Poep praat. Dan gaat de sport dood zoals Knut zegt. Niemand wil dan nog prof worden.quote:
Klinkt wel lekker stoerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Poep praat. Dan gaat de sport dood zoals Knut zegt. Niemand wil dan nog prof worden.
Als fietser moet je je altijd verdedigen naar onwetenden, of het nou om profwielrennen (dopinggebruikers) of recreatie (klotewielrenners) gaat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik baal er voor m'n eigen fietsen ook van. Kan je weer een paar jaar gaan verdedigen als je zegt dat je fietst of het wielrennen volgt
We zien het wel Knut. Eerst maar eens kijken hoe de UCI gaat reageren op dit alles.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jij komt met een statement van Verbruggen in naam van de UCI terwijl ze onder zijn bewind steekpenningen hebben aangenomen van Kamp Armstrong.
Mijn voorspelling:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
We zien het wel Knut. Eerst maar eens kijken hoe de UCI gaat reageren op dit alles.
Wat is bullshit? kom eens met steekhoudende argumenten of ga anders lekker aan je der. sleutelen.quote:
Zeker niet. Maar wel als niemand meer durft aan te vallen. Dopinggebruikers hebben meer lef.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsof de tour minder aantrekkelijk wordt bij een 4km lagere gem snelheid
Ja ik was een beetje voorbarigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Achterpat is gesloopt. Nu heb ik kapotte ATB + kapotte crossert
Zo makkelijk zullen ze er niet mee weg komen. Ik ben zeer benieuwd maar 't is wat mij betreft nog te vroeg voor de slachtbank.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn voorspelling:
[ afbeelding ]
Bij vrijwel alle alu frames is de derriepat vervangbaar. Zit gewoon vast met een imbus boutje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:04 schreef eentwee het volgende:
Zeker niet. Maar wel als niemand meer durft aan te vallen. Dopinggebruikers hebben meer lef.
Ja ik was een beetje voorbarigIs het pat wel vervangbaar? Voor veel frames kun je die gewoon kopen. Lorini is natuurlijk niet zo alledaags..
Eens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:01 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Als fietser moet je je altijd verdedigen naar onwetenden, of het nou om profwielrennen (dopinggebruikers) of recreatie (klotewielrenners) gaat.
Je fietst toch voor je plezier? Alles wat je onderweg ziet wat een niet-fietser nooit zal zien, de snelheid, het buiten zijn etc.
En de gespierde benen natuurlijk, zodat je in korte broek de curlbro's te kakken zet.
Boonen was alleen stagair. Die andere 2 komen wel degelijk voor in het rapport maar om 1 of andere reden zijn hun namen niet leesbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:05 schreef Klummie het volgende:
Prestaties van Boonen, Jekimov, Azevedo, etc kunnen dus ook de vlakspoeler in? Waarom zijn zij niet gehoord?
De titel van dit topicdeel is dan wel ongelukkig gekozen, vind je niet. Dan denk je, ah daar gaat het ook over Armstrong es even kijken...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef Narcotical het volgende:
Zijn jullie nu echt alweer 7 pagina's aan het doormekkeren over Armstrong en zijn vermeende dopinggebruik? Open anders ff een eigen topic ofzo
Doet t niet Kaas.quote:
Heeft wat mij betreft ook genoeg aanknopingspunten met recreatief wielrennen. Voor mij wel iigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef Narcotical het volgende:
Zijn jullie nu echt alweer 7 pagina's aan het doormekkeren over Armstrong en zijn vermeende dopinggebruik? Open anders ff een eigen topic ofzo
Ik zei in de fipo als dat ik de TT een beetje jammer vond. Juist omdat dit het recreatief wielrennen topic is hoeft het van mij niet het hele topic over Armstrong en zn vermeende dopingverbruik te gaan. Dat het er even over gaat is begrijpelijk en vind ik persoonlijk ook geen probleem, maar de proporties die de discussie nu aanneemt vind ik voor dit topic wel wat ver gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:15 schreef kl1172 het volgende:
[..]
De titel van dit topicdeel is dan wel ongelukkig gekozen, vind je niet. Dan denk je, ah daar gaat het ook over Armstrong es even kijken...
De TT heeft inderdaad wel wat figuren hierheen gebracht om alleen even over Armstrong mee te lullenquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wel een hele grote ijsberentrol.
De ellende is: er komen dan meteen van die wielrennen-op-tv-volgers zoals kl1172 op af, die een kwak meeuwenschijt in het topic droppen en dan weer wegvliegen. Zelfs de vaste gasten zijn lomper en asocialer tegen elkaar dan wanneer het over onze normale onderwerpen gaat. Dus laat de volgende die een topic opent maar een goeie TT verzinnen die niks met al die judassen te maken heeft.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef Narcotical het volgende:
Nou, leg mij dan eens uit wat Knut. Als jij door de polder peddelt, rent er dan iemand met een spuit naast je mee? Roepen mensen je na: tricheur!! of EPO EPO EPO!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft wat mij betreft ook genoeg aanknopingspunten met recreatief wielrennen. Voor mij wel iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |