Een lekkere man voor jou:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Oke maar dan ook over lekkere mannen en e-pussies
Gatver daar houd ik dus net niet van bah.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Een lekkere man voor jou:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:46 schreef eentwee het volgende:
En passant mijn eerste stuurlintje gewikkeld met de "achtjes-techniek", i.e. zonder de kleine stukjes te gebruiken bij de shifters.
Hij is zo mooi dat hij te mooi is om af te zien!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:57 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Gatver daar houd ik dus net niet van bah.
Het is ook nooit goed he
Freddeh laat weten, dat die foto niet voor publicatie wasquote:
Die laatste is anders wel een coke snuivende pedo!. 't is maar dat je het weet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Bij de profs deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar toch liever mijn eigen renner
Jezus man we proberen het topic een andere wending te geven. En dan nog ziet ie er goed uit, ben ik ermee getrouwd? pfffquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die laatste is anders wel een coke snuivende pedo!. 't is maar dat je het weet!
En Bruyneel is net bij Radio Shack op staande voet buiten gegooid.
Ja en? Moet ik dan maar volgen? Ik vond het wel een lekkere TT en gezien het aantal reakties sloeg die in als een bom. En het is geen tandem hé, waar je de stuurvrouw wel moet volgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:18 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Jezus man we proberen het topic een andere wending te geven.
Vandaag was het wel warm om in een winterpakkie te rijden. Ik wilde vanmorgen 8uur in mijn shirt korte mouw gaan rijden, zo warm had ik het.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:47 schreef boom4 het volgende:
Vandaag een goeie 70 km gefietst in men nieuw winterpakje! = zit goed
Heb je koorts ouwe gek? Ik rijd al met 6 lagen johquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vandaag was het wel warm om in een winterpakkie te rijden. Ik wilde vanmorgen 8uur in mijn shirt korte mouw gaan rijden, zo warm had ik het.
Ik had het het toch vrij kout hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vandaag was het wel warm om in een winterpakkie te rijden. Ik wilde vanmorgen 8uur in mijn shirt korte mouw gaan rijden, zo warm had ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |