Nee joh, hoe meer hoe beter. Dan heb je gewoon twee verschillende spellen in 1. Een helft zonder hints, een helft mét. Ik hou van veelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij zaten we een keer rond de 40, of niet? Maar ik vind 35 eigenlijk al te veel25 vind ik mooi of ietsjes meer.
Ik vond het als hintzoeker echt kut.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, hoe meer hoe beter. Dan heb je gewoon twee verschillende spellen in 1. Een helft zonder hints, een helft mét. Ik hou van veel
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het als hintzoeker echt kut.
Hi Haraquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
DuTank, als je je niet gedraagd, fixen hara en ik achter wel dat je in plaats van eventjes gewoon meteen een jaar geband wordt. Minstens
Volgens mij heeft hij al aan jaarban gehadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
DuTank, als je je niet gedraagd, fixen hara en ik achter wel dat je in plaats van eventjes gewoon meteen een jaar geband wordt. Minstens
Dus hij weet dat we serieus zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al aan jaarban gehad
Nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:36 schreef Etcetera het volgende:
DuTank, op welke dag ga je geband worden
Okay..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben zelfs een keer door yvonne verwijderd alles, toen heb ik haar zo ver gekregen mij weer terug te halen. Je boy fixt alles, but I ain't telling y'all my secretquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al aan jaarban gehad
Gedraagt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig maak jij de hints nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nu worden die hints voor mijn account heul makelijk
geel en knipperen
treu.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij de hints niet
Je mag nu alles, zodra we zijn begonnen mag je niets meer veranderen tot je deaud bent.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
treu.
mag ik ook eventueel wisselen naar een caddy UI? is ook geel en knippert, en ook van de ANWB
*in een nucleaire kern bunker verstoppen doetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag nu alles, zodra we zijn begonnen mag je niets meer veranderen tot je deaud bent.
Wees gerust, ik zal nu alvast verklappen, wanneer we schrijven dat iemand door een lelijke gay turkenbus doodgereden wordt, gaat het niet over jouquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nu worden die hints voor mijn account heul makelijk
geel en knipperen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wees gerust, ik zal nu alvast verklappen, wanneer we schrijven dat iemand door een lelijke gay turkenbus doodgereden wordt, gaat het niet over jou
Sinds ik ooit aan het maffiaspel ben begonnen heb ik die niet meerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
Licht je vriendjes ook allemaal even in, the more the merrier.
Once you're in, you're in. De rest van je leven zet je op standby.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Sinds ik ooit aan het maffiaspel ben begonnen heb ik die niet meer
Fixed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:54 schreef DuTank het volgende:
Aardig aardig, ik zal wel weer na een of twee nachten vals terecht beschuldigd wordenMaar goed..
Ben ik irl misschien, maar bij dit spel ben ik altijd dorp geweestquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Fixed.
Als er één altijd maffia is dan ben jij het wel.
Waarschijnlijk die ene keer dat je onder het spel niet geband werdquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben ik irl misschien, maar bij dit spel ben ik altijd dorp geweest1x maffia volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |