abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117857474
Beste FOK!ers,

Per direct ben ik op zoek naar woonruimte in de omgeving van Amsterdam. Wat het soort woonruimte betreft ben ik zeer flexibel: Het kan een enkele kamer zijn, maar ook een appartement dat geschikt is voor meerdere personen.Ook wat het oppervlakte van de woonruimte aangaat ben ik zeker niet kieskeurig. Heb jij ( of ken jij iemand met ) een woonruimte beschikbaar in ( de omgeving van ) Amsterdam? Reageer dan, of stuur mij een PM zodat wij meer informatie kunnen uitwisselen.

Groetjes,

Dworking :)

EDIT : Het budget bedraagt max. 500 per persoon. inclusief g/w/e!

[ Bericht 5% gewijzigd door Dworking op 12-10-2012 11:52:59 ]
pi_117857682
Dat, of http://www.funda.nl/koop/amsterdam/

Zat te krijgen hoor.
pi_117857747
Hee! Achteraan sluiten! :(
pi_117857802
Bedankt voor jullie snelle reacties. Wat Funda betreft: Dit is niet mogelijk. Funda voert een beleid waarin in beginsel niet wordt verhuurd aan studenten. Zelfs al voldoen zij aan de salariseisen.

Wat HuurExpert betreft, heb ik zeer slechte ervaringen met dit soort websites gemaakt. Je betaald inschrijfgeld maar vervolgens verstuur je meer dan 100 reacties zonder ook maar een reactie terug te krijgen. Daardoor voel ik mij een beetje in de maling genomen door dit soort sites.
pi_117858996
quote:
8s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Varangian het volgende:
Hee! Achteraan sluiten! :(
Dit dus. Reken er maar niet op dat je een kamer krijgt via een forum als dat meteen je eerste post is. Desalniettemin succes :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_117869410
Wat is het budget?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117880413
een budget erbij zetten lijkt me inderdaad handig.
pi_117888867
Budget is 500 euro per persoon incl. g/w/e
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')