Wat insinueer jij daar. Omdat Lance gebruikt zal CG het ook maar doen? En ik heb geen P maar een K, komt omdat ik een vrouw ben. En ik heb geen doktersattesten want het smeerseltje is volledig legaal. Buiten dat als je de topics eens door leest weet je ook dat ik een nieuw zadel heb waardoor ik geen smeersels meer nodig heb.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar CG moet ook uitkijken met die zalfjes voor een pijnlijke P. Veronderstel dat je eens een potje moet vullen........
Ik heb ook wel eens een asprientje genomen als ik hoofdpijn had vlak voor het fietsen, en ik ontdekte ineens dat ik veel harder ging dan normaal, je bloed stroomt toch net ff wat vrijer als het dunner is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou er is wel eens doping in het recreatieve wielrennen geweest. Ik weet niet om welke doping het ging maar ik heb dat wel eens gehoord. In van die toertochten en cyclo's ook.
P van Poessie(mauw)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Wat insinueer jij daar. Omdat Lance gebruikt zal CG het ook maar doen? En ik heb geen P maar een K, komt omdat ik een vrouw ben. En ik heb geen doktersattesten want het smeerseltje is volledig legaal. Buiten dat als je de topics eens door leest weet je ook dat ik een nieuw zadel heb waardoor ik geen smeersels meer nodig heb.
Amenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:13 schreef Tommeke het volgende:
Kunnen jullie ook gaan bitchen en huilen over die vermeende pakhaas in het volgende topic?
Lance Armstrong geeft gevecht met USADA op #4
Dan kunnen we hier weer over geschoren benen, e-penissen, Strava, okselachtige gemiddeldes, lekkere wijven, bier, pannenkoeken, soigneren, kaas z'n heldentochten op de koerierfiets, squirtlube, kapotte crossers en de lengte van onze (stuur)pen praten.
Ik heb gisteravond mn benen geschoren, dus ik ben nu gladder dan de P. van CG. Als de zon zich nou ook nog een beetje laat zien op de cols volgende week, dan kom ik gewoon bruin terug! Gaan jullie intussen maar lekker over pakhazen discussiëren, ik ga lekker half zo snel als Lance (OK, net iets meer dan half zo snel) de Alpe opfietsen, want ik heb daar nog ergens 2 minuten te winnen, MOET-ONDER-HET-UUR-KOMENquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:13 schreef Tommeke het volgende:
Kunnen jullie ook gaan bitchen en huilen over die vermeende pakhaas in het volgende topic?
Dan kunnen we hier weer over geschoren benen, e-penissen, Strava, okselachtige gemiddeldes, lekkere wijven, bier, pannenkoeken, soigneren, kaas z'n heldentochten op de koerierfiets, squirtlube, kapotte crossers en de lengte van onze (stuur)pen praten.
ja maar dan wel goede appeltaart bij sommige tenten is die niet zo erg lekker. Wij doen nog nog wel eens pannenkoeken als we een echt lange rit hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een asprientje genomen als ik hoofdpijn had vlak voor het fietsen, en ik ontdekte ineens dat ik veel harder ging dan normaal, je bloed stroomt toch net ff wat vrijer als het dunner is.
Maar dat lijken me excessen. De meeste toerders rijden op appeltaart met slagroom en colaatjes (of hamburgers bier en friet he Kaas!!!)
Oke maar dan ook over lekkere mannen en e-pussiesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:13 schreef Tommeke het volgende:
pannenkoekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
ja maar dan wel goede appeltaart bij sommige tenten is die niet zo erg lekker. Wij doen nog nog wel eens pannenkoeken als we een echt lange rit hebben.
Dat zeg jij misschien wax ik welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond mn benen geschoren, dus ik ben nu gladder dan de P. van CG. Als de zon zich nou ook nog een beetje laat zien op de cols volgende week, dan kom ik gewoon bruin terug! Gaan jullie intussen maar lekker over pakhazen discussiëren, ik ga lekker half zo snel als Lance (OK, net iets meer dan half zo snel) de Alpe opfietsen, want ik heb daar nog ergens 2 minuten te winnen, MOET-ONDER-HET-UUR-KOMEN
Dat vraagt om een vergelijkend benen onderzoek.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat zeg jij misschien wax ik wel
Veel succes met de Alpe, ik denk dat je het wel moet redden onder het uur.
Ik zie dat mijn opmerkingen eens niet nodig zijn!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef Gripper het volgende:
Dat vraagt om een vergelijkend benen onderzoek.
Goddank.quote:
Ik ga zondag met persoonlijke gidsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Zijn er nog mensen bij BikeMotion geweest of gaan er nog mensen?
Ik wil wel, maar eigenlijk geen tijd en dan zou ik ook alleen moeten. Helaas, vorig jaar ook al niet geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Zijn er nog mensen bij BikeMotion geweest of gaan er nog mensen?
Tsjah, vrouw hehquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil wel graag gaan maar moet CyclingBoy overtuigen om te gaan. Hebben net die nieuwe fietsen dus moeten eigenlijk weer sparen en dat gaat er bij BikeMotion niet van komen.
je kunt daar toch niks kopen, alleen kijken, misschien een beursaanbieding voor een shirtje of 4 binnenbanden voor een tientje ofzo. En natuurlijk een gratis KMC kettinglengte checker meepakken!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil wel graag gaan maar moet CyclingBoy overtuigen om te gaan. Hebben net die nieuwe fietsen dus moeten eigenlijk weer sparen en dat gaat er bij BikeMotion niet van komen.
Ow ik dacht dat je daar ook helmen, schoenen etc kon kopen. Oow dan is het makkelijk overtuigenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
je kunt daar toch niks kopen, alleen kijken, misschien een beursaanbieding voor een shirtje of 4 binnenbanden voor een tientje ofzo. En natuurlijk een gratis KMC kettinglengte checker meepakken!
Of doel je erop dat parkeren, eten & drinken bij de jaarbeurs zo belachelijk duur zijn?
Een lekkere man voor jou:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Oke maar dan ook over lekkere mannen en e-pussies
Gatver daar houd ik dus net niet van bah.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Een lekkere man voor jou:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:46 schreef eentwee het volgende:
En passant mijn eerste stuurlintje gewikkeld met de "achtjes-techniek", i.e. zonder de kleine stukjes te gebruiken bij de shifters.
Hij is zo mooi dat hij te mooi is om af te zien!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:57 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Gatver daar houd ik dus net niet van bah.
Het is ook nooit goed he
Freddeh laat weten, dat die foto niet voor publicatie wasquote:
Die laatste is anders wel een coke snuivende pedo!. 't is maar dat je het weet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Bij de profs deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar toch liever mijn eigen renner
Jezus man we proberen het topic een andere wending te geven. En dan nog ziet ie er goed uit, ben ik ermee getrouwd? pfffquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die laatste is anders wel een coke snuivende pedo!. 't is maar dat je het weet!
En Bruyneel is net bij Radio Shack op staande voet buiten gegooid.
Ja en? Moet ik dan maar volgen? Ik vond het wel een lekkere TT en gezien het aantal reakties sloeg die in als een bom. En het is geen tandem hé, waar je de stuurvrouw wel moet volgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:18 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Jezus man we proberen het topic een andere wending te geven.
Vandaag was het wel warm om in een winterpakkie te rijden. Ik wilde vanmorgen 8uur in mijn shirt korte mouw gaan rijden, zo warm had ik het.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:47 schreef boom4 het volgende:
Vandaag een goeie 70 km gefietst in men nieuw winterpakje! = zit goed
Heb je koorts ouwe gek? Ik rijd al met 6 lagen johquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vandaag was het wel warm om in een winterpakkie te rijden. Ik wilde vanmorgen 8uur in mijn shirt korte mouw gaan rijden, zo warm had ik het.
Ik had het het toch vrij kout hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vandaag was het wel warm om in een winterpakkie te rijden. Ik wilde vanmorgen 8uur in mijn shirt korte mouw gaan rijden, zo warm had ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |