mooie woordkeuzequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeer positief te blijvenBest lastig bij Opera.
Dat zullen ze wel beleefd vinden.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef Silenus het volgende:
Ze heeft tijdens het eten iets te vaak met de stokjes haar wangen geraakt
Die gebruiken toch ook stokjesquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gangnam styleZou ze die al kennen op de harp?
Even er vanuitgaande dat er 26 op zichzelf staande personen meineed gaan plegen tegen Armstrong zijn zijn bloedwaarden uit 2009/2010 overeenkomstig met bloeddoping is er een positieve test weggemoffeld in 2001 is hij betrapt op Cortisone in 1999 maar is daar met een lulsmoes onderuit gekomen, zijn zijn bloedstalen een aantal jaar geleden hertest op EPO gebruik en positief bevonden zijn er bankafschriften gevonden van Lance die over een periode van een aantal jaar een miljoen op de rekening van de dopingarts Ferrari heeft gestort en ga zo maar door, nogmaals lees je eens in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee dat is geen bewijs, maar meineed.
Dat jij het niet snapt wilt niet zeggen dat Matthijs het ook niet snapt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Matthijs doet weer net alsof hij het begrijpt.
Jij denkt dat hij het wel snapt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt wilt niet zeggen dat Matthijs het ook niet snapt.
Ja, Karina.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt wilt niet zeggen dat Matthijs het ook niet snapt.
graag gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bedankt voor deze ontwapenende ontboezeming.
cool jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Dat van die pedalen wist ik in ieder geval wel
Hmm, indien het klopt wat je zegt, I rest my case.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even er vanuitgaande dat er 26 op zichzelf staande personen meineed gaan plegen tegen Armstrong zijn zijn bloedwaarden uit 2009/2010 overeenkomstig met bloeddoping is er een positieve test weggemoffeld in 2001 is hij betrapt op Cortisone in 1999 maar is daar met een lulsmoes onderuit gekomen, zijn zijn bloedstalen een aantal jaar geleden hertest op EPO gebruik en positief bevonden zijn er bankafschriften gevonden van Lance die over een periode van een aantal jaar een miljoen op de rekening van de dopingarts Ferrari heeft gestort en ga zo maar door, nogmaals lees je eens in.
Met clowns en balonnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
Leuk en aardig allemaal, maar zorgt zij ook voor een happy ending ?
Zij heeft wel eeltige vingers/handen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
Leuk en aardig allemaal, maar zorgt zij ook voor een happy ending ?
Schuin achterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zit ze er soms naast.
Ze zag duidelijk geen enige vorm van talent in je.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef waaromniet1988 het volgende:
Klote muziekdocent liet ons alleen op een triangel spelen![]()
Er is een "samenvatting" van 200 pagina's online, is best interessant om door te lezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hmm, indien het klopt wat je zegt, I rest my case.
Of xylofoon, ook zoiets.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef waaromniet1988 het volgende:
Klote muziekdocent liet ons alleen op een triangel spelen![]()
Onsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zag duidelijk geen enige vorm van talent in je.
Kan me niks schelen!quote:
Met een beetje onderhandelen had je er wel een pony uit kunnen slepen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja mijn moeder heeft me ook behoorlijk ontmoedigd
Die had ik alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een beetje onderhandelen had je er wel een pony uit kunnen slepen.
Je maakte het persoonlijkquote:
welkequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat zou haar stopwoordje zijn ?
Mag het ook PvdA zijn ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef Nober het volgende:
Ah de varianten net als dat ze aan tafel moesten komen, ook een CDAster.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Patty had in het filmpje moeten zitten
Leuk, maar de zangeres nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef Norrage het volgende:
Leuk
Maar jullie zullen het wel weer allemaal kut vinden
das waar...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel leuk, maar haar zang, ik weet niet.
Het is dan ook leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef Pietepietje het volgende:
Dat de DWDDredactie Toren C leuk vind weten we wel
Misschien zouden ze beter zo´n twee keer in de week iets meer tijd aan betere muziek kunnen besteden, in plaats van dagelijks een matig bandje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Welke criteria zijn er eigenlijk om bij DWDD te mogen optreden. Dit seizoen zijn er verrassend veel B- en C garnituur aanwezig.
Is ook wel vermakelijk maar jij herkent jezelf in die nerd op de wc die afgeperst wordt door die twee en daardoor vind jij het niets aan omdat het te dichtbij je eigen realiteit komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef Pietepietje het volgende:
Dat de DWDDredactie Toren C leuk vind weten we wel
De dames van Toren C zijn de uitzondering.quote:
Die zijn niet grappigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De dames van Toren C zijn de uitzondering.
Al is dit seizoen behoorlijk plat, jammer dat heeft het programma niet nodig.
Emancipatiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Buitendam het volgende:
Het toppunt van kantoorhumor heet Debiteuren Crediteuren en dat gaat nooit iemand meer overtreffen, dus waarom proberen?
De Sinterklaas-afleveringquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Buitendam het volgende:
Het toppunt van kantoorhumor heet Debiteuren Crediteuren en dat gaat nooit iemand meer overtreffen, dus waarom proberen?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Juffrouw Jannie wordt ook nooit meer overtroffen.
Eens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef remcoP het volgende:
Jammer dat ze dit laten zien, de poep en pies humor is het minste van Toren C. Er is zoveel beters
Ik kan niet zeggen dat ik nieuwsgierig word om er meer van te zien na dit item.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef remcoP het volgende:
Jammer dat ze dit laten zien, de poep en pies humor is het minste van Toren C. Er is zoveel beters
Ik kan er soms om lachen, maar meestal is het maar matig. Bijvoorbeeld de onderbroekenlol is slecht, maar die pannekoek is wel leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:12 schreef waxmask het volgende:
Ben blij dat de meesten hier dit ook niet grappig vonden...was er een beetje bang voor dat ik de enige zou zijn....
neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Maken ze alleen maar grappen over scheten laten?
Gaat zo op tafel poepen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef -Willempie- het volgende:
Waarom zit/zat Joost Prinsen er nu dan?
Mini opera over Armstrong.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef -Willempie- het volgende:
Gaat zo ook een paar scheten laten, net als in de Stratemaker op Zee showquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef -Willempie- het volgende:
Zo'n scene opnemen lijkt me wel grappig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef Norrage het volgende:
Gelukkig vinden ze het zelf wel leuk
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef ddx het volgende:
Toch jammer dart Mart al weg is, had zijn reactie wel willen zien/horen.
Dat was Connie Palmen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef Desunoto het volgende:
Dit is wel het sneuste wat ik ooit bij DWDD gezien heb, geloof ik...
Misschien dezelfde mensen die naar shows van Tineke Schouten gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ik vraag met af wie hun publiek is.
Afgelopen week, de begrafenisscenequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef Cee het volgende:
Nee maar even serieus, wat is wél een leuke scène dan, Toren C-fans?
En voorheen Seth Gaaikema.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien dezelfde mensen die naar shows van Tineke Schouten gaan
Die die ze net in het Frans lieten zien is wel leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef Cee het volgende:
Hehe jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef remcoP het volgende:
[..]
Afgelopen week, de begrafenisscene
wat, liet er iemand een scheet bij een begrafenis? het lijk liet een scheet? iemand voelde aan de geslachtsdelen van de dooie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef remcoP het volgende:
[..]
Afgelopen week, de begrafenisscene
neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat, liet er iemand een scheet bij een begrafenis? het lijk liet een scheet? iemand voelde aan de geslachtsdelen van de dooie?
Nou, die waren niet zo van de poep en pies hoor.quote:
je moet betalen!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef Cee het volgende:
Betalen, Pannekoekquote:
kon wel raden dat je van toren c scheet humor houd als ik naar je av/icon kijk... 'im pooping in your shoe 'quote:
Nogmaals, de onderbroekenlol vind ik slecht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kon wel raden dat je van toren c scheet humor houd als ik naar je av/icon kijk... 'im pooping in your shoe '
ik heb toch niet getypt dat jij het niet leuk mag vinden?quote:
De serie had net zo goed bij de Vara gepastquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef Paul het volgende:
Snap niet waarom de VARA altijd zo Toren C van de VPRO zit te promoten. Giel ook zo'n beetje elke week.
Leg eens uit. Deze is nog kutter dan die andere...zijn het echt alleen maar van dit soort slechte grappen?quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:21 schreef remcoP het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1294751
Vanaf 3 minuten![]()
Verderop in de aflevering het vervolg...
Leuke trollpoging. Ga er eerst maar eens echt naar kijken, daarna mag je commentaar leveren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leg eens uit. Deze is nog kutter dan die andere...zijn het echt alleen maar van dit soort slechte grappen?
Ik heb het gekeken hoor. Net als stukjes uit dat uitzendinggemist linkje. Ik vind het echt heel erg slecht. Maar goed, ik vind Koefnoen bijvoorbeeld ook verschrikkelijk. Ik kan niet tegen dit soort Nederlandse humor...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Leuke trollpoging. Ga er eerst maar eens echt naar kijken, daarna mag je commentaar leveren.
Dat is zonder enige wijziging nagespeeld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef Norrage het volgende:
ik vond dat Franse filmpje al veel beter te pruimen.
Beter acteerwerk misschien? het franstalige dat het minder plat doet lijken? In ieder geval beter dan de Nederlandse filmpjes die ze wel lieten zien, hadden ze niet wat goeds kunnen tonen? Iets dat niet over scheten, poep, pies of wat dan ook gaat? Of maken ze dat soort grappen niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is zonder enige wijziging nagespeeld.
Lees je anders gewoon in, mooi leesvoer btw. Lance zegt zelf 500+ keer gecontroleerd te zijn. Dat is ten eerste al niet waar, zo'n 200-300 keer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:42 schreef Breekfast het volgende:
Net doen of het bewijs waterdicht is tegen Armstrong![]()
![]()
Als hij voortdurend Epo gebruikte, waarom is hij na al die controles dan nooit betrapt?
Armstrong is de meest gecontroleerde renner ooit.
Hans Dorrestijn leeft nog.quote:In de uitzending van vrijdag 12 oktober o.a.: Twan Huys, Hans Dorrestijn, Carlo Boszhard en Meike van Schijndel. Muziek is er van de 3J'S met Elske de Wall, Pieter Derks doet stand-up comedy en tafelheer is Johan Fretz
Ja, maar Carlo Boszhard ook...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hans Dorrestijn leeft nog. [ afbeelding ].
Oh god, die zuurpruim weer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hans Dorrestijn leeft nog. [ afbeelding ].
Ik keek het vroeger ook al nooit, beetje na mijn tijd. Carlo & Irene en TV-kantine vond ik echt vreselijk (keek ik ook nooit trouwens).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Carleau is een baas, als je ziet wat voor een aids Telekids nu is.
Leuk, kan niet wachten!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
OK vanaf maandag doe ik weer doorrrr als hij doorrrr zegt
Koefnoen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:31 schreef Roolio het volgende:
Haha, waar was dat vaatwasser-fragment van?
Ik vind het leuk, gewoon de hele dag toeleven naar het 'doorrr' van jou.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]Ach mijn kleine pleziertje van de dag.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:32 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, gewoon de hele dag toeleven naar het 'doorrr' van jou.
Tentoonstelling...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:32 schreef Meneerik2 het volgende:
Kom NET te laat, ter ere waarvan was dat bazen fragment van rembo en rembo?
Maar wel alleen als je een beetje échte competitie hebt, he?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]Geef toe, dat is bijna het leukste van het hele programma.
Na Pieter Derks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]Geef toe, dat is bijna het leukste van het hele programma.
Uiteraard en geen valsspelers.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar wel alleen als je een beetje échte competitie hebt, he?
Tuurlijk, de verwachtingen zijn veel te hoog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:34 schreef Specularium het volgende:
Het wordt een kutuitzending Twan, zeg het maar gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |