Poep praat. Dan gaat de sport dood zoals Knut zegt. Niemand wil dan nog prof worden.quote:
Klinkt wel lekker stoerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Poep praat. Dan gaat de sport dood zoals Knut zegt. Niemand wil dan nog prof worden.
Als fietser moet je je altijd verdedigen naar onwetenden, of het nou om profwielrennen (dopinggebruikers) of recreatie (klotewielrenners) gaat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik baal er voor m'n eigen fietsen ook van. Kan je weer een paar jaar gaan verdedigen als je zegt dat je fietst of het wielrennen volgt
We zien het wel Knut. Eerst maar eens kijken hoe de UCI gaat reageren op dit alles.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jij komt met een statement van Verbruggen in naam van de UCI terwijl ze onder zijn bewind steekpenningen hebben aangenomen van Kamp Armstrong.
Mijn voorspelling:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
We zien het wel Knut. Eerst maar eens kijken hoe de UCI gaat reageren op dit alles.
Wat is bullshit? kom eens met steekhoudende argumenten of ga anders lekker aan je der. sleutelen.quote:
Zeker niet. Maar wel als niemand meer durft aan te vallen. Dopinggebruikers hebben meer lef.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsof de tour minder aantrekkelijk wordt bij een 4km lagere gem snelheid
Ja ik was een beetje voorbarigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Achterpat is gesloopt. Nu heb ik kapotte ATB + kapotte crossert
Zo makkelijk zullen ze er niet mee weg komen. Ik ben zeer benieuwd maar 't is wat mij betreft nog te vroeg voor de slachtbank.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn voorspelling:
[ afbeelding ]
Bij vrijwel alle alu frames is de derriepat vervangbaar. Zit gewoon vast met een imbus boutje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:04 schreef eentwee het volgende:
Zeker niet. Maar wel als niemand meer durft aan te vallen. Dopinggebruikers hebben meer lef.
Ja ik was een beetje voorbarigIs het pat wel vervangbaar? Voor veel frames kun je die gewoon kopen. Lorini is natuurlijk niet zo alledaags..
Eens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:01 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Als fietser moet je je altijd verdedigen naar onwetenden, of het nou om profwielrennen (dopinggebruikers) of recreatie (klotewielrenners) gaat.
Je fietst toch voor je plezier? Alles wat je onderweg ziet wat een niet-fietser nooit zal zien, de snelheid, het buiten zijn etc.
En de gespierde benen natuurlijk, zodat je in korte broek de curlbro's te kakken zet.
Boonen was alleen stagair. Die andere 2 komen wel degelijk voor in het rapport maar om 1 of andere reden zijn hun namen niet leesbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:05 schreef Klummie het volgende:
Prestaties van Boonen, Jekimov, Azevedo, etc kunnen dus ook de vlakspoeler in? Waarom zijn zij niet gehoord?
De titel van dit topicdeel is dan wel ongelukkig gekozen, vind je niet. Dan denk je, ah daar gaat het ook over Armstrong es even kijken...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef Narcotical het volgende:
Zijn jullie nu echt alweer 7 pagina's aan het doormekkeren over Armstrong en zijn vermeende dopinggebruik? Open anders ff een eigen topic ofzo
Doet t niet Kaas.quote:
Heeft wat mij betreft ook genoeg aanknopingspunten met recreatief wielrennen. Voor mij wel iigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef Narcotical het volgende:
Zijn jullie nu echt alweer 7 pagina's aan het doormekkeren over Armstrong en zijn vermeende dopinggebruik? Open anders ff een eigen topic ofzo
Ik zei in de fipo als dat ik de TT een beetje jammer vond. Juist omdat dit het recreatief wielrennen topic is hoeft het van mij niet het hele topic over Armstrong en zn vermeende dopingverbruik te gaan. Dat het er even over gaat is begrijpelijk en vind ik persoonlijk ook geen probleem, maar de proporties die de discussie nu aanneemt vind ik voor dit topic wel wat ver gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:15 schreef kl1172 het volgende:
[..]
De titel van dit topicdeel is dan wel ongelukkig gekozen, vind je niet. Dan denk je, ah daar gaat het ook over Armstrong es even kijken...
De TT heeft inderdaad wel wat figuren hierheen gebracht om alleen even over Armstrong mee te lullenquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wel een hele grote ijsberentrol.
De ellende is: er komen dan meteen van die wielrennen-op-tv-volgers zoals kl1172 op af, die een kwak meeuwenschijt in het topic droppen en dan weer wegvliegen. Zelfs de vaste gasten zijn lomper en asocialer tegen elkaar dan wanneer het over onze normale onderwerpen gaat. Dus laat de volgende die een topic opent maar een goeie TT verzinnen die niks met al die judassen te maken heeft.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef Narcotical het volgende:
Nou, leg mij dan eens uit wat Knut. Als jij door de polder peddelt, rent er dan iemand met een spuit naast je mee? Roepen mensen je na: tricheur!! of EPO EPO EPO!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft wat mij betreft ook genoeg aanknopingspunten met recreatief wielrennen. Voor mij wel iig
WTF, hoe naïef ben je dan. Advocaatje van LA is vandaag gaan draaien. Twitterde " Lance was de meest getalenteerde van zijn generatie en strijde met gelijke middelen" . Ik heb het maar even voor je vertaald, andrs begrijp je het waarschijnlijk nog niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou ik vind het rapport nog niet geloofwaardig, in de zin van dat Armstrong de leider was. Hij heeft ook nog steeds geen positieve plas ingeleverd. Dus eerst het ene en dan het andere.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
De ellende is: er komen dan meteen van die wielrennen-op-tv-volgers zoals kl1172 op af, die een kwak meeuwenschijt in het topic droppen en dan weer wegvliegen.
Je hebt inderdaad wel groot gelijk. De hele sfeer in het topic is gelijk andersquote:Zelfs de vaste gasten zijn lomper en asocialer tegen elkaar dan wanneer het over onze normale onderwerpen gaat. Dus laat de volgende die een topic opent maar een goeie TT verzinnen die niks met al die judassen te maken heeft.
Dus óf dit houdt jullie meer bezig en het emotioneert je veel meer dan je eigen fietsprestaties,
of het weer is zo kut dat je alle tijd hebt om je hier druk over te maken.
Ik gok een combi van beide, en alles in de Amrstrong discussie is al gezegd, dus daar ga ik mijn (negatieve) plasje niet ook nog eens overheen doen
Zo hee, ik had het niet beter kunnen verwoorden!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Ik denk dat je zelf ook mee kan doen aan de paralympische spelen voor mensen met slecht zicht vanwege de enorme plaat voor je kop.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
WTF, hoe naïef ben je dan. Advocaatje van LA is vandaag gaan draaien. Twitterde " Lance was de meest getalenteerde van zijn generatie en strijde met gelijke middelen" . Ik heb het maar even voor je vertaald, andrs begrijp je het waarschijnlijk nog niet.
Dan had je het moeten vertalen met streed met gelijke middelen. Nu snap ik het niet helemaal. Heeft Amrstrong iets mis gedaan dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
WTF, hoe naïef ben je dan. Advocaatje van LA is vandaag gaan draaien. Twitterde " Lance was de meest getalenteerde van zijn generatie en strijde met gelijke middelen" . Ik heb het maar even voor je vertaald, andrs begrijp je het waarschijnlijk nog niet.
Ik heb enkel maar wat weetjes gedropt op basis van de TT, vanaf dat enkele mensen hier erg duidelijk duidelijk maakten dat men hier toch niet over Lance wilde hebben, ben ik het afgestapt. Zeg eens waar ik meeuwenschijt heb gedropt, ik denk dat ik enkel maar wat info heb gedropt ivm doping in het peleton, ik ben er ook niet over begonnen hé.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
De ellende is: er komen dan meteen van die wielrennen-op-tv-volgers zoals kl1172 op af, die een kwak meeuwenschijt in het topic droppen en dan weer wegvliegen. Zelfs de vaste gasten zijn lomper en asocialer tegen elkaar dan wanneer het over onze normale onderwerpen gaat. Dus laat de volgende die een topic opent maar een goeie TT verzinnen die niks met al die judassen te maken heeft.
Dus óf dit houdt jullie meer bezig en het emotioneert je veel meer dan je eigen fietsprestaties,
Ik gok een combi van beide, en alles in de Amrstrong discussie is al gezegd, dus daar ga ik mijn (negatieve) plasje niet ook nog eens overheen doen
Kaas waar blijft je troll plaatje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan had je het moeten vertalen met streed met gelijke middelen. Nu snap ik het niet helemaal. Heeft Amrstrong iets mis gedaan dan?
*wacht op seksistische grap van Cap-fap*quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:50 schreef Narcotical het volgende:
Als we nou ff snel dit topic volblaffen met z'n allen kunnen we het daarna weer gewoon over fietsen hebben
Ik moest grinnikenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef eentwee het volgende:
[..]
*wacht op seksistische grap van Cap-fap*
Zonder doping van LA was livestrong nooit zo groot geworden als dat het nu is. Dus ontstaan en gefinancierd vanuit bedrog!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:38 schreef kaasplankje het volgende:
Livestrong staat wat mij betreft ook los van het dopinggebruik van Armstrong.
Och, als je in een toch wel een beetje ons-kent-ons topicreeks terechtkomt, en daar meteen de pater familias toebijt:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:49 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik heb enkel maar wat weetjes gedropt op basis van de TT, vanaf dat enkele mensen hier erg duidelijk duidelijk maakten dat men hier toch niet over Lance wilde hebben, ben ik het afgestapt. Zeg eens waar ik meeuwenschijt heb gedropt, ik denk dat ik enkel maar wat info heb gedropt ivm doping in het peleton, ik ben er ook niet over begonnen hé.
dan valt dat voor mij in de categorie meeuwenschijt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:25 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een dikke kaasplank voor je kop. Lance onschuldig, kom op zeg. vindt Jij al die Oost-Duitse atletes uit de jaren 70 en 80 ook dopingvrij? Zij hebben tenslotte ook geen positieve plas afgeleverd.
Maar CG moet ook uitkijken met die zalfjes voor een pijnlijke P. Veronderstel dat je eens een potje moet vullen........quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja zoals ik al eerder zei een ezel wordt met doping geen renpaard. Stel dat ze allemaal gebruiken dan zijn de renners die gewonnen hebben nog steeds de winnaars. Maar als zeg maar 50% van het peloton dat niet doet dan ligt het weer anders.
Wat ik ook vind is dat die Tour de France, als die etappes ziet en de lengte van die etappes. De Tour win je niet op een boterham met pindakaas met die snelheden, dan zouden ze langzamer moeten gaan, of kortere etappes maar ja wie kijkt dan nog naar de Tour?
Laat dat nou net hetgeen zijn waar Armstrong ook veelvuldig gebruikt van schijnt hebben. En waar voedt kanker zich mee? (feitje: in de teelbal wordt testosteron aangemaakt)quote:
Oké, als het zo zit, dan neem ik dat van die plank terug en hopelijk aanvaard ie mijn excuses "Kaasplank sorry hoor",quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Och, als je in een toch wel een beetje ons-kent-ons topicreeks terechtkomt, en daar meteen de pater familias toebijt:
[..]
dan valt dat voor mij in de categorie meeuwenschijt.
Ik weet al een paar jaar dat het internet een leuke plek is om stoer te doen zonder nare gevolgen, maar de meesten hier doen zich niet anders voor dan wanneer we met een groepje vaste fietsers uit het topic in mijn tuin zitten te BBQ-en. En dan spreken we elkaar ook wel iets anders aan.
Hier ben ik geneigd te zeggen "het doel heiligt de middelen". Ook al kun je Livestrong ten dele zien als zelfverheerlijking van Armstrong, het is wel een waardevolle stichting. Eigenlijk vind ik dit aspect aan het hele dossier niet interessant, maar alleen de gebeurtenissen en implicaties op sportief gebied.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zonder doping van LA was livestrong nooit zo groot geworden als dat het nu is. Dus ontstaan en gefinancierd vanuit bedrog!
Sorry, maar op meeuweschijt kan ik niet fappen, daar heb ik niets mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef eentwee het volgende:
[..]
*wacht op seksistische grap van Cap-fap*
Mijn mening heeft niets te maken met het niveau van de Engelse taal die ik beheers. Misschien moet jij je Nederlands maar eens gaan nakijken want je hebt een typefout gemaakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou er is wel eens doping in het recreatieve wielrennen geweest. Ik weet niet om welke doping het ging maar ik heb dat wel eens gehoord. In van die toertochten en cyclo's ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
De ellende is: er komen dan meteen van die wielrennen-op-tv-volgers zoals kl1172 op af, die een kwak meeuwenschijt in het topic droppen en dan weer wegvliegen. Zelfs de vaste gasten zijn lomper en asocialer tegen elkaar dan wanneer het over onze normale onderwerpen gaat. Dus laat de volgende die een topic opent maar een goeie TT verzinnen die niks met al die judassen te maken heeft.
[..]
Nou, leg mij dan eens uit wat Knut. Als jij door de polder peddelt, rent er dan iemand met een spuit naast je mee? Roepen mensen je na: tricheur!! of EPO EPO EPO!!!
Er is geen enkele logische link tussen recreatief peddelen op een mueslireep en een bidon aanmaaklimonade en op bovenwerelds niveau gedrogeerd rondrijden. Ik word er iig niet op aangesproken dat ik een sport beoefen waarin alleen maar drugsgebruikers meedoen. Ik word misschien wél aangesproken op inhalen zonder te bellen, op door donkeroranje fietsen, op auto's langs de rechterkant inhalen etc.
Dus er is toch nog een link: mensen hebben een slecht beeld van alle wielrenners: óf het zijn gebruikers, óf amateurs die alle regels aan hun laars lappen omdat ze ook zo graag met de snelle jongens willen meedoen.
Spuit 11quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zo hee, ik had het niet beter kunnen verwoorden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |