quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik doe mee, zit alleen mobiel nu!
De rollen kunnen nog veranderen, though. Zodra we weten met hoeveel mensen we zijn gaan we kijken welke rollen we leuk vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Crutch het volgende:
Op gelezen, alles is duidelijk en ik hoop dat er genoeg aanmeldingen komen.
Ik ben van de partij.
We hebben meer dan zat rollen. Als iemand nog eens iets leuks bedenkt kan dat ook wel hier in het topic, me dunkt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef Crutch het volgende:
Ah nice, misschien een apart topic met rolsuggesties maken?
Mallerd toch, dan hebben we hier niets meer te bespreken tot het topic begint.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef Crutch het volgende:
heavy machine gunnerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef Crutch het volgende:
Busje busje toet toet.quote:
En wat is zijn doel om te winnen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef plopkweker het volgende:
Drugsbaron.
De drugsbaron voorziet sommige van de dorpsbewoners, maar ook maffiosi hun 'spul'. Een paar dorpsbewoners en/of maffiosi worden totaal afhankelijk van de drugsbaron ergens in het spel, ze worden loopjongens/dames en moeten de drugs onopgemerkt vervoeren naar de drugsbaron. De drugsbaron krijgt in het spel eenmaal de kans om iemand te vermoorden, maar weet niet of het een dorpsbewoner of maffiosi is.
Final kill tegen de maffia maken, dus als er nog maar 1 maffiosi over is hem/haar killen. Dus je moet zorgen dat er een drugsverslaafde maffiosi in de groep 'klanten' van de drugsbaron zit, maar de dorpsbewoners kunnen hem ook lynchen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wat is zijn doel om te winnen dan?
Hi Ps'je.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Thanks for the DMKan iemand mij toevoegen please?
kweenie, ik heb gewoon de laatste gekopieerd...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef plopkweker het volgende:
Waarom neemt niemand mijn complete versie met linkjes enzulks over?
Pagina 2.quote:
Die is net zo (in)compleet als deze toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:28 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Pagina 2.
Hara heeft hem zo gemaakt zo te zien
Stond op de eerste paginaquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Alleen Fobo is zat toch, haraschatje?
Maar toch bedanktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
Yush, via fobo kan je overal komen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Spel over na één nacht, iedereen dood..
Ja om bij iemand z'n profiel te komen moet je eerst op FoBo klikken, dan op dat kleine vakje van Forum Posts, dan weer op profiel. Ik dacht, laat ik even wat energie erin steken en dan heb je meteen het overzicht.quote:
Wij zijn lui! Ik denk dat ik ook geen hints maak maar gewoon zeg die en die heeft het gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja om bij iemand z'n profiel te komen moet je eerst op FoBo klikken, dan op dat kleine vakje van Forum Posts, dan weer op profiel. Ik dacht, laat ik even wat energie erin steken en dan heb je meteen het overzicht.
Volgens mij hebben we nooit minder dan 15 gehad en nooit meer (of misschien 1 á 2 keer) dan 35quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:39 schreef plopkweker het volgende:
Hoeveel spelers zitten er gemiddeld in een ronde?
Volgens mij zaten we een keer rond de 40, of niet? Maar ik vind 35 eigenlijk al te veelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nooit minder dan 15 gehad en nooit meer (of misschien 1 á 2 keer) dan 35
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |