognaam het volgende:
Dat agressieve van haar man heb ik eigenlijk niet gelezen, maar wel krijg ik het idee dat ie erg bezitterig en dominant is...
en dr ook vaak op straat zette toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef Inlognaam het volgende:
Dat agressieve van haar man heb ik eigenlijk niet gelezen, maar wel krijg ik het idee dat ie erg bezitterig en dominant is...
maar desondanks krijgt ze wel kids onder dr hoedequote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef VirtueelMaatje het volgende:
ik vond het goed om haar borderline te vermelden om vragen voor te zijn, uit angst dat men denkt dat het zijn schuld wel zal zijn. Tuurlijk zal hij ook niet perfect zijn, dat is niemand, maar ikzelf wordt hier door mijn borderline partner vrijwel dagelijks de wacht aan gezegd, en regelmatig letterlijk (en dat met mijn straatvrees) de straat op geschopt. Wij komen daar altijd weer uit, maar ik kan mij voorstellen dat hij het gevoel heeft dat het definitief is en het zelf ook zat is zo te worden behandeld, met dit als dramatisch hoogte of beter gezegd diepte punt.
.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Daar ben ik weer ik was aan het werk. Wat vreselijk lief Evienne ! Hij heeft vandaag voor 3 dagen opvang bij het Leger des Heils gevonden. :-) ze wilden een uitzondering maken dus hij mocht er toch nog een keer terecht in Utrecht. Maandag heeft hij een afspraak in Gouda bij het legerdes heils ook. Maar is nog de vraag of hij de intake daar door komt het is vaakregio gebonden. De kids heeft zoals eerder vermeld jeugdzorg zich al veel eerder over ontfermt. Geen zorgen dus daarover. En er is oa gister nog intensief en vrijwillig goed en uitgebreid overleg mee geweest. De "minaar" is niet hij, dat ging om heel iemand anders ; er maakte toen iemand avances waar ik over verzuchte en grapte dat ie niet in aanmerking kwam . Echt absurd en over al mijn privacy grenzen en gevoel van autonomie en zelfbeschikking heen dat daar nu iemand mee aan komt draven ! Zit hier een wel heel benauwde balotage comissie waar hoe meer verantwoording je aflegd hoe meer negatieve bemoeizucht je krijgt en verder van huis je raakt. Heeft men dan niet door dat hier juist veel verantwoordelijkheid aan de dag wordt gelegd met aandacht voor het oplossen van problemen ? Ik ben naast mijn 2 eigen bedrijven en gezin officieel pleegmoeder van een zoon met schizofrenie, geloof me dat wordt je niet zomaar. Hij stopte bij mij met stotteren kreeg vertrouwen en zelfvertrouwen etc. Ook zijn broer heb ik een jaar lang in huis genomen en die is bij mij afgekickt. Dat is niet de enigste geweest die is afgekickt bij mij, waar dat eldersniet lukte. Heb ook de moeder met kind waar ireth het over had officieel en onder goedkeuring van de kinder bescherming ca. 3 weken lang opgevangen toen niemand naar moeder en kind om keek.Mijn ouderschap wordt door de kinderbescherming als verantwoordelijk , warm ouderschap bestempeld. Ik ga mensen met problemen mits ik er een goed gevoel bij heb niet uit de weg , en ben best vaardig om op intuitie te helpen. Maar ik vond het fijn om het hele proces eens te delen. En te kijken of er misschien sneller meer samen te bereiken valt. Gelukkig ook hele fijne en waardevolle tips en reacties !! Ik doe dit ook niet dagelijks alleen als het toevallig op mijn pad komt en er zakt veel weg en ik moet het wiel steeds deels opnieuw uitvinden. Ik vind de discusie erover juist goed. Ik mag toch hopen dat de meesten hier niet wegkijken als een lieve vriend je eens nodig heeft ? Toch juist heerlijk om er als dat duidelijk gewenst is er eens even lekker voor elkaar te zijn en iets voor elkaar te kunnen betekenen ?
Oh ja... net als de vriend die weleens eerder op straat geflikkerd werd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
en dr ook vaak op straat zette toch?
maar desondanks krijgt ze wel kids onder dr hoede
Beste mevrouw de feiten welke geplaatst zijn in deze topic zullen grotendeels uit opgeklopte lucht bestaande zijn. zodoende dat men met stekend hart de beste man in den huize zouden nemen. Echter lijkt mij het meer een goed streekromannetje bij de lokale boekenwinkel voor de huisvrouwen welke nog niet volledig klaar met soppen van het huishouden waren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
O jah.. dat was het, is heb het even snel teruggelezen een stuk ...
Klopt niet erg heh?
2 eigen bedrijven?quote:Ik ben naast mijn 2 eigen bedrijven en gezin officieel pleegmoeder van een zoon met schizofrenie, geloof me dat wordt je niet zomaar.
dacht dat ze op jou doelde met iemand die ze kende die ook in t topic posttequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke, that's it. I am out of this topic...
Ener pleegkind in uwer huis geplaatst terwijl uw een ondernemer bent zal terdege niet snel van toepassing zijn tenslotte stelt men dat er voldoende aandacht voort desbetreffende kind aanwezig moet zijn zodat den kinderen in goede harmonie opgevoed worden dan wel gevoed worden om hun volledig capaciteiten ten alle tijde te kunnen benutten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
2 eigen bedrijven?
Is er geen plekkie in he magazijn
ze hep het er maar druk meequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ener pleegkind in uwer huis geplaatst terwijl uw een ondernemer bent zal terdege niet snel van toepassing zijn tenslotte stelt men dat er voldoende aandacht voort desbetreffende kind aanwezig moet zijn zodat den kinderen in goede harmonie opgevoed worden dan wel gevoed worden om hun volledig capaciteiten ten alle tijde te kunnen benutten.
Nee ik weet wie het is. En mede dankzij de posthistory weet ik nu meer dan me lief is...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
dacht dat ze op jou doelde met iemand die ze kende die ook in t topic postte
ok en tuinfluitertje
U doelt op het verzinnen van verzinsels om in den einden aandacht op haar persona gevestigd te krijgen? Is dat waar u op doelt misschien heeft u wel een zeer goed punt echter onderbouwd is het zeker niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ze hep het er maar druk mee
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
U doelt op het verzinnen van verzinsels om in den einden aandacht op haar persona gevestigd te krijgen? Is dat waar u op doelt misschien heeft u wel een zeer goed punt echter onderbouwd is het zeker niet.
U zult gemist worden Mevrouw Ireth uw zicht op zaken geven mijner persona aanleiding om uwer grote persoonlijkheid in dit topic te moeten missen. iets wat mijner persona treurig maakt in den eeuwigheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee ik weet wie het is. En mede dankzij de posthistory weet ik nu meer dan me lief is...
Ik ben pleite uit dit topic...
Feitelijk gezien niet. De persona in kwestie heeft in den topic genoeg onderbouwing gegeven om haar woorden niet ten volwaardig te beschouwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
wat moet je nog onderbouwen hier?
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:08 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Feitelijk gezien niet. De persona in kwestie heeft in den topic genoeg onderbouwing gegeven om haar woorden niet ten volwaardig te beschouwen.
En ook wel een beetje gek dat je met je straatvrees toch van en naar je werk kan gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
en dr ook vaak op straat zette toch?
[..]
maar desondanks krijgt ze wel kids onder dr hoede
Bizarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke, that's it. I am out of this topic...
Een sigaar een goed glas wodka ast er vanaf kan graagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Iemand nog een stukkie kaas?
[ afbeelding ]
Zeg ik heb geen geldboomquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Een sigaar een goed glas wodka ast er vanaf kan graag
Heb nu eenmaal een goede smaak voor goede producten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg ik heb geen geldboom
Nog 2 pagina's te gaan. Ben even software aan het kraken maar heb nog genoeg zin in wat schrijven dus barst maar los.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe volblaffen dit topic dan maar, of zijn er nog modjes wakker?
U beseft dat dergelijke activiteiten illegaal zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:20 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nog 2 pagina's te gaan. Ben even software aan het kraken maar heb nog genoeg zin in wat schrijven dus barst maar los.
Ten alle tijde echter een 50 euro te betalen voor ene stukje software maakt mij te beslissen het even anders te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
U beseft dat dergelijke activiteiten illegaal zijn?
In deze economisch slechte tijden zijn dergelijke acties ook niet te voorkomen, helaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ten alle tijde echter een 50 euro te betalen voor ene stukje software maakt mij te beslissen het even anders te doen.
Uiteraard als het klaar is dan gooien we het even op de piratenbaai voor de medemens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
In deze economisch slechte tijden zijn dergelijke acties ook niet te voorkomen, helaas.
dan weet jij of het allemaal klopt of niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee ik weet wie het is. En mede dankzij de posthistory weet ik nu meer dan me lief is...
Ik ben pleite uit dit topic...
Lees het gewoon een avond vol vermaak staat je te wachten pak er een wijntje en blokjes kaas bij ga er lekker voor zitten lees het verhaal van den treurige man welke op den straat werd gesodemieterd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef cvboer het volgende:
Maare, de TS is dus pleite? Gezien het feit ik geen zin heb om die enorme
lappen tekst van haar te lezen zou een samenvatting mooi zijn.
Wie maakt hem even?
Scherp.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet jij of het allemaal klopt of niet?
Ok, morgen dus kaas, witte wijn en een bittergarnituur regelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Lees het gewoon een avond vol vermaak staat je te wachten pak er een wijntje en blokjes kaas bij ga er lekker voor zitten lees het verhaal van den treurige man welke op den straat werd gesodemieterd.
Vergeet even de nodige zakkendoeken niet voor de nodige tranen welke jij zal wegpinken tijdens het lezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ok, morgen dus kaas, witte wijn en een bittergarnituur regelen.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vergeet even de nodige zakkendoeken niet voor de nodige tranen welke jij zal wegpinken tijdens het lezen.
Dan is de handkar goedkoper...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:52 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als het kriebelt moet het eruit
Ik moest het gewoon doen, t benieuwd naar die hele soapserie.quote:
Dan nog even ditquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Ik vind het vanzelfsprekend fijn dat ze hier in deze regio door een beperking heenkijken. En zien dat mijn positieve kracht voldoende is om veel te compenseren.
En natuurlijk vind ik het horible dat ze in een andere regio haar kids hebben afgenomen ! Terwijl er vast nog wel oplossingen te vinden zijn. Ik heb het er vandaag heel lang met hem over gehad ; ze was een zorgzame trotse liefderijke moeder met engelengeduld naar hun toe.
Maar ze kon niet accepteren dat de kids naar haar ex deels gingen na wat hij haar allemaal aan geweld aan had gedaan. Haar zoontje kwam met een blauw oog terug en ze heeft bewijs en een verklaring van de jongen maar geen instantie wilde het bewijs zelfs maar bekijken of een onderzoek instellen ! Ik vind het volkomen begrijpelijk dat ze eerst nader onderzoek wilde voordat ze haar kindje weer mee dorst te geven. Maar omdat ze dus niet meer meewerkte aan de omgangsregeling hebben ze haar een ultimatum gesteld, maar ze bleef weigeren. Dat is haar funest geworden. Juist haar felle zorgzaamheid om hun. Dit is toch de angst van elke moeder ? (of goede vader) ik begrijp ook gewoon niet dat vaders die moeders mishandeld hebben nog hun kinderen na misschien 3x onder een uurtje toezicht "als dat goed gaat" ja dh mogen zien en laten logeren zonder permanent toezicht ! Zie ook alle talloze wanhopige getuigenissen daarvan op http://bezorgdemoeders.nl !!! Ik was zo geschokt, dat kinderen door nederlandse rechters deels en zonder toezicht aan moeders mishandelende vaders worden toegewezen. Mijn geloof in het nederlands rechtssysteem viel plots aan duigen. Ze zullen vast niet allemaal zo uitspreken maar ik zou het risico daarop ten koste van mijn kinderen niet meer durven nemen. Ik blijf dan nog liever ten koste van mezelf bij een eventuele agresor, dan dat ik ze alleen zonder mijn toezicht en steun en dan tenminste nog mogelijke ingrijpen bij zo iemand met een kort lontje zou weten. Je wilt toch niet het risico nemen dat je kwetsbare en onbeholpen kleintjes ooit alleen zouden moeten doorstaan wat moeder als volwassene al als zeer beangstigend en bedreigend heeft moeten ervaren. Nee dan zou ik er liever met mijn neus bovenop zitten en kan je ingrijpen en indien nodig hulp bellen of altijd nog als dat echt nodig mocht blijken wegvluchten met de kinderen. Aan mijn kinderen komt niemand zonder mij erbij ! En natuurlijk ga je weg als dat echt nodig mocht blijken. In nood heb je als moeder zelfs met straatvrees door adrenaline ongekende krachten. Geloof me ;-) Dan kun je hulp zoeken en alles kan weer tot rust komen. Maar een kind zonder moeder en toezicht en emotionele steun en begeleiding bij dat soort vaders ? Nh ! ! Oh ja nog even voor alle duidelijkheid ; die vriend waar het hier nu om gaat is niet drugs verslaafd, geen ggz client, geen mishandelaar ,heeft enkel dit tijdelijke en lijkt mij eenvoudig met huisvesting en werk of uitkering en de ondersteuning van jz betreffende het contact met zijn kindje eerdaags oplosbare probleem en logisch een tijdelijke dip al kan ie ook alweer lachen. Blaas dingen nou niet onnodig op, maak geen afhankelijke dwaas van iemand die er op eigen kracht of met wst liefderijke steun uit zijn of haar netwerk er prima uit kan komen of zoek dingen die er niet zijn of nader bekeken heel anders en veel genuanceerder liggen dan je denkt. Zie geen spoken, en maak van een mug geen olifant en pas op met simpele lasterpraat en volkomen onnodig veronderstellen dat iemand zijn verantwoording niet zou kennen en zijn eigen situatie het beste kan inschatten want met onterechte oppervlakkige beoordelingen kun je mensen als een olifant in een porceleinkast ongemerkt enorm mee schaden. De discussie is goed maar bedenk het was uiteindelijk om een simpel kassie , truitje en een kamertje of caravan en dankzij ons allemaal hiero een glimlach op zijn snoet te doen.
Daarom heb ik de tekst aangepast voor TS.quote:
Niet nodig dit soort personen heb ik een broertje dood aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daarom heb ik de tekst aangepast voor TS.
Sorry voor het niet aanpassen van de spelfouten, daar had ik geen zin in.
yeah zag t nadat ik tt postte, maar zag alleen alinea's en niet dat t door jou gepost was. toen mn tekst weer weggehaald.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daarom heb ik de tekst aangepast voor TS.
Sorry voor het niet aanpassen van de spelfouten, daar had ik geen zin in.
God mogen haar behoeden voor de fouten welke zij gemaakt heeft. Word er zacht gezegd moe van.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow.... we krijgen een deel 2 ?![]()
God wat een lap tekst
TS heeft een rijke fantasie, maar correct Nederlands schrijven is net een stap te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah zag t nadat ik tt postte, maar zag alleen alinea's en niet dat t door jou gepost was. toen mn tekst weer weggehaald.
dacht dus dat zij alinea's had toegevoegd
Troll of iemand welke niet meer helemaal helder kan nadenken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is wel het bekende patroon van een troll, ze maken het steeds een stukkie erger
Die bedrijven heeft ze niet, althans, ik geloof het niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als je maar liefst twee bedrijven hebt zou je die man toch wat klusjes kunnen laten opknappen
en hem daarvoor betalen zou ik zo zeggen. Pleur desnoods een matras in het magazijn zolang.
maar goed, wie ben ik?
Tja, als jullie TS ''kennen'' dan zullen jullie dat beter weten dan ik, ik heb geen flauw idee wiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:57 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Troll of iemand welke niet meer helemaal helder kan nadenken.
Een kijk in haar reacties in har vorige topics en dit hele topic doen vermoeden dat er iets mis is met haar persoonlijk. En dan kan ik enkel dat zeggen wat ik gezegd heb over naar de huisarts gaan. en vergeet niet als wat ze schrijft deels waar is dat enkele mensen rondom TS heen misschien aardig in de problemen kunnen komen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, als jullie TS ''kennen'' dan zullen jullie dat beter weten dan ik, ik heb geen flauw idee wie
dit is (en ik wil het ook niet weten) maar dit gaan sneu worden.
Geen modje in de buurt zeker?
Ik heb alles doorgelezen en ik vind het maar een verdacht en raar verhaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, als jullie TS ''kennen'' dan zullen jullie dat beter weten dan ik, ik heb geen flauw idee wie
dit is (en ik wil het ook niet weten) maar dit gaan sneu worden.
Geen modje in de buurt zeker?
Onze lieve heer kan het ook niet helpen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ok WIE IS HET GODVERDOMME !
ik dacht eigenlijk dat jij t wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ok WIE IS HET GODVERDOMME !
Het kunnen ook interwebzbedrijfjes zijn! Gewoon vanuit de woonkamer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als je maar liefst twee bedrijven hebt zou je die man toch wat klusjes kunnen laten opknappen
en hem daarvoor betalen zou ik zo zeggen. Pleur desnoods een matras in het magazijn zolang.
maar goed, wie ben ik?
Jah...zou kennequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kunnen ook interwebzbedrijfjes zijn! Gewoon vanuit de woonkamer.
In der ochtendjas terwijl haar dochter naakt boven op de gang loopt en haar vriend der geil van word en niet meer met haar wil neuken. Klote fotografisch geheugenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kunnen ook interwebzbedrijfjes zijn! Gewoon vanuit de woonkamer.
Eeeeew!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
In der ochtendjas terwijl haar dochter naakt boven op de gang loopt en haar vriend der geil van word en niet meer met haar wil neuken. Klote fotografisch geheugen
Sorry wil je een lolly voor de schrik?quote:
Ow............ dat topic ken ik !quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
In der ochtendjas terwijl haar dochter naakt boven op de gang loopt en haar vriend der geil van word en niet meer met haar wil neuken. Klote fotografisch geheugen
Engerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:10 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Sorry wil je een lolly voor de schrik?
Ik durf ook toe te geven dat er bij mij een belletje gaat rinkelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow............ dat topic ken ik !![]()
ik weet niet meer de usernaam, maar dat topic weet ik nog wel
Lijkt enorm veel hierop vind je niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow............ dat topic ken ik !![]()
ik weet niet meer de usernaam, maar dat topic weet ik nog wel
Sorry hier een snoepje moet je wel even je oogjes dicht doen.quote:
Lulquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
is dat iets wat ze postte?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik ben naakt nu met in de ene hand een lolly en de andere een snoepje welke van de twee wil je hebben?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lul/ik ben een beelddenker, dank je....
Nou blij dat je nog lachen kan, wij liggen hier ook dubbelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Ik lach me helemaal slap hiero... Wat nou als het allemaal waar blijkt te zijn ? Dan misschien wat meer medeleven en respect ? Ik kan het simpel bewijzen hoor... Ik heb een getuige... Maar die is er van schrik omdat ze wellicht ook iets te persoonlijks elders las en mij mijn privacy gunt tussenuit geknepen ;-)) het grappige was ook dat vriend en ik vanmiddag nog verzuchten niemand gelooft ons niet te filmen dit gewoon. Maar het echte leven is soms echt nog bizarder dan een soap...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik ben naakt nu met in de ene hand een lolly en de andere een snoepje welke van de twee wil je hebben?
Dat je al lacht hierom is erg genoeg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Ik lach me helemaal slap hiero... Wat nou als het allemaal waar blijkt te zijn ? Dan misschien wat meer medeleven en respect ? Ik kan het simpel bewijzen hoor... Ik heb een getuige... Maar die is er van schrik omdat ze wellicht ook iets te persoonlijks elders las en mij mijn privacy gunt tussenuit geknepen ;-)) het grappige was ook dat vriend en ik vanmiddag nog verzuchten niemand gelooft ons niet te filmen dit gewoon. Maar het echte leven is soms echt nog bizarder dan een soap...
eigenlijk geloof ik wel dat iig een deel van je verhaal waar isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Maar heel eerlijk, waarom blijf je in een dergelijke relatie? Dat is toch funest voor kinderen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef VirtueelMaatje het volgende:
Welk deel dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:13 schreef gomi het volgende:
[..]
eigenlijk geloof ik wel dat iig een deel van je verhaal waar is
heb je toevallig een linkje? of een naam?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar toen had ze wel een andere usernaam
jemig......... da's wel een tijdje terug hoor !quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:15 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je toevallig een linkje? of een naam?
ik wil dat wel teruglezen tbh
Ik zit ook al te denken, ik loer wel ff in r&p.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jemig......... da's wel een tijdje terug hoor !![]()
Mot ik de hele nacht gaan zoeken![]()
Mootie weet jij het nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |