Nee joh, hoe meer hoe beter. Dan heb je gewoon twee verschillende spellen in 1. Een helft zonder hints, een helft mét. Ik hou van veelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij zaten we een keer rond de 40, of niet? Maar ik vind 35 eigenlijk al te veel25 vind ik mooi of ietsjes meer.
Ik vond het als hintzoeker echt kut.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, hoe meer hoe beter. Dan heb je gewoon twee verschillende spellen in 1. Een helft zonder hints, een helft mét. Ik hou van veel
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het als hintzoeker echt kut.
Hi Haraquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
DuTank, als je je niet gedraagd, fixen hara en ik achter wel dat je in plaats van eventjes gewoon meteen een jaar geband wordt. Minstens
Volgens mij heeft hij al aan jaarban gehadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
DuTank, als je je niet gedraagd, fixen hara en ik achter wel dat je in plaats van eventjes gewoon meteen een jaar geband wordt. Minstens
Dus hij weet dat we serieus zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al aan jaarban gehad
Nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:36 schreef Etcetera het volgende:
DuTank, op welke dag ga je geband worden
Okay..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben zelfs een keer door yvonne verwijderd alles, toen heb ik haar zo ver gekregen mij weer terug te halen. Je boy fixt alles, but I ain't telling y'all my secretquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al aan jaarban gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |