mooie woordkeuzequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeer positief te blijvenBest lastig bij Opera.
Dat zullen ze wel beleefd vinden.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef Silenus het volgende:
Ze heeft tijdens het eten iets te vaak met de stokjes haar wangen geraakt
Die gebruiken toch ook stokjesquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gangnam styleZou ze die al kennen op de harp?
Even er vanuitgaande dat er 26 op zichzelf staande personen meineed gaan plegen tegen Armstrong zijn zijn bloedwaarden uit 2009/2010 overeenkomstig met bloeddoping is er een positieve test weggemoffeld in 2001 is hij betrapt op Cortisone in 1999 maar is daar met een lulsmoes onderuit gekomen, zijn zijn bloedstalen een aantal jaar geleden hertest op EPO gebruik en positief bevonden zijn er bankafschriften gevonden van Lance die over een periode van een aantal jaar een miljoen op de rekening van de dopingarts Ferrari heeft gestort en ga zo maar door, nogmaals lees je eens in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee dat is geen bewijs, maar meineed.
Dat jij het niet snapt wilt niet zeggen dat Matthijs het ook niet snapt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Matthijs doet weer net alsof hij het begrijpt.
Jij denkt dat hij het wel snapt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt wilt niet zeggen dat Matthijs het ook niet snapt.
Ja, Karina.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt wilt niet zeggen dat Matthijs het ook niet snapt.
graag gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bedankt voor deze ontwapenende ontboezeming.
cool jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Dat van die pedalen wist ik in ieder geval wel
Hmm, indien het klopt wat je zegt, I rest my case.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even er vanuitgaande dat er 26 op zichzelf staande personen meineed gaan plegen tegen Armstrong zijn zijn bloedwaarden uit 2009/2010 overeenkomstig met bloeddoping is er een positieve test weggemoffeld in 2001 is hij betrapt op Cortisone in 1999 maar is daar met een lulsmoes onderuit gekomen, zijn zijn bloedstalen een aantal jaar geleden hertest op EPO gebruik en positief bevonden zijn er bankafschriften gevonden van Lance die over een periode van een aantal jaar een miljoen op de rekening van de dopingarts Ferrari heeft gestort en ga zo maar door, nogmaals lees je eens in.
Met clowns en balonnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
Leuk en aardig allemaal, maar zorgt zij ook voor een happy ending ?
Zij heeft wel eeltige vingers/handen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
Leuk en aardig allemaal, maar zorgt zij ook voor een happy ending ?
Schuin achterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zit ze er soms naast.
Ze zag duidelijk geen enige vorm van talent in je.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef waaromniet1988 het volgende:
Klote muziekdocent liet ons alleen op een triangel spelen![]()
Er is een "samenvatting" van 200 pagina's online, is best interessant om door te lezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hmm, indien het klopt wat je zegt, I rest my case.
Of xylofoon, ook zoiets.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef waaromniet1988 het volgende:
Klote muziekdocent liet ons alleen op een triangel spelen![]()
Onsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zag duidelijk geen enige vorm van talent in je.
Kan me niks schelen!quote:
Met een beetje onderhandelen had je er wel een pony uit kunnen slepen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja mijn moeder heeft me ook behoorlijk ontmoedigd
Die had ik alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een beetje onderhandelen had je er wel een pony uit kunnen slepen.
Je maakte het persoonlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |