8 jaar geloof ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na hoeveel jaar is iets verjaard?
Dan zijn de Tour-zeges van Lance toch ook verjaard? Of hebben ze daar eenquote:
Ja, maar als Armstrong had meegewerkt was hij niet al zijn zeges kwijt geraakt. Travis Tygartquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan zijn de Tour-zeges van Lance toch ook verjaard? Of hebben ze daar eenuitzondering
op gemaakt?
Acht jaar, dacht ik. Maar die grens is volgens mij ook niet absoluut.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na hoeveel jaar is iets verjaard?
Dan blijkt die verjaringsgrens dus niet absoluut. Ullrich zou theoretisch gezien zijn gouden medaille ook nog kunnen verliezen. En Ekimov dus ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:29 schreef Ericr het volgende:
IOC-vice voorzitter Bach wil waarschijnlijk de bronzen medaille afnemen van Armstrong gewonnen in 2000.
http://www.cyclingnews.co(...)olympic-bronze-medal
Straks blijven alleen titels als Leadville over.
Travis Tygartquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja, maar als Armstrong had meegewerkt was hij niet al zijn zeges kwijt geraakt. Travis Tygart
Ik vind Landis nog steeds een paria.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Travis Tygart.
Zonder hem waren de Andreus, Landis, Simeoni, Bassons, O'Reilly, etc etc etc etc nog steeds paria geweest, en Armstrong nog steeds een held (bij het grote publiek).
Landis is misschien niet zo'n goed voorbeeld, maar toch, zonder Landis was het balletje niet gaan rollen denk ik. Maar hij blijft wel een enorme hypocriet natuurlijk, al zijn er ergere te vinden die een stuk minder over zich heen krijgen (kregen).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik vind Landis nog steeds een paria.
Dan krijgen we dit nieuwe podium!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:29 schreef Ericr het volgende:
IOC-vice voorzitter Bach wil waarschijnlijk de bronzen medaille afnemen van Armstrong gewonnen in 2000.
http://www.cyclingnews.co(...)olympic-bronze-medal
Straks blijven alleen titels als Leadville over.
Waarom ? Tis de spannendste sport ter wereld. Zelfs 12 jaar na de wedstrijd is er nog altijd spanning over wie er nu precies eigenlijk gewonnen heeft ...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die hier nog naar kijken.
Zo kun je het ook zien ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ? Tis de spannendste sport ter wereld. Zelfs 12 jaar na de wedstrijd is er nog altijd spanning over wie er nu precies eigenlijk gewonnen heeft ...
Het geeft de grote wielerevenementenkijker (zoals ik) de sport idd een extra laagje entertainment.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom ? Tis de spannendste sport ter wereld. Zelfs 12 jaar na de wedstrijd is er nog altijd spanning over wie er nu precies eigenlijk gewonnen heeft ...
Voor mij is Lance nog steeds een held. Grootste ploert in de sportgeschiedenisquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Travis Tygart.
Zonder hem waren de Andreus, Landis, Simeoni, Bassons, O'Reilly, etc etc etc etc nog steeds paria geweest, en Armstrong nog steeds een held (bij het grote publiek).
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Voor mij is Lance nog steeds een held. Grootste ploert in de sportgeschiedenis
Ik ben serieus en al die spijtoptanten zijn maar een stel huilebalken die zich goed hebben verrijkt dankzij het systeem dat ze nu aan de kaak stellen. Meedoen om de prijzen betekende al jaren voor US Postal dat je aan de doping moest, overigens in de meeste andere sporten ook. Dat is misschien een verziekt systeem maar in veel sporten is dat nog steeds noodzakelijk. Nu lijkt het wederom alsof wielrennen alleen ziek is/was terwijl er tig sporten zijn/waren met dopingsystemen.quote:
Gaat mij er om dat Lance een bedrieger is. Hoe kan een leugenaar een held zijn?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik ben serieus en al die spijtoptanten zijn maar een stel huilebalken die zich goed hebben verrijkt dankzij het systeem dat ze nu aan de kaak stellen. Meedoen om de prijzen betekende al jaren voor US Postal dat je aan de doping moest, overigens in de meeste andere sporten ook. Dat is misschien een verziekt systeem maar in veel sporten is dat nog steeds noodzakelijk. Nu lijkt het wederom alsof wielrennen alleen ziek is/was terwijl er tig sporten zijn/waren met dopingsystemen.
Maar als je binnen het bedriegen (doping) ook nog eens een bedrieger bent (omkoping na positieve tests), ben je dan niet terug eerlijk bezig?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Gaat mij er om dat Lance een bedrieger is. Hoe kan een leugenaar een held zijn?
Jij kijkt toch ook naar voetbal? Daar zitten ze net zo hard aan de doping, met dezelfde artsen als in het wielrennen. Dat het daar allemaal keurig onder het matje wordt geschoven is wat mij betreft zeker geen pluspunt tov wielrennen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
Olano had sowieso ook een dopingdokterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan krijgen we dit nieuwe podium!
1. Abraham Olano Spain
2. Laurent Jalabert France
3. Andrei Teteriouk Kazakhstan
En jalabert een doping-ploegleider.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Olano had sowieso ook een dopingdokter
Omdat het een geweldige sport is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |