quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:56 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
( en dat 1 week voor mijn vakantie!)
Waarom ben je dan geswitched van hbo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:41 schreef ArnosL het volgende:
Bah, ik begin me af te vragen of dit wel de juiste studie is voor mij. Vorig jaar dezelfde studie gedaan op een ander hbo, maar tot nu toe vind ik het dit jaar echt totaal geen interessante studie.
Ik heb erg veel wis- en natuurkunde, terwijl me dat totaal niet interesseert en totaal geen commerciële vakken, terwijl mijn interesse veel meer daar ligt. Vorig jaar was dat veel meer gelijk en dus interessanter.
Maar eens goed over nadenken en kijken of ik hier wel mee verder wil. Daar voel ik me dus een beetje kut over, ook naar m'n ouders toe.
Het is maar een spelletje!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef Flippiee het volgende:
Stiekem heel erg zenuwachtig voor Ajax- Real madrid
Te weinig studiepunten, maar op dat andere hbo vond ik de studie wel interessant.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom ben je dan geswitched van hbo?
Nee.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom is mijn plaatje uit de OP weg?
Ahh gossie sterktequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Kut, net mijn trouw viervoeter in laten slapen
Thanksquote:
Dat kan ik me voorstellen , dieren lijken je soms beter te begrijpen dan mensen en gaan echt een deel van je leven vormen. Ik heb zelf een kat en ik zou het heel moeilijk hebben als die overleed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thanksook al was het beter zo, blijft echt naar
De originele bij de Hertog Jan in Den Bosch ????quote:
Je bedoelt jan de grootquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De originele bij de Hertog Jan in Den Bosch ????
On topic Ik mis de bosche bollen uit Den Bosch sinds ik in de Zaanstreek woon
Yup , woon ook al langer dan 20 jaar in de zaanstreekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bedoelt jan de groot![]()
OT: pfff
Hertog Janquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Helaas niet, maar als ik mijn ogen dicht doe, kan ik het er in de verte in herkennenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:27 schreef pietkanarie het volgende:
Warm en buiten adem door tien minuten rennen naar de trein. Ook blij, want... Trein gered.
En dan van 10 minuten rennen, buiten adem zijn?quote:.. survival, fitness en hardlopen ...
Was lekker en de koppijn is overquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Koppijnmaar ik ga toch trainen ben benieuwd...
Ja, dat kan echt. Want:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
[..]
En dan van 10 minuten rennen, buiten adem zijn?![]()
Hap hap!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt. Want:
- te hard getraind dus matige conditie. Soort overtraining gehad. Nu weer aan het opbouwen.
- zware rugtas bij me, die moest ook meegesleept worden.
- ik rende natuurlijk wel zo hard mogelijk.
Daar maak ik me ook echt druk om ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef Houniet het volgende:
[..].
Als je je daarom al druk gaat maken (..)
Leuk he zulke vrienden. Altijd dat waarschuwen en die mensen leven per dag ipv ff vooruit kijken. Superirritant.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef Flippiee het volgende:
Gefrustreerd. 4 weken lang vriendinnen waarschuwen dat ADE/Dirty Dutch er aan komt. 4 weken lang gaan ze gewoon uit en nu hebben ze geen geld voor Dirty Dutch/ADE.
Sterktequote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik voel me kut en leeg.
Na 8.5 maand uit met mijn vriend.
Net zijn nummer/foto's verwijderd, zijn spullen ga ik morgen opsturen.
Huilen helpt ook niet, maar goed, gelukkig heb ik lieve vrienden die er zijn voor me, moet hier doorheen.
Sterkte ermee meid!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik voel me kut en leeg.
Huilen helpt ook niet, maar goed, gelukkig heb ik lieve vrienden die er zijn voor me, moet hier doorheen.
quote:
Dat gaat wel weer overquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Bedankt
Wou alleen dat ik kon stoppen met janken, ogen zijn helema dik
Ik weet wat het is, en ik erger me aan sommige personages op deze wereld en hij is er eentje van.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:28 schreef theKiD het volgende:
[..]dude.. het is voetbal... op tv
En een budget wat niet te vergelijken is met ajax
![]()
Oftewel.. stel je niet aan
Hm. (Wel plotseling zo.)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik voel me kut en leeg.
Weet ik wel, wou alleen dat de tijd wat sneller gaatquote:
Hoezo plotseling? Er speelde al wat dingen hoor, jullie weten het alleen niet.quote:
heb je uit met k-cash?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik wel, wou alleen dat de tijd wat sneller gaat
[..]
Hoezo plotseling? Er speelde al wat dingen hoor, jullie weten het alleen niet.
Thanks.
Hoe ik me nu voel: freaked out, heb net zijn nummer verwijderd, alles gecheckt, 100% zeker, na het eten open ik whatsapp, staat zijn nummer plotsling er weer, snap echt niet hoe het kan![]()
![]()
Geen idee eigenlijk, van beide kanten eigenlijk, moeilijk uit te leggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heb je uit met k-cash?
wie is de dader hij of jij?
En nummer en fotos verwijderd :0 zo erg klaar mee?
En btw hij leest dit waarschijnlijk ook he.. of dont care?
Oh wel lullig maar voor hem 10 andere toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, van beide kanten eigenlijk, moeilijk uit te leggen.
Jep, hij heeft mij in ieder geval echt pijn gedaan, en wat boeit mij nou of hij het leest, hij mag best weten dat ik hem een lul vind, hij weet zelf wat hij heeft gedaan.
Maar we gaan offtopic.
Haha, klopt wel, maar ga nu gewoon genieten, word binnenkort 16, dus jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh wel lullig maar voor hem 10 andere toch?
Niet dom bedoeld
Ja jammer van de ''ruzie'' wel. Maar je bent nog veelste jong voor dit alles!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, klopt wel, maar ga nu gewoon genieten, word binnenkort 16, dus ja
Ach, leeftijd was op zich geen probleem, maar het is nu gewoon over, klaar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja jammer van de ''ruzie'' wel. Maar je bent nog veelste jong voor dit alles!
Sterkte AJquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik voel me kut en leeg.
Leuk afleiding !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, leeftijd was op zich geen probleem, maar het is nu gewoon over, klaar.
Daarnaast ben ik wel super blij, nog een weekje, dan ga ik naar Londen
En daar vier ik mijn 16e verjaardag
Kun je lezen?quote:
Ik heb een stoornis waardoor ik geen 2 talen door elkaar heen kan lezen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je lezen?
Ik weet trouwens dat het eigenlijk 2 woorden zijn.
OT: gemixte gevoelens van spijt, melancholie en schuldgevoel
Vervelend voor je. Wil je erover praten?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb een stoornis waardoor ik geen 2 talen door elkaar heen kan lezen.
wat naar voor je, heb je je auto nog gerepareerd?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:58 schreef MonteCristo het volgende:
Ik voel me klote. Ik word altijd maar verkeerd geïnterpreteerd.
Huh? Ik heb geen autoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat naar voor je, heb je je auto nog gerepareerd?
+1.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
mwoah, verkouden, keelpijn, tijd van het jaar zullen we maar zeggen
quote:
Kloptquote:
Thanks, en jij beterschapquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sterkte AJ![]()
OT: mwoah, verkouden, keelpijn, tijd van het jaar zullen we maar zeggen
Dankjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks, en jij beterschap
Ik voel me nu wel beter dan gisteren, best vriend is jarig vandaag
bij twijfel, altijd doenquote:
Ja he, dat denk ik zelf ook altijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
bij twijfel, altijd doen
OT: zojuist door dit stormachtige weer naar de bakker gelopen en heerlijke broodjes gehaald. Het heeft wel wat om door dit weer te lopen, nadenken over dingen, het gevoel alsof je in een film zit.
Dat snap ik dan weer nooit zo goed... Zet dan je telefoon op stil, en als je echt geen belangrijke gesprekken wilt missen, installeer je een vip-caller app..quote:
Durf je telefoon uit te zetten.quote:
met tijd! Al heb ik mijm vriend voor n keuze gezet!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Bezorgd. Hoe krijg je een depressief iemand zo ver dat hij inziet dat er iets moet veranderen en er tegelijkertijd genoeg vertrouwen in heeft dat dat mogelijk is.Pfff.
Ruilen? Heel m'n zaterdag volgeplanned en zondag hele dag studeren. En dat terwijl m'n hoofd echt nergens naar staat nuquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:07 schreef Yuki het volgende:
Leeg weekend voor de boeg. Normaal heerlijk, nu wat alleen-ig
Staat ie normaal ook, mensen klagen zelfs altijd dat ik nooit te bereiken benquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Durf je telefoon uit te zetten.
OT: Fine.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
Pijnlijke nek, schouders, rug..het is weer als vanouds.
Rowwen Hèze Slotconcert!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:33 schreef theKiD het volgende:
Goed! Heb eigenlijk best zin in werk vanavonddas ook voor t eerst sinds lange tijd
Nog 5 dagen en dan Festyland, nog een kleine 4 weken en dan concertje/ weekend weg America! Heb er echt zin in!![]()
Heb liever een zaterdagochtendquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
Gelukkig. Ben dol op zondagochtenden.
Lekker in joggingbroek, warme broodjes, gekookt eitje tikken, glaasje jus dórangequote:Op zondag 7 oktober 2012 08:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Heb liever een zaterdagochtend
+ croissantjequote:Op zondag 7 oktober 2012 08:48 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Lekker in joggingbroek, warme broodjes, gekookt eitje tikken, glaasje jus dórange
Croissantje met roerei is wel topquote:
Voor 8e of 9e jaar alweerquote:
Wat is er loos?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Verdrietig, ik mis hem..
Nu maar huiswerk maken.
Voel me helemaal slap, moe, en heb het koud.
Klaag klaag klaag.
K-Cashquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:40 schreef Gary_Oak het volgende:
Eenzaam, niemand laat wat van zich horen, alsof ze het allemaal afgesproken hebben.
Geluk is eigenlijk heel simpel:quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:33 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag weer werken na 3 weken vakantie. Bah
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:04 schreef Fera het volgende:
Brak. Slecht geslapen, maar eindelijk weg bij mijn ex.
Bij een vriendin van me.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klinkt alsof het intussen hard nodig was.
Waar verblijf je nu?
OT: goed, zometeen project afmaken en voorbereiden op presentatie voor de opdrachtgever
Goed geregeldquote:
Waar werk je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fucking gaaaaaaf was dat!
BN'ers, vrouwen in topjes die HTC en Samsung promoten, de allernieuwste telefoons in handen gehad die nog niet op de markt zijn, gratis eet-stands overal, onbeperkt drank. Ik heb echt een bazenbaan
Het moederbedrijf is KPN en daar was het ook vanuit georganiseerdquote:
Makkelijk toch, had je dagen geleden al muizenvalletje neer kunnen zetten in huis?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
helemaal para van mijn kat die al dagen naar de koelkast zit te staren weet zeker dat er iets onder of achter zit
Maar dan ben ik weer bang dat die katten erin trappen maar dat was net mijn idee nu ik niet meer in de ontkenningsfase zitquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Makkelijk toch, had je dagen geleden al muizenvalletje neer kunnen zetten in huis?![]()
OT: Moe....Heel slecht geslapen vannacht. Heb het bijna elk uur van de nacht zien worden.
Moest er om 6 uur uit voor een dagje uitzendwerk. Bleek op locatie dat mijn intercedent mij de verkeerde locatie had doorgegeven.Kan ik zo chagerijnig om worden, niet de eerste keer dat hij fouten maakt. Is voor mij niet leuk, maar voor die organisatie natuurlijk ook niet.
Gelukkig werd ik uiteindelijk naar de goede locatie gebracht, door de organisatie zelf. En een leuk dagje verder gehad. Wel een uur minder kunnen werken door die chaos.....Maar toch leuke dag gehad!
Heb je naast de koelkast een stuk vrij tussen kast en koelkast? Zet je hem daartussen (achterin tegen de muur) neer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar dan ben ik weer bang dat die katten erin trappen maar dat was net mijn idee nu ik niet meer in de ontkenningsfase zit
Heb verder nog geen sporen gezien volgens mij wordt ie al dagen gegijzeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Heb je naast de koelkast een stuk vrij tussen kast en koelkast? Zet je hem daartussen (achterin tegen de muur) neer.
En heb je al andere plekken opgezocht in huis, ze zullen daar namelijk vast niet blijven zitten de hele tijd. Zie je keutels onder de koelkast of ergens anders? Hoor je zelf ook wat trippelen? Voorraad kast met spullen die aangevreten zijn bijvoorbeeld. Zet je er daar één neer. Daar komen je katten als het goed is ook niet.
I know the feelingquote:
Tis je teveel geworden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef Luxuria het volgende:
Hier stond net toch nog een andere post? Of ben ik nu gek aan het worden
't Wordt nog erger, ik zit 'n fase verder ("gelukkig" wel samenwonend) en dan hebben de meesten kinderen en zie je ze niet meer omdat ze blijkbaar thuis moeten blijven en niks meer kunnen doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zit in de leeftijdscategorie dat mensen dus werkelijk gaan trouwen en kinderen krijgen, dit jaar al 5 mensen die ik van vroeger ken en van mijn leeftijd zijn die trouwen en kinderen krijgen
En ik ben single wtf, moet ik me zorgen gaan maken?
*koop stuk touwquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
't Wordt nog erger, ik zit 'n fase verder ("gelukkig" wel samenwonend) en dan hebben de meesten kinderen en zie je ze niet meer omdat ze blijkbaar thuis moeten blijven en niks meer kunnen doen.
Succes de komende periode!
Dan ga je toch langs bij je vrienden, ookal zijn er kinderen daar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
't Wordt nog erger, ik zit 'n fase verder ("gelukkig" wel samenwonend) en dan hebben de meesten kinderen en zie je ze niet meer omdat ze blijkbaar thuis moeten blijven en niks meer kunnen doen.
Succes de komende periode!
Nee, totaal niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zit in de leeftijdscategorie dat mensen dus werkelijk gaan trouwen en kinderen krijgen, dit jaar al 5 mensen die ik van vroeger ken en van mijn leeftijd zijn die trouwen en kinderen krijgen
Ik ben 30 en woon samen met een hoogbejaarde kat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:09 schreef S30 het volgende:
[..]
Ik ben 30 en woon samen met een hoogbejaarde kat.
Ligt er maar net aan of je het erg vind of niet. Ik heb alle hoop opgegeven.
Dan is er nog hoop.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh, ik ben 22, misschien wel belangrijk detail.
Stel je niet aan zegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het gouden ei is een goed boek, ga die maar eens lezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Tevreden, heb wat dingen afgesloten.
Ben klaar om een "nieuwe hoofdstuk" van mijn leven te beginnen.
Kom daten danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg![]()
Over een jaar of 10 misschien en dan nog niet
OT: wel goed niks bijzonders
Bazenboekquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Het gouden ei is een goed boek, ga die maar eens lezen
Moest het lezen voor Nederlands, maar tot verbazing een goed boekquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kom daten dan![]()
OT: verdomme, sociaal isolement dankzij mijn school. Maargoed, het is een investering in de toekomst
[..]
Bazenboekheb er nog lang over nagedacht
Was een grapjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ben bezet en te oud![]()
OT: Zin om te koken dalijk lekker nasi maken
Exact hetzelfdequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Moest het lezen voor Nederlands, maar tot verbazing een goed boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |