quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:56 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
( en dat 1 week voor mijn vakantie!)
Waarom ben je dan geswitched van hbo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:41 schreef ArnosL het volgende:
Bah, ik begin me af te vragen of dit wel de juiste studie is voor mij. Vorig jaar dezelfde studie gedaan op een ander hbo, maar tot nu toe vind ik het dit jaar echt totaal geen interessante studie.
Ik heb erg veel wis- en natuurkunde, terwijl me dat totaal niet interesseert en totaal geen commerciële vakken, terwijl mijn interesse veel meer daar ligt. Vorig jaar was dat veel meer gelijk en dus interessanter.
Maar eens goed over nadenken en kijken of ik hier wel mee verder wil. Daar voel ik me dus een beetje kut over, ook naar m'n ouders toe.
Het is maar een spelletje!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef Flippiee het volgende:
Stiekem heel erg zenuwachtig voor Ajax- Real madrid
Te weinig studiepunten, maar op dat andere hbo vond ik de studie wel interessant.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom ben je dan geswitched van hbo?
Nee.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom is mijn plaatje uit de OP weg?
Ahh gossie sterktequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Kut, net mijn trouw viervoeter in laten slapen
Thanksquote:
Dat kan ik me voorstellen , dieren lijken je soms beter te begrijpen dan mensen en gaan echt een deel van je leven vormen. Ik heb zelf een kat en ik zou het heel moeilijk hebben als die overleed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thanksook al was het beter zo, blijft echt naar
De originele bij de Hertog Jan in Den Bosch ????quote:
Je bedoelt jan de grootquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De originele bij de Hertog Jan in Den Bosch ????
On topic Ik mis de bosche bollen uit Den Bosch sinds ik in de Zaanstreek woon
Yup , woon ook al langer dan 20 jaar in de zaanstreekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bedoelt jan de groot![]()
OT: pfff
Hertog Janquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Helaas niet, maar als ik mijn ogen dicht doe, kan ik het er in de verte in herkennenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:27 schreef pietkanarie het volgende:
Warm en buiten adem door tien minuten rennen naar de trein. Ook blij, want... Trein gered.
En dan van 10 minuten rennen, buiten adem zijn?quote:.. survival, fitness en hardlopen ...
Was lekker en de koppijn is overquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Koppijnmaar ik ga toch trainen ben benieuwd...
Ja, dat kan echt. Want:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
[..]
En dan van 10 minuten rennen, buiten adem zijn?![]()
Hap hap!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt. Want:
- te hard getraind dus matige conditie. Soort overtraining gehad. Nu weer aan het opbouwen.
- zware rugtas bij me, die moest ook meegesleept worden.
- ik rende natuurlijk wel zo hard mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |