kweenie, ik heb gewoon de laatste gekopieerd...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef plopkweker het volgende:
Waarom neemt niemand mijn complete versie met linkjes enzulks over?
Pagina 2.quote:
Die is net zo (in)compleet als deze toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:28 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Pagina 2.
Hara heeft hem zo gemaakt zo te zien
Stond op de eerste paginaquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Alleen Fobo is zat toch, haraschatje?
Maar toch bedanktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
Yush, via fobo kan je overal komen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Spel over na één nacht, iedereen dood..
Ja om bij iemand z'n profiel te komen moet je eerst op FoBo klikken, dan op dat kleine vakje van Forum Posts, dan weer op profiel. Ik dacht, laat ik even wat energie erin steken en dan heb je meteen het overzicht.quote:
Wij zijn lui! Ik denk dat ik ook geen hints maak maar gewoon zeg die en die heeft het gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja om bij iemand z'n profiel te komen moet je eerst op FoBo klikken, dan op dat kleine vakje van Forum Posts, dan weer op profiel. Ik dacht, laat ik even wat energie erin steken en dan heb je meteen het overzicht.
Volgens mij hebben we nooit minder dan 15 gehad en nooit meer (of misschien 1 á 2 keer) dan 35quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:39 schreef plopkweker het volgende:
Hoeveel spelers zitten er gemiddeld in een ronde?
Volgens mij zaten we een keer rond de 40, of niet? Maar ik vind 35 eigenlijk al te veelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nooit minder dan 15 gehad en nooit meer (of misschien 1 á 2 keer) dan 35
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |