abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117928549
Bam, aardbei whey binnen en een sample van Cookies & Cream erbij gevraagd, ben benieuwd.

Heb ook Beef Jerky besteld; ik wil echt weten of het lekker is. Voor de geïnteresseerden: http://www.xxlnutrition.nl/beef-jerky/beef-jerky
If not now, then when.
pi_117928681
Jongens, vandaag gratis toegang tot al het materiaal. Krik je test omhoog zou ik zeggen.

http://www.playboy.nl/the-girls/zimra-7.html
If not now, then when.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:22:44 #183
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117928847
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:54 schreef Levolution het volgende:
Ik heb al heel lang last van knakkende knieën. Als ik te lang gehurkt zit en ik sta op, knakken ze met heel veel pijn (ik kan veel knakken maar dan zonder pijn, maar mijn knieën doen altijd pijn).

Nu was ik gisteren de kattenbak aan het verschonen en was ik dus een hele lange tijd gehurkt. Toen ik opstond deed het erg pijn, maar nu doet het nog steeds pijn. Er is nu echt iets mis. Als ik mijn been strek voel ik het. Ik weet niet wat het is, knieband, gewricht?

Ik weet het, ik moet naar de huisarts, maar de vorige keer toen ik hem van mijn knakkende gewrichten vertelde wimpelde hij me af met 'je beweegt waarschijnlijk te weinig'. :') !
Same here wat gewrichten betreft. Meerdere malen bij de dokter geweest. "sommige mensen hebben dat gewoon" krijg je dan te horen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_117928914
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:54 schreef Levolution het volgende:
Ik heb al heel lang last van knakkende knieën. Als ik te lang gehurkt zit en ik sta op, knakken ze met heel veel pijn (ik kan veel knakken maar dan zonder pijn, maar mijn knieën doen altijd pijn).

Nu was ik gisteren de kattenbak aan het verschonen en was ik dus een hele lange tijd gehurkt. Toen ik opstond deed het erg pijn, maar nu doet het nog steeds pijn. Er is nu echt iets mis. Als ik mijn been strek voel ik het. Ik weet niet wat het is, knieband, gewricht?

Ik weet het, ik moet naar de huisarts, maar de vorige keer toen ik hem van mijn knakkende gewrichten vertelde wimpelde hij me af met 'je beweegt waarschijnlijk te weinig'. :') !
Gewoon een doorverwijzing eisen, simple as it is. Uiteindelijk mogen ze niet weigeren.
If not now, then when.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:37:21 #185
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117929263
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Same here wat gewrichten betreft. Meerdere malen bij de dokter geweest. "sommige mensen hebben dat gewoon" krijg je dan te horen
Als het pijnlijk is is het niet goed. Simpel. Second opinion vragen of inderdaad een doorverwijzing zoals Yuri zegt.
pi_117929320
Wanneer moet je eigenlijk beginnen met het gebruiken van zo'n riem?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:43:35 #187
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117929447
Mmm, ik wil eigenlijk met Krav Maga beginnen. De tijden komen mij ook goed uit, maandag en donderdagavond van 21:00 tot 22:15. Maar ze geven het in blokken van 4 maanden, dat is niet zo handig als ik regelmatig in het buitenland ben. :{

Ik ben bang dat ik tot volgend jaar moet wachten.
pi_117929627
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:43 schreef Snakey het volgende:
Mmm, ik wil eigenlijk met Krav Maga beginnen. De tijden komen mij ook goed uit, maandag en donderdagavond van 21:00 tot 22:15. Maar ze geven het in blokken van 4 maanden, dat is niet zo handig als ik regelmatig in het buitenland ben. :{

Ik ben bang dat ik tot volgend jaar moet wachten.
Krava Maga lijkt mij echt vet. Sinds ik er een docu op Discovery over heb gezien een paar jaar terug wou ik het ook doen, maar het is te ver reizen als je in den Achterhoek woont.
If not now, then when.
pi_117929705
Een vechtsport zoals boksen en kickboksen is veel leuker. Kun je ook wedstrijden draaien en sparren.

Krav Maga heb je niks aan, als iemand een mes of een ander wapen heeft dan heb je toch al verloren.
pi_117929781
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef Tito_Makani het volgende:
Een vechtsport zoals boksen en kickboksen is veel leuker. Kun je ook wedstrijden draaien en sparren.

Krav Maga heb je niks aan, als iemand een mes of een ander wapen heeft dan heb je toch al verloren.
Het 'beste' lijkt mij MMA, dan heb je van alles wat.
If not now, then when.
pi_117930024
Ja alleen is MMA wel lastiger combineren met sportschool. Als je 1-2 avonden per week moet trainen. En die zijn best wel zwaar. Hier was het eerst drie kwartier beuken met pushups, squats etc en dan nog drie kwartier sparren.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:07:12 #192
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117930111
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef Tito_Makani het volgende:

Krav Maga is er juist op gericht iemand te ontwapenen. :')
pi_117930303
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Krav Maga is er juist op gericht iemand te ontwapenen. :')
Staat in ieder geval leuk op je grafsteen dat je krav maga hebt gedaan.

Als je iemand probeert te ontwapenen ben je gewoon dom, 1 fout en je bent dood. Als iemand een mes heeft is het beste wat je kan doen is zo hard mogelijk wegrennen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:14:05 #194
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117930336
Maar goed, ik heb geen behoefte aan wedstrijden enzo. Ik heb gebokst en wedstrijden gebokst (amateur uiteraard) en dat was leuk. Ik wil nu iets anders.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:17:50 #195
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117930454
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Als je iemand probeert te ontwapenen ben je gewoon dom, 1 fout en je bent dood. Als iemand een mes heeft is het beste wat je kan doen is zo hard mogelijk wegrennen.
Het is gewoon een sport die ik wil beoefenen. Daar hoef je geen minderwaardige opmerkingen over te plaatsen.

Ik ben toevallig vorige week voor het eerst in 20 jaar in de situatie gekomen dat ik iemand van me af moest slaan die me probeerde te zakkenrollen. Dus daar heb ik het echt niet voor nodig.

Die ging direct naar de grond trouwens nadat zijn gezicht kennis had gemaakt met mijn knie. :')

Meer geluk dan wijsheid trouwens. :D
pi_117930639
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het is gewoon een sport die ik wil beoefenen. Daar hoef je geen minderwaardige opmerkingen over te plaatsen.

Ik ben toevallig vorige week voor het eerst in 20 jaar in de situatie gekomen dat ik iemand van me af moest slaan die me probeerde te zakkenrollen. Dus daar heb ik het echt niet voor nodig.

Die ging direct naar de grond trouwens nadat zijn gezicht kennis had gemaakt met mijn knie. :')

Maar het is geen sport. Het is iets wat mensen een vals gevoel van veiligheid geeft.
pi_117930652
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

:')

Lees je eens in, zou ik zeggen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:25:38 #198
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117930679
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:24 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Maar het is geen sport. Het is iets wat mensen een vals gevoel van veiligheid geeft.
Misschien moet je je er eerst eens over inlezen voor je oordeelt.
pi_117930746
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:24 schreef Nic1 het volgende:

[..]

:')

Lees je eens in, zou ik zeggen.
Heb ik gedaan en daar komt uit dat het bullshido is.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:34:27 #200
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117930946
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:27 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Heb ik gedaan en daar komt uit dat het bullshido is.
Waarschijnlijk heb je dan iets over de afgezwakte vorm van Krav Maga gelezen. Net zoals met pentjak silat zijn bepaalde vormen verboden in Nederland.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:38:25 #201
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_117931058
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je dan iets over de afgezwakte vorm van Krav Maga gelezen. Net zoals met pentjak silat zijn bepaalde vormen verboden in Nederland.
Dat klopt je hebt bij Pencak Silat de sportvorm (olah raga) en de echte vorm (bela diri)
pi_117931193
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:25 schreef Snakey het volgende:

[..]

Misschien moet je je er eerst eens over inlezen voor je oordeelt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik geloof best dat de Israëlische militairen er veel baat bij hebben maar dat zijn soldaten en geen burgers en die bevinden zich in hele andere situaties en hebben veel en veel meer gevechtstraining dan een burger ooit zal hebben. Maar zelfs een Israelische militair zal in zijn vrije tijd niet iemand proberen te ontwapenen omdat de kans dat het lukt zeer klein is.

Geen een vorm van zelfverdediging is bestand tegen wapens behalve een doorgeladen vuurwapen

Als zelfs Blagoi ivanov neergestoken kan worden, iemand die 24/7 zijn hele leven al bezig is met vechtsport en Fedor versloeg in Sambo. Dan maakt iemand die een uurtje per week Krav Maga doet al helemaal geen kans. En het gevaarlijkste is, is dat die mensen zelf denken van wel.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:43:30 #203
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117931207
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:38 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Dat klopt je hebt bij Pencak Silat de sportvorm (olah raga) en de echte vorm (bela diri)
De echte vorm is er op gericht om te doden, zonder wapens. Daarom dus ook verboden.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:49:32 #204
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117931358
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:43 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof best dat de Israëlische militairen er veel baat bij hebben maar dat zijn soldaten en geen burgers en die bevinden zich in hele andere situaties en hebben veel en veel meer gevechtstraining dan een burger ooit zal hebben. Maar zelfs een Israelische militair zal in zijn vrije tijd niet iemand proberen te ontwapenen omdat de kans dat het lukt zeer klein is.

Geen een vorm van zelfverdediging is bestand tegen wapens behalve een doorgeladen vuurwapen

Als zelfs Blagoi ivanov neergestoken kan worden, iemand die 24/7 zijn hele leven al bezig is met vechtsport en Fedor versloeg in Sambo. Dan maakt iemand die een uurtje per week Krav Maga doet al helemaal geen kans. En het gevaarlijkste is, is dat die mensen zelf denken van wel.
Zoals ik al zei, het gaat mij om de sport. Of jij het een sport vindt of niet laat ik in het midden.

Ik kom gewoonweg niet in de situatie dat ik iemand met een wapen tegenkom, zoals ik hierboven al zei kom ik dus 1x in de 20 jaar in een situatie waar gewoon vechten nodig zou zijn. En ik zal het al helemaal niet in m´n hoofd halen een bewapend iemand proberen te ontwapenen. Een fractie van een seconde en ik lig tussen zes plankjes. Das iets te vroeg wat mij betreft. :P
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:01:44 #205
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117931737
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Krava Maga lijkt mij echt vet. Sinds ik er een docu op Discovery over heb gezien een paar jaar terug wou ik het ook doen, maar het is te ver reizen als je in den Achterhoek woont.
Aero fitt in didam heeft krav maga.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_117932068
Ik ga denk ik als mijn contract bij F4F is afgelopen maar is bij een hardcore gym trainen. Lijkt me heerlijk om nooit te hoeven wachten op een squatrek of bench en niet heel de gym moet doorzoeken naar de juiste weights.
pi_117932104
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als ik jouw fotos heb gezien moetie blij zijn datie nog leeft denk ik :p

Gaf je een knietje met je nieuwe squat prothese? :p

Krav maga lijkt mij ook een leuke sport, gedisciplineerd bezig zijn met praktische handelingen om een vijand uit te schakelen.

Heb zelf ook nooit hoeven vechten, ik zoek niet op en lok niet uit. Als ik bij het uitgaan perongeluk een opgefokt gangstertje aantik zeg ik maar even sorry om het te sussen.

Maar het lijkt mij wel fijn om van mezelf te weten dat ik getraind ben om mezelf te verdedigen indien nodig.

Daarnaast dat jezelf verdedigen tegen iemand met een mes onbegonnen werk is ben ik het niet mee eens.

De leuke persoon met een mes weet van zichzelf dat hij zulk gerei nodig heeft om te overwinnen. Mensen met een mes zijn vaak niet heel slim :p
pi_117932195
Mja, mja, Tito heeft wel een beetje gelijk hé. Als iemand een pistool heeft en hij schiet, dan is het over.

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Aero fitt in didam heeft krav maga.
Nice, de vorige keer dat ik checkte zat het in Arnhem.
If not now, then when.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:23:30 #209
69994 seto
-|||--------|||-
pi_117932250
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik ga denk ik als mijn contract bij F4F is afgelopen maar is bij een hardcore gym trainen. Lijkt me heerlijk om nooit te hoeven wachten op een squatrek of bench en niet heel de gym moet doorzoeken naar de juiste weights.
Dat gebeurt ook gewoon bij hardcore gyms hoor :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_117932273
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mja, mja, Tito heeft wel een beetje gelijk hé. Als iemand een pistool heeft en hij schiet, dan is het over.

[..]

Nice, de vorige keer dat ik checkte zat het in Arnhem.
Helemaal waar, en ik hoop dat ik nooit zal worden bedreigt met een mes of nog erger, of word mishandeld door een groepje. Lijkt me echt verschrikkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')